Jump to content

Deobandi Mulla ki Qalabazi :)


Mutlaashi

تجویز کردہ جواب

(bis)

(saw)

(salam)

 

Piyary Islami Bhiyon main aap ki khidmain main aik or zabardast cheez post ker raha hoon, wo yeh k jin batoon ko in Kawwa Khoron k Ulma apni books main Khudai Tasraf biyaan ker tay hain laikin aik Deobanid Kawwar Khor Mulla nay is ka Kulli tor per Inkaar ker dia hay pehlay main aap ko kuch scan pages doon ga phir us deobandi Mulla ki Qalabzi ka Saboot doon ga :lol:

 

ab aap Deobandi Kawwa Khor Mulla ki Qalabazi Mulahiza fer main

 

(۱)کیا اس بات کا کوئی ثبوت ہے کہ مردے اپنے گھروں میں آتے ہیں اور اپنے عزیز وں سے ملتے ہیں؟

 

(۲)کیا مردے دیکھتے ہیں کہ ان کے قبروں میں کون آتے ہیں ؟اور وہ اپنے عزیز وں کے آنے سے خوش ہوتے ہیں؟

 

۱) مردے تو گھروں میں لوٹ کر نہیں آتے نہ عزیزوں سے ملنے کے لیے قبروں سے واپس آتے ہیں نہ قرآن کریم سے ایسا ثابت ہے اور نہ ہی کسی صریح و صحیح حدیث شریف میں یہ مضمون وارد ہے، عقل بھی اسی کی متقاضی ہے کہ نہیں آتے کیونکہ دو ہی صورتیں ہیں یا تو میت جنتی و منعَم علیہ ہے توایسی صورت میں نعماء جنت کو چھوڑکر دنیا میں آنے کی کیا ضرورت ہے؟ اور خدانخواستہ دوزخی و معذب ہے تو اللہ پاک کے فرشتے کیونکہ چھوڑسکتے ہیں؟ تاہم اگر اللہ تعالیٰ کسی روح کو کسی خاص وجہ سے اجازت دیدے اور وہ تمثل اختیار کرکے باذن اللہ تعالیٰ دنیا میں یااپنے گھروں میں آجائے تو اس میں کچھ رکاوٹ اور مانع شرعی نہیں۔ (۲) دیکھنے کی صراحت تو نہیں ملی باقی اللہ پاک کسی مردہ کو کھلادے تو استبعاد بھی کچھ نہیں، طحطاوی علی مراقی الفلاح میں یہ صراحت ہے قال ابن القیم الأحادیث والآثار تدل علی أن الزائر متی جاء علم بہ المزوّر و سمع سلامہ وأنس بہ ورد علیہ وھذا عام في حق الشھداء وغیرھم وأنہ لا توقیت في ذلک ص۴۱۱، یعنی علامہ ابن قیم رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ احادیث و آثار سے یہ ثابت ہے کہ قبر پر آنے والوں کو مردے جان لیتے ہیں اور ان کے آنے سے مردوں کو انس (خوشی) محسوس ہوتی ہے اور یہ بات شہداء کے ساتھ خاص نہیں نہ اس میں کچھ مدت مقرر ہے (کہ مرنے کے اتنے زمانہ تک ایسا معاملہ ہوتا ہو اور اس کے بعد نہ ہوتا ہو) علامہ جلال الدین سیوطی رحمہ اللہ نے شرح الصدور فی احوال الموتی والقبور میں اور علامہ ابن تیمیہ رحمہ اللہ کے شاگرد علامہ ابن القیم رحمة اللہ تعالیٰ علیہ نے کتاب الروح میں بہت تفصیلی مدلل کلام فرمایا ہے۔

 

Ab aap log is baat say andaza ker lain in Kawwa Khoron k Aqaid jis main Mulla kuch keh ta hay or Alim kuch keh ta hay Allah (azw) humain in Kawwa khoroon ki Qalabizyoon or Natak say bachain Ameen Summa Ameen

 

Sajid Ali (Mutlaashi) fi-aman:

post-1874-1216363872.jpg

post-1874-1216363883.jpg

post-1874-1216363901.jpg

post-1874-1216363911.jpg

Edited by Mutlaashi
Link to comment
Share on other sites

ں؟ تاہم اگر اللہ تعالیٰ کسی روح کو کسی خاص وجہ سے اجازت دیدے اور وہ تمثل اختیار کرکے باذن اللہ تعالیٰ دنیا میں یااپنے گھروں میں آجائے تو اس میں کچھ رکاوٹ اور مانع شرعی نہیں۔

 

Deobandi Is Baat Ko Base Banain Gey Oper Pesh Kiye Gaye Scan Pages Per...

 

Yeh Baat Tu Debandiyon Ney Maan Li Allah (azw) Kisi ko Khas Ikhtyaar Dey Dey Tu Woh Baad e Wafat Qabar Sey Aasakta Hai.. Tu Madad Bhi Ker Sakta Hai Ya Nhin? Jesay Nanotavi Ka Baad-e-Wafat Qabar Sey Aaker Madad Sabit Hai... Jab Deobandiyon Key Peer Baad e Wafat Madad Ker Saktey Hain.. Tu Phir Deobandiyon Ko Maan Lena Chahye Key Sarkar-e-Madinah (saw) Aur Auliya Allah Bey Iznehi Ta'ala Apni Qaboor Sey Aaker Madad Ker Saktey hain.. Aur Jab Madad Kerney Per Qadir Hain.. Tu Tumharey Apney Aqeedey key Mutabiq Nida Kerna Bhi Jaiz Ho Gaya... Tu Jab Hum Sunni Anbiya (as) wa Auliya Ko Nida Kertey Aur Madad Mangtey Hain Tu Deobandiyon Key Shirk Key Fatwey Chalna Kiyon Shurow Ho Jatey Hain..? Key Murdah Sey Madad Na Mango Zinda Sey Mango...?

 

Neez.. Deobandi Molvi Ney Likha Key کسی خاص وجہ سے

 

Mazeed Dekhein Kon Konsi Wajohaat Khas Hoti Hain...

 

یعنی علامہ ابن قیم رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ احادیث و آثار سے یہ ثابت ہے کہ قبر پر آنے والوں کو مردے جان لیتے ہیں اور ان کے آنے سے مردوں کو انس (خوشی) محسوس ہوتی ہے اور یہ بات شہداء کے ساتھ خاص نہیں نہ اس میں کچھ مدت مقرر ہے (کہ مرنے کے اتنے زمانہ تک ایسا معاملہ ہوتا ہو اور اس کے بعد نہ ہوتا ہو) علامہ جلال الدین سیوطی رحمہ اللہ نے شرح الصدور فی احوال الموتی والقبور میں اور علامہ ابن تیمیہ رحمہ اللہ کے شاگرد علامہ ابن القیم رحمة اللہ تعالیٰ علیہ نے کتاب الروح میں بہت تفصیلی مدلل کلام فرمایا ہے۔

 

Pas Inkey Ibn-e-Temiya Aur Ibn Al-Qayim Sey Bhi Sabit Ho Gaya key Aam Gunahgar Murdah Bhi Baad Wafat Na Sirf Kalam Sunta hai Balkey Aaney Waley Ko Janta Tak bhi Hai.. Aur Salam Ka Jawab bhi Deta Hai.. Mager Phir Bhi Deobandis Ney Apni Sites Bhari Hoyi Hain Key Murdon Ko Na Pukaro Jab Woh Suntey Nhin Tu Madad Kesey Kerein Gey...

 

Allah (azw) Aisi Munafiqat Sey Humein Mahfoz Fermaye.. Aameen Bijahin Nabiyil Aameen (saw)

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...