Jump to content

افضلیت شیخین رضی اللہ عنہمااور منہاجی


Saeedi

تجویز کردہ جواب

..

 

janab sag e madinah sb chalen hamri simt tu apko pata chal gaye lekin syd apko apni simt kla abhi taq anza bhi nahi ho saka..q k apne jo hazrat ali ka qol lagaya wo syd khud bhi nahi perha or jo wazahat ki wo bhi apko nahi pata chalen me apkokuch samjhata hun..

 

bahi hazrat ali(r.a) ka qol k jis ne mujh ko fazeelat di abubker(r.a) or umer(r.a) per usko me koron k saza don ga yehi qol sunaya tha na apne mula kainat ka ya kuch or....

 

lapne wazaht me bola k mola kainat ne unko jinho ne abubaker r.a or umer r.a ki shan me ghustakhi ki unko koro ki saza di....ye wazahat di apne.....

 

bahi kia pko hum bewaqoof nazar ate ya ap khud bane ki koshish kertey hu.....

Link to comment
Share on other sites

  • جوابات 389
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

janab sage madinah bahi...

 

is bare me mera jawab ye he k mere ilm k mutabiq kisi shaks ne ap r.a k samne sheikhien ko fazeelat nahi balke ap r.a k samne aik shaks ne aa ker kaha k kuch log apko abubaker or umer per fazeelat detey hen tab hazrat ali(r.a) ne ye fermaya k jo mujh(r.a) ko abubaker(r.a) or umr (r.a) per fazeelat de me usko koron ki saza don ga.....

 

 

ab mera sawal ye tha k ap(r.a) ne kis ko saza di is ka jawab ap logo ki teraf se us shaks ki misal ayi jo shiekhien ki shan me gustakhi kerta tha.......humne kab inkar kia k sheikhien ki gustakhi per korey na maro.....lekin kisi ko ager is baat per saza di jaye k wo hazrat ali(r.a) ko fazeelat deta he bas....hazrat ali(r.a) ne is kisim ki saza kisi ko nahi di....

 

han mere pas aisi koi riwayat nahi jis me hazrat ali(r.a) ne is kisim k saza di ho......ap k pas he tu paish keren....

 

 

or sage madinah bahi hazrat abbas r.a shoro me hazrat abubaker(r.a) ki nisbat hazrat ali(r.a) k khalifa bane k haq me they ye baat apko pata he ....mena wo hazrat ali(r.a) ko fazeelat detey they abubaker(r.a) per ab kia ap un per shia hone ka ilzam lagaye ge......

 

bahi mere ager koi umat k ijma per ikhtelaf kerta he tu kia usko ummat se farigh ker dena chayiee or us per shia rafzi hone ka fatwa laga dena chayie....insaaf se faisla keren...

 

baqi ka jawab apko ghulam ahmed bahi de ge

Edited by junoon26
Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

حضرت مجدد الف ثانی نے تفضیلی یا رافضی کو سنی نہیں کہا

 

بلکہ منہاجی افترا باندھتا ھے

 

تفضیل شیخین کے منکر کے علاوہ توقف کنندہ کو بھی

 

حضرت مجدد رافض کہتے ھیں۔

 

مگر شاہ عبدالعزیز کی طرح حضرت مجدد کا کلام

 

بھی فتویٰ پروف منہاجیوں کے اوپرسے گزر جائے گا۔

 

 

 

 

36.jpg

37.jpg

38.jpg

Edited by Saeedi
Link to comment
Share on other sites

janab sage madinah bahi...

 

is bare me mera jawab ye he k mere ilm k mutabiq kisi shaks ne ap r.a k samne sheikhien ko fazeelat nahi balke ap r.a k samne aik shaks ne aa ker kaha k kuch log apko abubaker or umer per fazeelat detey hen tab hazrat ali(r.a) ne ye fermaya k jo mujh(r.a) ko abubaker(r.a) or umr (r.a) per fazeelat de me usko koron ki saza don ga.....

 

 

ab mera sawal ye tha k ap(r.a) ne kis ko saza di is ka jawab ap logo ki teraf se us shaks ki misal ayi jo shiekhien ki shan me gustakhi kerta tha.......humne kab inkar kia k sheikhien ki gustakhi per korey na maro.....lekin kisi ko ager is baat per saza di jaye k wo hazrat ali(r.a) ko fazeelat deta he bas....hazrat ali(r.a) ne is kisim ki saza kisi ko nahi di....

 

han mere pas aisi koi riwayat nahi jis me hazrat ali(r.a) ne is kisim k saza di ho......ap k pas he tu paish keren....

 

 

or sage madinah bahi hazrat abbas r.a shoro me hazrat abubaker(r.a) ki nisbat hazrat ali(r.a) k khalifa bane k haq me they ye baat apko pata he ....mena wo hazrat ali(r.a) ko fazeelat detey they abubaker(r.a) per ab kia ap un per shia hone ka ilzam lagaye ge......

 

bahi mere ager koi umat k ijma per ikhtelaf kerta he tu kia usko ummat se farigh ker dena chayiee or us per shia rafzi hone ka fatwa laga dena chayie....insaaf se faisla keren...

 

baqi ka jawab apko ghulam ahmed bahi de ge

 

sage madinah bahi ye oper meri post he shyd apko ghalat fehmi hoi he mene bola k mere pas aisi koi riwayat nahi jis em hazrat ali(r.a) en saza di ho sirf is bunyad per k kisi ne ap(r.a) ko sheikhien per fazeelat di.....or mere bahi jo riwayat apne paish ki is ki sanad bata di jyie ga.. lekin mere pas jo riwayat he wo sahee sanad k sath he lekin us k ilfaz me ferq he ....

 

 

 

or bahi apki dosri baat ki dossri baat ka jawab kia ap tasub ki pati apni ankhs e utar nahi saktey.......kia fatwa ko quran or hadees se abit nahi kia jata..kia ye masla aisa he jis per fatwa lagaya jaye....

Link to comment
Share on other sites

جناب غلام احمد

قبلہ سعیدی صاحب کا سوال پڑھ کے جواب دیا کریں۔سوال عترت کا ہو رہا ہے؟؟

آپ کے نزدیک سیدنا علی حقیقی عترت میں شمار ہوتے ہیں یا مجازی معنوں میں؟؟ہاں یا نہ میں جواب دیں

قبلہ سعیدی صاحب نے کوڑوں والی حدیث کی سند پیش فرما دی ہے۔اب آپ پر لازم ہے کہ آپ اور آپ کے ساتھی اس حدیث کے رجال پر جرح کریں۔بھاگیں مت

آپ کی باتوں کا جواب سگ مدینہ صاحب نے دیا ہے اور مزید آپ سے سوالات بھی کئے ہوئے ہیں جنکا ابھی تک آپ نے جواب نہیں دیا۔جب تک جواب نہ دیں گے آپ کی پوسٹ کو آگے نہیں چلنے دیا جائے گا۔

آپ نے حدیث شریف میں شیعہ راویاں کا تذکرہ کیا جس پر حدثو عن بنی اسرائیل والی روایت پیش کی گئی،اس کا جواب دیں۔

جنون منہاجی جی

آپ کو سند بھی مل جائے گی ،لیکن اس سے انشا اللہ آپ اس سزا سے بچ نہیں پائیں گے۔اگر غلام احمد کی طرح آپ کے نزدیک یہ حدیث شریف بھی من گھڑت ہے تو بتائیں؟؟؟؟

ہم قسم کیوں کھائیں ،آپ ثابت کریں کہ آپ کے شیخ نے یہ عبارات نہیں لکھیں۔اس پر سگ مدینہ صاحب کے کئے گئے سوالات کا جواب دیں۔۔۔۔۔۔

Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

جناب منہاجی صاحب

 

آپ تو ابھی سے بوکھلا گئے۔

 

جناب الحکم بن جحل کے متعلق تقریب التہذیب میں لکھا ھے کہ

 

ثقۃ من السادسۃ۔

 

اورمحمد بن طلحہ الیامی ھے جیسا کہ امام احمد نے فضائل الصحابۃ

 

میں تصریح فرمائی۔اور یہ محمد بن طلحہ بن مصرف الیامی بخاری

 

مسلم کا راوی ھے اور صدوق(بہت سچا) لکھا ھے۔

 

اور آپ نے تو موضوع ثابت کرنا تھا مگر یہیں چیں بول گئے۔

 

کیا اھل بیت کی نافرمانی کرنا بھی مودت فی القربیٰ کا تقاضا ھے؟

 

 

Edited by Saeedi
Link to comment
Share on other sites

آخر بلی تھیلے سے باہر نکل آئی۔۔۔۔۔

 

مجھے تو پہلے ہی شک تھا تم شیعہ ہو مگر اچھا ہوا تم نے خود اقرار کر لیا۔

 

او شیعہ تم آپنی آخرت کی فکر کرو تمہیں حضرت ابوبکر(ra) اور حضرت عمر(saw) سے بغض جہنم میں لے جائے گا۔

 

مگر تم منہاجی شیعہ میں خیا نام کی چیز ہے ہی نہیں۔

 

Link to comment
Share on other sites

السلام علیکم ورحمة اللہ وبرکاتہ۔

بسم اللہ الرحمن الرحیم۔

 

کیا خیال ہے ابھی کسی اورفتوے کو الحاقی قرار دینا ہے۔ ان مذکورہ بالا تحریروں کی بھی توجیہ کریں گے۔ امام احمد رضا خان پر بھی یہ الزام دیں گے۔ کیا یہاں بھی ہماری ہی عقل دھوکا کھا رہی ہے؟؟

کیا دور حآضر کے مذکورہ بالا علماء بھی شیعہ ،بدعتی،تفضیلی ،رافضی اور گمراہ ہیں۔؟؟؟

 

آخر بغض ،تعصب ،ضد، ہٹ دھرمی ،عناد، فسادکی کوئی حد تو ہونی چاہیے۔

 

تم دور حآضر کے ملاں بزرگوں کی غلطیاں نکال کر انہیں صحیح کر رہے ہو؟؟؟

مجھے حیرت ہے کہ اتنے بڑے بڑے علماء کو اہلسنت اور اہل اسلام کا فرق نظر نہ آیا جو تمہیں نظر آگیا۔تم بھی منافقوں کی طرح جان بوجھ کر عبارات کو اپنی مرضی میں ڈھالتے ہو۔وہ بھی یہی کردار ادا کرتے ہیں۔ باقی ہر جگہ توجیہات کرلیتے ہیں مگر جب کسی سے دشمنی کی بات آتی ہے پھر پانے ہی سارے اصول بھول کر صرف اسے غلط ثابت کرنے پر تمام توانائیاں سرف کر دیتے ہیں۔

تعصب اتنا کہ جہاں سے دوسرے کا صحیح مؤقف سامنے آتا ہو اس پوسٹ کوکتاب چھاپنے کے نام پر ڈیلیٹ کر دیتے ہو حالانکہ اسمیں واضح طور پر تہارے اس بدکرداری کا پردہ چاک کیا گیا ہے۔ میں نے خود اپنی طرف سے تحریر لکھنے کی بجائے خود مصنف کی تحریر دی تھی تاکہ بجائے میری بات پر اعتماد کے خود مصنف کی بات کوپڑھ کر اسپر اعتراض کرو۔اور اگر بات واضح ہوجائےتو حق کی طرف رجوع کرو۔ مگر جہاں دلوں میں نفرت بھر دی جائے تمام دلیلیں بے کار ہوجاتی ہیں۔

Link to comment
Share on other sites

chisti sb apki post perh ker lagta he jese kisi chotey se bachey ki post ho jis ka feeder cheen lia ho very sorry to say ap jese level k bandey ko srf jawab deney k liye post kerni chayie na k is terha ki baten kerney k liye....

 

 

or chisti bahi tahir ul qadri sb ne rade shia se pehley kia kaha kia nahi is se apko kia gherz ager wo keh detey jo ap chah rehey hen to kia aj apki good book me hote nahi bilkul nahi or chisti bahi ye sereis ap k liye nahi he ye mere bahi kia ho gia he ap logo ko wo sereis shia k kuch aqaid k rad me he jis se ahle sunnat me bht gussa paya jata he or shia me un aqaid ki waja se sahaba se nafrat....ager wo sahaba ko bura bahala kehna chor de or unko sahee man le tu shyd kisi ko b koi eteraz nahi....

Edited by junoon26
Link to comment
Share on other sites

post....176

 

http://www.islamimeh...dpost__p__71831

 

post....180

http://www.islamimeh...1844#entry71844

موڈ صاحبان کیا آپ سوئے ہوئے ہیں یہ منہاجی شیعہ یہاں

 

آپنی کتابیں اور نوحے چھاپ رہے ہیں۔

 

اور ایک ہی پوسٹ کو بار بار پوسٹ کررہے ہیں۔

 

:angry:

 

 

Edited by Khalifa
Link to comment
Share on other sites

بار بار تضاد کا دعوی کرنیوالے کی عقلی حالت یہ ہے کہ اسکا اپنا استاد کچھ اور کہتا ہے یہ کچھ اور کہیتا ہے۔

 

خلافت ظاہری اور باطنی کی تقسیم کافی حد تک واضح کی جاچکی ہے۔ خلافت بلا فصل بیک وقت ابوبکر صدیق کے لیے بھی علی المرتضی اور سبھی صاحبہ کے لیے اکٹھی کیسے ہوئی؟؟؟

 

عقلوں کوریوکیا اتنی بات کو بھی تم تطبیق نہیں دے سکتے۔

 

حالانکہ علوم الامیہ میں جہاں دوباتیں متضاد سامنے آجائٰیں انکواٹھا کر تضاد کی ٹوکری میں ڈالکر رد نہیں کیا جاتا بلکہ پہلے تطبیق کی جاتی ہےاگر تطبیق ممکن نہ ہو تو ترجیح کی طرف جایا جاتا ہے اسکے بعد دونوں کو رد کیا جاتا ہے۔ دین کے دکاندارو ہر جگہ تم نے اپنا تماشا لگایا ہوا ہے۔

 

اب اسکی تطبیق بھی سنو۔

 

پہلی خلافت ظاہری تمام روحانی عظمتوں کے ساتھ سیدنا صدیق اکبر رضی اللہ عنہ کو نصیب ہوئی۔انہی سے اسکا آغاز ہوا اسی لیےخلیفہ بلا فصل کہلائے۔

خلافت باطنی کاامت میں اجراء سیدنا علی المرتضی کے ذریعے سے ہوا۔ اس خلافت متعدیہ میں وہ شان خلافت ولایت میں یکتا ہیں۔ اس خلافت کا اعلان غدیر خم میں حضور اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے دستار بندی سے کیا۔

 

تیسری خلافت عمومی تمام صحابہ براہ راست سرور کون ومکاں سے فیضیاب ہوتے تھے۔ اسمیں صرف ظاہری فیوض وبرکات نہیں تھیں بلکہ روحانی انوار بھی شامل ہوا کرتے تھے۔ لہذا یہ تیسرا فیضان امت کو تیسری بلا فصل خلافت سے حاصل ہوا۔

 

 

یہ بات السیف الجلی میں لکھی ہوئی تھی اور اسکا حوالہ دینے پر مناظر ساحب بوکھلا گئے تھے اور کہنے لگے یہ شرمناک تقسیم تو نہیں کی حالانکہ جہاں اسی متعصب مناظر کو ضرورت ہوتی ہے فورا بات کو گھما کر تاویلات نکال لیتا ہے۔ مگر یہاں جان بوجھ کر بھرپور تعصب کا مظاہرہ کر رہا ہے۔

 

کبھی کہتا ہےامام ابوالحسن اشعری بھول گئےمیں انکی غلطی درست کر رہا ہوں۔ کبھی امام فخرالدین رازی کے بارے میں کہتا ہے انہوں نے دراصل اس سے مسلمانوں کا مؤقف مراد لیا ۔ جبکہ ہمیں سنیوں کے اجماع سے غرض۔ حضرت مجدد کی باتوں کو یہ مروڑتا ہے۔شاہ عبدالعزیز محدث دہلوی کوکہتا ہے یہ متضاد فتوے دیتےہیں۔یعنی انہیں فتوی نویسی کے اصول ہی نہیں معلوم اور وہ سارے بغیر تحقیق کے فتوے دیتے ہیں اب یہ لوگ انکی ساری غلطیوں کو درستے کر کے نئے فتوے جاری کریں گے۔ جو انکی طرف سے مصدقہ ہونگے۔ یہی کام شیطانی ٹولے کر رہے ہیں۔ انہوں نے تو احادیث کی درستی کام کام بھی شروع کر رکھا ہے۔ متن حدیث اور تفاسیر تک بدل رہے ہیں۔

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...