Sama e Mouta Foutshuda Sunty hain Quran-Ahadees e Karima

Haqeeqqt

تجویز کردہ جواب

salam

janab yeh jo main post ker raha hon, mujeh pehley iss ka jawab dain k murday kaisay sun saktay hain

aur agar koi mar jata hia to woh sirf sun kiun sakta hain bol kiun naheen sakta aur jawab kiun naheen deta.

اگر مردہ سن سکتا ہے یہ ثابت ہوجائے تو پھر آپ وسیلہ کو مان لیں گے؟ نیز آپ یہ بھی بتائیں کہ کیا آپ ا انبیاء علیھم السلام کو اپنی قبور میں زندہ مانتے ہیں یا نہیں؟

اگر مردہ سن سکتا ہے یہ ثابت ہوجائے تو پھر آپ وسیلہ کو مان لیں گے؟ نیز آپ یہ بھی بتائیں کہ کیا آپ ا انبیاء علیھم السلام کو اپنی قبور میں زندہ مانتے ہیں یا نہیں؟

jo Aayaat aur hadees ooper post ki pehlay ap batain k us k baray main aap kiya kehtay hain.

jo Aayaat aur hadees ooper post ki pehlay ap batain k us k baray main aap kiya kehtay hain.

(bis)

1.JPG

waseely ko Shirk sabit karo phir ye ayat aap ko kuch nafa de sakengi....par Allah (azw) ki qasam aap qayamt tak koshish karty karty mar jayein to bhi na ho sakyga... (al)

2.JPG

Nahi Sunty Murda Dil....

Tafseer Khazain-ul Irfan

NAHI_SUNTY_MURDA_DIL.jpg

aap ne in ayat se ye samjha ki wo Murdy jo qabr me hain....to goya aapky istedlaal ke mutabiq aisa hota hoga ki Huzur

(saw) par jab Quran nazil hota tha to huzur Qabristan chaly jaty thy or murdo ko islam ki dawat dete thy jis ki nafi mein Allah (saw) ne in ayat ko utara hoga ki tum in murdo ko nahin suna sakty magar hum suna sakty hain...ji nahin..inhi ayat ki tashreeh para 20 ki ayat 80-81 karti hain. Jinmy saaf likha hai ki jab wo Peeth pher kar chaly kya Humy mukalifeen batayeingy ki aisy konsy murdy hain jo Peeth pher kar chalty hain ??

Humary Moqif ki tashreeh Hazrat Ayesha

(ra) se marwih hadees bhi karti hain Jaisa aap next post mein dekh sakty hain...

Tafseer Khazain-ul Irfan

Para_20_Ayat_80_81.JPG

4.JPG

(bis)

Murdy sunty hain ya nahin is par Bukhari ki sahih hadees shahid hain khud Huzur (saw) ne kaha ki, Murdy zindo se kahin zyada sunty hain". Jinky Sunny ki nafi hai wo Murda Dil Kuffar hain na ki Qabr waly Murdy , Warna Quran or Sahih Hadees me Tazaad hoga...

Bukhari – Dead CAN Hear Better Then Livings

• Narrated Hisham's father: It was mentioned before 'Aisha that Ibn 'Umar attributed the following statement to the Prophet "The dead person is punished in the grave because of the crying and lamentation Of his family." On that, 'Aisha said, "But Allah's Apostle said, 'The dead person is punished for his crimes and sins while his family cry over him then." She added, "And this is similar to the statement of Allah's Apostle when he stood by the (edge of the) well which contained the corpses of the pagans killed at Badr, 'They hear what I say.' She added, "But he said now they know very well what I used to tell them was the truth." 'Aisha then recited: 'You cannot make the dead hear.' (30.52) and 'You cannot make those who are in their Graves, hear you.' (35.22) that is, when they had taken their places in the (Hell) Fire. (Book #59, Hadith #316)
  • Narrated 'Aisha: The Prophet said, "They now realize that what I used to tell them was the truth. "And Allah said, 'Verily! You cannot make the dead to hear (i.e. benefit them, and similarly the disbelievers) nor can you make the deaf hear. (27.80). (Book #23, Hadith #453)
  • Narrated Ibn 'Umar: The Prophet looked at the people of the well (the well in which the bodies of the pagans killed in the Battle of badr were thrown) and said, "Have you found true what your Lord promised you?" Somebody said to him, "You are addressing dead people." He replied, "You do not hear better than they but they cannot reply." (Book #23, Hadith #452)

• Narrated Ibn Umar: The Prophet stood at the well of badr (which contained the corpses of the pagans) and said, "Have you found true what your lord promised you?" Then he further said, "They now hear what I say." This was mentioned before 'Aisha and she said, "But the Prophet said, 'Now they know very well that what I used to tell them was the truth.' Then she recited (the Holy Verse):- "You cannot make the dead hear... ...till the end of Verse)." (30.52) (Book #59, Hadith #317)
  • Narrated Ibn Shihab: These were the battles of Allah's Apostle (which he fought), and while mentioning (the badr battle) he said, "While the corpses of the pagans were being thrown into the well, Allah's Apostle said (to them), 'Have you found what your Lord promised true?" 'Abdullah said, "Some of the Prophet's companions said, "O Allah's Apostle! You are addressing dead people.' Allah's Apostle replied, 'You do not hear what I am saying, better than they.' The total number of Muslim fighters from Quraish who fought in the battle of badr and were given their share of the booty, were 81 men." Az-Zubair said, "When their shares were distributed, their number was 101 men. But Allah knows it better." (Book #59, Hadith #360)

"Fil Qaboor" ka kiya matlab hota hai, ap nay iss say Kuffar kaisay matlab liya hai.

Regards

ji humari itni bisaat kahan ki hum kuch maana lein...aap khud dekhein Hazrat Ayesha (ra) ne Quboor ka kya maana liya hai Shayad aapny Hadees dhyan se nahin parhi ya phir aapki angrezi kamzor hai...Kash aap hoty to aap foran Hazrat Ayesha se poochty ki aapny yahan Kuffaro / Mushrekeen par qabro wali Ayat kyu parhi ??

Sahih Bukhari :

Narrated 'Aisha: The Prophet said, "They now realize that what I used to tell them was the truth. "And Allah said, 'Verily! You cannot make the dead to hear (i.e. benefit them, and similarly the disbelievers) nor can you make the deaf hear. (27.80). (Book #23, Hadith #453)

(Sure Namal 27 (Verse 80-81))

80.Truly thou canst not cause the dead to listen, nor canst thou cause the deaf to hear the call, (especially) when they turn back in retreat.

81. Nor canst thou be a guide to the blind, (to prevent them) from straying: only those wilt thou get to listen who believe in Our Signs, and they will bow in Islam.

Sahih Bukhari :

Narrated Ibn Umar: The Prophet stood at the well of badr (which contained the corpses of the pagans) and said, "Have you found true what your lord promised you?" Then he further said, "They now hear what I say." This was mentioned before 'Aisha and she said, "But the Prophet said, 'Now they know very well that what I used to tell them was the truth.' Then she recited (the Holy Verse):- "You cannot make the dead hear... ...till the end of Verse)." (30.52) (Book #59, Hadith #317) Sahih Bukhari

(Sure Ar Room 30. Verse 52.)

"So verily thou canst not make the dead to hear, nor canst thou make the deaf to hear the call, when they show their backs and turn away. " *

* Kis Qabr ke Murdy Peeth pher kar chal dete hain zara is par bhi to kuch nazar e karam karein...

salam

janab yeh jo main post ker raha hon, mujeh pehley iss ka jawab dain k murday kaisay sun saktay hain

aur agar koi mar jata hia to woh sirf sun kiun sakta hain bol kiun naheen sakta aur jawab kiun naheen deta.

Asslam alaikum

ibne abdul wahab najdi tamimi nay apni kitab Ahkam Tamanni al mawt mai likhta hai jin ka mafhoom kuch aisay hai:

1. Bahaiqi aur hakim waghaira mai maroof riwayat hai kay Allah azzawajal kay Rasul alaihislam nay farmaya kay qayamat tak jo bhee Shauhuda uhad pay salam bhaijay tu yei usay zaror bil zaror jawab daitay hain.

Nabi pak AlahiSlam Uhad kay Shuhada ki qabroo pay tashreef lay gaiay aur farmaya

Aaiy Allah azzawajal bayshak mai taira banda aur rasul gawahi daita ho kay yei sab shaheed hain aur jo bhee qayamat tak in ki ziyarat karay ya in par salam bhaijay tu yei is ka jawab usay daitay hain..

2. Saeed ibne musayyab raziAllah anho farmatay hai kay Ayyam e Hurra mai (.jab masjid nabwi pay yazeed ki foajo nay hamla kia aur waha apnay gho'ray bandhay aur azan namaz sab band dee Syedina ibne musayyab raziAllahanho diwanay ka roop dhar kar masjid nabwi mai he paray rahtay thay aur yazeed ki foajo nay bhe ap ko diwana samgh kay qatal nahe kia)

Syedina ibne musayyab raziAllah anho Qabr nabawi sharif say har namaz ka waqt azan (aur takbir) ki aaawaz suntay aur namaz ada kar lia kartay thay..

aagay mazeed likhta hai

3. Syedina Umar Farooq raziAllah aznho kay zamanay mai aik buhat mutaqqi aur ibadatguzar naujawan tha..Aik dafa yei naujawan aaik kabira gunah karnay wala tha laiken Allah azzawajal nay isay mahfoz rakkha.

is naujawan kay dil mai apnay irada kabira gunah ka khayal aya aur sora aairaf ayat 201

إِنَّ الَّذِينَ اتَّقَواْ إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِّنَ الشَّيْطَانِ تَذَكَّرُواْ فَإِذَا هُم مُّبْصِرُونَ 7- 201

بیشک وہ جو ڈر والے ہیں جب انہیں کسی شیطانی خیال کی ٹھیس لگتی ہے ہوشیار ہوجاتے ہیں اسی وقت ان کی آنکھیں کھل جاتی ہیں

ka soch kay itna nadim howa kay maray nadamat kay bayhosh hogaya us kay walid usay utha kay ghar lay gaiay raat kay kisi pahar us ladkay ko hosh aaya tu walid nay pocha baita kia howa us nay phir usi ayat ka zikar kia aur apni ghalati pay itna naadim howa kay us ki rooh he nikal gaee.

us kay walid nay usay ghusl day kar dafan kar dia phir jab subha howi tu Syedina Amir ul momineen umar Farooq raziAllah anho us kay walid kay pass aaiy taziyat kari aur farmaya kay mujhay kyu na bataya tu us kay walid nay kaha Amirulmomineen raat ka waqt tha . phir Syedina Umar FArooq raziAllah anho nay farmaya acha chalo is ki qabar pay chalain ...

Ab Syedina Umar Farooq raziAllah anho us naujawan ki qabar pay tashreef laiy aur farmaya...

'''Ya Flaan.. Aaaiy Flan 'Waliman Khafa Maqama Rabbihi Jannatan' .. kay jo Apnay Rab kay samnay khara honay say dar jaiay us kay leay 2 jannatain hai...

tu us naujawan nay Qabar kay undar say jawab dia

Ya Umar Mairay rab nay mujhay 2 jannatain ata farma dee.........''''

Asal kitab kay scan pages bhe attached hai ..

Ab Ibne abdul wahabi najdi ki is kitab kay mutabiq Nabi pak Alaihislam ki Hadis Syedina Umar Farooq raziAllah anho ka amal Syedina Ibne Musayyab raziAllah anho ka waqia yehi sabit karta hai kay ahle qaboor suntay bhe hai aur jawab bhe daitay hai.....

hamara us ka jawab na sunna us kay adam jawab ki daleel nahe ho sakti .. jo Allah azzawajal walay hai wo is dunya mai rah kay bhee un ka jawab sun laitay hai han jis kay dil pay is dunya kay parday hoon wo nahe suntay laiken baharhal sahib e qabar sunta bhe hai aur jawab bhe daita hai.....

n2.jpg n1.jpg

n4.jpg n3.jpg

ji humari itni bisaat kahan ki hum kuch maana lein...aap khud dekhein Hazrat Ayesha (ra) ne Quboor ka kya maana liya hai Shayad aapny Hadees dhyan se nahin parhi ya phir aapki angrezi kamzor hai...Kash aap hoty to aap foran Hazrat Ayesha se poochty ki aapny yahan Kuffaro / Mushrekeen par qabro wali Ayat kyu parhi ??

Sahih Bukhari :

Narrated 'Aisha: The Prophet said, "They now realize that what I used to tell them was the truth. "And Allah said, 'Verily! You cannot make the dead to hear (i.e. benefit them, and similarly the disbelievers) nor can you make the deaf hear. (27.80). (Book #23, Hadith #453)

(Sure Namal 27 (Verse 80-81))

80.Truly thou canst not cause the dead to listen, nor canst thou cause the deaf to hear the call, (especially) when they turn back in retreat.

81. Nor canst thou be a guide to the blind, (to prevent them) from straying: only those wilt thou get to listen who believe in Our Signs, and they will bow in Islam.

Sahih Bukhari :

Narrated Ibn Umar: The Prophet stood at the well of badr (which contained the corpses of the pagans) and said, "Have you found true what your lord promised you?" Then he further said, "They now hear what I say." This was mentioned before 'Aisha and she said, "But the Prophet said, 'Now they know very well that what I used to tell them was the truth.' Then she recited (the Holy Verse):- "You cannot make the dead hear... ...till the end of Verse)." (30.52) (Book #59, Hadith #317) Sahih Bukhari

(Sure Ar Room 30. Verse 52.)

"So verily thou canst not make the dead to hear, nor canst thou make the deaf to hear the call, when they show their backs and turn away. " *

* Kis Qabr ke Murdy Peeth pher kar chal dete hain zara is par bhi to kuch nazar e karam karein...

Janab yeh reference mujeh naheen milay, agar ho sakay to urdu Bukhari ka reference dain, waisay main nay yeh English Bukhari main bhi talash kiay hain. yeh reference aap nay agar kissi aur kitab say dekh ker diya hain to woh bhi batain ta k main check ker sakoon.

Regards

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

Surah Namal Ayat 80

post-2048-1219837870.jpg

Surah Room Ayat 52

post-2048-1219836851.jpg

Surah Fatir Ayat 22

post-2048-1219836869.jpg

Janab in ayaat per ghaor to kerain k Allah (azw) Nabi (saw) ko keh rahay hain k aap in Kaffiron ko naheen suna saktay kiun k woh to basoorat-e-murda hain, issi liya k Murday naheen suntay jab tak Allah (azw) na chahain, aur jo badar k maidan main murdon ko sunanay ka waqaya hai woh Allah (azw) ka Moajaza hai, issi tarah mairaj pay Hazarat Bilal (ra) ki awaz sunana bhi aik moajazza halan k woh us waqt hayat aur duniya main majood thay. Allah nay toheed bayan kernay hi k liya moajazzat bhi kiya aur ayaat bhi utari.

aur aap kaisay keh rahay hain k murday suntay hain. Halan k Allah (azw) khud nabi (saw) ko keh rahay hain aap murdon ko naheen suna saktay, phir hum jo nabi (saw) ki jotoon ki khak hain hum kaisay suna saktay hain, aur jab Allah (azw) nafi ker day to koi bhi Allah (azw) ka faisala naheen badal sakta.

Allah (azw) amal kernay ki aur sirat-e-mustaqeem per chalnay ki taufeeq hum sub ko ata farmay.

Regards

Edited by Haqeeqqt

"Fil Qaboor" ka kiya matlab hota hai, ap nay iss say Kuffar kaisay matlab liya hai.

Regards

ji wo aisy matlab liya tha jaisa aapko abhi tazi tazi toufique mili to aapny le liya...see below ur quoted text..... :rolleyes:

Surah Namal Ayat 80

Surah Room Ayat 52

Surah Fatir Ayat 22

Janab in ayaat per ghaor to kerain k Allah (azw) Nabi (saw) ko keh rahay hain k aap in Kaffiron ko naheen suna saktay kiun k woh to basoorat-e-murda hain,

issi liya k Murday naheen suntay jab tak Allah na chahain, aur jo badar k maidan main murdon ko sunanay ka waqaya hai woh Allah ka Moajaza hai, issi tarah mairaj pay Hazarat Bilal ki awaz sunana bhi aik moajazza halan k woh us waqt hayat aur duniya main majood thay.

Allah nay toheed bayan kernay hi k liya moajazzat bhi kiya aur ayaat bhi utari.

Humny kab kaha ki Murdy Allah ke izn ke bagher sunty hain...humara bhi aqeedah yahi hai ki "Inallaha ala kully shaian qadeer"....Allah (azw) har shai par qadir hai murdo ko bhi sunany par, ismy aapko kyu bura laga..?? or jo kuch is duniya me hota hai bagher usky izn se kab hota hai is baat par to koi ikhtelaaf hai hi nahin aap beja is baat par zor laga rahy hain baat ho rahi hai ki murdy sunty hain ki nahin (beiznillah)....jis ke dalail aap aagy parh sakengy..or kis ka mojza tha kis ka nahin (mojza bhi Allah (azw) ke izn se hi Allah ke nabi ke hathon zahir hua na ki bina Allah (jallah) ke izn ke) ye behas ka mozu change kar dene wali batein na karein...is tarah to phir ek nai behas shuru kar dengy aap...

aur aap kaisay keh rahay hain k murday suntay hain. Halan k Allah (azw) khud nabi (saw) ko keh rahay hain aap murdon ko naheen suna saktay, phir hum jo nabi (saw) ki jotoon ki khak hain hum kaisay suna saktay hain, aur jab Allah (azw) nafi ker day to koi bhi Allah (azw) ka faisala naheen badal sakta.

Allah (azw) amal kernay ki aur sirat-e-mustaqeem per chalnay ki taufeeq hum sub ko ata farmay.

Regards

(bis)

(saw)

It is narrated by Tirmidhi and an-Nasa'i as well as al-Hakim that one of the Sahabah put his tent over a Qabr without knowing it and when he was inside the tent, he heard someone reciting Surah al-Mulk. He went to Nabi Muhammad, sall-Allahu `alayhi wa sallam, and told him what he heard. Nabi Muhammad, sall-Allahu `alayhi wa sallam, informed him that Surah al-Mulk is a protection against punishment in the Qabr, and is protecting the man buried there.

The 'Ulama of Hadith explain that that man loved reciting Surah al-Mulk when he was alive and thus Allah, subhanaHu wa Ta`ala, granted him that he could recite it in his Qabr as well.

This proves that an ordinary man is able to recite Qur'an in his Qabr and a normal living man is able to hear him. Thus if a truthful person claims that he has been spoken to by a Wali, at the Wali's Qabr, it is most likely true, and most importantly, possible. This fact is grounded in the abovementioned Hadith.

Even Ibn Taymiyyah, who is called "Shaykhu-l-Islam" by his Wahhabi followers,

narrates another hadith sahih regarding this. We note that most of his followers today claim that the dead have no perception or power after their demise, i.e. abide by an atheistic and materialistic view of death.

However, to refute them is enough to say their their beloved shaykh, Ibn Taymiyah narrates in his Fatawa (vol.24 p.331) that Rasul-Ullah, sall-Allahu `alayhi wa sallam, said what means, "When one passes by the grave of his believing brother who he had known in this world, then stands by his grave and says, 'Assalamu 'alaykum', the person in the grave will know him and also return his greeting" (ya'rifuhu wa yarudda 'alayihi-ssalam)".

This shows that the dead have awareness and are able to make du'ah for the living, since saying "as-salamu 'alaykum" is a supplication in favor of the person one greets.

Furthermore, against what his Wahhabi followers claim today, Ibn Taymiyah was asked in his Majmu'at al-Fatawa (vol.24 p.362) "Whether the dead could perceive the living acquaintances that visit them." He replied: "There is no doubt that they can." And he stated that evidence to this effect comes from the two Sahih books of Bukhari and Muslim (Kitab al-Jana'iz) where Nabi Muhammad, sall-Allahu `alayhi wa sallam, said that when the people have buried a dead person and leave for home, the dead person can hear the steps of those who leave (yasma'u qar'a ni'alihim). (This even refers to the kuffar).

What makes people who have studied Hadith claim that Prophets, Awliya and ordinary dead have no awareness after their demise? Maybe they have not studied properly.

The Great Hadith and Tafsir scholar al-Suyuti was asked the following questions:

Do the dead recognize their visitors and know their states in life?

Do the dead hear what the living say?

Do the souls of the dead meet and see each other?

He replied to all questions: "Yes", and produced a lot of ahadith in support.

About the ayah that some people quote about the dead not hearing, the learned al-Suyuti says that it is the meaning is allegorical (an-Nafi Ja'a ala m'ana al-Majaz), and the actual meaning of it is that "They cannot listen to guidance" (Ma'naha Sama' Huda) i.e. they are dead and they cannot be guided after rejecting guidance while they were alive."

Any scholar can check al-Hawi lil Fatawa (vol.2 p.169-175) by Imam Jalaluddin al- Suyuti.

Do we want to follow the great giants of Islamic knowledge or modern day dwarfs?

In Surah al-A'araf, we are told by Allah that after the evil people of Thamud were

destroyed, Nabi Salih, `alayhi-s-salam, addressed them and said "O my people! I did indeed convey to you the Message for which I was sent by my Lord: I gave you good counsel, But ye love not good counsellors!"(7:79). Nabi Shuayb, `alayhi-s-salam, also addressed his destroyed nation and said similar words (7:93).

The fact that Nabi Salih, `alayhi-s-salam, and Nabi Shuayb, `alayhi-s-salam, addressed their destroyed nations proves that according to these Nabi's, even the dead kuffar can hear. If the kuffar can hear in their graves (the destroyed people didn't even have graves) why can't Believers hear from their graves?

In a Sahih Hadith regarding the Battle of Badr, it is narrated that the Muslims threw Abu Jahl and other kuffar who were slain into a well. Nabi Muhammad, sall-Allahu `alayhi wa sallam, went to their Qubur and asked them whether they had found the promise of Allah, subhanaHu wa Ta`ala, to be true (that the kuffar would be punished.

Then, Sayyiduna Umar inquired of Nabi Muhammad, sall-Allahu `alayhi wa sallam, whether the dead could hear Him. Nabi Muhammad, sall-Allahu `alayhi wa sallam, explained that he (Umar) could not hear any better than them, but they did not have the ability to respond (Bukhari-Kitab al-Maghazi). This is the life of the kuffar dead. Today, some ignorant Muslims say that even the Prophet and the Awliya cannot hear us. We can only cry at their level of Imaan. Abu Dawud (Kitab al-Jana'iz) narrates that Aishah, radi Allahu `anh, said that when al-

Najashi (the pious King of Abyssinia) had passed away, the Sahabah reported that there was LIGHT shining from his grave (yura ala Qabrihi Nur). He was not even a Sahabi but it was believed that he was a Wali. Thus, if the Sahabah believed that the Awliya can have Nur (light) and blessings at their Qubur, it does not matter what any 21st century ignorant 'scholar' says.

In another Sahih Hadith narrated by Ibn Hanbal, Hakim and Tabarani, Nabi Muhammad, sall-Allahu `alayhi wa sallam, saw a person sitting on a Qabr and told him: "Do not harm the person in the Qabr and he will not harm you."(la tu'zi sahib al-Qabri wala yu'zeek).

The 'Ulama of Hadith explained that this shows that the dead are affected by what people do at their Qubur. This Hadith also shows that the dead feel what happens on the top of their graves. Otherwise, why not sit on a Qabr, if the dead does not feel anything?

Therefore one should not harm or destroy Qubur. On the other hand showing respect at a Qabr and conveying your love to the inhabitant will also be felt by him and result in like action being returned to you That is why Muslims show outward respect to the Graves of those who they are ordered by Allah, subhanaHu wa Ta`ala, to love, i.e. the Prophets and the Saliheen (Saints of Allah).

The second part of the Hadith proves that the dead have the power to harm as well as to benefit you, each in their own way and according to their status with Allah, subhanaHu wa Ta`ala, of course.Imam Ahmad bin Hanbal narrates that before Sayyidina Umar was buried in her room,

Sayyidah Aishah would go there without Hijab (head Covering), as the Prophet (s.a.w) and Sayyiduna Abu Bakr, who were buried there were her Husband and Father. However, when Sayyiduna Umar got buried there, she would only go in the room with Hijab. (check Mishkat al-Masabih: Bab Ziyarat al-Qubur).

This action clearly shows that according to Sayyidah Aishah, the dead can feel and see their visitors and are aware of those who come to them and how they come to them. It is narrated in a Sahih Hadith that Nabi Muhammad, sall-Allahu `alayhi wa sallam, said that every person's grave would be either a garden from the gardens of Paradise or a hole from the holes of hell (Rawda mim Riyad al-Jannah aw Hufrah min Hufar an Naar)

Regards

Aap ko ya Muhammadah bhai nay jawab dia hai usay mulahiza karain aur Mairi ooper post parehay ghaur say jis mai Ibne Abdulwahab najdi tamimi ki book ka hawala dia gaya wo bhe parheay aur bataiay aap ki baat manain ya Syedina Umar Farooq raziAllah anho kay waqiay ko daikhain Syedina Umar Faroq raziAllah anho tu qabar walay say khitab bhe karain aur wo jawab bhe dai aur wahabi bolay kay nahee ab ham sahabi ki manay ya wahabi ki?

Asslam alaikum

1. Bahaiqi aur hakim waghaira mai maroof riwayat hai kay Allah azzawajal kay Rasul alaihislam nay farmaya kay qayamat tak jo bhee Shauhuda uhad pay salam bhaijay tu yei usay zaror bil zaror jawab daitay hain............................................................................

....................Ab Ibne abdul wahabi najdi ki is kitab kay mutabiq Nabi pak Alaihislam ki Hadis Syedina Umar Farooq raziAllah anho ka amal Syedina Ibne Musayyab raziAllah anho ka waqia yehi sabit karta hai kay ahle qaboor suntay bhe hai aur jawab bhe daitay hai.....

Saif ul Islam sahib aap apni quote ki huwi ahadees ka mukamal reference dain, aur ho sakay to jo pages aap nay scan kiya hain un k urdu scan pages upload kerain ta k main check ker sakoon. yeh to ahadees say sabit hai k woh suntay hain aur yeh bhi sabit hai k woh boltay hain lakin un kay sunanain aur bolnay k makhsoos mawaqay hain na k har waqt sunanain k warna allah (azw) apnay nabi (saw) ko murdon ki daleel na detay aur yeh bhi na kehtay k aap murdon ko naheen suna saktay aur jitna ahadees say sabit hai us ko waheen tak rakhain un say tajawaz na kiya jai to behtar hai.

yahan murad murday ki hajat rawai ki aur un k waseela bananay ka hai, k jab unko madad k liya pukara jata hai kia woh madad kertay hain ya naheen.

mujeh aik baat batain, kia Allah (azw) ko barah-e-raast pukara jai to woh naheen sunain gay?, aur agar Allah (azw) barah-e-raast suntay hain to phir waseela ki kia zaroorat hai. aur agar waseelay ki zaroorat hai, to Allah nay kahan kaha hai k meray pass barah-e-raast na aana waseelay say aana?

aur jab har kam beznillah ho raha hai to phir Allah hi to yeh keh raha hai.

Suran Momin Ayat 60

post-393-1219915923.jpg

Aap ko ya Muhammadah bhai nay jawab dia hai usay mulahiza karain aur Mairi ooper post parehay ghaur say jis mai Ibne Abdulwahab najdi tamimi ki book ka hawala dia gaya wo bhe parheay aur bataiay aap ki baat manain ya Syedina Umar Farooq raziAllah anho kay waqiay ko daikhain Syedina Umar Faroq raziAllah anho tu qabar walay say khitab bhe karain aur wo jawab bhe dai aur wahabi bolay kay nahee ab ham sahabi ki manay ya wahabi ki?

main ap ko Allah (azw) ki kitab say reference day raha hoon, aap batain aap is ko mantay hain ya naheen?

Regards

Edited by Ya Mohammadah
Plz use small images.

In Surah al-A'araf, we are told by Allah that after the evil people of Thamud were

destroyed, Nabi Salih, `alayhi-s-salam, addressed them and said "O my people! I did indeed convey to you the Message for which I was sent by my Lord: I gave you good counsel, But ye love not good counsellors!"(7:79). Nabi Shuayb, `alayhi-s-salam, also addressed his destroyed nation and said similar words (7:93).

The fact that Nabi Salih, `alayhi-s-salam, and Nabi Shuayb, `alayhi-s-salam, addressed their destroyed nations proves that according to these Nabi's, even the dead kuffar can hear. If the kuffar can hear in their graves (the destroyed people didn't even have graves) why can't Believers hear from their graves?

janab jo Ayaat aap nay refrence k tor per di hain main unko upload ker raha hon?

Surah A'araf Ayat No. 79

post-393-1219928451.jpg

Surah A'araf Ayat No. 93

post-393-1219928466.jpg

aur jo murdon ko sunanay walay moajazat hain woh sirf or sirf waseela Allah (azw) ki hi zaat aqdas hai, na koi murda sun sakta hai aur na hum usko suna saktay hain.

aur jo ahadess ap nay quote ki baray mehrabani un k reference to post ker dain ta k main check ker sakoon.

Regards

Edited by Ya Mohammadah
USE smaller size pics....

lakin un kay sunanain aur bolnay k makhsoos mawaqay hain na k har waqt sunanain k warna

main ap ko Allah (azw) ki kitab say reference day raha hoon, aap batain aap is ko mantay hain ya naheen?

Regards

Janab aap Allah azzawjaal ki kitab say reference day rahay hai ya apnay man manay tarjumay say? kyu kay arabi mai ibne abdul wahab ki book say pages attach kary gaiay jis mai Syedina Umar Farooq raziAllah anho ka waqia bara bara likha howa hai mujhay ya kisi aur bhai bahan ko urdu mai milay tu zaror laga dai gain with takhreej inshaAllah

kia aap ka dawa hai kay aap mahaz tarjuma daikh kar bahtar samghtay hain hai Allah azzawajal ki kitab ko Sahabi e Rasul alaihisSlam say jinho nay Nabi pak AlaihisSlam say Quran o Islam seekha aur wo bhee aisay sahabi say jo buhat buland paya aalim hain ?? aur Bahiqi ki riwayat ka page pay zikar hai jis mai Allah azzawjal kay Rasul nay Qasam utha kay farmaya kay Mausab bin umair raziAllah anho aur un kay rufaqa yei Qayamat tak jo bhe salam karay us ko jawab daitay hai tu suntay bhe nahee boltay bhe nahe ya baaz baaz moqay par boltay hai tu Nabi pak AlaihisSlam nay ma'azAllah Qayamat tak har har salam ka jawab daitay hai kyu farmaya?

Waisay yei kaun kaun say mawaqay aur auqat hai jab murday jo sun aur bol he nahe saktay achanak suntay bolnay lagtay ha??

Quran - almaida 5:35 jo Wabtagho ilahil waseela farma raha hai us ki aap ki taujeeh karay gain kaun sa waseela murad hai ya aur waseelay ka lafz hai he kyu jab waseela hai he nahee Quran mai koi cheaz abas ya baikar nahee hai..

Aur Waseelay pay peachay kaafi bahas ho chuki hai aap Aamal ko waseela man lainay ko tayyar hain magar hairat hai kay aap ko apnay aamal pay naaz hai aur Hamain apnay Nabi alaihiSlam pay naaz hai aur un kay sadqay Sihaba rizwanullah ajmaeen pay Auliya kiram pay... ya tu phir Aap yei kah dain kay aap kay nazdeek aap kay aamal makhlooq nahe khaliq hai maa'azAllah

aur yei bhe bata deaijay kay Allah azzawjaal nay Anbiya kiram alaihimusSlam ko is dunya mai bhaija he kyu? Farishto kay Zimmay kaam kyu lagiaiay ? Malak ul Ma'ut Rooh kyu Qabz kartay hai? Farishtay Maa kay Pait mai Insan ki Tasveer kyu Banatay hai? Hawa kyu Chalatay hain? Aap ko bhook lagti hai tu Rooti ki taraf kyu bhagtay hain? Bimar hotay hain tu Dawa kyu pakartay hai?

'Haqeeqqt' date='Aug 28 2008, 02:49 PM

(bis)

(saw)

yeh to ahadees say sabit hai k woh suntay hain aur

(al) ...ChaliyeGhanimat hai :)

yeh bhi sabit hai k woh boltay hain lakin

(ma) .....chaliye....still Ghanimat hai :)

sunanain aur bolnay k makhsoos mawaqay hain un kay

(sa) .....asman ka rang badal raha hai....dheery dheery hi sahi..... ;)

har waqt sunanain k warna allah (azw) apnay nabi (saw) ko murdon ki daleel na detay aur yeh bhi na kehtay k aap murdon ko naheen suna saktay

Mutlaq murdo ki dalil nahin di kyu ki aapny khud hi isy abhi 10 line upar qubool kiya hai ki murdy sunty hain...daleel di hai ki ye kuffar murda dil hain inhy jab tak Allah se Hidayat na milegi ye nahin Imaan lany ke....

aur jitna ahadees say sabit hai us ko waheen tak rakhain un say tajawaz na kiya jai to behtar hai.

Exactly Hadees ko apny kum-ilmi ki bina par muqayyid (Zinda, Murda, Door, Qareeb, Ma-Foqlul Asbaab, Matehatul Asbaab.....Blah Blah Blah ) karny ki koshish na karein...jaisa ki Mukalifeen ka shewa hai. Hadeeso se sabit hai ki Murdy sunty hain bolty hain "see ur quoted text above", kab se kab sunty hain kab nahin sunty iska time table dena aapky zimmy hai ki qaid aapny lagai hai humny nahin.......

yahan murad murday ki hajat rawai ki aur un k waseela bananay ka hai, k jab unko madad k liya pukara jata hai kia woh madad kertay hain ya naheen.

wasiy shayad aaphi ne sabsy pehly murdo ke na sunny ki behas shuru ki thi waseela ke topic me to aapko jawaban reply karna parha....

mujeh aik baat batain, kia Allah (azw) ko barah-e-raast pukara jai to woh naheen sunain gay?,aur agar Allah barah-e-raast suntay hain to phir waseela ki kia zaroorat hai. aur agar waseelay ki zaroorat hai, to Allah nay kahan kaha hai k meray pass barah-e-raast na aana waseelay say aana?

Ye aitraaz to quran par hua ki quran me Allah ka hukm hai....wabteguilyhil waseela...aap keh rahy hain ki koi waseela nahin....mukhalefeen had to tab kar dete hain jab qurani hukm ko shirk tak keh dal kar kufr ke murtakib ho jaty hain...

Allah (azw) Barahe rast bhi sunta....par muttaqi parhezgaar ke waseely se Allah zyada jaldi sunta hai, waseela wo hai......

• jiski tarbiyat Allah (jallah) ne di,

• jiski tarbiyat Allah ke Rsool (saw) ne di,

• jiski tarbiyat Allah ke Rsool ke Sahaba (ra) ne di,

• jiski tarbiyat Allah ke Rsool (saw) ke Sahabao (ra) ke tabaieen (ra) ne di,
  • jiski tarbiyat Allah ke Rsool (saw) ke Sahabao (ra) ke tabaieen (ra) ke taba tabiyeen (ra) ne di, Salaf...khalaf...Aimma e deen...Mujthedeen...Fuqha...Ulmea e Ikraam..Owliya izaam (ra) ne di....jis par ummat e muslima ka ijma hai.....or ho bhi kyu na kyu ki hukum to Allah ne momino ko hi diya hai baqi log jo isy shrik kahy wo apna rasta khud dhoond lein... :rolleyes:

sab ko waseela qubool siwaye Wahabiyo ke..

Allah ne ye bhi kaha.....wabteguilyhil waseela... isy kyu Hazam Kar gaye.......jis ka jeeta jagta saboot Hazrat umar (ra) ka barish ke liye Allah (azw) ki baragh me Hazat abbas (ra) ko waseely ki tor par paish kiya jabki aap kehty hain......

mujeh aik baat batain, kia Allah (azw) ko barah-e-raast pukara jai to woh naheen sunain gay?,aur agar Allah barah-e-raast suntay hain to phir waseela ki kia zaroorat hai.

Munkir aap hain waseely ke,

Hum nahin munkir Allah se barahe rast mangny Ke.

Barahy rast mangna bhi jayaz or

waseely se bhi jayaz....

aur jo ahadess ap nay quote ki baray mehrabani un k reference to post ker dain

ta k main check ker sakoon.

last three pages chk karein hawaly hi hawaly hain.. aga Nazar, Urdu, Angrezi kamzor na hoto achchy se chk karein...saath hi Ibn e Timiya ka fatwa bhi....humary akabir ki na many to apny Dada Jaan ki hi sun lein...

na koi murda sun sakta hai aur na hum usko suna saktay hain.

Janab Sora Aairaf ki aayat 79 mai khitab halakat say pahlay ka nahee wo aap 78 say parh saktay hai kay jab wo oonchy moo paray rah gaiay thay tu baad ka khitab hai aur Nabi pak AlaihisSlam ka mushriekeen say jang kay baad ka khitab bhee aap nay zikar kia ? (Wa ma yantiku anil hawa) yei Nabi pak AlaihisSlam ki zuban e aqdas say kuch nahe nikalta siaway jo Allah azzawjaal ki taraf say wahi ho tu kia aap samghtay hai Allah azzawjal kay Rasul alaihiSlam nay Aisay he bas baikar mai kaha tha un lasho say khitab kar kay jazbat ka izhar maqsood tha ya Allah azzawjaal kay hukam say un kuffar say khitab kar kay un ki zillat to ruswai ka mazeed saman karna maqsod tha? jaisay Syedina L'uat AlaihisSlam nay bhe farmaya

aur matlab ab koi time wime bhe nahe hai? like phichli post mai aap nay kaha tha kuch mawaqay pay sun sakta hai ab yani aap kah rahay hai kay sun sakta he nahee bas ?

Sahih Al bukhari Volume 2, Book 23, Number 402:

Narrated Abu Sa'id Al-Khudri

The Prophet said, "When a funeral is ready and the men carry the deceased on their necks (shoulders), if it was pious then it will say, 'Present me quickly', and if it was not pious, then it will say, 'Woe to it (me), where are they taking it (me)?' And its voice is heard by everything except mankind and if he heard it he would fall unconscious."

Haqeeqqt @ Aug 28 2008, 10:53 AM) post_snapback.gifna koi murda sun sakta hai aur na hum usko suna saktay hain.

Mai nay last post mai english mai jo bukhari sharif ki hadis paish kee the wohi hawala urdu mai'n wahabi jamat ahdis ki he taba shuda Bukhari sharif say hazir hai.kuch pages attached kar raha ho ummid hai ab ki baar aap zaror tawajja farmaiay gain...

Allah azzawjal har aik ko haq man kar us par amal paira honay ki taufeeq naseeb farmaiay amin.

Saheeh Bukhari Jild Duyam (2) Kitabul Janaiz Page no 368 translated by Mlna Mohammad Daood raz, printed Markazi jamiyat Ahlehdis hind

Hadis saaf zahir kar rahe hai kay murda apnay ird gird kay ahwal ko samghta hai aur jab janaza uthnay lagay tu naik hai tu bolta hai kay jaldi karo aur bura hai tu kahta hai haiay kidhar lay chalay.. aur is ka bolna insan kay siwa sab makhlooq sunti bhee hai..ugar insan sun sakta tu bayhosh ho kay gir jata.

inntertitle.JPG title.JPG

pg368.JPG

Hadis saaf zahir kar rahe hai kay murda apnay ird gird kay ahwal ko samghta hai aur jab janaza uthnay lagay tu naik hai tu bolta hai kay jaldi karo aur bura hai tu kahta hai haiay kidhar lay chalay.. aur is ka bolna insan kay siwa sab makhlooq sunti bhee hai..ugar insan sun sakta tu bayhosh ho kay gir jata.

aap nay baja farmaya k murda sunta hai zara ghor kerain pehli wali post per main nay bhi yehi kaha tha k murday k sunanain k makhsoos mawaqay hain, aur yeh batain jo Hazarat Umar (raa) wali rawayat hai usme Hazarat Umer (raa) nay Hazarat Abbass (raa) say dua kerwai, Nabi (saw) ko waseela naheen banaya?

Zara hadees ko ghor say perhain k kis moqay ki hadees hai. apnay uska rukh kis taraf phair diya hai

post-2048-1219989863.jpg

Aur Waseelay pay peachay kaafi bahas ho chuki hai aap Aamal ko waseela man lainay ko tayyar hain magar hairat hai kay aap ko apnay aamal pay naaz hai aur Hamain apnay Nabi alaihiSlam pay naaz hai aur un kay sadqay Sihaba rizwanullah ajmaeen pay Auliya kiram pay... ya tu phir Aap yei kah dain kay aap kay nazdeek aap kay aamal makhlooq nahe khaliq hai maa'azAllah

aap yeh batain k aap Aamaal Saliah ko waseela naheen mantay? mujeh pata hai aap inkar naheen kerain gay kiun k Allah quran main bhi yehi kehtain k Amaal-e-Saliah say allah ka qurb hasil karo. agar inkaar kertain hain to bata dain.

main nay kab kaha k mujeh apnay amal per naaz hai. agar aap ko Sahaba per naaz hai to Hazarat Umer (raa) k amal ko apnain aur naik logon say zaroor dua kerwain.

Regards

Bukhari – Dead CAN Hear Better Then Livings

• Narrated Hisham's father: It was mentioned before 'Aisha that Ibn 'Umar attributed the following statement to the Prophet "The dead person is punished in the grave because of the crying and lamentation Of his family." On that, 'Aisha said, "But Allah's Apostle said, 'The dead person is punished for his crimes and sins while his family cry over him then." She added, "And this is similar to the statement of Allah's Apostle when he stood by the (edge of the) well which contained the corpses of the pagans killed at Badr, 'They hear what I say.' She added, "But he said now they know very well what I used to tell them was the truth." 'Aisha then recited: 'You cannot make the dead hear.' (30.52) and 'You cannot make those who are in their Graves, hear you.' (35.22) that is, when they had taken their places in the (Hell) Fire. (Book #59, Hadith #316)

• Narrated Ibn Umar: The Prophet stood at the well of badr (which contained the corpses of the pagans) and said, "Have you found true what your lord promised you?" Then he further said, "They now hear what I say." This was mentioned before 'Aisha and she said, "But the Prophet said, 'Now they know very well that what I used to tell them was the truth.' Then she recited (the Holy Verse):- "You cannot make the dead hear... ...till the end of Verse)." (30.52) (Book #59, Hadith #317)
  • Narrated 'Aisha: The Prophet said, "They now realize that what I used to tell them was the truth. "And Allah said, 'Verily! You cannot make the dead to hear (i.e. benefit them, and similarly the disbelievers) nor can you make the deaf hear. (27.80). (Book #23, Hadith #453)

[/color]

• Narrated Ibn 'Umar: The Prophet looked at the people of the well (the well in which the bodies of the pagans killed in the Battle of badr were thrown) and said, "Have you found true what your Lord promised you?" Somebody said to him, "You are addressing dead people." He replied, "You do not hear better than they but they cannot reply." (Book #23, Hadith #452)
  • Narrated Ibn Shihab: These were the battles of Allah's Apostle (which he fought), and while mentioning (the badr battle) he said, "While the corpses of the pagans were being thrown into the well, Allah's Apostle said (to them), 'Have you found what your Lord promised true?" 'Abdullah said, "Some of the Prophet's companions said, "O Allah's Apostle! You are addressing dead people.' Allah's Apostle replied, 'You do not hear what I am saying, better than they.' The total number of Muslim fighters from Quraish who fought in the battle of badr and were given their share of the booty, were 81 men." Az-Zubair said, "When their shares were distributed, their number was 101 men. But Allah knows it better." (Book #59, Hadith #360)

Bukhari k pages dekhiya

post-393-1234624571.gif

post-393-1234624586.gif

post-393-1234624601.gif

aap nay jo ahadess purani post mein di thin yeh wohi ahadees hain ghor say dakhain kahin yeh aap k khilaf to naheen.

Regards

Edited by Ya Mohammadah
Images Rescaled

Haqiqat sahab wo chahay murda ho ya zinda baghair Allah azzawjala kay sunwaiay koi nahe sunta, na koi daikhta , na koi bolta hai pahlay tu aap yei zahan nasheen kar lain achi tarah.

aap ko sama'i mo'ata kay ooper kitnay hawalay deay ja chukay hain aap nay khud kaha

aur jitna ahadees say sabit hai us ko waheen tak rakhain un say tajawaz na kiya jai to behtar hai.

aur tashreeh ko underline kar kar kay ahadis ko apnay man manay matlab pay utarnay pay kyu tulay howay hai? kia Ahadis say sabit nahe ho raha kay;;

Murda dafan say pahlay bhe sunta hai dafan kay baad bhd sunta hai.

Shuahaday Uhad kay baray mai Allah azzawjal kay Rasul e pak alaihiSlam nay Qasam utha kay kaha yei Qayamat tak suntay hai aur salam ka jawab daitay hain.

aap nay khud page add kia us mai likha hai salam ko suntay hain

tu foat shuda suntay hai boltay hai yei achi tarah sabit ho chuka hai aur aap nay bhe tasleem kar lia hai magar hasbe dastur aap nay naya dawa kar dia kay kabhe suntay hain kabhe nahe suntay yei kaha say sabit hai? kia daleel hai aap kay pas ya aap phir wohi kar rahay hai wazah Ahadis e Rasul alaihiSlam say jo sabit hai us mai apni man mani kar rahay hai ooper aap nay tashreehat kay neachay jo underline kara hai wo tashreeh mo'allif mutarrajim ki apni zati raiay hai Ahadis ka hissa nahee jo bazatekhud saaf saaf Ahadis kay mukhalif hai

Nabi pak AlaihisSlam tu farmaiay kay murda loat janay walo kay joatay ki aawaz tak sunta hai aur aap farmaiay nahe sunta phir kahai sunta hai kabhe kabhe yani on and off tu koi dalel bhe dain warna aap ka dawa batil hai. Aap pahlay tu mukammal inkar kartay aaiy kay nahe sunta, ab aap nay yei dawa kar dia kay kabhe sunta hai kabhe nahe tu yei kabhe sunta hai kabhee nahe sunta , yei Ahadis say sabit karain

Please read what Mufassiren of early centuries have stated in explanation of the verse number 80 of Surah Namal (27)

(تفسير جامع البيان في تفسير القرآن/ الطبري (ت 310 هـ

{إِنَّكَ لاَ تُسْمِعُ ٱلْمَوْتَىٰ وَلاَ تُسْمِعُ ٱلصُّمَّ ٱلدُّعَآءَ إِذَا وَلَّوْاْ مُدْبِرِينَ }

إنك يا مـحمد لا تقدر أن تُفهِم الـحقّ من طبع الله علـى قلبه فأماته، لأن الله قد ختـم علـيه أن لا يفهمه { ولاَ تُسْمِعَ الصُّمَّ الدُّعاءَ } يقول: ولا تقدر أن تسمع ذلك من أصمّ الله عن سماعه سمعه { إذَا وَلَّوْا مُدْبِرِينَ } يقول: إذا هم أدبروا معرضين عنه، لا يسمعون له لغلبة دين الكفر علـى قلوبهم، ولا يُصغون للـحقّ، ولا يتدبرونه، ولا ينصتون لقائله، ولكنهم يعرضون عنه، وينكرون القول به، والاستـماع له.

تفسير مفاتيح الغيب ، التفسير الكبير/ الرازي (ت 606 هـ)

قوله: { إِنَّكَ لاَ تُسْمِعُ ٱلْمَوْتَىٰ } وإنما حسن جعله سبباً للأمر بالتوكل، وذلك لأن الإنسان ما دام يطمع في أحد أن يأخذ منه شيئاً فإنه لا يقوى قلبه على إظهار مخالفته، فإذا قطع طمعه عنه قوي قلبه على إظهار مخالفته، فالله سبحانه وتعالى قطع محمداً صلى الله عليه وسلم عنهم بأن بين له أنهم كالموتى وكالصم وكالعمى فلا يفهمون ولا يسمعون ولا يبصرون ولا يلتفتون إلى شيء من الدلائل، وهذا سبب لقوة قلبه عليه الصلاة والسلام على إظهار الدين كما ينبغي، فإن قيل ما معنى قوله: { إِذَا وَلَّوْاْ مُدْبِرِينَ } جوابه: هو تأكيد لحال الأصم، لأنه إذا تباعد عن الداعي بأن تولى عنه مدبراً كان أبعد عن إدراك صوته

تفسير الدر المنثور في التفسير بالمأثور/ السيوطي (ت 911 هـ)

أخرج عبد بن حميد وابن المنذر وابن أبي حاتم عن قتادة في قوله { إنك لا تسمع الموتى } قال: هذا مثل ضربه الله للكافر كما لا يسمع الميت كذلك لا يسمع الكافر، ولا ينتفع به { ولا يسمع الصم الدعاء إذا ولوا مدبرين } يقول: لو أن أصم ولى مدبراً ثم ناديته لم يسمع، كذلك الكافر لا يسمع ولا ينتفع بما يستمع. والله أعلم

تفسير الجامع لاحكام القرآن/ القرطبي (ت 671 هـ)

{ إِنَّكَ لاَ تُسْمِعُ ٱلْمَوْتَىٰ } يعني الكفار لتركهم التّدبر؛ فهم كالموتى لا حسّ لهم ولا عقل. وقيل: هذا فيمن علم أنه لا يؤمن. { وَلاَ تُسْمِعُ ٱلصُّمَّ ٱلدُّعَآءَ } يعني الكفار الذين هم بمنزلة الصم عن قبول المواعظ؛ فإذا دعوا إلى الخير أعرضوا وولّوا كأنهم لا يسمعون؛ نظيره:

{ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ }

تفسير لباب التأويل في معاني التنزيل/ الخازن (ت 725 هـ)

{ إنك لا تسمع الموتى } يعني موتى القلوب وهم الكفار { ولا تسمع الصم الدعاء، فإذا ولوا مدبرين } أي معرضين. فإن قلت ما معنى مدبرين والأصم لا يسمع صوتاً سواء أقبل أو أدبر؟. قلت: هو تأكيد ومبالغة وقيل: إن الأصم إذا كان حاضراً قد يسمع برفع الصوت، أو يفهم بالإشارة فإذا ولى لم يسمع ولم يفهم. ومعنى الآية إنه لفرط إعراضهم عما يدعون إليه كالميت الذي لا سبيل إلى سماعه، وكالأصم الذي لا يسمع ولا يفهم

تفسير تفسير القرآن الكريم/ ابن كثير (ت 774 هـ)

{ إِنَّكَ لاَ تُسْمِعُ ٱلْمَوْتَىٰ } أي: لا تسمعهم شيئاً ينفعهم، فكذلك هؤلاء، على قلوبهم غشاوة، وفي آذانهم وقر الكفر، ولهذا قال تعالى: { وَلاَ تُسْمِعُ ٱلصُّمَّ ٱلدُّعَآءَ إِذَا وَلَّوْاْ مُدْبِرِينَ وَمَآ أَنتَ بِهَادِي ٱلْعُمْيِ عَن ضَلالَتِهِمْ إِن تُسْمِعُ إِلاَّ مَن يُؤْمِنُ بِآيَاتِنَا فَهُم مُّسْلِمُونَ } أي: إنما يستجيب لك من هو سميع بصير، السمع والبصر النافع في القلب والبصيرة، الخاضعُ لله ولما جاء عنه على ألسنة الرسل عليهم السلام

Tanwîr al-Miqbâs min Tafsîr Ibn ‘Abbâs

{ إِنَّكَ لاَ تُسْمِعُ ٱلْمَوْتَىٰ وَلاَ تُسْمِعُ ٱلصُّمَّ ٱلدُّعَآءَ إِذَا وَلَّوْاْ مُدْبِرِينَ }

(you can not) O Muhammad (make the dead) of hearts; and it is said: those who are like the dead, (to hear, nor can you make the deaf) those whose hearts are dead; it is also said that this means: those who pretend to be deaf (to hear the call) your call to the Truth and guidance (when they have turned) turn away (to flee) from the Truth and guidance

Haqiqat sahab wo chahay murda ho ya zinda baghair Allah azzawjala kay sunwaiay koi nahe sunta, na koi daikhta , na koi bolta hai pahlay tu aap yei zahan nasheen kar lain achi tarah.

aap bhi thoray say point per aa hi gai hain, iss main thora sa aur add ker lein "na murda hajat rawai ker sakta hai, na hum murda ko suna sakta, aur na hum murday say apni hajat poori kerwa saktatay hain"

aap ko sama'i mo'ata kay ooper kitnay hawalay deay ja chukay hain

aap nay jo ahadees paish ki hain woh to aap hi k khilaaf hain. main nay ooper issi liya scan pages upload kiya hain aap un ko ghor say dekhain to sahi.

aur tashreeh ko underline kar kar kay ahadis ko apnay man manay matlab pay utarnay pay kyu tulay howay hai? kia Ahadis say sabit nahe ho raha kay;;

tashreeh ko underline kernay say tarjma badalta naheen sirf aap ki assani k liya hai k ghor to kero, underline kernay say agar tarjumay aur tashreehat agar badal jati hain to aap nay to apnay matlab ki tarjumay aur ahadees k mafhoom nikalay huway hain.

Murda dafan say pahlay bhe sunta hai dafan kay baad bhd sunta hai.

iss say to mainay inkaar naheen kiya main nay to kaha hai unkay sunanain k makhsoos mawaqay hain, jo k ahadees main majood hain.

AAP NAY JAWAB NAHIN DIYA K HAZARAT UMER (raa) HAZARAT ABBAS SAY DUA KIUN KERWAI? UNHONN NAY NABI (saw) KA WASEELA KIUN NA BANAYA? YAAD RAKHIYA YEH HADEES AAP LOGON KI QUOTE KI HUWI HAI AUR NABI (saw) K ZAMANY K BAAD KI HAI?

tu foat shuda suntay hai boltay hai yei achi tarah sabit ho chuka hai aur aap nay bhe tasleem kar lia hai magar hasbe dastur aap nay naya dawa kar dia kay kabhe suntay hain kabhe nahe suntay yei kaha say sabit hai? kia daleel hai aap kay pas ya aap phir wohi kar rahay hai wazah Ahadis e Rasul alaihiSlam say jo sabit hai us mai apni man mani kar rahay hai ooper aap nay tashreehat kay neachay jo underline kara hai wo tashreeh mo'allif mutarrajim ki apni zati raiay hai Ahadis ka hissa nahee jo bazatekhud saaf saaf Ahadis kay mukhalif hai

1. main nay to yeh bhi kaha k unkey makhsoos mawaqay hain, apnay jo hadees quote ki thi main nay to ussi say sabit bhi kiya hai jis main saaf likha hai k jab "mayiat ko charpai per rakha jata hai tab". ooper aap ki hadess ko main underline kiya huwa hai iss dafa yaad say dekhiya ga.

2. jo tashreehat ko underline kiya hai us ko bhi chor dain, baqi hadees ko dekhain us main bhi saaf likha hai k "Qatada (raa) " nay kaha k Allah nay us waqt un murdon ko zinda ker diya thay ta k woh Allah k Nabi (saw) ki baat ko sun lain (meri kal ki post main bukhari ki hadees dekhain jo red color say underline hai)" jo k aik maojaza tha Allah ki taraf say aur Moa'lif nay bhi yehi likha hai kia koi itni bari sangeen ghalti ker sakta hai ko jo hadees bayan ki jai aur tashreeh usi hadess k mukhalif ki jai.

Nabi pak AlaihisSlam tu farmaiay kay murda loat janay walo kay joatay ki aawaz tak sunta hai aur aap farmaiay nahe sunta phir kahai sunta hai kabhe kabhe yani on and off tu koi dalel bhe dain warna aap ka dawa batil hai. Aap pahlay tu mukammal inkar kartay aaiy kay nahe sunta, ab aap nay yei dawa kar dia kay kabhe sunta hai kabhe nahe tu yei kabhe sunta hai kabhee nahe sunta , yei Ahadis say sabit karain

1. mohataram phir apnay aik khas moqay ko her waqt per istedlal kiya hai, wohi hadees dekhiya jo apnay quote ki jis waqt murda ko charpai per rakha jata hai, ab aap hi bataiya k kaun ahadees ka rukh mor raha hai.

2. janab jo ahadees apnay quote ki hain unko zara ghor say perh lain un say bhi sabit hai k woh kis khas moqay ki hain. aik aur baat note ker lain agar koi hadees murday k sunanay ki hai to woh murday ki taraf say hajat rawai ki to hai hi naheen.

yani on and off

apnay to murday ko to apni marzi per chala diya, keh jab aap unko sunain gay to woh sun lega, kahin murday ko automatic to naheen ker liya aap nay

Regards

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

• کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا