Sheikh Ameen ka Soort Khuda jesi hai ?

Mudasir Yaseen

تجویز کردہ جواب

kiya jantay ho Shaikh Ameen k baray?

unko choro tumhay to apna Peer ka bhi peta ho ga?

tumhay terikat to Door Sheriyat ka bi Ilm ni ha.

tumhy kiya Alyas attari ko bhi nhi hoga

or baaton ka gelat metlab layny se phlay tehqeek kero phir yaqeen kero.

unki Sooret Aaq g SAW jaisi nhi.

Aaq g spni terha k sirf 1 hayn.

Aaq g ka Aks un per Numaya hai k wo unki Mohbat ma itnay Doob chukay hayn k apni Zaat ka Wagood bhi Unhi ma Dhoontay hayn.

Aaqa g Heyat un Nabi hayn.

wo jis per chahyn apna Aks utar dayn.

kbhi Shaikh Saheb ko dakho or phir elayas attari ko. phir Bat kerna kon kiya hai?.

Wslam

Kaash aisi ghairat aap Allah azzwajal aur us kay pyaray Habibl alaihiSlato watTasleem kay baray mai dikhatay.

jo Allah azzwajal aur Nabi karim alaihislam ki shan mai moo bhar bhar kay gustakhiya karain apnay jaisa gao ka chaudri bataiay jhota hona manain mar kay matti mai mil janay wala kahain kash aap un loago kay khilaf deeni ghairat rakhtay tu aap ko koi ahsas hota.

Jo Allah azzwajal ko buray kaam kar saknay wala manay wo islam say kharij hai ya aap apni deeni ghairat har kay usay musalman samghtay hai?

Ap kahtay hain Nabi pak alahislam Hayat un Nabi hai ab yei batain jo yei kahay Nabi pak alaihiSslam naouzubillah mar kay matti mai mil gaiay jo yei kahay kay Nabi pak alaihislam ko diwar kay pechay ka ilam nahee wo nam kay musalman kahlanay ka bee mustahiq ho sakta hai ya kia hukam lagaiay gain aap ?

yeh idreesia walay bohat hi ziyada ghustakh hain ke in ka sheikh kehta ha ke bhangra dalana rasol Allah ki sunat ha (maz Allah) yeh itna bara jhot ha jo sheikh amin ne Nabi (saw) ki Zaat mubarak per lagya ha.yeh ha sheikh amin ki tariqat ke Nabi paak (saw) per jhot bhandta ha aur aj tak kisi bi idrisi ne sheikh amin ki ghalat aur jhoti baat ki sanad bi nahi di sheikh amin kehta ha ke

Aqa ji kafron ke jinazay pertay thay Allah rokta tha sheikh amin kafar ke mutabiq yani ke Allah ke roknay per bi Aqa ji ne kafron ke jinazay perha (maz Allah) kiya ha kohi asal zada idrisi jo is ka jawab day yeh log khabi bi jawab nahi dain gaay aur jo sheikh amin ka kafar suon ker bi os ko kafar na manay wo bi kafar ha.to ghustakh kon hota?khud hi bata do ya mugh ko is ka jawab

daina ho ga?

• 2 weeks later...

(bis)

whome so ever Allah giudes is the truly guided one and who is missguided by Allah no one can GUide him

(salam)

brothers and sisters of Islam,

I was one of Idrisia ppl. I won't say bad things about shaikh but all thos idrisia ppl please check what true islam is ?Only those are right who are considered on right path who are following our Prophet PBUH and I pray that Allah shows us what true love of Mohamad PBUH is .....isn't it following what Quran and Auunah

According to HAdith

That prophet Mohamad PBUH  drew one straigh line and told this is islam and thn he drew small branches going away from that line thn he PBuh said others are those groups who have lost thier way from being true muslim ...AN what would be true muslim should follow Quran and sunah and please call your brothers and sister with true love for islam and tru love of Allah and prophet MOhamd PBUH....

All Idrisia brothers and sisters  please make sure you are following true love of Prophet PBUH..... and who ever loves him more thn any thing will follow only Quran and sunnah and won't go toother paths as there is fear to lose true path....

According to one HAdith

Don't bring Innovations to Islam......and each new thing in islam that is not in quran and sunah is innovation (bidah) even other azkar too which is not given in quran and sunnah..... no matter who gives you.....

one more imortent thing it does not mean who ever sees in dream or in real life prophet Mohammad PBUH is true beliver in his life so many qafir saw him but they were not muslim and so is true in dream too....

Prophet PBUH said to his own doughter thatnot even i can protect you from hell fire on qiymat its your actions ....\

why did Hazrat Ali rzi talah aunhoo said if i were to told that there will be only one persone going in jannah I will conssider my self...and if i am told that only one persone is going in Jhanam May be i am the one so its hope from only Allah and doing act of rightpath should take you to jannah

why did not allah sohab left prayer and did only zikar they loved prophet PBUH more thn us 

Quran says  to Mohammad Pbuh today we have completed your deen  it means no new azkar and new things can be added or none can be left from Quran and Sunnah

I know all IDrisis love Prophet PBUH sp deep for sure they will do this as Shaikh say that we must act upon hadith

So do u do azkar from sunnah those are every true muslim who is in love of Mohammad PBUH should do these and please give these azkar to other muslim idrisis brothers and sisters and all those who love Prophet PBUH should  read in order to be in allahs protection and our prophet PBUH was also use to read these inorder to be protected by black magice and jinns ;

And Please read what is Innovation or BIdat is

Please hold fast to your iman( QUran and sunnah and only Allah alone can protect you no one else can give protection) what ever happens happens with the will of Allaha ) and i know idrisi ppl get waswasas alot please do Ruqaya that is Sura Fatiha given by True hadith to come out of depration..... cure for every  sickness check what quran and sunnah says.. paray likhay jahill na banooo pakistan or has tor per multan main jahloun ke qamee nahee jidrr lagia lug gay per tooo loooo sachay ashikay rasoool ko kia kerna hay deen islam ke hafazt no kay kisss be shiakh kay pechay lag jaooooo...... please pleass if you love Prophet PBUH open your eyes and ask allahs forgivness  even Prophet PBUH was use to say i also do Astaghfarallah so many times.... and please ask allah to guide you on true path of PRophet PBUH please if you love you NAbee rasoool don't close your eyes our prophet says allah per baraosa kerooo lakin camel ka poun band ker....... please become true leader Of islam and save your multan and pakistan know what true islam is ..... 

Islam is submitting your will to allah SWT ( not to any shaikh or molvi) what ever will be will be from allah not from any shaikh shirk

do what is right according to sunnah and quran and leave rest to Allah allah is bestknower and seer  best protecter please know who is prophet PBUH's love is (Allah)  not any shaikh think think think please b4 its tooo late i have been there i know it kills you badly

who says you are free to do any thing ###### shirab and get angry on brotehr who doesn't do good to you and spacially who are not in idrissia...

Multan ppl wake up why you are letting make other fool of you don't give your dreams to shitannnn hold tight to your iman don't let evil spread in multan please wake up multan read waht are saints and what is karamat shitan has been given alot of power in this world please don't let it rule yuo spacialy oliyai ikram

please if you need to ask about any hadith and quran aya please ask meeee

love all brotehrs and mulsims and pleas pray pray pray for our muslim  brothers and sisters that  Allah should guid us please pray  in the middle of night that allah should guide us and let us be true lovers of Mohammad please askk allah true guidnce today and in every prayer  and please who know what true islam is please pray for others that allah should guide  ask only allahs guidenss not any shaikh's guide shitan do comes in dream even shaikh can also come in dream but u are not sure that he is shitan or true muslim.... i am saying it about any shaikh love you all and praying for you your muslim sister

• 2 weeks later...
yeh idreesia walay bohat hi ziyada ghustakh hain ke in ka sheikh kehta ha ke bhangra dalana rasol Allah ki sunat ha (maz Allah) yeh itna bara jhot ha jo sheikh amin ne Nabi (saw) ki Zaat mubarak per lagya ha.yeh ha sheikh amin ki tariqat ke Nabi paak (saw) per jhot bhandta ha aur aj tak kisi bi idrisi ne sheikh amin ki ghalat aur jhoti baat ki sanad bi nahi di sheikh amin kehta ha ke

Aqa ji kafron ke jinazay pertay thay Allah rokta tha sheikh amin kafar ke mutabiq yani ke Allah ke roknay per bi Aqa ji ne kafron ke jinazay perha (maz Allah) kiya ha kohi asal zada idrisi jo is ka jawab day yeh log khabi bi jawab nahi dain gaay aur jo sheikh amin ka kafar suon ker bi os ko kafar na manay wo bi kafar ha.to ghustakh kon hota?khud hi bata do ya mugh ko is ka jawab

daina ho ga?

yaar tum muje muslim nehi legty tum ko tu baat kerny ka daang nei.......k kesy baat kerty hei.......... fi-aman:

unko choro tumhay to apna Peer ka bhi peta ho ga?

tumhay terikat to Door Sheriyat ka bi Ilm ni ha.

tumhy kiya Alyas attari ko bhi nhi hoga

or baaton ka gelat metlab layny se phlay tehqeek kero phir yaqeen kero.

unki Sooret Aaq g SAW jaisi nhi.

Aaq g spni terha k sirf 1 hayn.

Aaq g ka Aks un per Numaya hai k wo unki Mohbat ma itnay Doob chukay hayn k apni Zaat ka Wagood bhi Unhi ma Dhoontay hayn.

Aaqa g Heyat un Nabi hayn.

wo jis per chahyn apna Aks utar dayn.

kbhi Shaikh Saheb ko dakho or phir elayas attari ko. phir Bat kerna kon kiya hai?.

Wslam

Mashallah Bhai bouht acha likha..

...... fi-aman:

• 2 weeks later...
Mashallah Bhai bouht acha likha..

...... fi-aman:

kia khak acha likha hai hum ko kehta hai k kia jante ho sheikh ameen k baare mein or khud ko pata nahi kia samjhta hai .

baar baar Ameer Ahle Sunnat DAmat barkatuhum Aliah ko Ilyas Attari keh raha hai halankey k un ko name Ilyas Attar Qadri hai Attari to un k mureed hotey hain. :lol:

jis bandey ko naam ka sahi tarha pata nahi usey un k baare mein kia khak pata ho ga :lol:

nameless deewana...

Aap mujhe to jaantay hongay. :rolleyes:

Agar nahin to internet par kisi bhi Idreesi ko sirf mera naam bata dena phir dekhna us k chehre ka aik rang jaaega doosra rang aega. :lol: Poori detail bata dega mere baaray main. Idreesion ko pata hai achi tarha Mustafa Ali kitne Faiz wala banda hai ;) .

Please see the debates:

1: http://www.yanabi.com/forum/messageview.cf...;threadid=39077

I m an Idreesi aor me ksi Mustafa Ali ko nahi janta.

me Mustafa Ali ko itna bta dena chahta hun k me Shiekh Sab ka ak Mureed hun koi aalam nahi

agr tm me himat hai to Multan aa kr Shiekh sab se jo swal krna chahte ho kr lo mgr yad rkhna tm on k samne bol nae sko gay azma lo me b Multan aa jao ga

bto kya mood hai tmara?

Himat hai to Shab-e-Meraj pe Multan ana

I m an Idreesi aor me ksi Mustafa Ali ko nahi janta.

me Mustafa Ali ko itna bta dena chahta hun k me Shiekh Sab ka ak Mureed hun koi aalam nahi

agr tm me himat hai to Multan aa kr Shiekh sab se jo swal krna chahte ho kr lo mgr yad rkhna tm on k samne bol nae sko gay azma lo me b Multan aa jao ga

bto kya mood hai tmara?

Himat hai to Shab-e-Meraj pe Multan ana

tum mustafa ali ko nahi jantay lol tumhara sheikh to os ke naam se bi khaf khata ha

apnay palto kuton ko kehta ha ke jawo musta ali ko talash kro os banday ne silsala idreesia

ke jhot ko bey naqab kar diya ha os ki kisi bi baat ka tum log aj tak jawab na day skay

tum log apnay sheikh ko bolo ke wo aik bar sunniyon se munazara rekh lay phir dekhna ke sheikh amin multan se bi bagh jaye ga insha Allah.

ager tum logon mein himat ha to munazra qabol kar lo likin sheikh amin kabhi bi jurat nahi kar skta ke wo sunniyon ka samna kar skay ager yaqeen nahi to os kafar sheikh amin se munazara ki baat kro wo kisi bi sorat mein debate ko accept nahi kare ga kiyon ke wo janta ha ke is debate ke bad wo kisi ko bi apni manhos shakal dekhnay ke liqe nahi rahay ga insha Allah.

ager tum log haq per ho to debate se kiyon dartay ho awo amanay samnay baith kar debate kar lain ullama ahle sunat bi hon aur sheikh amin bi ho sari duniya live debate bi dekh rahi ho

kiya waja ha ke tum log debate ko raad kartay ho dekho humari nazar mein tum sab idrisi ghumrah aur kafar ho likin tum khud ko kafar nahi mantay to is ka hal yeh hi ha ke apnay sheikh ki ap hosala afzish kro aur os ko bolo ke himat se kaam lay aur khud ko haq per sabat karnay ke liye debate kar lay likin mera dawa ha ke wo kafar sheikh humray samnay nahi aye ga.

• 1 year later...

Log to Allah aur Aqaa SAWW ko batein krne se baaz nahi aate MaazALLAH to phir Sheikh sb ko kiu maaf kreinge yeh jahil log.

ALLAH walo ki nishani yeh hai k un ko dekh ker ALLAH yad aata hai aur my dear fellows Sheikh sb ko dekh kr ALLAH yad aata hai................ALLAH noor hai, Aqaa SAWW Noor k hain, iss ko b mante ho ya MaazALLAH iss k b munkir ho jahilo.....tm khud to bari batein krte ho k yar namaz parh k chehre pe noor agya hai, to wo iss waqt itni bari hasti hain, ALLAH aur AQAA SAWW se muhabbat krne wale hain, un ka chehra noor se roshan hai to un pr Kufr k fatway kiu??? aur nadano tmhara itna elm b nahi hai k ksi pe fatway laga sako, ALLAH k ghazab se bacho, uss k Bando ki toheen krne se baaz ajao...........ALLAH jb noor hai, AQAA SAWW noor k hain to wo apne payar krne wale mein nae bas sakte????.........ALLAH to waise b dilon mein rehta hai.......Hazrat Bu Ali Qalander k Paseene se Moula Ali RA k paseene ki khushbu aati thi..........kahi iss se b inkaar na krdena Badbakhto........

Tm logon k bura keh dene se Sheikh sb ko koi farq nae padta...........Jin k sath ALLAH aur AQAA SAWW hoon un ko dunia ki bato'n ki parwa nae hoti........

Allah us waqt tk uss banday ko hidayat nahi deta jab tak wo hidayat ka talbgaar na ho aur tm bhatkay hue log ho, ALLAH tm sab ko Hidayat de.AMEEN

Mein sheikh sb se b Derkhaust krunga k wo b tm logon k lye khsusi dua krein k tm log Seedhay raste pe aajao.AMEEN.

Tm logon ko taleem di jati hai k gheebat nahi kerni, mgr sb se ziada gheebat tumhi log krte ho........ALLAH maaf kare.

ALLAH ALLAH krne se ALLAH nahi milta, ALLAH waley hi ALLAH se mila dete hain.........

aur yar Idreesia naat ko ghour se suno ALLAH aur AQAA SAWW ki muhabbat ko dil mein rakh ker, bughz ko dil se nikal ker. Batein samj mein jayeinge INSHALLAH.

Mein ne jab b un k wazaif parhay hain, kamyaabi hasil ki hai aur jb b unn se apne lye dua krwaye qabool hue hai........Yehi mere lye sb se bara saboot hai k wo haq per hain aur jo haq per hote hain, un k raste mein saitan aur uss k kuutay rodya to atkatay hi hain na.........

Humein ksi ka kia dar jb ALLAH aur AQAA SAWW hmare sath hain...........

Being a sunni muslim it was my duty to warn you about this sheetani sheikh amin

But if you have decided to remain with a lair blasphemer kafar sheikh amin then

I cannot advise you any more all the kafars will go to hell including sheikh amin.

MAZALLAH. MAZALLAH, MAZALLAH

tm log Firon, Namrud, Shadad k dosary roop ho, Abu Jahl b tm logon jaisa tha...........ALLAH tmare shar se bachaye AMEEN

MAZALLAH. MAZALLAH, MAZALLAH

tm log Firon, Namrud, Shadad k dosary roop ho, Abu Jahl b tm logon jaisa tha...........ALLAH tmare shar se bachaye AMEEN

sajid ali sahab aap say chand batain pochni hain sirf inhi bato ka jawab likheay ga

1. Allah azzawjal ka khauf aur Nabi pak Alaihislam ki shafaat ki ummid hai tu ghour say nechay parhain aur saaf saaf jawab dain

wo shaks wo jamat wo group..

jo kahta hai Allah azzwajal jhot bol sakta hai aur har wo burai jo insan mai hai wo Rab ki zaat say bhee mumkin hai..

jo Shaks Nabi pak alaihislam ko apnay jaisa aajiz bayikhtiyar insan gao daihat ka chodhri marr kar matti mai milnay wala kahay .

jo kahay namaz mai Nabi alaihiSlam kay khayal say acha apnay ghaday bail kay khayal mai doab jao.

jo kahay kay Nabi pak alaihislam ka ilam pagalo janwaro darindo jaisa hai....

jo kahay kay Nabi pak alaihislam ko diwar kay pechay ka bhe nahee pata aur apnay khatmay ki bhee khabar nahee thee

jo Sahaba kiram ko galiyan nikalain unhain kafir kahain?

jo yazeed ko amirulmomineen likhain aur Syedina Shaheed e karbala Jigargosha e Nabi pak Imam Hussain raziAllah ko baghi kahain? maa'azAllah maa'azAllah

yei aur aisi buhat si gandi baysharam bahaya batain Allah azzwajal Nabi pak alaihislam aur Sahaba kiram kay baray mai likhnay kahnay walo ko aap kia samghtay hain?

2. aur jo shaks in sab loago, jamato, groups ko sahee kahain ho wo aap kay nazdeek kaisay hai?

Ajmeri Brother,

Yeh Idreesion k aqeeday ya batein nahi hain, yeh wahabiat hai...............

Ap ne jo batein likhi hain yeh sab wahabion ka aqeeda hai, MAZALLAH

Mein Alhamdulilah 1 Sunni hoon.........

aur Sheikh Amin sahab ko badnaam krne k lye logo ne tarah tarah ki batein bana di hain.........

kuch to yeh b kehte hain k wo apni taleemat ki recordings nae krne dete, to mein unn ko btana chahata hoon k Sheikh Sahab ki taleemat ki approximately 1500 cds bani hue hain........Multan shareef se ja k jab marzi le lein aur sunein unho ne kahan aisi batein ki hain, agr koi aisa saboot mile to mje zarur btayein.......................1 aur baat jhotay insan ka chehra noor sa bhara hua nae hosakta.........

aur MASHALLAH un k chehre se Noor tapkta hai..........yeh mein apna ankhon dekha hal bata raha hoon............mje un ki jitni b mehfilo'n ko samaat krne ka mouqa mila, mje bari khushi hue hai...........aur Alhamdulila mein Idreesi hoon aur Sunni b. aur Idressi sunni hi hain.

Kch logon ka kehna tha unho ne masjid banaye hai minar nahi hai.............Multan shareef jayein, agar ALLAH ne ankhon jaisi itni bari nemat se nawaza hai to INSHALLAH minar zarur nazar ayeinge

Sheikh sahab fermate hain k hosakta hai Qadri, Soherwardi, Chishti silsila mein idreesi silsila se ziada faiz ho, mgr mje jahan se faiz mila mere lye to wohi sb lch hai.........

App un ki taleemat suneinge to INSHALLAH ap k zehn mein ko ghalat batein bitha de gaye hain wo sb khattam ho jayeinge.

ALLAH sb ko Hidayat de.AMEEN

Ajmeri Brother,

Yeh Idreesion k aqeeday ya batein nahi hain, yeh wahabiat hai...............

Ap ne jo batein likhi hain yeh sab wahabion ka aqeeda hai, MAZALLAH

Mein Alhamdulilah 1 Sunni hoon.........

Sajid Ali sahab aap saaf aur wazah alfaz mai mairay sawalat ka jawab likhain jo phichli posts mai pochay gaiay

aap in aqaqid ko kaisa samghtay hain aur jo shaks, jamat ya group aisay aqai'd rakkhay wo ap kay nazdeek kaisay hain?

aur phir yei batain jo shaks jamat group in aqida rakhnay walo ko sahee manay sacha manay momin kahay wo ap kay nazdeek kia hoga?

bas in 2 bato ka jawab dain tu baki aagay bat hogee..

Mein ne un ki Taleemat mein aaj tak nahi suna jis mein unho ne in jamato'n ko sahi kaha ho, ya in ka sath dia ho.........

Agar aisi un ki koi taleem hai to mje zarur sunayein.............

aur rha sawal ka jawab to jo in jamaton ko sahi kehta hai, wo b phir inhi mein se hai.

Janab sajid sahab aap nay 1hla sawal ka jawab nahe dia ka aaisay aqiday rakhnay walay shaks jamat ya group ko aap kia samghtay hain kia wo momin hain ya munafiq ho kar islam say mo phairnay walo mai say hain?

sajid ali sahib ap ki tasalli ke liye chand aik link paste kar raha hon ap khud soun lain ke sheikh amin saaf tor per deobandi wahabi tabligi jamat ke on ullama ki tarif kar raha ha jino ne beshomar ghustakhiyan apni kutab meh likhi hen.sheikh amin deobandi alim ki likhi kitab ko apnay silsila idreesia ki kitab bi qarar day raha ha.aur ap khud saon lain ke sheikh amin keh raha ha ke aqa gi ne apnay marfat ke ilm ki nafi ki thee maz Allah.sheikh amin ne aj tak is biyan ki kisi bi hadees ka hawala bi nahi dia to lazim ha ke os ne Nabi kareem ki zaat mubarak pr jhot bola ha.

http://www.youtube.c...h?v=JsM4EwE8wXc

baqi ap sheikh amin se malom kar ke bata dain ke idreesia kia 600 ya 700 purana kasay ho sakta ha jab ke sheikh amin kehta ha ke imam ahmad idrisi idreesia ka bani tha aur imam idrisi to 1760 meh paida howa tha yani 250 sal pehlay na ke 700 sal qabil.to lazim ha ke sheikh amin ne idreesia per bi jhot bola ha aur jo jhota wo walli nahi hota.sheikh amin kehta ha ke wo saudi hukomat ka register imam tha madina ki 30 sal tak masjid meh.ap ko bi malom ho ga ke saudi meh ghair wahabi ko imam masjid nahi rekhtay.kia sheikh amin wahabi tha jis ko 30 sal imam rakha.aur ager waqi wo imam tha to masjid ka nam aur kohi kaghazi sabot bi ho ga ap wo saab sabot net per lain ta ke sheikh amin ki baat ka itbar kia jaye,dosri sorat meh sheikh amin jhota sabat ho ga.jo jhota hota ha wo walli nahi h skta.

sheikh amin ne Nabi kareem ko apnay biyan meh ghumra keha maz Allah.ap bi is link ko soun lain.

sheikh amin is link meh saaf tor per khatame nabowat ka inkar kar raha ha ap yeh link dekh lain

is ke ilwa ap youtube per saab clips soun lain aur phir ap ki marzi ha ke haq qabol karin ya na.Allah hum saab ko apni iman meh rakhay.

sajid ali sahib ap is website per paar sktay hen ke sheikh amin ke hami wo murid pehlay to hum per itraz karte hen ke sheikh amin ko badnam kiyon karte hen aur jab hum on se chand sawal karte aur sheikh amin ki ghumrakon baton ka hawala paish karte hen to phir wo log farar ho jate hen.ager itraz kia ha to phir farar kiyon?ya to dalil do sheikh ki baton ki ager nahi to phir qabol karo ke sheikh amin kafar o ghustakh ha.sheikh amin to barmala tor per ghair Allah ki puja ka hukam dayta ha maz Allah kia yeh kufar nahi ha kia?

is clip meh sheikh amin ki khudai ka dawa bi ha

sheikh amin kehta ha ke bhangara sunat rasol ha maz Allah

Anwar bhai.....agr koi bt krta hai uss ko insan 2 tareeqon se soch sakta hai 1 sach aur dusra jhut aur her bt k 2 rukh hote hain, abb agr to wo tareeqat ko samjhne wala hua to bt samjh jayega, aur agr nae samjhne wala hua to Allah se dua mangein k uss ko achi samjh atta fermaye, Aqaa SAWW ki sachi muhabbat naseeb fermaye phir in baton ko samjhna asaaan hojayega.............

Qadiani ko unhon ne nabi nae kaha, sath mein my dear yeh b kha k jb tk kisi mein Allah wali bt na dekh lo uss pe yaqeen na karo.....sirf uss k dawo'n pe na jao.........Qadiani wala link plz ghour se sunein, samjh ajayegi

AQAA SAWW ne b fermaya tha k 30 jhutay Nabi ayeinge, Sheikh sb ne wohi bt ki, mgr samjhane k lye keh yeh b kaha k Allah wali bt zarur dekh lena.......abb iss bt ka ghalat matlab nikal lya to ap ki ghalti hai.......Unhon ne yeh b kaha k yeh kch ban'na asaan nahi hai.

Dawa sari kainaat wala, unho ne kaha hai mein dawa nae krta, mgr hosakta hai.........Agar tm un per jhut bandoge to yeh tmari soch hai, ye batein Allah k sath dil lgane k bd samjh ayeinge na k kitabein dimag mein bithane k bd...kafir ki bt ki to kia ap ko yeh nae pata k Hazrat Ume RA pehle kafir the, AQAA SAWW ne dua ki thi k dono umer mein se 1 muslman hojaye......iss bt ko samjho khencho mt.......taleem zindgi guzarne ka tareeqa sekhati hai, agr Allah se milna hai to tareeqat mein aana padta hai aur iss mein kufar k fatway lagtay hi hain jo tm log laga rhe ho........ALLAH aur Aqaa SAWW k sath khaas nisabt itni asani se kbi nae milti.........her cheez qurban krni padti hai un ki khatir..........wo to tm kr nae sakte bus yahan beth k saboot do, saboot lo, fatway lo, fatway do, aur issi tarah zindgi ki shaam ajyegi..............Mere bhai Insan iss kaam k lye nae aya, uss ko ALLAH ne apni pehchaan k lye bnaya hai........

Abb mein ap logo ki kisi bt ka jawab nae doonga, sach ko sabooto'n ki zarurat nae hoti, kiu k sach to khd bht bara saboot hai..........jhut ko sach sabit krne k lye saboot chahye hote hain, ALLAH sach ahi, AQAA SAWW sach hain, MAZALLAH is bt k be saboot mangana na shuru krdena................Apni islaah kro aur ALLAH aur AQAA SAWW se muhabbat kro, her cheez ainay ki tarah saaf ho k tmare samne ajayegi......aur yeh deobandi kece kehte ho unn ko.......wo Salaat o salam parhte hain, AQAA SAWW humein dekh sakte hain, hmari ankhon k samne pada hai un k samne sb kuch saaf hai, sab kch samne hai un k...........AQAA SAWW noor k hain aur noor kbi alag nae hota Noor 1 hi hota hai.........Noor kbi khattam nae hota.........Noor ko kbi neend nae aate........tm log Noor aur Bashar ko le kr larte rehte ho........

ALLAH sb ko HIDAYAT de.AMEEN aur sach ko jan'ne aur samjhne ki toufeeq se.AMEEN

Edited by Sajid Alil

1. Allah azzawjal ka khauf aur Nabi pak Alaihislam ki shafaat ki ummid hai tu ghour say nechay parhain aur saaf saaf jawab dain

wo shaks wo jamat wo group..

jo kahta hai Allah azzwajal jhot bol sakta hai aur har wo burai jo insan mai hai wo Rab ki zaat say bhee mumkin hai..

jo Shaks Nabi pak alaihislam ko apnay jaisa aajiz bayikhtiyar insan gao daihat ka chodhri marr kar matti mai milnay wala kahay .

jo kahay namaz mai Nabi alaihiSlam kay khayal say acha apnay ghaday bail kay khayal mai doab jao.

jo kahay kay Nabi pak alaihislam ka ilam pagalo janwaro darindo jaisa hai....

jo kahay kay Nabi pak alaihislam ko diwar kay pechay ka bhe nahee pata aur apnay khatmay ki bhee khabar nahee thee

jo Sahaba kiram ko galiyan nikalain unhain kafir kahain?

jo yazeed ko amirulmomineen likhain aur Syedina Shaheed e karbala Jigargosha e Nabi pak Imam Hussain raziAllah ko baghi kahain? maa'azAllah maa'azAllah

yei aur aisi buhat si gandi baysharam bahaya batain Allah azzwajal Nabi pak alaihislam aur Sahaba kiram kay baray mai likhnay kahnay walo ko aap kia samghtay hain?

2. aur jo shaks in sab loago, jamato, groups ko sahee kahain ho wo aap kay nazdeek kaisay hai?

Wo sb Daira-e-Islam se kharij hain aur jo in ko sahi kehta hai wo b inhi mein mein se hai.

Edited by Sajid Alil

Dawa sari kainaat wala, unho ne kaha hai mein dawa nae krta, mgr hosakta hai.........Agar tm un per jhut bandoge to yeh tmari soch hai, ye batein Allah k sath dil lgane k bd samjh ayeinge na k kitabein dimag mein bithane k bd...kafir ki bt ki to kia ap ko yeh nae pata k Hazrat Ume RA pehle kafir the, AQAA SAWW ne dua ki thi k dono umer mein se 1 muslman hojaye......iss bt ko samjho khencho mt.......

Acha agar ye baat hai to agar koi shakhs ye kahe k men dawa nahi karta lekin ho sakta hai Sheikh Amin aik paleed janwar hai, to aap ko is par koi aitaraz hoga?

Khair, aik aur clip hai jis men ye kehta hai k:

"Khuda ki qasam is waqt men sari kainaat par ghalib hun".

Is par to apka yei bahana bhe gaya k wo kah raha hai k dawa nahe kar raha ho sakta hai kah raha hai...

Ab kia kahenge? Pehle to "dawa nahi karta" ka keh kar jaan chhurhane ki ap ne koshish ki lekin ab to wo Allah ki Qasam khaa kar bol raha hai. Kia kehte hen?

Khair aap is ka jawab zaroor dena aur mera ap se ye chota sa sawal hai k jo kahhe k

'' Kafir jo hai wo Nabi ban sakta hai '', kia usne ye sahi kaha ya esa kehne se Imaan par kuch farq aega? Kia Mansab e Nubuwat par koi Kafir faaiz hosakta hai?

Aur akhir men Nabi SalAllahu Alaihi Wasallam ko mar kar mitti men mil jaane wale, apne jesa Bashar kehne wale, Nabi ki tazeem ko shirk qarar dene wale, Nabi k Ilm ko janwaron pagalon se barabar kehne wale DEOBANDI AUR WAHABI TABLEEGHI JAMAT ki mohabbat main jo Sheikh Amin ne baat ki hai aap is par khul kar saaf saaf baat karen.

yaad rakhain aap ko Mar kar Nabi pak alaihisSlam ko moo dikhana hai us waqt kia jawab hoga aapka. kia yei taweelain waha kaam aaiy gee kay kisi ko gustakhi bayadabi karta aap nay jaan lia sun lia phir mahaz apnay rishtay naatay ta'alluk biradri peeri mureedi ki waja say jhoti taweelain aur bahanay karnay lagay

Kia in tamaam aqaaid walon ko apna sar ka taaj (jese Sheikh sahkb ne mana) manna theek hai? Kia apko is men Nabi e Paak Shah e Lolaak SalAllahu Alaihi Wasallam ki shaan men kisi kism ki be-adabi nazar nahi aati?

Sheikh Amin Idreesi Multani Urf Geetiyan wali Sarkar, kehte hen k Tableeghi Jamat kainat ki sab se achi jamaat hai, ye mat kahen k Thanvi ne ye likha ya falane ne ye likha, Deobandion ki Gustakhana Ibaraat ko darguzar karna......

Ap bahesiat Musalman aur Ashiq e Rasool SalAllahu Alaihi Wasallam (jesa aap ne dawa kia) is baat ko taslim kar sakte hen k koi Nabi e Paak SalAllahu Alaihi Wasallam ki shan e aqdas ko daagh lagana chahay , gaali de aur apka jhota shaikh kahay k (wo gustakh e Rasul SalAllahu Alaihi Wasallam) in loago say bari mohabbat rakho sir ka taj samgho .. kia Adab o Ishq e Rasul SalAllahu Alaihi Wasallam ka taqaza nahe ka aisay jhotay shaikh par lanat bhaiji jaiay k wo bhe in gustakho ka barabar ka sharik hai..

Jawab thorha soch samajh kar dijiye ga k kahin jis Sarkar e Abad Qarar SalAllahu Alaihi Wasallam k tufail apko rizq milta hai unhi ki shakht be-adabi na hojae... Unke Gustakhon aur Be-adabon ki khul kar dushmani karre yehi Imaan hai...

Mustafa Ali.

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

• کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا