Jump to content
IslamiMehfil

Deobandi Kahwabo per Tabsira or Shari hukam دیوبندی خواب اور شرعی حکم


Recommended Posts

اس حدیث کو پڑھ کر شاید تم.شہد والی مثال دینا بند کر دو گے بار بار 

 
 
اخبرنا محمد بن المثنى، قال: حدثنا يحيى، قال: حدثنيعبيد الله، قال: حدثني القاسم، عن عائشة , ان رجلا طلق امراته ثلاثا، فتزوجت زوجا فطلقها، قبل ان يمسها، فسئل رسول الله صلى الله عليه وسلم: اتحل للاول؟ فقال:" لا حتى يذوق عسيلتها، كما ذاق الاول".
ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا سے روایت ہے کہ ایک شخص نے اپنی بیوی کو تین طلاقیں دیں تو اس عورت نے دوسرے شخص سے شادی کر لی۔ اس (دوسرے شخص) نے اس سے جماع کرنے سے پہلے اسے طلاق دے دی، تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے پوچھا گیا کیا (ایسی صورت میں) وہ عورت پہلے والے شوہر کے لیے حلال ہو جائے گی؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: نہیں، جب تک کہ وہ (دوسرا) اس کے شہد کا مزہ نہ لے لو جس طرح اس کے پہلے شوہر نے مزہ چکھ لیا ہے ۱؎۔
29734 - 3441
 

 

تخریج الحدیث: «صحیح البخاری/الطلاق 4 (5261)، صحیح مسلم/النکاح 17 (1433)، تحفة الأشراف: 17536)، مسند احمد (6/193) (صحیح
 
 
 
 
 
 
 
 

3295 -[1] (مُتَّفق عَلَيْهِ)

عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ: جَاءَتِ امْرَأَةُ رِفَاعَةَ الْقُرَظِيِّ إِلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَقَالَتْ: إِنِّي كُنْتُ عِنْدَ رِفَاعَةَ فَطَلَّقَنِي فَبَتَّ طَلَاقِي فَتَزَوَّجْتُ بَعْدَهُ عَبْدَ الرَّحْمَنِ بْنَ الزُّبَيْرِ وَمَا مَعَهُ إِلَّا مِثْلُ هُدْبَةِ الثَّوْبِ فَقَالَ: «أَتُرِيدِينَ أَنْ تَرْجِعِي إِلَى رِفَاعَةَ؟» قَالَتْ: نَعَمْ قَالَ: «لَا حَتَّى تَذُوقِي عُسَيْلَتَهُ وَيَذُوقَ عُسَيْلَتَكِ»

روایت ہے حضرت عائشہ سے فرماتی ہیں کہ رفاعہ قرظی ۱؎ کی بیوی حضور انور صلی اللہ علیہ و سلم کی خدمت میں حاضر ہوئیں عرض کیا کہ میں رفاعہ کے پاس تھی ا ور انہوں نے مجھے طلاق دی تو طلاق منقطع کردی ۲؎ پھر ان کے بعد میں نے عبدالرحمان ابن زبیر سے نکاح کرلیا ان کے پاس نہیں ہے مگر کپڑے کے پلو(گوشہ)کے تو فرمایا ۳؎ کہ کیا تم رفاعہ کی طرف لوٹنا چاہتی ہو بولیں ہاں ۴؎ فرمایا نہیں تاآنکہ تم ان کی لذت چکھ لو اور وہ تمہاری لذت چکھ لیں ۵؎ (مسلم،بخاری)۶؎

 

 

 

 

۵؎ عسیلہ عسل کی تصغیر ہے،عسل شہد کو کہتے ہیں پھر ہر لذت کو کہنے لگے۔ مقصد یہ ہے کہ تمہارے بیان کے مطابق عبد الرحمان تم سے صحبت نہ کرسکے اور حلالہ میں دوسرے خاوند کا صحبت کرنا شرط ہے لہذا تم ابھی رفاعہ کے لیے حلال نہیں ہوئیں، بعض علماء نے قرآن کی آیت سے بھی صحبت کا شرط ہونا ثابت کیا ہے وہ فرماتے ہیں کہ تنکح کے معنی ہیں تجامع لہذا آیت کے

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

main janta hoon tum bagny waly ho.

mairi post ka jawab dou. jo baat karni hy jawab main kro.  agar min kci moutbar alam ki kci baat ka inkar karta hoon tu ulma deoband ki matabak mujy Ghalat sabit karo.

Aur pahly  khud lekh tumhary nazdeek kon cy ulma moutbar hyn jin ki har baat tum manty ho. 

Link to post
Share on other sites

جومرضی لکھو یا نہ لکھو فتوی دو 

جب تک شرائط نہیں لکھ جو مرضی تاویلیں کرو جواب نہیں ملے  گا آئندہ

شہد والے فقرے کس کے تم سب سے بڑے گستاخ بنے توبہ کر لو 

تم کو حدیث کی پھر سمجھ نہیں آئی تم ناسمجھ ہو اس حدیث مبارکہ سے کیا استدلال کیا جاسکتا ہے یہ ہی کے

شہد کا لفظ ہو یا بھڑوں کے چھتے یہ الفاظ شرم وحیا کو مد نظر رکھ کر استعمال کیے گے 

عوام الناس کو سمجھناے کے لیے

حدیث کے نیچے وضاحت بھی لکھی "عسیل " کا معنی بھی لکھا کے یہ کیوں استعمال ہوا تم  کو سمجھ لگتی نہیں اور ٹر ٹر شروع اس پر فتوی اس پر فتوی اور کیا کیا تم کو سمجھانا پڑے گا ؟ تھوڑا سا اپنا دماغ بھی استعمال کر لیا کرو

حضرت عائشہ اور علم الغیب ایک علیحدہ ٹاپک ہے

اس لیے میں کہہ رہا پہلے شرائط لکھو پھر بات ہوگی  

Link to post
Share on other sites

ulta chor kotwal ko danty.

Ami ayesh wala top alag ki tu main baat nahe ki, mainy to mout bar maan ka har baat manny ki baat ki. jis ka tairy pass jawab nahe.

...................  mairi fikar chor apni aur pany alam ki kar.   main tu pahly he kah chuka hoon main en baton py bahas nahe karta. aur alzami jawab deya jata hy. kera tu tum ko tang karta hy.

 

Shabash mairi post ka jwab dy, aur pahly khud un ulma ki list post kar jis ki har baat tum yan tumhary akabar manty hyn, phir mujy kahna

Edited by Mughal...
تمیز سے بات کریں
Link to post
Share on other sites

حنفی گروپ 

آپ کو آخری وارننگ ہے کہ اپنے گھر کی زبان یہاں ہر گز استعمال نہ کریں ورنہ یا تو آپ کی پوسٹ ڈیلیٹ کر دی جائے گی یا ہائیڈ۔۔

آپ کو بہت بار پہلے بھی تنبیہہ کی جا چکی ہے لیکن آپ سمجھ نہیں رہے اس لیے بعد میں واویلا مت کیجیے گا

Link to post
Share on other sites
10 hours ago, hanfigroup said:

janab. zara mujy bataya jay main kon sy ahamd raza wali zuban estamail ki hy.  point out kary.     mainy tu ap k mufti k scan lagaya hy.

ye mari ghar ki nahe ap k ghar ki book hy

تعبیر پر ہمیں کوئی ایشو ہی نہیں گنگوہی نانوتوی کے خواب پر پاگل مناظر ساجد نقلبندی ام ابن سرین اور نابلسی کی بھی تعبیر دے چکا ہے تم نے کون سا تیر مار لیا ....

 

سکین لگا کر جو تبصر ہ تم.نے کیا اشرف علی تھانوی کی زبان استعمال کر کے جس کو میں نے ایڈیٹ کیا اس کی بات ہو رہی

Link to post
Share on other sites

حنفی گروپ صاحب کی گھریلو زبان کی وجہ سے اس کی پوسٹ ڈیلیٹ کر دی گئی ہے 

حنفی گروپ صاحب اس پوسٹ میں ہم نے اب نانوتوی عروس اور گنگوہی دولہا والے خواب پر کو تبصرہ نہیں کیا ہوا صرف خوابوں والی پوسٹ پر میں خواب پوسٹ کیا ہے 

آپ اس ٹاپک کو خود گھیسیٹ کر لاے اگلی پوسٹ میں تبصرہ بھی کر دیں گئیں 

 

سکین کا مطالبا آپ سے اس لیے کیا تھا کے آپ "مبارک" کے الفاظ دیکھاتے جیسا آپ نے اپنی پوسٹ میں کہا تھا کے مفتی صاحب نے مرد سے مرد کی صحبت کو مبارک کیا ہے سکین میں مبارک کے لفظ نہیں ہیں 

 

Link to post
Share on other sites

 jahal insan,

Agar tabir b maloom hy. tu laga fatwa apny mufti owasi py.  

Agar nahe tu ahle sunnat sy bughaz kun.  Tu mar k b zinda hoja kci khawab py hukam nahe laga sakty Aur na Quran ahadees sy sabit kar sakty ho.

Edited by hanfigroup
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

جناب آپ کی پوسٹوں کا جواب لکھ رہا آپ نے جو اصول بیان کیا گرمی سردی میں آگ کا اس کے لیے شکریہ 

تم کب مہذہب انداز میں گفتگو کرنا سیکھو گے  بدفہم انسان

تعبیر رویا میں ہے جو اپنے آپ کو خواب میں کعبہ کی چھت پر دیکھے ....یہاں بات خواب کی ہو رہی اور تعبیر بھی خواب کی بتائی ہے حالت بیداری کا ذکر ہی نہیں کہیں تم کو صرف صفحے کالے کرنے کا شوق نیا نیا جو ان پیج سیکھا ہے

Link to post
Share on other sites

Pahly main ahamd raza ki zuban estamal ki tum logon ko Bura laga. Aur ye bahanay bana kar mairi post delete karty thy.  Hakan k mainy challange b keya tha Maira ko hawala ghalat sabit karo.

Janab 100 dafA jawab lekho magar Ab khawab py fatwa ki sharayyat ko Fiqa hanaf ko roshni main pura Karna Warna fazool main apna aur Maira time waist n.a. karo

Edited by hanfigroup
Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...