2 posts in this topic


💐💐تقریب سعید💐💐

     شادی کی ایک تقریب میں مدعو تھا۔ ہمارے علاقے میں کھانا کھا چکنے کے بعد جب مہمان مختلف کاموں میں مصروف ہوجاتے ہیں تو کچھ خانہ بدوش بھکاری خواتین باقی ماندہ کھانے پر ہاتھ صاف کرنے کے لیے چڑھ دوڑتی ہیں جو بہروں (waiters)تو کیا میزبانوں سے بھی بسااوقات الجھ پڑتی ہیں۔

    اسی اثنا میں جب ہم کھانا کھا چکے تھے تو کچھ بھکاری خواتین کھانے کے پنڈال میں آگھسیں اور پلیٹوں میں بچا ہوا کھانا اپنے اپنے برتنوں میں انڈیلنے لگیں۔ اچانک حاشیہ خیال میں ایک تصور نے دستک دی اور خیالوں کے عمیق گڑھے میں گرتا چلا گیا۔ دراصل میزبانوں کے ایما پر بیسویوں افراد کے لیے کافی کھانا کچرے کونڈی کی نذر کردیا جاتا اور گناہوں بھرا طویل نامہ اعمال سیاہ کیا جاتا ہے حالانکہ اگر درست انداز میں اس کھانے کو استعمال کیا جائے تو کثیر مقدار میں کھانا کئی خاندانوں کے لیے نان شبینہ کا کام دے سکتا ہے۔ کھانے کی دعوت میں آنے والی یہ خواتین میزبان کے لیے کسی نعمت سے کم نہیں کہ ان کے توسط سے کھانے کے ضیاع سے ہونے والا گناہ کم ہوجاتاہے گو ان کا انداز نامناسب ہونے کی وجہ سے انہیں دھتکار دیا جاتا ہے البتہ اخلاقی اقدار کو استعمال کرتے ہوئے ان سے برتاؤ کرنا انسانیت کی اچھی مثال بن سکتاہے۔

     سچ پوچھیں تو اس دن ایک بات سمجھ آگئی کہ کوئی بھی شخص حقیر نہیں کہ بسااوقات بھکاری بھی محسن کے روپ میں ہماری مدد کرجاتے ہیں لیکن ہم ان کی طرف توجہ نہیں دیتے۔اللہ تعالیٰ ہمارے بچے ہوئے کھانے سے بھی کئی افراد کو رزق فراہم کرتا ہے کیونکہ روزی اللہ تعالیٰ کے ذمہ کرم پر ہے نیز ہماری تقریبات میں بچے ہوئے کھانے کو مناسب طریقے سے تقسیم کرکے رزق کے ضیاع سے بچا جاسکتاہے تاکہ اس سبب سے محتاجوں کی دعائیں ہمارا مقدر بن سکیں اور ہم خود رزق کی تنگی جیسی آفات سے بچ سکیں کہ میرے اور آپ کے آقا ﷺ نے ارشاد فرمایا تھاجس کا خلاصہ ہے: اے عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا!اس روٹی کا ادب کرو کہ یہ جس قوم سے جاتی ہے لوٹ کر نہیں آتی۔

     آخر میں ایک درخواست ضرور کروں گا  کہ اپنے حال پر اللہ تعالیٰ کا لاکھ لاکھ شکر ادا کرنا چاہیے کہ ان تقریبات میں پاؤں پکڑ کر بھیک مانگنے والے بچے اور ہاتھ جوڑتی ماؤں میں ہمارے بچے اور مائیں نہیں ہوتی البتہ ان کو اپنائیت کی ضرور ت ضرور ہوتی ہے لہذا اپنے نہ سہی اپنا سمجھ کرکسی کے بچے اور مائیں تو ہیں کبھی اپنی ٹھوکروں اور جوتوں کی نذر نہ کیا جائے۔

✍ازابو الحسن محمد افتخار الحسن عطاری المدنی

8 فروری 2018 بروز جمعرات

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited) · Report post

Aik toh Ghareeboob ki ghurbat phook biyas ki waja say un ka waqar aur izzat achay aur buray ki tameez jaati rahi ... aur dosri taraf pesay walay maldaroon say Nabi e kareem ki Sunnat ... ameeron ko khilao aur ghareeboon say platenh saaf karwaho ... aah kar joh bacha heh playtoon mein woh leh jao aur khao aur khilao ... joh Musalman bhai bhai hen aur bhen bhen hen ... un kay ghareeb bhen bhai muntazir hen kay ameer bhai aur bhen plate mein kuch choren gay toh ham khaen gay aur bachoon ko khilahen gay ... jis izzat aur waqar ki khatir namaz ko pochnay ki khatir dornay say mana heh ... woh plate mein bachi kuchi hadiyoon aur tuqroon ki khatir nilam heh ... dukh ki baat heh ... kay ghareeb kharay hoon ... aur roz roz das bandoon ka khana khaanay walay kha rahay hoon ... yeh sab murda dil aur zameer logh kar saktay hen aur dekh saktay hen ... jis qaum kay aam logh esay bey-his aur bey-dill hen un ki qutb ul aftab kism kay leaders nahin milnay walay. kameenoon mein kameena raja aur bey-deenoon mein bey'deen. bey-parwa bey-dill  bey-zameeroon mein unneeh jaisa NAWAZ SHAREEF. ZARDARI. IMRAN KHAN. BILAWAL. waghayra ... jistera musalman ko musalman ki nahin hakim ki awaam ki izzat maal jaan phook piyas ki qadr nahin ... jesay banday wesay leader ...

Edited by MuhammedAli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.