Jump to content

Bohtan on Ameer e Ahlesunnat


Talib e Madina

تجویز کردہ جواب

ASSALAM-U-ALAIKUM WA RAHMATULLAHI TA'ALA WA BARAKATUH WA MAGFIRAH

 

PYARAY BHAI JISS KISI NAY BHI YE ILZAM O BOHTAN LAGAYA HAI YA TO BACHA HAI YA PHIR JAHIL HAI. DOOSRA ISS NAY APNAY APP KO SUNNI ZAHIR KIA HAI LAKIN APP ISS KI VIDEO DEKH KAR AASANI SAY KEH SAKHTAY HAIN KAH YE KOI JAHIL DEOBANDI HAI YA SULAH KULLIAT WALA HAI.

 

TEERSA ISSAY YE HI NAHI MALOOM KAH DR PUR ISRAR PER GHUSTAKHI KAR KA FATWA KYON LAGA THA, SIRF RIWAYAT BAYAN KARNAY PER USSAY GHUSTAKH NAHI KAHA THA BALKAH USS NAY USS RIWAYAT KAY BAAD JO ALFAAZ KAHAY THAY USS KI WAJAH SAY USSAY GHUSTAKH KAHA THA.

 

TEERA AGAR YE RIWAYAT BAYAN KAR YA TAFSEER MAIN LIKHNA GHUSTAKHI HAI TO KAYE KAD AWAR MUFASSAREEN ISS ZUMRAH MAIN AAJAYEEN GAY.

 

TAFSEER E BEDAVI :

 

{

يَـأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءامَنُواْ لاَ تَقْرَبُواْ ٱلصَّلَوٰةَ وَأَنتُمْ سُكَـٰرَىٰ حَتَّىٰ تَعْلَمُواْ مَا تَقُولُونَ } أي لا تقوموا إليها وأنتم سكارى من نحو نوم أو خمر حتى تنتهوا وتعلموا ما تقولون في صلاتكم. روي أن عبد الرحمن بن عوف رضي الله تعالى عنه صنع مأدبة ودعا نفراً من الصحابة ـ حين كانت الخمر مباحة ـ فأكلوا وشربوا حتى ثملوا، وجاء وقت صلاة المغرب فتقدم أحدهم ليصلي بهم فقرأ: أعبد ما تعبدون .

 

TAFSEER IBN KASEER :

 

(سبب آخر) قال ابن أبي حاتم: حدثنا محمد بن عمار، حدثنا عبد الرحمن بن عبد الله الدشتكي، حدثنا أبو جعفر عن عطاء بن السائب، عن أبي عبد الرحمن السلمي، عن علي بن أبي طالب، قال: صنع لنا عبد الرحمن بن عوف طعاماً فدعانا وسقانا من الخمر، فأخذت الخمر منا، وحضرت الصلاة فقدموا فلاناً، قال فقرأ: قل يا أيها الكافرون ما أعبد ما تعبدون ونحن نعبد ما تعبدون، فأنزل الله { يَـٰأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ لاَ تَقْرَبُواْ ٱلصَّلَوٰةَ وَأَنتُمْ سُكَـٰرَىٰ حَتَّىٰ تَعْلَمُواْ مَا تَقُولُونَ } هكذا رواه ابن أبي حاتم، وكذا رواه الترمذي عن عبد ابن حميد، عن عبد الرحمن الدشتكي به، وقال: حسن صحيح.

TAFSEER KABEER \ RAZI:

 

المسألة الأولى: ذكروا في سبب النزول وجهين: الأول: أن جماعة من أفاضل الصحابة صنع لهم عبد الرحمن بن عوف طعاما وشرابا حين كانت الخمر مباحة فأكلوا وشربوا، فلما ثملوا جاء وقت صلاة المغرب فقدموا أحدهم ليصلي بهم. فقرأ: أعبد ما تعبدون وأنتم عابدون ما أعبد، فنزلت هذه الآية،

 

JAMIA UL BAYAN FI TAFSEER UL QURAN \ TABRI:

 

حدثني المثنى، قال: ثنا الحجاج بن المنهال، قال: ثنا حماد، عن عطاء بن السائب، عن عبد الله بن حبيب: أن عبد الرحمن بن عوف صنع طعاماً وشراباً، فدعا نفراً من أصحاب النبيّ صلى الله عليه وسلم، فأكلوا وشربوا حتى ثملوا، فقدّموا عليًّا يصلي بهم المغرب، فقرأ: قل يا أيها الكافرون، أعبد ما تعبدون، وأنتم عابدون ما أعبد، وأنا عابد ما عبدتم، لكم دينكم ولي دين. فأنزل الله تبارك وتعالى هذه الآية: { لاَ تَقْرَبُواْ ٱلصَّلَوٰةَ وَأَنتُمْ سُكَـٰرَىٰ حَتَّىٰ تَعْلَمُواْ مَا تَقُولُونَ }.

 

TAFSEER KHAZIN:

 

قوله عز وجل: { يا أيها الذين آمنوا لا تقربوا الصلاة وأنتم سكارى } جمع سكران { حتى تعلموا ما تقولون } سبب نزول هذه الآية ما روي عن علي بن أبي طالب رضي الله عنه قال صنع لنا ابن عوف طعاماً فدعانا فأكلنا وسقانا خمراً قبل تحريم الخمر فأخذت منا وحضرت الصلاة فقدموني فقرأت: قل يا أيّها الكافرون أعبد ما تعبدون ونحن نعبد ما تعبدون قال فخلطت فنزلت { لا تقربوا الصلاة وأنتم سكارى حتى تعلموا ما تقولون } أخرجه الترمذي وقال حديث حسن غريب وأخرجه أبو داود ولفظه أن رجلاً من الأنصار دعاه وعبدالرحمن بن عوف فسقاهما قبل أن تحرم الخمر فحضرت الصلاة فأمَّهم علي في المغرب فقرأ قل يا أيها الكافرون فخلط فيها فنزلت الآية: { لا تقربوا الصلاة وأنتم سكارى حتى تعلموا ما تقولون } وروى ابن جرير الطبري عن ابن عباس أن رجالاً كانوا يأتون الصلاة وهم سكارى قبل أن تحرم الخمر فقال الله عز وجل: { يا أيها الذين آمنوا لا تقربوا الصلاة وأنتم سكارى } الآية

 

TAFSEER ROH UL BAYAN \ ISMAIL HAQQI :

 

{ يا ايها الذين آمنوا لا تقربوا الصلوة وانتم سكارى حتى تعلموا ما تقولون } ـ روى ـ ان عبد الرحمن بن عوف صنع طعاما وشرابا فدعا نفرا من افاضل الصحابة رضى الله عنهم حين كانت الخمر مباحة فأكلوا وشربوا فلما ثملوا جاء وقت صلاة المغرب قدموا احدهم ليصلى بهم فقرأ قل يا ايها الكافرون اعبد ما تعبدون وانتم عابدون ما اعبد الى آخرها

 

USS SO CALLED SUNNI SAY UB MERA SAWAL HAI JAYE APNI DEOBANDIOON OR APNAY TAHIR UL ................ KAY PASS OR UN PER BHI KUFUR KA FATWA LAGAYE, OR UN SUB MUHADDISEEN PER BHI JINHOON NAY ISS RIWAYAT KO APNI KITABOON MAIN NAKAL KIA.

 

BILKUL ISSI TARHAH ALLAMA MOULANA NAEEM UDDIN MURAADABADI ALAIHI REHMAH NAY APNI TAFSEER KHAZA'IN UL IRFAN MAIN ISSAY NAKAL KIS, ALLAMA SAHIB ALAIHI REHMAH NAY TO ISS MAIN HAZRAT ALI RADI ALLAH ANHU KA NAAM BHI NAHI LIA DEKHIYE.

 

 

post-1051-1221587280.jpg

 

 

DOOSRI TARAF JO ISS NAY APNI VIDEO MAIN KAHA KEH DEOBANDI BHI ISS RIWAYAT KO GALAT KEHTAY HAIN BLA BLA BLA.................. AAYEN DEKHAIN DEOBANDIOON NAY USSAY NAQAL KIA YA NAHI.

 

GRAND DEOBANDI MUFTI , MUFTI MOHAMMAD SHAFI USMANI NAY APNI TAFSEER MARIFFUL QURAN MAIN SURAH NISAH KI AYAT # 43 KI TAFSEER MAIN YE HI ALFAAZ NAKAL KYE HAIN OR ISS NAY HAZRAT ALI RADI ALLAH ANHU KA NAAM BHI LIA HAI. DEKHYE.

 

 

post-1051-1221587512.jpg

 

 

PAKISTANI SUNNI SAY KHOON GA KAH LAGAYE UB APNI PUNDIT MUFTI SHAFI USMANI PER FATWA ISS NAY NA SIRF RIWAYAT NAKAL KI BALKAH USS NAY HAZRAT ALI RADI ALLAH ANHU KA NAAM BHI LIA.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

(wasalam)plz chk this topic also on this issue.....

 

http://www.islamimehfil.info/index.php?sho...86&hl=israr

 

gustakhi ye nahin ki usny Tirmizhi ki riwayat bayan ki par jo andaz e bayan uska tha wo gustakhana amez tha....

 

Hazrat_Ali_ki_gustakhi.JPG

 

tirmizi shareef ke is hadees ki sehat ka bayan ....

http://www.youtube.com/watch?v=xUMMdQG2FkU - Part 1

http://www.youtube.com/watch?v=dOEXFOzWQhA - Part 2

 

(ja)

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...