Jump to content

Deobandio ke jhoote khwab


Akhtar Razvi

تجویز کردہ جواب

Muhammad Ali bhai

Tabqat ke scan me aisa kya hai jo ye naam nihad hanfigroup baar baar usko pesh karra hai islah farmaye

Deobandi ne haroon rashid ki bivi ka bhi khwab send kiya h taweel k torpar uski bhi wazahat farma de khwab niche naal karra hu

Haroon Rasheed Ki Biwi ne Khwaab Dekha Ke Uski Awaam Usse Zina Karrhee Hai

Jab tabeer Walo Se Poocha Uski Tabeer to Ahle ILm ne bataya Allah Tum se aisa kaam Lega Jisse Ye Log Tumse Faayda Uthaayge

Aur aisa Hi Hua Unhone Nehr Khudwaai Nehre Zubaida Khudwaai aur Logo Ne Isse Faayda Uthaya 

Ab aisee khwaab aur Waqiye Ko Sab Chaap rhe hain، is se usooL bhi maloom Hua Ke Ispar Koi Hukum Nahi Lagta ke Bagairto ki Tarh majma and all

Ye to Khair Zina Ki baat Hai Isse laakh Gunah Bura aisi۔ baat hai Jisse Nabi Paak Ki Toheen Ho،


Lekin Ulamaa Ne usi Bhi Likha، Chapa، NaqL Kiya

Mash-hoor Imam'e Azam Ka Khwaab Bata diya

 Q ke uski Tabeer achhi Hoti hai

To۔ ye aitraaz b BaatiL hua

Link to comment
Share on other sites

Tabqaat ka page dekha nahin aur na zeroorat heh. Logoon ki jahalatoon ko daleel nahin banaya ja sakta. Haroon Rasheed ho ya us ka abba joh bi adatan aisa karta heh bey-haya bey-ghayrat heh. Kabi kabi tawajoh nah honay ki bunyad par banda aisi harkat kar jata heh joh guna ya buri ho. Misaal meri mithai ki leh lenh jaan bhook kar sood toh khana manzoor nahin thah magar tawajoh nah thee is taraf toh khata ho gai. Aik banda adatan aisa karta heh jistera Thanvi sexy khawab likhnay ka mahir thah aur us ko logoon nay us ki hayat mein hi pakra yeh kia bey hayahi pehla raha heh magr joon nah reengi us kay kaan par.

Agar haroon rasheed nay khawab chapa hota toh aur zinda hota toh ham poochtay janab kia shoq pari thee apni bibi ki aisay izzat nilaam karni heh toh bazaar mein nanga kar kay karo kitaboon mein publish nahin karo. Aur agar mutanabbeh karnay par bi kehta nahin nahin theek keeya heh toh wohi faisla hota joh Deobandi Kafroon kay baray mein heh. Yeh bi pata nahin khawab aya bi thah ya nahin. Kiss nay publish keeya. waghayra. Aisay khawab nakal karna rawayat karna bilkul sarri tor par ghalat heh. Aisay khawaboon ko banda khud toh rawayat nahin karta magr tabeer karnay wala shahid baat ko raaz rakhnay kay bajahay bandon sath share kar deta heh to baat pehal jati heh aur kitaboon mein dakhal ho jaati heh. Magr yeh ghalat heh aur joh logh aisa khawab naqal karnay mein shamil thay hen mujrim bi hen aur gunnegar bi.

Batoon say haq ko pehchaneh zaatoon say nahin. Haq wohi heh joh heh zatoon say badal nahin sakta.

Link to comment
Share on other sites

Alhamdulillah 

Aj tum ny sab e tabqat ko jahal maan kar imam ahle bidate k jahal honay ka sabot dy deya, jo aisy logon ko wali manta hy. 

aur tum usy b bar k begharat harami ho phir b ahmaq raza ko apna imam samajty ho,

main pahly din sy kah raha tha k tum halali nahe ho harami ho, 

har baar bonkty ho aur mairy hatho zalil hoty o

gadi k sath bad fali karny wali ko wali samajty ho,

jo tumahri bahan k sath bad fali kary uska maqam pata nahe tumhary nazdeek keya hoga

khud he bata dou,  aur tumhari bahan kc type ki waliya hogi

aur phir jo hath say apan nafas nekal kar apny shagird ko marta hy wo b wali hy

tumary abu jan b tum bahan bahyoon ko aisy he marty hoon gy. esilea tu tumhary abu jaan hyn

Edited by hanfigroup
Link to comment
Share on other sites

جو زبان تم میرے علماء کی متعلق استعمال وہ ہی الفاظ میری طرف سے اپنے مولویوں کے لیے قبول کروں ۔۔۔ اور جو مجھے کیا کہا وہ اپنے لیے قبول کرو 100 کے ضرب دے کر FB_IMG_1631993629432.jpgFB_IMG_1631993633663.jpgFB_IMG_1631993637767.jpgFB_IMG_1631993641786.jpgFB_IMG_1631993655180.jpgFB_IMG_1631993650959.jpgFB_IMG_1631993655180.jpgFB_IMG_1631993659190.jpgFB_IMG_1631993663181.jpgFB_IMG_1631993667227.jpgFB_IMG_1631993670968.jpg

 

غایۃ المامول اور اہل بدعت دیوخانی اقرار کفر

 

 

 

دیوبندی مکتب فکر کی طرف سے علامہ سید احمد برزنجی مفتی مدینہ منورہ کی تصنیف "غایتہ المامول " شائع کی گئی جس کے ٹائیٹل پر مصنف کے القاب تین سطروں مین بیان کئے گئے ہیں ۔ اس سے یہ حقیقت بے نقاب ہوجاتی ہے کہ علامہ برزنجی دیوبندیوں کے نزدیک انتہائی مسلم شخصیت ہیں ۔

علامہ برزنجی صاحب نے جہا ں مولانا احمدرضا خاں اور دیگر علماء عرب و عجم کی موافقت کرتے ہوئے علماء دیوبند کی گستاخانہ عبارات کو کفریہ قرار دیا ہے ،اور انتہائی اہتمام سے کفر کی تائید فرمائی ہے ۔وہان انہوں نے مولانا احمد رضا خاں سے حضور صلی اللہ علیہ وسلم کے علم کے بارے میں اختلاف کیا ہے ۔ مولانا احمد رضا خاں کی رائے میں حضور صلی اللہ علیہ وسلم کا علم تمام ممکنات حتی کہ علوم خمسہ کو بھی محیط کیا ہے ۔مگر علوم خمسہ اس سے خارج ہیں۔

علامہ برزنجی نے اپنی رائے کے اثبات میں رسالہ / غایۃ المامول لکھا جس کے مقدمہ میں انہوں نے اس ساری حقیقت کو واضح فرمایا ہے کہ علم کے مسئلہ میں مولانا احمد رضا خاں سے اختلاف کرتے ہوئے میں یہ رسالہ لکھ رہا ہوں ،مگر علماء دیوبند کی گستاخانہ عبارات کے کفر پر دوسرے علماء کی طرح میں بھی متفق ہوں اور آج بھی میرا یہ ہی فتوی ہے 

فرماتے ہیں /ہم نے اس رسالہ (حسام الحرمین ) پر تقریظ و تصدیق لکھ دی جس کا خلاصہ یہ ہے کہ اگر ان لوگوں (علماء دیوبند) سے یہ مقالات شنیعہ ثابت ہو جائیں ،تو یہ لوگ کافر اور گمراہ ہیں ،کیونکر یہ سب باتین اجماع امت کے خلاف ہیں ۔ (ترجمہ) غایۃ المامول ، ص 299 مترجم : مولوی نعیم الدین دیوبندی

دیوبندی مکتبہ فکر کی طرف سے غایۃ المامول کو چھاپنے اور شائع کرنے کا مقصد یہ دیکھنا ہے کہ علامہ برزنجی مفتی مدینہ منورہ نے مولانا احمد رضا خاں کی مخالفت کی ہے جیسا کہ انہوں نے اس کے ٹائیٹل پر لکھا ہے '"۔ احمد رضا خاںصاحب کا گمراہ کن عقیدہ غیبیہ علمائے حجاز کی نظر میں ،بلکہ "الشہاب الثاقب" کے ابتدا میں ،ص ۔ 9-8 :عرض ناشر کے تحت لکھا ہے ۔ ہم الشہاب الثاقب کے ساتھ سید احمد برزنجی کی کتاب غایۃ المامول کے چند صفحات کے فوٹو بھی شائع کر رہے ہیں جو علامہ موصوف نے احمد رضا خاں کے خلاف تحریر فرمائی تھی ۔ جس پر دیگر علماء مدینہ منورہ نے اپنی تقریظات لکھیں اور اپنے دستخط تائیدی دستخط ثبت فرمائے ۔جس سے یہ حقیقت پوری طرح کھل کر سامنے آجاتی ہے ۔کہ فاضل بریلوی علماء حجاز کی نظر میں کیا ہیں/ ملخصا۔

غرض یہ غایۃ المامول کی اشاعت اور اس کے مصنف کے القابات خود اس بات کی دلیل ہیں کہ یہ کتاب اور اس کا مصنف علماء دیوبندی کے نزدیک انتہائی مسلم اور مقبول ہیں ۔

غایۃ المامول کے مطالعہ سے درج زیل نتائج سامنے آتے ہیں۔اگربقول علماء دیوبند احمد رضا خاں کے گمراہ کن عقیدہ غیبیہ سے علامہ برزنجی کا اختلاف معلوم ہوا تو دوسری طرف اپنے خلاف علامہ برزنجی کا فتوی کفر دوبارہ تسلیم کرلیا اور اس پر مہر ثبت کردی ۔یوں ایک با پھر انہوں نے اپنے کفر کا التزام کر لیا 

،علامہ برزنجی نے غایۃ المامول پر مزید 13 علماء مدینہ کے تصدیقی دستخط کرواکر علماء دیوبندی کی گستاخانہ عبارات پر فتوی کفر کی تقریظ و تصدیق کرنے والے علماء حجاز کی تعداد میں اضافہ کردیا جس کو دیوبندیون نے خود بھی تسلیم کر لیا ۔کیونکہ "غایۃ المامول "کے مشمولات میں علماء دیوبند کی گستاخانہ عبارات اور ان پر علامہ برزنجی کا فتوی کفر بھی موجود ہے۔

مولانا احمد رضا خاں سے ایک مسئلہ میں اختلاف کے باوجود علامہ بٍرزنجی کا علماء دیوبند کی گستاخانہ عبارات پر فتوی کفر میں مولانا احمد رضا خاں کی تائید و توثیق کرنا اس بات کی دلیل ہے کہ گستاخانہ عبارات اور ان پر علماء حرمین نے علی وجہ البصیرت بڑے غور و فکر کے ساتھ علماء دیوبند پر کفر کا فتوی دیا ہے

اس تفصیل سے دیوبندیوں کا یہ الزام بے بنیاد ثابت ہوگیا کہ علماء حجاز نے اما م احمد رضا خاں کے تعارف یا ان کے مباحث علمیہ یا ان کےعجز و انکسار سے متاثر ہوکر اور یا علماء حرمین نے اپنی شہرت کی خاطر یا سادہ لوح ہونے کی بناء پر دھوکہ مین آکر علماء دیوبند کے خلاف فتوی کفر پر دستخط کر دئیے جیسا کہ شہاب ثاقب کہ اور اس کے مقدمہ کہا گیاہے(یاد رہے غایہ المامول کا مترجم دیوبندی ہے ترجمہ میں ہیرا پھیری کا بھی امکان ہے اور یہ بھی دیوبندیوں کی شائع کردہ لحاظ مکمل اعتماد بھی نہیں کر سکتے۔۔۔یہ تبصرہ انہی کی شائع کردہ کتاب پر ہے)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

تمہاری اس پوسٹ کا جواب میرے پاس بھی تم خوش ہوجاؤ کچھ دن ۔۔۔۔ 

۔۔۔۔۔۔۔

 

اتنے دن صرف اس جملے پر غور کرو کہ 

 

ان لوگوں سے یہ مقالات شنعیہ ثابت ہوجائیں تو یہ لوگ کافر و گمراہ ہیں کیوں یہ سب باتیں اجماع امت کے خلاف ہیں ۔۔۔۔

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...