Jump to content

thanvi ki qaber


Bhai Jaan

تجویز کردہ جواب

واه جي واه

عبارت جس كي بهي هو اس پر بهي بات كر ليں گے۔

ليكن في الحال يه تو بتا ديں كه ايسي عبارت كهنا كفر يا حرام ۔

 

تو جب آپكے اعلي حضرت عبارت كو بڑے كهينچ تان كر لكه چكے هيں تو اسكے بارے ميں كيا خيال هے۔ ويسے تو اگلي پچهلي عبارت كو هم ديكه ليں گے ليكن في الحال يه بتائيں كه ايسي عبارت كو دوسروں كي طرف منسوب كرنا اور اسطرح كي تشريح كرنا كيا يه حرام هے يا نهيں ۔

اسكے بارے ميں كيا حكم هو گا يه تو بتائيں۔

كيونكه يه بات تو آپ پهلے كر چكے هيں كه حضور صلي الله عليه وسلم كے بارے ميں ادني بهي ايسي بات كهنا جس سے غلط مطلب نكل سكتا هو حرام هے

 

ليكن جب بات اس پاك ذاك كي كرني هو تو؟؟؟؟؟

 

اسوقت كوئي ايسي قيد نهيں۔

 

Pehli baat tu ye samjhiye ke ibarat hai kis ke baray mein. Hum Ahe'Sunnat ke nazdeek woh "Pak Zaat" poori tarah se paak hai. Ye tamaam baatein tu hain uss ki janib jisay aap ke Ismail Dehalvi aur Rashid Gangohi Khuda mantay thay.. Hum Ahle'Sunnat jis ki ibadat kartay hain uss se jhoot mumkin nahi jaantay ye aqeeda aap ke ganday mullao ka hai na ke humara... aur phir aisay ghaleez aqaid per aap ke mullay aur gustkhana taweelaat bhi paish kartay hain. Aik taweel tu ye ke jo kuch insaan kar sakta hai woh sab kuch khuda bhi kar sakta hai warna qudrat-e-insaani khuda se bartar qaraar pai gi.. doosri taweel ye ke Khuda ke liye aib aur nuqs mahaal nahi balkay muslihatan ya qasdan woh in cheezo se bachta hai.. tu ye saray aqeeday aap hi ke wahabiya khabeesiya ke hain na ke humaray.. jis se aib aur nuqs mumkin ho woh aap ka khuda ho sakta hai humara nahi! So ye tu clear ho gaya ke baat uss Zaat-e-Aali ki nahi balkay aap wahabiyo khabeeso ke khud'sakhta khudao ki hai jis ki qudrat mein tamaam aib aur nuqs hain.

 

چلو اتنا هي شوق هے تو اعلي حضرت كي عبارت كو بهي نقل كر ليں ليكن جب آپكے اعلي حضرت فتاوٰي رضويه ميں مولانا پر بهتان باند رهے هيں تو آپكو چاهئے كه اعلي حضرت پر سے بهتان كا داغ صاف كرنے كيلئے مولانا كي اصل عبارت كهاں هے اور كيا هے اسكو بهي نقل كر ليں۔

 

Yaha ye mudd'a aap ne uthaya hai hum ne tu nahi. Jis topic mein hum ne aap ke ghaleez mullao ko ghalazat dikhani thi waha tamaam hawalajaat moujod hain. Yaha tu ye masla uthaya hi aap ne aur hawala dya bhi tu apnay ghar ke mullay ki kitaab se, asal kitaab ka tu abhi tak aap hawala hi paish na kar sakay aur humaray mutalibay ke jawab mein khisyani billi khamba noochay ki misdaq aap ulta hum se hawalay ka mutaliba kar rahay hain!

 

اور يار كس سے منه ماري كر رهے هو آپكے هاں تو

ديوبندي

اهلحديث

اور دوسرے تمام لوگ كافر هيں تو مجه سے تم اسلام كے بارے ميں كيا بحث كر رهے هو۔

 

مجهے پهلے مسلمان تو كرو نا

Miya tabyat theek hai? Awwal tu ye ke aap ko yaha invite tu kya nahi tha kisi ne, khud hi munh utha ke aye hain aur hum se poochtay hain ke Islam ke baray mein baat kyu kartay ho. Waisay aap se abhi tak tafseelan aqaid per tu baat hi nahi huwi. Abhi tu deobandiyatt ki ghalazat per hi baat ho rahi hai aur ussi mein aap itna bokhla gaye ke iss ghalazat ko Islam ka naam de rahay hain. Rahi baat aap ko musalmaan karne ki tu miya apnay Ismail Dehlvi ko bhool gaye lagta hai aap... uss ka tu qoul hai ke "Sab kuch Allah ke chahnay se hota hai, Rasool ke chahnay se kuch nahi hota" tu phir humaray chahnay se bhi kya hona hai.. mazeed ye ke "Nabiyo walay kaam" tu aap ki The-bug-league karti hai unhi se raabta kijiye iss mamlay mein tu aap.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • جوابات 119
  • Created
  • Last Reply

aap Sybarite ki post perh lain.

 

main nay ftawa rizwia say yay scan nahi ki ha belkay apni 1 kitaab sy scan ki ha.

 

waysay aap ki ittilaa k liay arz ha k mayray paas pori ftawa rizwia pari ha laykin phir bhi acha ha k aap nay lick day dia ha.

 

waysay aap k bhai Sybarite yay batoon batoon main tasleem ker chukay hain k yay ibaret us main mojood ha isi liay to unhoon nay kaha ha k (aap nay aagay or peechay say yay ibaret kaar ker paysh ki ha)

Link to comment
Share on other sites

aap Sybarite ki post perh lain.

 

main nay ftawa rizwia say yay scan nahi ki ha belkay apni 1 kitaab sy scan ki ha.

 

waysay aap ki ittilaa k liay arz ha k mayray paas pori ftawa rizwia pari ha laykin phir bhi acha ha k aap nay lick day dia ha.

 

waysay aap k bhai Sybarite yay batoon batoon main tasleem ker chukay hain k yay ibaret us main mojood ha isi liay to unhoon nay kaha ha k (aap nay aagay or peechay say yay ibaret kaar ker paysh ki ha)

 

Jawab munh pe aa para tu baat hi ghuma di!

 

Aap dawa kar rahay hain ke Fatawa-e-Razawiya aap ke paas mojoud hai tu phir zara original page bhi sab ko dikha dijiye, mujhay intizaar rahay ga.

 

Ab agli post mein original page aur meri post ka reply bhi kar dijiye ga warna phir aap 1 2 weeks ke liye ghayab ho jaye gay.

Link to comment
Share on other sites

Pehli baat tu ye samjhiye ke ibarat hai kis ke baray mein. Hum Ahe'Sunnat ke nazdeek woh "Pak Zaat" poori tarah se paak hai. Ye tamaam baatein tu hain uss ki janib jisay aap ke Ismail Dehalvi aur Rashid Gangohi Khuda mantay thay.. Hum Ahle'Sunnat jis ki ibadat kartay hain uss se jhoot mumkin nahi jaantay ye aqeeda aap ke ganday mullao ka hai na ke humara... aur phir aisay ghaleez aqaid per aap ke mullay aur gustkhana taweelaat bhi paish kartay hain. Aik taweel tu ye ke jo kuch insaan kar sakta hai woh sab kuch khuda bhi kar sakta hai warna qudrat-e-insaani khuda se bartar qaraar pai gi.. doosri taweel ye ke Khuda ke liye aib aur nuqs mahaal nahi balkay muslihatan ya qasdan woh in cheezo se bachta hai.. tu ye saray aqeeday aap hi ke wahabiya khabeesiya ke hain na ke humaray.. jis se aib aur nuqs mumkin ho woh aap ka khuda ho sakta hai humara nahi! So ye tu clear ho gaya ke baat uss Zaat-e-Aali ki nahi balkay aap wahabiyo khabeeso ke khud'sakhta khudao ki hai jis ki qudrat mein tamaam aib aur nuqs hain.

كهنے سے كيا هو گا پهلے خود كه چكے هو كه ايسے الفظ جس سے غلط مطلب نكالنے كا خطره بهي هو تو ايسے الفاظ منه سے نكالنا حرام هيں اب بهانے بنا رهے هو اب جب اپني بات ميں خود هي پهنسے هو تو الٹي سيدهي باتيں بنانا شروع كر دي هيں۔

ميں نے ايك عبارت پيش كي جو آپكے اعلي حضرت نے لكهي هے اور اس سے ايك مطلب نكالا جس كے معني غلط بهي هو سكتے هيں تو تم اسكو حرام كيوں نهيں كه رهے حالانكه تم خود كه چكے هو كه ايسے الفاظ حرام هيں۔ ياد هے كه بهول گئے دوباره ياد كرواؤں؟؟؟؟؟؟ؕ

هاں يه جو بات لكهي هے اعلي حضرت نے ميں كهتا هوں كه يه بهتان هے۔ اگر تم اعليحضرت كي طرف داري كرنا چاهتے هو تو اسكو ثابت كر كے اپنے اعلي حضرت كي بات كو پكا كر دو۔

 

Yaha ye mudd'a aap ne uthaya hai hum ne tu nahi. Jis topic mein hum ne aap ke ghaleez mullao ko ghalazat dikhani thi waha tamaam hawalajaat moujod hain. Yaha tu ye masla uthaya hi aap ne aur hawala dya bhi tu apnay ghar ke mullay ki kitaab se, asal kitaab ka tu abhi tak aap hawala hi paish na kar sakay aur humaray mutalibay ke jawab mein khisyani billi khamba noochay ki misdaq aap ulta hum se hawalay ka mutaliba kar rahay hain!

يه بات آپكے اعلي حضرت نے كهي هے اور اسكو آپ بهي مانتے هيں ميں نے كوئي دعوي نهيں كيا۔

هاں اتنا ضرور كها كه يه بهتان هے۔ تو يه آپكے دعوي كا انكار هے اور دليل تو آپكے ذمه هے كيونكه آپكے اعلي حضرت نے دعوي كيا هے كه يه همارا عقيده هے۔

 

 

Miya tabyat theek hai? Awwal tu ye ke aap ko yaha invite tu kya nahi tha kisi ne, khud hi munh utha ke aye hain aur hum se poochtay hain ke Islam ke baray mein baat kyu kartay ho. Waisay aap se abhi tak tafseelan aqaid per tu baat hi nahi huwi. Abhi tu deobandiyatt ki ghalazat per hi baat ho rahi hai aur ussi mein aap itna bokhla gaye ke iss ghalazat ko Islam ka naam de rahay hain. Rahi baat aap ko musalmaan karne ki tu miya apnay Ismail Dehlvi ko bhool gaye lagta hai aap... uss ka tu qoul hai ke "Sab kuch Allah ke chahnay se hota hai, Rasool ke chahnay se kuch nahi hota" tu phir humaray chahnay se bhi kya hona hai.. mazeed ye ke "Nabiyo walay kaam" tu aap ki The-bug-league karti hai unhi se raabta kijiye iss mamlay mein tu aap.

 

 

پهر وهي بات

بهائي آپكے اعلي حضرت نے هميں كافر كها هے تو ظاهر هے كه تم بهي يهي كهتے هو گے۔ حنفي تو تم هو نهيں اب اگر تم نے اعلي حضرت كي بات بهي نه ماني تو رضاخاني بهي نهيں رهو گے۔

 

بوكهلانا هميں نهيں آتا آگے آگے چلو پهر پتا چل جائے گا كه كون بوكهلاتا هے۔

 

ابهي تو تم نے عبارات پيش كي هيں جب ميں عبارات پيش كروں گا تو تم انهيں چهپاتے پهرو گے۔ اور يقينا وه ايسي عبارات هيں جنهيں تم بهي پڑهتے هوئے شرماؤ گے۔

 

ايك نمونه اس لنك ميں ديكه لو۔

 

لنك

 

Link to comment
Share on other sites

(bis)

 

(saw)

jab wahabi kahy ki Jo afaal banda kary wo Allah (azw) bhi kar sakta hai warna bandy ki Taqat Allah ki taqat se barh jayegi (Ismail Dehlwi & Mehmoodul Hasan), Jumla Qabih afaal Allah ke liye Mumkin (Mehmoodul Hasan in Jehdul Muqil) to phir Jab Ala Hazrat ne (ra) Jumla Qabih Afaal ki list aapko ginai to aapko SHARM kyu aayi yahi to maqsad tha list ginany ka ki yeh hai detail tumhary batil aqeedy ki ab naak mu kyu banaty ho? Seedhy seedhy touba kar lo warna imaan to gaya... :unsure:

Baddayanati

bad_dayanati.GIF

P5.gif

1.JPG

Explaination the Kufr of Jehdul Muqil by Hazrat Allama Jahangeer Naqshbandi Sahab

jehdul_muqil_1.rm

jehdul_muqil_2.rm

2.JPG

Aljehdul_muqil__41.JPG

Aljehdul_muqil_60.JPG

Explaination the Kufr of Yakroza by Hazrat Allama Jahangeer Naqshbandi Sahab

yakroza.rm

yakozi_title.JPG

yakozi_17.JPG

yakozi_18.JPG

Link to comment
Share on other sites

Khadam e DEO.............BAND tumhari aqloon par really parda para hua hay.Aur kya Hanfi honay na honay ka thaika tumharay pas hay??????????

Aur tum nain jo kaha hay ke tumhara post edit kar dia gya hay us ka jawab to pehlay b dia ja chuka hay pata nahin tumhari aqal kahan gay hay???????????

Jo bat tum say pehlay kahi gay hay ke Fatwa e Razvia ka original page send karo wo tu kia nahin ab idher udar k batain kar k bhagna chahtay ho.

Aur jo main nain aap ko pehlay un ullom k names bhaijay thay kya itnay kafi nahin???Tum log in uloom par authority ban k dikhao phir aur b bata dain gay.

Mujay tu aap par afsoos ho raha hay ke aap k pas Fatwa e Razvia b hay aur aap ko ye b nahin pata chal saka keh us main kon kon say Uloom par behas hui hay...........

Aur ye bat zehan main achi tarah save kar lo ke hum har gustaakh ko KAFAR he kehtay hain.

Link to comment
Share on other sites

(salam)

great work ,, ya muhammada aur chishti bhia,main to sirf read kar raha hoon app loggon kay text,,, aur abb iss intazar main hoon kay kab yea khadime deo..apna lota aur bistar utha kar baghnay wala hai,,, lakin aik baat zaroor kahoon ga,, jab yea baghay to iss ko chorna nahee, iss kay ghar tak peecha kijay ga,,,, ta kay dubara yea hamary kisi buzrag par apnee gandi zuban say ilazam tarasee na kar sakay,, fi-aman:

Link to comment
Share on other sites

كهنے سے كيا هو گا پهلے خود كه چكے هو كه ايسے الفظ جس سے غلط مطلب نكالنے كا خطره بهي هو تو ايسے الفاظ منه سے نكالنا حرام هيں اب بهانے بنا رهے هو اب جب اپني بات ميں خود هي پهنسے هو تو الٹي سيدهي باتيں بنانا شروع كر دي هيں۔

ميں نے ايك عبارت پيش كي جو آپكے اعلي حضرت نے لكهي هے اور اس سے ايك مطلب نكالا جس كے معني غلط بهي هو سكتے هيں تو تم اسكو حرام كيوں نهيں كه رهے حالانكه تم خود كه چكے هو كه ايسے الفاظ حرام هيں۔ ياد هے كه بهول گئے دوباره ياد كرواؤں؟

 

Miya aap agar halali hain tu pehlay tu ye bataiye ke ye alfaaz mein ne kab kahay. Thoo hai aisay maslak per ke jis ki bunyaad hi jhoot per hai.

 

Yaha iss topic mein aap ke munh per aap hi ke mullao ka fatwa ka aap ke munh per maara gaya tha ke "Jo alfaaz moham-e-tehqeer-e-Sarwar-e-Kainaat (saw) hon, agar'chay kehnay walay ne niyyat hikarat ki na ki magar in se bhi kehnay wala kafir ho jata hai"

 

Asal mein masla ye hai ke lawatiyo ke beech rehtay rehtay dimaagh mouf ho gaya hai tumhara iss liye seedhi baat bhi samajh nahi aati. Ala Hazrat ka jo qoul tum ne naql kiya woh Allah (azw) ki shaan mein tu hai hi nahi. Jaisay agar mein kaho ke "Qadiani aisay ko nabi manta hai jo ......." tu yaha nabi se muraad tum Huzoor (saw) lo gay ya Mirza Maloon Qadiani? Zahir hai Mirza ke mutalliq hi hai qoul ke Qadiani usay Nabi mantay hain. Tu issi tarah tum Wahabi Deobandari bhi Allah se her fayl-e-qabeeh mumkin jaantay ho, aur hum jisay mabood samjhtay hain jis ki ibadat kartay hain woh tamaam buraiyo se paak hai.. aur woh hai Allah (jallah) .

 

Ab agar Allah (azw) ke baray mein koi aisi baat kahi gai ho jo moham-e-tehqeer ho tu phir tu masla kharab lekin agar aisi koi baat uss ke baray mein kahi gai jisay tum deobandari wahabi pehlay hi fayl-e-Qabeeh per qadir mantay tu ye tu tumhare aqeeday ke mutabiq huwi.

 

Baqi tafseel Ya Muhammadah! bhai ne paish kar hi di hai ke maqsad kya tha iss qoul ka. Lekin mera aik mutaliba abhi tak wahi hai. Tum ne seena phulla ke dawa tu kar dya ke tumhare paas Fatawa-e-Razawiya mojoud hai aur mein ne mutaliba kya tha ke uss mein original page scan kar de dikha do iss ka, abhi tak bolti band hai tumhari...

 

هاں يه جو بات لكهي هے اعلي حضرت نے ميں كهتا هوں كه يه بهتان هے۔ اگر تم اعليحضرت كي طرف داري كرنا چاهتے هو تو اسكو ثابت كر كے اپنے اعلي حضرت كي بات كو پكا كر دو۔

 

Saboot tamaam paish kiye jaa chukay jis se sabit hota hai ke ye buhtaan nahi balkay tumharay baray deobandari mullao ka aqeeda hai jis se tum aaj kal ke chootay chootay deobandari munh chupaye phirtay ho.

 

يه بات آپكے اعلي حضرت نے كهي هے اور اسكو آپ بهي مانتے هيں ميں نے كوئي دعوي نهيں كيا۔

هاں اتنا ضرور كها كه يه بهتان هے۔ تو يه آپكے دعوي كا انكار هے اور دليل تو آپكے ذمه هے كيونكه آپكے اعلي حضرت نے دعوي كيا هے كه يه همارا عقيده هے۔

 

Miya jee yaha per scan kis ne post kiya? Aap ne. Kitab ke jis se aap ne hawala naql kiya woh kis ki? Aap ke deobandari mullay ki? Yaha per pehlay ye dawa kis ne kiya ke ye ibarat Ala Hazrat ki hai? Aap ne! Aur ab bhi kehtay hain ke Dawa mein ne nahi kiya! Miya aap ka kaam nahi, jaiye apnay deegar mullo ki tarah zanaan'khano mein apnay ghuss ke waha se awazien kassiye ye behs-o-mubhisa aap ke bus ka nahi!

 

Rahi baat ke daleel mere zimmay hai tu jaha mein Ala Hazrat ki ibarat quote karo ga waha iss ke dalail bhi mere zimmay hongay, filhaal tu yaha ye hawala aap ne paish kiya hai woh bhi apnay hi mullay ki kitaab se, so daleel-o-saboot tu aap ne paish karna hai original scan paish kar ke.

 

هر وهي بات

بهائي آپكے اعلي حضرت نے هميں كافر كها هے تو ظاهر هے كه تم بهي يهي كهتے هو گے۔ حنفي تو تم هو نهيں اب اگر تم نے اعلي حضرت كي بات بهي نه ماني تو رضاخاني بهي نهيں رهو گے۔

 

 

 

Phir aik nai kahani, phir baat ko doosri taraf moornay ki nakaam koshish. Chaliye aap ke liye iss ka bhi jawab dete hain.

 

Aap ne kaha ke humaray Ala Hazrat nay aap ko kafir kaha, chaliye unho ne tu sirf kaha, Kafir banay kaisay aap, apnay hi munh se baki jani wali kufriyaat ki bina per. Tu kasoor tu sara aap ka, hum per kyu garm hotay hain. Fahisha ko koi fahisha kahay tu kehnay wali ki kya ghalti, woh tu fahisha ke apnay fehash kartoot hain jin ki bina uss ke naseeb mein ye gali aiee, yehi mamla aap ke saath hai.

 

Doosra aap ne phir aik dawa toop ke goolay ki tarah daagh dya ke hum Hanafi nahi. Iss ka saboot paish karne mein najanay kaun si sharm aa gai aap ko. Aik kaam kijiye, apnay iss daway per aik alehda topic create kijiye aur waha dalail-o-saboot ke saath apnay daway ko sabit kijiye. Yaha iss topic mein iss baat ko matt ghusairiye ga!

Link to comment
Share on other sites

بوكهلانا هميں نهيں آتا آگے آگے چلو پهر پتا چل جائے گا كه كون بوكهلاتا هے۔

 

Iss ka bhi mushahida kiye lete hain. Mein poori summary banaye deta hon unn baato ki jin ka jawab abhi tak aap ne nahi diya. Filhaal sirf apni hi post mein kiye gaye sawalaat aur dalail ki summary bayan kar do baqi bhaiyo ki jin baato per aap ki bolti band hai woh sabhi dekh rahay hongay. Pehaly aap ka qoul paish karo ga phir apna sawal jis ka jawab aap kawwa qorma samajh kar khaa gaye.

 

آپ حضرات جميع ديوبند کو مماتي کا نام ديتے هيں اور لوگوں کو بتاتے هيں که يه ايسا عقيده رکھتا هے۔ تاکه لوگ کهيں اهل حق کے پاس نه چلے جائيں۔حالانکه ديوبند کا عقيده هے که حضورﷺ اپني قبر اطهر ميں زنده هيں۔ اور جو يه بات نهيں مانتا وه نه اهلسنت والجماعت ميں سے هے اور نه هي ديوبند ميں سے۔

 

1. Na'ra-e-Risalat ke jawab mein Ya Rasool'Allah kehna kaisa hai?

 

کسي کي بات کا کيا مطلب هے يه کيسے پتا چلے گا اسکو معلوم کرنے کيلئے کئي مختلف راستے هيں۔

1۔ متکلم خور اپني عبارت کي وضاحت کرے۔

2۔ سياق و سباق سے عبارت کا مفهور اخذ کيا جائے۔

3۔ اسکے ساتھي جو اسکے ساتھ تعلق رکھتے هوں وه اس عبارت کا مطلب بتائيں۔ يعني اسکے گھرانے سے کوئي شخص اسکي باتوں کا مطلب واضح کرے۔

يه تين طريقے عام طور معتبر سمجھے جاتے هيں۔ کسي کي بات کا سهي مفهوم سمجھنے کے لئے۔

 

2. Aap kehtay hain kisi ki baat ko samajhnay ke liye ya tu khud mutakallim ki wazahat dekhi jaye, ya siyaq-o-sabaq ko dekha jaye, ya phir uss se taaluqq rakhnay walo ki wazahat se samjha jaye. Tu phir ye bataiye ke Ala Hazrat ki waseeyat jo "Wasaya Sharif" ke naam se mash'hoor hai uss mein "Mera Deen-o-Mazhab" ibarat ko aap deobandi kis zariye se samajh kar aiteraaz kartay hain? Ye jo formula aap ne bayan kiya ye aap loota'chaap jamaat ko aiteraaz kartay waqt kyu yaad nahi aata? Uss waqt iss formulay ko paishaab mein ghool kar kyu pee jatay hain?

 

 

۔ وه جو صرف حلال اشياء کھاتا هے اسکو کھانا بالاتفاق حلال هے۔

2۔ وه جو صرف حرام کھاتا هے اسکو کھانا بالاتفاق حرام هے۔

3۔ وه کوا جو حلال اور حرام دونوں قسم کي اشياء کھاتا هے۔

يه امام صاحب کے نزديک جائز هے۔ اور امام ابو يوسف کے نزديک اسے کھانا مکروه هے ۔ اور صاحب کتاب نے فرمايا هے که امام ابو حنيفه رحمه الله کا قول زياده بهتر هے۔

 

3. Aap ne Kawwa Khor ka fatwa parha hai? "Zaagh-e-Maroofa"!! Ab ye bataiye ke maroof yaani common kawwa yehi kala kawwa hai jis ki nasal'kashi per deobandi tullay huway hain ya phir Zaagh-e-Maroofa se muraad deobandiyo ke Kawwa Farm ke kawway hain jinhay sakht nighe'daasht mein sirf halaal khoraak per hi pala jata hai?

 

Mazeed ye ke Gangohi ka fatwa hai ke khanay per "Sawab hoga", iss per bhi dalail matloob hain.

 

 

4. Mahanama Al'Balagh se jo Deobandiyatt ke maata pitta ke baray mein hawala diya gaya uss per bhi aap ne koi jawab nahi diya.

 

 

 

Ab pehlay in sab ka jawab dijiye ga phir koi nai bakwaas kijiye ga.

Link to comment
Share on other sites

Khadam e DEO...........BAND humari team ka aik new thread paro jis main tumharay DEO........BAND......i mufti nain hud iqrar e kufr kia hay............

 

 

http://www.islamimehfil.info/index.php?showtopic=5818&hl=

 

Tum log pata nahin apni munafqana policies nahin chortay.Ab kahan bhago gay??????????????????????

Link to comment
Share on other sites

Asal mein masla ye hai ke lawatiyo ke beech rehtay rehtay dimaagh mouf ho gaya hai tumhara iss liye seedhi baat bhi samajh nahi aati. Ala Hazrat ka jo qoul tum ne naql kiya woh Allah (azw) ki shaan mein tu hai hi nahi. Jaisay agar mein kaho ke "Qadiani aisay ko nabi manta hai jo ......." tu yaha nabi se muraad tum Huzoor (saw) lo gay ya Mirza Maloon Qadiani? Zahir hai Mirza ke mutalliq hi hai qoul ke Qadiani usay Nabi mantay hain. Tu issi tarah tum Wahabi Deobandari bhi Allah se her fayl-e-qabeeh mumkin jaantay ho, aur hum jisay mabood samjhtay hain jis ki ibadat kartay hain woh tamaam buraiyo se paak hai.. aur woh hai Allah (jallah) .

 

اچها بڑي بات هے يهي تاويل اگر ميں كروں مولانا اشرف علي تهانوي صاحب كي عبارت پر جب تم ان پر اعتراض كرتے هو كه انهوں نے حضورﷺ كو صبي اور مجنون كے برابر ٹهرايا هے۔ تو وهاں بهي مولانا نے يه نهيں كها كه حضرت صبي اور مجنون كے برابر هيں علم ميں بلكه انهوں نے فرمايا هے كه اگر تمهارا يه عقيده هو تو يه لازم آتا هے۔

 

اب يا تو اپنے جواب كو غلط مانو يا مولانا اشرف علي تهانوي صاحب پر يه مانو كه ان كي عبارت پر كوئي اعتراض نهيں۔

 

اب تم مارے عناد كے نه تو يه مانو گے كه تمهارا جواب غلط تها اور نه هي يه مانو گے مولانا اشرف علي تهانوي نور الله مرقده پر كوئي اعتراض نهيں۔

Tu issi tarah tum Wahabi Deobandari bhi Allah se her fayl-e-qabeeh mumkin jaantay ho, aur hum jisay mabood samjhtay hain jis ki ibadat kartay hain woh tamaam buraiyo se paak hai.. aur woh hai Allah (jallah) .

 

Ab agar Allah (azw) ke baray mein koi aisi baat kahi gai ho jo moham-e-tehqeer ho tu phir tu masla kharab lekin agar aisi koi baat uss ke baray mein kahi gai jisay tum deobandari wahabi pehlay hi fayl-e-Qabeeh per qadir mantay tu ye tu tumhare aqeeday ke mutabiq huwi.

قادر هونا كچه اور هے اور فعل كا صادر هونا كچه اور هے۔ جو بات مولانا نے لكهي هے اسميں انهوں نے صاف لكها هے كه قادر هونے تك تو بات هے كيونكه اگر ايسا نه مانا جائے تو بندے كا الله سے زياده قادر هونا لازم آئے گا۔ ليكن ميں پهر كه رها هوں كه مولانا نے كه ديا هے كه يه اشياء الله پاك سے صادر نهيں هوتي بلكه صرف قدرت بائي جاتي هے۔ اور انكي يه دليل عقل كے مطابق سمجه ميں بهي آرهي هے۔ چلو اگر تم نهيں مانتے تو پهر ٹهيك هے ان الله علي كل شيئ قدير كي تفسير ميں كيا نكالو گے۔ يعني كل شيئ سے كيا مراد لو گے۔ چلو تهوڑي دير كيلئے ميں تم پر آجاتا هو۔ تم بتاؤ كه اسميں تو سب كا يهي عقيده هے كه الله پاك كو عيب كے ساته متصف ماننا سب كے نزديك حرام هے۔ ليكن قدرت كے بارے ميں اختلاف هے۔ بس تم مجهے كوئي تفسير كوئي حديث كوئي اجماع وغيره لا دو تو ميں مان جاؤں گا۔ چار دلائل ميں سے كوئي ايك هو اعليجرت كا قول اسلام ميں دليل نهيں هے۔

Edited by Khadim-e-Diobend
Link to comment
Share on other sites

ا

قادر هونا كچه اور هے اور فعل كا صادر هونا كچه اور هے۔ جو بات مولانا نے لكهي هے اسميں انهوں نے صاف لكها هے كه قادر هونے تك تو بات هے كيونكه اگر ايسا نه مانا جائے تو بندے كا الله سے زياده قادر هونا لازم آئے گا۔ ليكن ميں پهر كه رها هوں كه مولانا نے كه ديا هے كه يه اشياء الله پاك سے صادر نهيں هوتي بلكه صرف قدرت بائي جاتي هے۔ اور انكي يه دليل عقل كے مطابق سمجه ميں بهي آرهي هے۔ چلو اگر تم نهيں مانتے تو پهر ٹهيك هے ان الله علي كل شيئ قدير كي تفسير ميں كيا نكالو گے۔ يعني كل شيئ سے كيا مراد لو گے۔ چلو تهوڑي دير كيلئے ميں تم پر آجاتا هو۔ تم بتاؤ كه اسميں تو سب كا يهي عقيده هے كه الله پاك كو عيب كے ساته متصف ماننا سب كے نزديك حرام هے۔ ليكن قدرت كے بارے ميں اختلاف هے۔ بس تم مجهے كوئي تفسير كوئي حديث كوئي اجماع وغيره لا دو تو ميں مان جاؤں گا۔ چار دلائل ميں سے كوئي ايك هو اعليجرت كا قول اسلام ميں دليل نهيں هے۔

 

Link to comment
Share on other sites

Aap ke asaani ke liye mein ne poori summary banai thi, uss mein kiye gaye sawalaat ko kawwa qourma samajh kar her baar harap kyu kiye jaa rahay hain.

 

اچها بڑي بات هے يهي تاويل اگر ميں كروں مولانا اشرف علي تهانوي صاحب كي عبارت پر جب تم ان پر اعتراض كرتے هو كه انهوں نے حضورﷺ كو صبي اور مجنون كے برابر ٹهرايا هے۔ تو وهاں بهي مولانا نے يه نهيں كها كه حضرت صبي اور مجنون كے برابر هيں علم ميں بلكه انهوں نے فرمايا هے كه اگر تمهارا يه عقيده هو تو يه لازم آتا هے۔

 

اب يا تو اپنے جواب كو غلط مانو يا مولانا اشرف علي تهانوي صاحب پر يه مانو كه ان كي عبارت پر كوئي اعتراض نهيں۔

 

اب تم مارے عناد كے نه تو يه مانو گے كه تمهارا جواب غلط تها اور نه هي يه مانو گے مولانا اشرف علي تهانوي نور الله مرقده پر كوئي اعتراض نهيں۔

 

Chaliye janab, aap ne deobandi mazhab mein aik aur sang-e-meel rakh diya! Thanvi ki kufriyat per aik aur taweel! Chaliye ab thori aur himmat kar ke issay sabit bhi kar dijiye. Aaj tak tu aap ke ulema lafz "aisa" aur "itna" per hi khana'jangi kartay rahay. Ye taweel tu unhay bhi naa soojhi kabhi. Aap ke liye mufeed mashwara hai ke apnay ghar ki kitaab "Ash'Shahaab'us Saqib" parhiye. Aap ke qoul per aap ke ulema ka qoul qawwi hai.

 

قادر هونا كچه اور هے اور فعل كا صادر هونا كچه اور هے۔ جو بات مولانا نے لكهي هے اسميں انهوں نے صاف لكها هے كه قادر هونے تك تو بات هے كيونكه اگر ايسا نه مانا جائے تو بندے كا الله سے زياده قادر هونا لازم آئے گا۔ ليكن ميں پهر كه رها هوں كه مولانا نے كه ديا هے كه يه اشياء الله پاك سے صادر نهيں هوتي بلكه صرف قدرت بائي جاتي هے۔ اور انكي يه دليل عقل كے مطابق سمجه ميں بهي آرهي هے۔ چلو اگر تم نهيں مانتے تو پهر ٹهيك هے ان الله علي كل شيئ قدير كي تفسير ميں كيا نكالو گے۔ يعني كل شيئ سے كيا مراد لو گے۔ چلو تهوڑي دير كيلئے ميں تم پر آجاتا هو۔ تم بتاؤ كه اسميں تو سب كا يهي عقيده هے كه الله پاك كو عيب كے ساته متصف ماننا سب كے نزديك حرام هے۔ ليكن قدرت كے بارے ميں اختلاف هے۔ بس تم مجهے كوئي تفسير كوئي حديث كوئي اجماع وغيره لا دو تو ميں مان جاؤں گا۔ چار دلائل ميں سے كوئي ايك هو اعليجرت كا قول اسلام ميں دليل نهيں هے۔

 

Aqal ke mutabiq aap ne jo baat kahi tu phir issi aqal ke mutabiq apnay aqeeday per qaym rehtay hain neechay di gai statement per apni raye dein gay ke woh kitni muhazzab hai.

 

Aap ki walida mohtarma iss per qadir hai ke tawaifo ke tarah barhana ho kar awaam ke samnay naachay, magar ba'wajoud ikhtiyaar woh aisa nahi karein gi.

 

Mujh per ab fehsh'kalami ka ilzaam na lagaiye ga kyu ke formula aap hi ke mullay ka hai!

 

Rahi baat hadith/ijma/tafsir ki tu ye mutabila tu mujhay karna chahiye ke aaj tak ummat mein iss se pehlay iss maslay per koi mustanadd qoul ho tu paish kijiye.

 

================================================================================

===

 

NOTE: Mere baar baar tawujju dilanay ke ba'wajoud aap pichlay sawalaat ko nazar'andaz kar ke naye sawalaat aur naye topics per baat ko moortay aa rahay hain. Baraye'mehrbaani ab ki baar pichli tamaam posts mein kiye gaye sawalaat ka jawabaat de kar phir koi nai baat kijiye ga warna majbooran zaabtay ke mutabiq aap ko unn sawalaat ka jawab dene ka pa'band kar diya jaye ga.

Link to comment
Share on other sites

Chaliye janab, aap ne deobandi mazhab mein aik aur sang-e-meel rakh diya! Thanvi ki kufriyat per aik aur taweel! Chaliye ab thori aur himmat kar ke issay sabit bhi kar dijiye. Aaj tak tu aap ke ulema lafz "aisa" aur "itna" per hi khana'jangi kartay rahay. Ye taweel tu unhay bhi naa soojhi kabhi. Aap ke liye mufeed mashwara hai ke apnay ghar ki kitaab "Ash'Shahaab'us Saqib" parhiye. Aap ke qoul per aap ke ulema ka qoul qawwi hai.

 

 

(salam)

 

Sybrite bhai bara acha mozo nikal para hai ek bare maze ki bat shre karon ga app sab se...mai kuch dino pehle HASHMI MIAN JEELANI SAHAB ki ek video taqrer dekh raha tha mozo bhi yahi tha.....LAFZ YE HAI

 

21bjbl2.jpg

 

ABA AGAR IS PE ETRAZ KIYA JAYE TU KAHA JATA HAI AESA AYA HAI TU TOHEEN NAHI HOGI agar jesa ata ya itna ata to toheen hoti........bara cha jawab diya hashmi sahab ne...ke mai aesa bhi laagon ga tab bhi toheen hogi aur nahi bhi lagaon ga tab bhi toheen hogi...example kya di unho ne...

 

JESA CHAHERA ASRAH ALI TAHNVI KA HAI US MAI US KI KYA TAKHSES AESA CHAHERA TU.......BHI HAI...

 

2ND

 

ASHRAF ALI THANVI KA JO CHEHRA HAI US MAI US KI KYA TAKHSES.....KA BHI AESA HAI.....

 

MAI NE KHUD BECH KE LAFZ NAHI LIKHE WAR YE BAA SHOR MACHATAE....TOHEEN HAI TOHEEN HAI...ABEY NABI PAK KE LIYE AESA AUR JESA PE ATKE HOWE HO AUR APNE MARE HOWON KE LIE TOHEENNNN...

Link to comment
Share on other sites

سر ميرے ساته يه مسئله آرها هے كه ميں نيو ري پلائي كي كوشش كرتا هوں

تو وه كه ديتا هے كه آپكو اجازت نهيں كه اس تهريڈ ميں ري پلائي كريں۔

 

كيا ميں نے كوئي خلاف ورزي كي هے بهئي۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Link to comment
Share on other sites

ABA AGAR IS PE ETRAZ KIYA JAYE TU KAHA JATA HAI AESA AYA HAI TU TOHEEN NAHI HOGI agar jesa ata ya itna ata to toheen hoti........bara cha jawab diya hashmi sahab ne...ke mai aesa bhi laagon ga tab bhi toheen hogi aur nahi bhi lagaon ga tab bhi toheen hogi...example kya di unho ne...

 

JESA CHAHERA ASRAH ALI TAHNVI KA HAI US MAI US KI KYA TAKHSES AESA CHAHERA TU.......BHI HAI...

 

2ND

 

ASHRAF ALI THANVI KA JO CHEHRA HAI US MAI US KI KYA TAKHSES.....KA BHI AESA HAI.....

 

MAI NE KHUD BECH KE LAFZ NAHI LIKHE WAR YE BAA SHOR MACHATAE....TOHEEN HAI TOHEEN HAI...ABEY NABI PAK KE LIYE AESA AUR JESA PE ATKE HOWE HO AUR APNE MARE HOWON KE LIE TOHEENNNN...

 

 

هاں تو تھانوی کا منہ ایسا ہی تو تھا ۔

Link to comment
Share on other sites

LaJawab BadMazhab

 

جواب مجهے ادهر دركار هے كهيں اور نهيں جانا مجهے۔

ان الله علي كل شيئ قدير

كا كيا مطلب هے۔ بس اتني سي بات ميں نے پوچهي هے۔ بتا دو۔

پهر بعد ميں كهو گے كه ميں نے ايس نهيں كها ويسا نهيں كها۔

ميں بات تم سے كر رها هوں۔ جواب بهي تم دو۔

Link to comment
Share on other sites

Chaliye janab, aap ne deobandi mazhab mein aik aur sang-e-meel rakh diya! Thanvi ki kufriyat per aik aur taweel! Chaliye ab thori aur himmat kar ke issay sabit bhi kar dijiye. Aaj tak tu aap ke ulema lafz "aisa" aur "itna" per hi khana'jangi kartay rahay. Ye taweel tu unhay bhi naa soojhi kabhi. Aap ke liye mufeed mashwara hai ke apnay ghar ki kitaab "Ash'Shahaab'us Saqib" parhiye. Aap ke qoul per aap ke ulema ka qoul qawwi hai.

 

پهر دوسري كهاني۔

جو بات ميں كه رها هوں وه نهيں پڑهتے ادهر كا جواب ادهر لگا ديتے هو۔اور ادهر كا جواب ادهر لگا ديتو هو۔

 

مولانا اشرف علي تهانوي صاحب كي عبارت پر بهي بات كريں گے۔ ليكن ابهي بات جس رخ ميں جا رهي هے اسي ميں جانے ديتے هيں۔

يه تو تم نے مان ليا هے كه اعليكضرت نے كها هے كه ايسے كو نبي كهتے هيں۔ حالانكه اس عبارت سے تو يه ثابت نهيں هو رها هے۔

 

 

ميں معافي چاهتا هوں۔ ميں آپكي پوسٹ كو ساته ساته پڑهتا جاتا هوں اور جواب ديتا جاتا هوں۔ ليكن اب جب كه ميں نے آپكي نيچے والي عبارت پڑهي هے تو اب ميں پهلے اس مسئله كو حل كروں گا۔ اور بقي باتيں بعد ميں كروں گا۔

Link to comment
Share on other sites

NOTE: Mere baar baar tawujju dilanay ke ba'wajoud aap pichlay sawalaat ko nazar'andaz kar ke naye sawalaat aur naye topics per baat ko moortay aa rahay hain. Baraye'mehrbaani ab ki baar pichli tamaam posts mein kiye gaye sawalaat ka jawabaat de kar phir koi nai baat kijiye ga warna majbooran zaabtay ke mutabiq aap ko unn sawalaat ka jawab dene ka pa'band kar diya jaye ga.

 

اوپر كي بات جو ميں نے ابهي كهي هے وه تو تم پڑه هي چكے هو۔

تو ميں اب كهتا هوں كه ميرا ٹوپك يهي هو گا اب۔

ليكن اس سے پهلے نمبر دے كر سوالات مجهے بتاؤ تو ميں نمبرز كے حساب سے هي انكا جواب دوں گا۔

پهر اس كے بعد ميں ايك هي طرف رخ كر كے تمهيں جواب دوں گا۔

 

هاں اگلي پوسٹ ميں يه بتا دو كه انداز كيا ركهنا چاهو گے۔ ميرا مشوره هے كه هو سوال نمبر دے كر كيا جائے

اور نئے سوالات كے جواب ايك عليحده پوسٹ ميں ديں اور پرانے سوالات كا جواب يا مطالبه ايك عليحده پوسٹ ميں هو۔

بتاؤ منظور هے۔

 

Link to comment
Share on other sites

مجهے اب ايك مثال ياد آرهي هے۔

 

ايك بار ايك چوڑا چمهار خوشبو كے بازار سے گزرا تو بےهوش هو گيا۔ اب لوگ پاس جمع هو گئے اور اسكو خوشبو سنگهانے لگے۔ كه هوش ميں آجائے ليكن ايسا نه هو سكا۔ كچه دير ميں ايك اور چوڑا اور آيا اور كهنے لگا كه هٹا ميں اسے ٹهيك كرتا هوں۔ اسنے اسے گٹر كا مواد سنگهايا تو وه هوش ميں آگيا۔

 

اسي طرح تمهاري مثال هے اصل ميں تم ايك شريف الطبع انسانوں كے بازار ميں آگئے هو اسلئے تم جيسے بے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ كو هوش نهيں كه كس آدمي سے كيسي بات كرني هے۔ ميں نے ابهي تك پوري پوسٹوں ميں كوئي ايسي بات نهيں كي جو غير شريفانه هو۔ اور ميں تمهيں بهي منع كرتا رها كه تم ايسي زبان استعمال نه كرو۔ ليكن شريف زبان تو وه استعمال كرتا هے نا جس كے ماں باپ نے اسے شريفوں ميں رهنا سكهايا هو۔ اور يه بهي ياد ركهنا كه ايسي زبان طوائفوں كے هاں سكهائي جاتي هے عام طور پر۔ اسلئے ديكه لو كه ميري والده كا ايسا كرنا ممكن هے كه تمهاري والدي ايسا كرتي هے۔ جو كه تمهاري زبان سے دكه بهي رها هے۔

اب تمهيں پتا چلا كه ايسي باتوں كو پڑه كر كيسا لگتا هے۔؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ليكن ميں اس پر بهي معافي مانگتا هوں مجهے ايسا كهنے پر آپنے هي مجبور كيا هے۔اور آپنے كوئي اور راسته نهيں چهوڑا۔۔۔۔۔۔۔

 

هاں اب تم كهو گے كه تمهارے ملا بهي ايسي زبان استعمال كرتے هيں۔ تو انكا حال بهي مجه جيسا هے كيونكه تمهيں پيار كي زبان سمجه نهيں آتي هے۔

 

 

اب اگر تم مجبور كرو گے تو ميں بهي پهر تمهيں تمهاري زبان ميں هي بات سمجهاؤں گا۔ فيصله تم نے كرنا هے۔ اگر چه ميں تم سے سبقت نهيں كر سكتا ليكن پهر بهي تمهارے ساته كچه بات چيت كر كے اتنا تو پتا چل گيا هے كه غلط زبان كس طرح استعمال كرتے هيں۔

Link to comment
Share on other sites

LaJawab BadMazhab

 

جواب مجهے ادهر دركار هے كهيں اور نهيں جانا مجهے۔

ان الله علي كل شيئ قدير

كا كيا مطلب هے۔ بس اتني سي بات ميں نے پوچهي هے۔ بتا دو۔

پهر بعد ميں كهو گے كه ميں نے ايس نهيں كها ويسا نهيں كها۔

ميں بات تم سے كر رها هوں۔ جواب بهي تم دو۔

 

Pehlay pichlay unn sawalo ka tu jawab de dijiye jinhay aap kawwa qourma samajh kar khaa gaye phir hum se mutaliba kijiye ga! Ab ye tu ho nahi sakta ke aap aik sawal ka munh toor jawab paa kar dumm dubaye bhagtay rahein aur doosray sawal kartay rahein aur hum bus jawab hi dete jaye

 

پهر دوسري كهاني۔

جو بات ميں كه رها هوں وه نهيں پڑهتے ادهر كا جواب ادهر لگا ديتے هو۔اور ادهر كا جواب ادهر لگا ديتو هو۔

 

مولانا اشرف علي تهانوي صاحب كي عبارت پر بهي بات كريں گے۔ ليكن ابهي بات جس رخ ميں جا رهي هے اسي ميں جانے ديتے هيں۔

 

Baat kis rukh per thi aur aap ghuma phira kar isay kis rukh per le aye hain ye sabhi ko nazar aa raha hai. Ashraf Thanvi ki ibarat bhi khud aap hi ni paish ki aur uss per ye anookhi taweel bhi. Ab iss taweel ke jawab mein aap hi ke mullo ki taweel ka thappar aap ke munh per para hai tu bookhla kar be'parr ke haankna shuru ho gaye.

 

يه تو تم نے مان ليا هے كه اعليكضرت نے كها هے كه ايسے كو نبي كهتے هيں۔ حالانكه اس عبارت سے تو يه ثابت نهيں هو رها هے۔

 

?? Abhi taza taza deoband se aye hain kya jo dimaagh mouf ho gaya hai? Anbiya per kaun si ibarat paish kar di aap ne Ala Hazrat ki aur mein ne kaun sa iqraar kar liya? Huzoor (saw) per tu aap ne Thanvi ki ibarat paish ki hai janab aur ye ibarat se bhi sabit ho raha hai aur yehi deobandiyo ka aqeeda hai.

 

ميں معافي چاهتا هوں۔ ميں آپكي پوسٹ كو ساته ساته پڑهتا جاتا هوں اور جواب ديتا جاتا هوں۔ ليكن اب جب كه ميں نے آپكي نيچے والي عبارت پڑهي هے تو اب ميں پهلے اس مسئله كو حل كروں گا۔ اور بقي باتيں بعد ميں كروں گا۔

 

Chaliye acha huwa kahi tu aqal ne saath diya aap ka. Ab koshish kar ke ihtiyaat kijiye ga aur ye bhi koshish karein ke 1 hi post mein tamaam baatein keh dein. Her jawab ko alehda alehda post karne ki koi tukk nahi banti. Quote kijiye aur apna jawab likh dijiye.

 

اوپر كي بات جو ميں نے ابهي كهي هے وه تو تم پڑه هي چكے هو۔

تو ميں اب كهتا هوں كه ميرا ٹوپك يهي هو گا اب۔

ليكن اس سے پهلے نمبر دے كر سوالات مجهے بتاؤ تو ميں نمبرز كے حساب سے هي انكا جواب دوں گا۔

پهر اس كے بعد ميں ايك هي طرف رخ كر كے تمهيں جواب دوں گا۔

 

Sachi baat tu ye ke iss topic mein aap iss qadr kichri paka chukay hain ke kisi aik topic ko choose karna matlab kaafi doosri baato ko nazar'andaaz karna. So ab jo baatein ho chuki hain ussi se mutaliqq baatein karein tu theek, mazeed aur masail iss mein na ghusairiye ga. Rahi baat number'waar sawalaat batanay ka tu zara pichli posts parh lijiye. Mein ne aap ki asaani ke liye summary bana di hai aur uss mein number bhi daal diye hain. Aap ko shayad poori posts parhne ki toufiq hi nahi hoti, kuch posts ke kuch hissay parh kar aap apna jawab post kar dete hain.

 

هاں اگلي پوسٹ ميں يه بتا دو كه انداز كيا ركهنا چاهو گے۔ ميرا مشوره هے كه هو سوال نمبر دے كر كيا جائے

اور نئے سوالات كے جواب ايك عليحده پوسٹ ميں ديں اور پرانے سوالات كا جواب يا مطالبه ايك عليحده پوسٹ ميں هو۔

بتاؤ منظور هے۔

 

Andaaz waisa hi hoga jaisa aap rakhein gay. Rahi baat number'waar sawalaat ki tu woh tarteeb tu mein pehlay bhi de chuka. Usoolan tu aap puranay sawalaat ka jawab dein gay aur phir zaroorat ke mutabiq unn per jara'ah hogi uss mein agar naye sawalaat atay gaye tu phir unka tarteeb'waar jawab diya jana chahiye.

Link to comment
Share on other sites

مجهے اب ايك مثال ياد آرهي هے۔

 

ايك بار ايك چوڑا چمهار خوشبو كے بازار سے گزرا تو بےهوش هو گيا۔ اب لوگ پاس جمع هو گئے اور اسكو خوشبو سنگهانے لگے۔ كه هوش ميں آجائے ليكن ايسا نه هو سكا۔ كچه دير ميں ايك اور چوڑا اور آيا اور كهنے لگا كه هٹا ميں اسے ٹهيك كرتا هوں۔ اسنے اسے گٹر كا مواد سنگهايا تو وه هوش ميں آگيا۔

 

اسي طرح تمهاري مثال هے اصل ميں تم ايك شريف الطبع انسانوں كے بازار ميں آگئے هو اسلئے تم جيسے بے۔۔۔۔۔۔۔۔۔ كو هوش نهيں كه كس آدمي سے كيسي بات كرني هے۔ ميں نے ابهي تك پوري پوسٹوں ميں كوئي ايسي بات نهيں كي جو غير شريفانه هو۔ اور ميں تمهيں بهي منع كرتا رها كه تم ايسي زبان استعمال نه كرو۔ ليكن شريف زبان تو وه استعمال كرتا هے نا جس كے ماں باپ نے اسے شريفوں ميں رهنا سكهايا هو۔ اور يه بهي ياد ركهنا كه ايسي زبان طوائفوں كے هاں سكهائي جاتي هے عام طور پر۔ اسلئے ديكه لو كه ميري والده كا ايسا كرنا ممكن هے كه تمهاري والدي ايسا كرتي هے۔ جو كه تمهاري زبان سے دكه بهي رها هے۔

اب تمهيں پتا چلا كه ايسي باتوں كو پڑه كر كيسا لگتا هے۔؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ليكن ميں اس پر بهي معافي مانگتا هوں مجهے ايسا كهنے پر آپنے هي مجبور كيا هے۔اور آپنے كوئي اور راسته نهيں چهوڑا۔۔۔۔۔۔۔

 

هاں اب تم كهو گے كه تمهارے ملا بهي ايسي زبان استعمال كرتے هيں۔ تو انكا حال بهي مجه جيسا هے كيونكه تمهيں پيار كي زبان سمجه نهيں آتي هے۔

 

 

اب اگر تم مجبور كرو گے تو ميں بهي پهر تمهيں تمهاري زبان ميں هي بات سمجهاؤں گا۔ فيصله تم نے كرنا هے۔ اگر چه ميں تم سے سبقت نهيں كر سكتا ليكن پهر بهي تمهارے ساته كچه بات چيت كر كے اتنا تو پتا چل گيا هے كه غلط زبان كس طرح استعمال كرتے هيں۔

 

Chaliye janab! Apni bay'ghairti ka khull kar saboot de diya aap ne. Ab aaiye apne haatho apnay hi mazhab ka qatl hotay dekh lijiye.

 

Mein ne aap ki walida mohtarma ke liye ye ibarat likhi;

 

Aap ki walida mohtarma iss per qadir hai ke tawaifo ke tarah barhana ho kar awaam ke samnay naachay, magar ba'wajoud ikhtiyaar woh aisa nahi karein gi.

 

Aap ne iss ibarat ko "Ghair'shareefana" aur "tawaifoo ki zaban" qaraar diya. Ab aiye mein aap ko dikhao ke iss ibarat mein istimaal'karda formula kaha se liya gaya.

 

Fatawae_Rasheedya_Darsi__pg96_97.jpg

 

Ibarat ka mafhoom bilkul wohi hai jo aap ke "Qutb-e-Rabbani" ne likha. Farq sirf itna hai ke waha aap ke mullay ne Allah (azw) ki zaat per guftugo kartay huway ye kaha ke Jhoot per Allah (azw) ko qudrat hai magar ba'wajoud ikhtiyaar uss ka waqoo na hoga.

 

Ab yehi formula mein ne aap ki Walida mohtarma ke liye bayan kar diya tu aap ko ye ibarat bazaaro aur ghair'shareefana lagnay lagi.

 

Allah (azw) ki zaat zyada layk-e-ihteraam ya aap ki Walida ki zaat?

 

Allah (azw) ko jhoot per Qadir kehna zyada bari gustkahi huwi ya aap ki Walida ko Tawaifo ki tarah naachnay per Qadir kehna zyada bari gustakhi huwi?

 

Ye tumhara hi qoul hai na;

 

ليكن ميں پهر كه رها هوں كه مولانا نے كه ديا هے كه يه اشياء الله پاك سے صادر نهيں هوتي بلكه صرف قدرت بائي جاتي هے۔ اور انكي يه دليل عقل كے مطابق سمجه ميں بهي آرهي هے۔

 

Tu meri kahi huwi baat mein bhi tu yehi likha hai ke ye cheezein aap ki Walida karein gi nahi balkay sirf Qudrat payee jaati hai. Aap ki "AQAL" ab kyu pehlay ki tarah kaam nahi kar rahi?

 

Ye hai tum laantiyo ka mazhab! Apni maa ki hurmat per baat aye tu khoon khool utha magar mulla'parasti mein Allah (jallah) ki shaan ki bhi parwah nahi! Lanat hai tum jaisay bad'mazhabo per jin ke nazdeek apni nijs maa Allah (azw) ki zaat se zyada bartar hai!

 

Aur haa! Khuda gawah hai meri maa per tumhare zalaalat bharay buhtaan per mujhay ratti brabar bhi ghussa nahi aya! Mere nazdeek mere maa baap mere Mabood se barh kar nahi. So pehlay tu ghussa tumharay zaleel aqeeday per hai, aur woh deegar tamaam zaati rishto aur unn ki asmat per muqaddam hai. Jitni dair meri maa ko gaaliya do gay kam'az kam utni dair tu Allah (azw) aur uss ke Habib (saw) ki shaan mein gustaakhi nahi karo gay!

Link to comment
Share on other sites

Allah (azw) ki zaat zyada layk-e-ihteraam ya aap ki Walida ki zaat?

 

Allah (azw) ko jhoot per Qadir kehna zyada bari gustkahi huwi ya aap ki Walida ko Tawaifo ki tarah naachnay per Qadir kehna zyada bari gustakhi huwi?

 

پهلي بات تو يه هے كه ميں نے كها تها كه يه ان الله علي كل شيئ قدير كي وضاحت سے بات سمجه آرهي هے۔ اور كوئي نعوذبالله الله عزوجل پر كوئي بري بات نهيں كهي۔

ليكن آپنے اس بات كو ايك گندي مثال سے تعبير كيا هے۔ جو شايد آپكے علماء كي طرف سے آپ كو سكهائي گئي هو سكتي هے۔

 

Tu meri kahi huwi baat mein bhi tu yehi likha hai ke ye cheezein aap ki Walida karein gi nahi balkay sirf Qudrat payee jaati hai. Aap ki "AQAL" ab kyu pehlay ki tarah kaam nahi kar rahi?

 

اسكي مثال كوئي اچهي بهي دي جا سكتي هے۔ ميں نے بهي تو يهي كها هے كه آپكي والده كا ايسا كرنا آپكي فحش گوئي سے بظاهر ثابت هو رها هے۔ واقعي جب انسان كے اندر الله پاك نے كسي چيز كے كرنے كي صلاحيت ركهي هے تو اسكا صدور بهي ممكن هے۔ اسے منطق كي اصلاح ميں بالقوة كسي فعل پر قادر هونا كهتے هيں۔ اب يهي بات آپكي طرف بهي صادق آتي هے ۔ ليكن دوسري طرف كسي پر الزام لگانا الله پاك نے حرام بهي كها هے۔ اسي لئے كسي بهي غيرت مند آدمي كو ايسي بات سن كر غصه آجاتا هے۔ ليكن جو بے غيرت هو اسكو ايسا نهيں هوتا اور وه كه ديتا هے كه مجهے بلكل غصه نهيں آيا۔ ليكن يه بات بهي هے كه الله پاك كي عزت هي اصل عزت هے۔

Link to comment
Share on other sites

Khadam e DEO.......Band tum logonmain ghairat naam ke koi cheez he nahin.Tumhain apni maa ka itna ghusa laga ke likh dia ke tumhain tumharay molvion nain yeh sikhaya hay.Han han hmain ye sikhaya gya hay ke agar koi gustakh tumharay Nabi Sal Allah hu Alaih e Wasalam k Moy e Mubarak ke b gustakhi karta hay tu usay kafir janu.

Ab apnay Hakeem (pata nahin kis jahil nain isay Hakeem ul ummat ka laqab day dia hay) us ke gustakhi daikho aur tauba karo.

 

 

Tum apnay Khalaq e Haqeeqi k baray main itni gandi soch rakhtay.Kisi nain sach kaha hay ke jab banday main Haya hatam ho jay tu jo marzi karay...........

MalfoozatHakeemulUmmat.gif

MalfoozatHakeemulUmmatvol8p37.gif

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...