Islami Bhno ki Madani Bahrain

Faizan e Attar@Madani Inaamat

تجویز کردہ جواب

(bis)

(saw)

(salam)

(azw) (al) aik arsey sey koshish thi k yeh topic start karoon laikin

wa ma toufiqi illa BillAllah

Is topic main hm Islami Bhno ki Madani Baharain share karain gay ta k hamari islami bhno ko targeeb milay aur madani kaam ka jazba baidar ho.....

Allah

(azw) Meethay Aaqa (saw) k sadqay hamain Naiki ki dawat ki dhoomain machanay ki sa'adat naseeb farmaye Aameeeeeeen Bijahin nabi yel ameen (saw)

was'salamu ma'alikram

• 1 month later...
  • 2 months later...

Allah

(azw) Pyaray Aaqa (saw) K Sadqay Men Ham sab Ko Dawat e Islami K Mehkay mehkay madani mahole Se Ta dam E Marg Wabastagi Ata Farmaye Or Tamam islami Behnon Ko Ba Parda Rehnay Ki Madnai Sa'adat Ata Farmaye aaameeeeeeen bijahin nabiyyil ameem (saw)

madani_burqa.gif

(bis)

(saw)

(salam)

(ja)(azw) behna 4 sharing nice Booklet.....!!!!!!!

buht buht buht piyari baharen hain............

ALLAH (azw) hamen b naik bana dy.........

aameeeeeeeeen

hr bhally ki bhalai ka sadka,

muj buri ko b kr bhala ya Rab (azw)

aaameeeeeeeeeen bijahin Nabiyil ameeeeeen (saw)

(bis)

(saw)

(salam)

piyari behno, aik madani ilteja hy ap sy........

bara e madinah apni posts main aik ya 2 sy ziyada images na share kiya kren, q k hum jesy dial up users k liye pages open krna buhtttttttttttttttt hi ziada mushkil hojata hy............buht dair lgti hy ziada images wala page open krny main.......... aur baaz oqat to aisy pgs theek sy open hi nhe hoty.........

yoon agr hr post me aik image hoga to hr page pr max 20 images hongy, to page open hony me kafi aasani rahy gi (ia)(azw)

(bis)

(saw)

(salam)

(azw)(sa) , (azw)(sa) , (azw)(sa)

Buhaaaaaaaaaaaat Zbr10st Booklet hai,Madani Baharain parh kar Dil Khushi say Bagh e Madinah ban gaya.......

Allah (azw) Meethay Murshid (m-a) k sadqay Dawat e islami k Madani Mahool say wabasta rakhay..Aameeeeeeeen Bijahin nabi yel ameen (saw)

was'salam ma'alikram

• 1 month later...

(bis)

(salam)

(saw)

iam sharing here on islamic behan dream...

Dream

I wanted to share a Madani Bahar that happened at my house this morning after Fajr salaah........

Me and my sister got up at about 3am because my dad came back from work, so we sat for a bit and my sister was getting ready to read namaz.. however there was about 30minutes left for the namaz to start so she decided to read some Surahs, after praying Fajr she went to sleep and what does she see? .....she saw our Pyaare Murshid in her dream.

She said that she was in a big ijtima and islamic sisters were reading beautiful naats, suddenly everyone in ijtima was saying.... Murshid is coming! Murshid is coming! Next thing she sees is Murshid giving a beautiful speech for all sisters , the bayaan was about islamic sisters covering their heads with hijabs. As they were saying "Islami Behnay should wear scarf" a sister spoke and said to Murshid, "the girl sitting behind you (my sister) doesn’t wear a scarf" so Murshid looked at her and gently told her to start wearing a scarf on her head.

and thats how she woke up.!

my sister made the intention of covering her head because she didnt do it so far.

SubhaanAllah i was soooooooo happy to hear this, i wanted to cry, smile my heart was beating to fast.

Madani duao main yaad rakhna

jazzakAllahu khaira

may all sister wear the hijabs

jazak ALLAH khair

rember me in duas

Edited by Gham-e-Madinah

(bis)

(saw)

(wasalam)

(azw)(sa) , (azw)(sa) , (azw)(sa)

May Allah  give us the tawfeeq to cover according to the Holy Quran and beautiful Sunnah of our Nabi-e-Kareem  .. AMEEN!

May the shadow of our Murshid remain upon every Attari forever.. AMEEN!!

Aameeeeeeeen Bijahin nabi yel ameen

(saw)

(ja)

Was'salam ma'alikram

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

• کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا