Sign in to follow this  
Followers 0
Khalil Rana

shajrah qadriya razviya per aetraz kajawab

12 posts in this topic

wah wah khalil sahab nay bari chalaki sey apney bron ki galti ko bachaney ki koshish ki hay

khalil sahab agar ulama e deoband nay kahin galti ki hay to kia us sey brelvi hazrat ki galti jaiz ho jati hay ????

or ye to sirf aik hikayat hay

ap logon ka proper durood hay zara is taraf bhi goor karain

or jahan tak ap k paish kiye gaye hawaley ki baat hy to mere pass ye kitaab nahi inshaALLAH may koshish karon ga k dekha ja sakey k ye hawala ki haqeeqat kia hay

Edited by sunny_prince2020

Share this post


Link to post
Share on other sites

(bis)

wah wah khalil sahab nay bari chalaki sey apney bron ki galti ko bachaney ki koshish ki hay

khalil sahab agar ulama e deoband nay kahin galti ki hay to kia us sey brelvi hazrat ki galti jaiz ho jati hay ????

or ye to sirf aik hikayat hay

ap logon ka proper durood hay zara is taraf bhi goor karain

or jahan tak ap k paish kiye gaye hawaley ki baat hy to mere pass ye kitaab nahi inshaALLAH may koshish karon ga k dekha ja sakey k ye hawala ki haqeeqat kia hay

(bis)

pp.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

السلام عليکم

حديث پاک هے۔

 

حدثنا خلاد بن يحيى حدثنا نافع بن عمر عن ابن أبي مليكة قال كتبت إلى ابن عباس فكتب إلي : إن النبي صلى الله عليه و سلم قضى أن اليمين على المدعى عليه(بخاري جلد ۲ صفحه ۸۸۸) آپ ﷺ نے فرمايا که دليل اسکے ذمه هے جو دعوي کرے۔

 

پهلي بات تو يه که هميں اس بات پر کوئي اعتراض نهيں هے که بزرگوں کے نام کے ساتھ (رحمه الله) يا (رضي الله تعالي عنه) لگانا ناجائز هے۔ جبکه مطلوب انکے لئے دعا کرنا هو۔

 

واضح رهے که صحابه کے نام کے ساتھ جو (رضي الله عنه) لگايا جاتا هے ايک تو دعا هے اور دوسرا انکا خاصه هے۔ کيونکه الله پاک نے قرآن پاک ميں فرمايا هے(رضي الله عنهم ورضوا عنه) تو يه چيز تمام صحابه رضي الله عنهم کيلئے ايک اعزاز هے۔جو هميشه باقي رهنے والا هے۔

 

اگر آپنے کوئي ايسا فتوي اکابرين ديوبند کي کتابوں ميں ديکھا هو تو هميں اسکي مثال پيش کر ديں۔تو اسپر کلام کر ليں گے۔ليکن فتوي اکابرين کا هونا چاهئے ورنا همارے آپکي بات سے مسلک پر نهيں بلکه هم اور آپ پر اعتراض واقع هوتا هے مسلک پر نهيں۔۔

 

ورنه ايسي الٹي سيدھي بات کر کے لوگوں کو متنفر کرنا که يه ايسا کرتے هيں اور ويسا کرتے هيں۔ يه بات غلط هے۔

Share this post


Link to post
Share on other sites

تو بھائي جب که ميں بتا چکا هوں که آپ کے ذمه دليل هے حضور ﷺ کي حديث مبارکه کي رو سے

۱۔ تو ذرا يه جو آپنے حضرت مولانا شاه اسماعيل شهيد رحمه الله والا حوالا نقل کيا هے اسکا سکيننگ پيج بھي ديں اور صرف اتنا حصه نهيں جس پر يه دعا بتائي گئي هے۔ بلکه پورا پيج جس ميں يه سارا واقعه لکھا هو تاکه سب کو پتا چلے که آپ کي بات کهاں تک سچي هے۔

 

اب مجھے ايک مثال ياد آرهي هے۔ايک بے نمازي سے کسي نے کها که يار تم نماز کيوں نهيں پڑھتے الله نے نماز کا حکم ديا هے۔تو اسنے کها که تم پاگل هو کيا تم نے قرآن نهيں پڑھا قرآن پاک ميں آتا هے (لاتقربوا الصلوٰۃ ) تو ميں اس آيت پر عمل کرتا هوں۔

تو ميں تو اس کے جواب ميں يه کهوں گا که آپ پوري آيت نهيں پڑھتے هو اور بے ايماني کرتے هو پوري آيت يوں هے۔(لا تقربوا الصلوۃ وانتم سکاري) که نشے کي حالت ميں نماز کے قريب مت جاؤ اور دوسرے بات يه که يه آيت منسوخ هو چکي هے۔ لهذا نماز نه پڑھنے کا حکم نه تو شراب کي حرمت سے پهلے تھا نه هي حرمت کے بعد۔ لهٰذا تم بے ايمان هو جو اپنے مقصد کے لئے باتوں کو توڑ مروڑ کر پيش کرتے هو۔

۲۔ آپ اسکے جواب ميں کيا کهيں گے کيا يهي بات کهيں گے جو ميں نے کهي هے يا ميرے بات سے اتفاق نهيں کرت۔

۳۔يه جو آپنے پوچھا هے که شاه اسماعيل شهيد رحمه الله نے جو دعا بتائي هے که يه دعا سنت سے ثابت هے که نهيں اسکا جواب بھي ميں ضرور دوں گا۔ ليکن پهلے آپ اپني دليل پوري کريں۔ اور ميرا جواب آپ کے جوابات پر موقوف هے۔

 

ميں نے نمبر دے دے کر آپ سے کچھ باتيں پوچھي هيں۔ تا که آپ بعد ميں بھول نه جائيں که ميں نے اتني باتوں کا جواب دينا هے۔ کيا هي بهتر هو که آپ جواب بھي نمبر لگا کر بيان کريں۔ تاکه نا چيز کو سمجھنے کيلئے آساني هو۔

 

اميد هے که آپ مسئله کو حل کرنے کي کوشش کريں گه نه که بات کو بڑھانے کي يا الٹ سيدھ کهنے کي تاکه بات آپ پر نه آئے۔

 

 

 

Edited by Khadim-e-Diobend

Share this post


Link to post
Share on other sites

(salam)

 

khadime deobnadi,, app kay tamam sawaloon kay jawabat to khalil bhai,, nay aik bage scan kar kay day diyee hain,, abb app zara iss ki tafseel bata dijay , hum umeed kareen gay kah app baat ko gol mol karnay ki bajay saf saf jawab dian gay,, lakin yadd rahy , jawab daleel kay sath hoo.. fi-aman:

Share this post


Link to post
Share on other sites

واہ خلیل رانا صاحب آپنے تو خود اپنے منہ پر تھپڑ مار دیا

ویسے مجھے آپسے یہ ہی امید تھی میں بریلویوں سے زیادہ امید رکھتا

آپ زرا غور سے اس سکین پیج کو پڑھ لیں وہاں مزاح کی بات ہو رہی ہے اور عربی میں لفظ "ٹ" جو حضرت نے لگایا ہے وہ مزاحً لگایا ہے اور آپ کے شجرہ طیبہ میں ویسے ہی لکھا ہوا ہے

اور آپ نے تو فوراً اسکو کاتب کی غلطی بھی کہ دیا لول اپ اب اس بات کا بھی ثبوت پیش کریں کہ یہ کاتب کی غلطی ہے

اور کسی حوالے سے پیش کیجیے گا

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.