Jump to content

MUN KUNTA MOLA wali hadees ki haqeeqat


Ya Allah Madad

تجویز کردہ جواب

Mein aap ke saamne kuch hadeesein rakh raha hoon..Insaaf se faisla karein ke ye kia maamla hay..jisko thora bhi shaoor hoga wo samjh jaega..kay Hazrat Ali (ra) ki itni fazilat ka kia matlab hay..aur is qisim ki hadees kis na dali..ke unko muhkil kusha bhi bana diya aur puri kainat ka mola bhi bana diya aur hum log bohot khush hote hein is baat par...apne emaan ko bachaein aur ghor se parhein is post ko...

 

PURI BRALVIAT KO AIK MARTABA PHIR CHALLANGE KE IS TAZAAD KA JAWAB DO..????????

Edited by Ya Allah Madad
Link to comment
Share on other sites

(bis)

 

(salam)

O wahhabi zara pehlay Ahadees e Pak ko ghor say daikh main quote kar raha hon.Dosray topic main b yeh he paste ke hui hain tu nain..Challange k meanings samaj pehlay.

حدیث نمبر : 1

 

 

عن شعبة، عن سلمة بن کهيل، قال : سمعتُ أبا الطفيل يحدّث عن أبي سريحة. . . أو زيد بن أرقم، (شک شعبة). . . عن النبي صلي الله عليه وآله وسلم، قال : مَن کنتُ مولاه فعلیّ مولاه.

 

(قال : ) و قد روي شعبة هذا الحديث عن ميمون أبي عبد اﷲ عن زيد بن أرقم عن النبي صلي الله عليه وآله وسلم.

 

شعبہ، سلمہ بن کہیل سے روایت کرتے ہیں کہ میں نے ابوطفیل سے سنا کہ ابوسریحہ۔ ۔ ۔ یا زید بن ارقم رضی اللہ عنہما۔ ۔ ۔ سے مروی ہے (شعبہ کو راوی کے متعلق شک ہے) کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : ’’جس کا میں مولا ہوں، اُس کا علی مولا ہے۔‘‘

 

شعبہ نے اس حدیث کو میمون ابو عبد اللہ سے، اُنہوں نے زید بن ارقم سے اور اُنہوں نے حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے روایت کیا ہے۔

 

1. ترمذی، الجامع الصحيح، 6 : 79، ابواب المناقب، رقم : 3713

2. احمد بن حنبل، فضائل الصحابه، 2 : 569، رقم : 959

3. محاملي، امالي : 85

4. ابن ابي عاصم، السنه : 603، 604، رقم : 1361، 1363، 1364، 1367، 1370

5. طبراني، المعجم الکبير، 5 : 195، 204، رقم : 5071، 5096

6. نووي، تهذيب الاسماء و اللغات، 1 : 347

7. ابن عساکر، تاريخ دمشق الکبير، 45 : 163، 164

8. ابن اثير، اسد الغابه، 6 : 132

9. ابن اثير، النهايه في غريب الحديث والاثر، 5 : 228

10. ابن کثير، البدايه و النهايه، 5 : 463

11. ابن حجر عسقلاني، تعجيل المنفعه : 464، رقم : 1222

 

ترمذی نے اسے حسن صحیح غریب کہا ہے، اور شعبہ نے یہ حدیث میمون ابوعبد اللہ کے طریق سے زید بن ارقم سے بھی روایت کی ہے۔

 

حضرت عبد اللہ بن عباس رضی اﷲ عنہما سے یہ حدیث اِن کتب میں مروی ہے :

 

1. حاکم، المستدرک، 3 : 134، رقم : 4652

2. طبراني، المعجم الکبير، 12 : 78، رقم : 12593

3. خطيب بغدادي، تاريخ بغداد، 12 : 343

4. ابن عساکر، تاريخ دمشق الکبير، 45 : 77، 144

5. ابن کثير، البدايه و النهايه، 5 : 451

6. هيثمی، مجمع الزوائد، 9 : 108

 

یہ حدیث حضرت جابر بن عبد اللہ رضی اﷲ عنہما سے مندرجہ ذیل کتب میں مروی ہے :

 

1. ابن ابي عاصم، السنه : 602، رقم : 1355

2. ابن ابي شيبه، المصنف، 6 : 366، رقم : 32072

 

یہ حدیث حضرت ابوایوب انصاری رضی اللہ عنہ سے بھی درج ذیل کتب میں منقول ہے :

 

1. ابن ابی عاصم، السنه : 602، رقم : 1354

2. طبراني، المعجم الکبير، 4 : 173، رقم : 4052

3. طبراني، المعجم الاوسط، 1 : 229، رقم : 348

 

حضرت سعد رضی اللہ عنہ سے یہ حدیث مندرجہ ذیل کتب میں روایت کی گئی ہے :

 

1. نسائي، خصائص امير المؤمنين علي بن ابي طالب رضي الله عنه : 88، رقم : 80

2. ابن ابي عاصم، السنه : 602، 605، رقم : 1358، 1375

3. ضياء مقدسي، الاحاديث المختاره، 3 : 139، رقم : 937

4. ابن عساکر، تاريخ دمشق الکبير، 20 : 114

 

یہ حدیث حضرت بریدہ رضی اللہ عنہ سے مندرجہ ذیل کتب میں روایت کی گئی ہے :

 

1. عبدالرزاق، المصنف، 11 : 225، رقم : 20388

2. طبراني، المعجم الصغير، 1 : 71

3. ابن عساکر، تاريخ دمشق الکبير، 45 : 143

 

4۔ ابن عساکر نے ’تاریخ دمشق الکبیر (45 : 143)‘ میں حضرت بریدہ رضی اللہ عنہ سے یہ حدیث ذرا مختلف الفاظ کے ساتھ بھی روایت کی ہے۔

 

یہ حدیث ابن بریدہ رضی اللہ عنہ سے مندرجہ ذیل کتب میں منقول ہے :

 

1. ابن ابي عاصم، السنه : 601، رقم : 1353

2. ابن عساکر، تاريخ دمشق الکبير، 45 : 146

3. ابن کثير، البدايه و النهايه، 5 : 457

4. حسام الدين هندي، کنز العمال، 11 : 602، رقم : 32904

 

یہ حدیث حُبشیٰ بن جنادہ رضی اللہ عنہ سے اِن کتب میں مروی ہے :

 

1. ابن ابی عاصم، السنه : 602، رقم : 1359

2. حسام الدبن هندی، کنزالعمال، 11 : 608، رقم : 32946

 

یہ حدیث حضرت مالک بن حویرث رضی اللہ عنہ سے اِن کتب میں مروی ہے :

 

1. طبرانی، المعجم الکبير، 19 : 252، رقم : 646

2. ابن عساکر، تاريخ دمشق الکبير، 45 : 177

3. هيثمی، مجمع الزوائد، 9 : 106

 

طبرانی نے یہ حدیث ’المعجم الکبیر (3 : 179، رقم : 3049)‘ میں حذیفہ بن اُسید غفاری رضی اللہ عنہ سے بھی نقل کی ہے۔

 

ابن عساکر نے ’تاریخ دمشق الکبیر (45 : 176، 177، 178)‘ میں یہ حدیث حضرت ابوہریرہ، حضرت عمر بن خطاب، حضرت انس بن مالک اور حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنھم سے بالترتیب روایت کی ہے۔

 

ابن عساکر نے یہ حدیث حسن بن حسن رضی اللہ عنہما سے بھی ’تاریخ دمشق الکبیر (15 : 60، 61)‘ میں روایت کی ہے۔

 

ابن اثیر نے ’اسد الغابہ (3 : 412)‘ میں عبداللہ بن یامیل سے یہ روایت نقل کی ہے۔

 

ہیثمی نے ’موارد الظمآن (ص : 544، رقم : 2204)‘ میں ابوبردہ رضی اللہ عنہ سے یہ حدیث بیان کی ہے۔

 

ابن حجر عسقلانی نے ’فتح الباری (7 : 74)‘ میں کہا ہے : ’’ترمذی اور نسائی نے یہ حدیث روایت کی ہے اور اس کی اسانید کثیر ہیں۔‘‘

 

البانی نے ’سلسلۃ الاحادیث الصحیحہ (4 : 331، رقم : 1750)‘ میں اس حدیث کوامام بخاری اور امام مسلم کی شرائط کے مطابق صحیح قرار دیا ہے۔

حدیث نمبر : 2

 

 

عن عمران بن حصين رضي الله عنه، قال، قال رسول اﷲ صلي الله عليه وآله وسلم : ما تريدون مِن علي؟ ما تريدون مِن علي؟ ما تريدون مِن علي؟ إنّ علياً مِني و أنا منه، و هو ولي کل مؤمن من بعدي.

 

عمران بن حصین رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : ’’تم لوگ علی کے متعلق کیا چاہتے ہو؟ تم لوگ علی کے متعلق کیا چاہتے ہو؟ تم لوگ علی کے متعلق کیا چاہتے ہو؟‘‘ پھر فرمایا : ’’بیشک علی مجھ سے ہے اور میں علی سے ہوں اور وہ میرے بعد ہر مؤمن کا ولی ہے‘‘۔

 

1. ترمذي، الجامع الصحيح، 6 : 78، ابواب المناقب، رقم : 3712

2. نسائي، خصائص امير المؤمنين علي بن ابي طالب رضي الله عنه : 77، 92، رقم : 65، 86

3. نسائي، السنن الکبریٰ، 5 : 132، رقم : 8484

 

4۔ احمد بن حنبل کی ’المسند (4 : 437، 438)‘ میں بیان کردہ روایت کے آخری الفاظ یہ ہیں : و قد تغیر وجہہ، فقال : دعوا علیا، دعوا علیا، ان علی منی و انا منہ، وھو ولی کل مؤمن بعدی (اور آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا چہرۂ مبارک متغیر ہو گیا، پھر آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : علی (کی مخالفت کرنا) چھوڑ دو، علی (کی مخالفت کرنا) چھوڑ دو، بیشک علی مجھ سے ہے اور میں علی سے ہوں اور وہ میرے بعد ہر مومن کا ولی ہے)۔

 

5۔ ابن کثیر نے امام احمد کی روایت ’البدایہ والنہایہ (5 : 458)‘ میں نقل کی ہے۔

 

6. احمد بن حنبل، فضائل الصحابه، 2 : 620، رقم : 1060

7. ابن ابي شيبه، المصنف، 12 : 80، رقم : 12170

 

8۔ حاکم نے ’المستدرک (3 : 110، 111، رقم : 4579)‘ میں اس روایت کو مسلم کی شرائط کے مطابق صحیح قرار دیا ہے، جبکہ ذہبی نے اس پر خاموشی اختیار کی ہے۔

 

9۔ ابن حبان نے ’الصحیح (15 : 373، 374، رقم : 6929)‘ میں یہ حدیث قوی سند سے روایت کی ہے۔

 

10۔ ابو یعلی نے ’المسند (1 : 293، رقم : 355)‘ میں اسے روایت کرتے ہوئے کہا ہے کہ اس کے رجال صحیح ہیں، جبکہ ابن حبان نے بھی اسے صحیح قرار دیا ہے۔

 

11۔ طیالسی کی ’المسند (ص : 111، رقم : 829)‘ میں بیان کردہ روایت میں یہ الفاظ بھی ہیں کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : ما لھم و لعلیّ (اُنہیں علی کے بارے میں اِتنی تشویش کیوں ہے)؟

 

12. ابو نعيم، حلية الاولياء و طبقات الاصفياء، 6 : 294

13. محب طبري، الرياض النضره في مناقب العشره، 3 : 129

14. هيثمي، موارد الظمآن، 543، رقم : 2203

15. حسام الدين هندي، کنزالعمال، 13 : 142، رقم : 36444

 

نسائی کی بیان کردہ دونوں روایات کی اسناد صحیح ہیں۔

حدیث نمبر : 3

 

 

عن سعد بن أبي وقاص، قال : سمعتُ رسولَ اﷲ صلي الله عليه وآله وسلم يقول : مَن کنتُ مولاه فعلیّ مولاه، و سمعتُه يقول : أنت مني بمنزلة هارون من موسي، إلا أنه لا نبي بعدي، و سمعتُه يقول : لأعطينّ الرأية اليوم رجلا يحب اﷲ و رسوله.

 

حضرت سعد بن ابی وقاص رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ میں نے رسولِ اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو یہ فرماتے ہوئے سنا : ’’جس کا میں ولی ہوں اُس کا علی ولی ہے۔‘‘ اور میں نے آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو (حضرت علی رضی اللہ عنہ کو) یہ فرماتے ہوئے سنا : ’’تم میری جگہ پر اسی طرح ہو جیسے ہارون، موسیٰ کی جگہ پر تھے، مگر میرے بعد کوئی نبی نہیں۔‘‘ اور میں نے آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو (غزوۂ خیبر کے موقع پر) یہ بھی فرماتے ہوئے سنا : ’’میں آج اس شخص کو علم عطا کروں گا جو اللہ اور اس کے رسول سے محبت کرتا ہے۔‘‘

 

1۔ ابن ماجہ نے يہ صحيح حديث ’السنن (1 : 90، المقدمہ، رقم : 121)‘ ميں روايت کي ہے۔

2۔ نسائي نے يہ حديث ’خصائص اميرالمؤمنين علي بن ابي طالب رضي اللہ عنہ (ص : 32، 33، رقم : 91)‘ میں ذرا مختلف الفاظ کے ساتھ نقل کی ہے۔

 

3. ابن ابي عاصم، کتاب السنه : 608، رقم : 1386

4. مزي، تحفة الاشراف بمعرفة الأطراف، 3 : 302، رقم : 3901

حديث نمبر : 4

 

 

4. عن البراء بن عازب، قال : أقبلنا مع رسول اﷲ صلي الله عليه وآله وسلم في حجته التي حج، فنزل في بعض الطريق، فأمر الصلاة جامعة، فأخذ بيد علي رضي الله عنه، فقال : ألستُ أولي بالمؤمنين من أنفسهم؟ قالوا : بلي، قال : ألستُ أولي بکل مؤمن من نفسه؟ قالوا : بلي، قال : فهذا ولي من أنا مولاه، اللهم! والِ من والاه، اللهم! عاد من عاداه.

 

براء بن عازب رضی اللہ عنہ روایت کرتے ہیں کہ ہم نے رسول اﷲ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے ساتھ حج ادا کیا، آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے راستے میں ایک جگہ قیام فرمایا اور نماز باجماعت (قائم کرنے) کا حکم دیا، اس کے بعد حضرت علی رضی اللہ عنہ کا ہاتھ پکڑ کر فرمایا : ’’کیا میں مؤمنین کی جانوں سے قریب تر نہیں ہوں؟‘‘ اُنہوں نے جواب دیا : کیوں نہیں! آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : ’’کیا میں ہر مومن کی جان سے قریب تر نہیں ہوں؟‘‘ انہوں نے جواب دیا : کیوں نہیں! آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : ’’پس یہ اُس کا ولی ہے جس کا میں مولا ہوں۔ اے اللہ! جو اسے دوست رکھے اُسے تو دوست رکھ (اور) جو اس سے عداوت رکھے اُس سے تو عداوت رکھ۔‘‘

 

1. ابن ماجه، السنن، 1 : 88، المقدمه، رقم : 116

 

2۔ ابن ابی عاصم نے ’کتاب السنہ (ص : 603، رقم : 1362)‘ میں مختصراً ذکر کی ہے۔

 

3. ابن کثير، البدايه والنهايه، 4 : 168

4. حسام الدين هندي، کنزالعمال، 11 : 602، رقم : 32904

5. ابن عساکر، تاريخ دمشق الکبير، 45 : 167، 168

 

يہ حدیث صحیح ہے۔

حدیث نمبر : 5

 

 

عن البراء بن عازب رضي الله عنه، قال : کنا مع رسول اﷲ صلي الله عليه وآله وسلم في سفر، فنزلنا بغدير خم فنودي فينا الصلاة جامعة و کسح لرسول اﷲ صلي الله عليه وآله وسلم تحت شجرتين فصلي الظهر و أخذ بيد علیّ، فقال : ألستم تعلمون أني أولي بالمؤمنين من أنفسهم؟ قالوا : بلي، قال : ألستم تعلمون أني أولي بکل مؤمن من نفسه؟ قالوا : بلي، قال : فأخذ بيد علیّ، فقال : من کنتُ مولاه فعلیّ مولاه، اللّٰهم! والِ من والاه و عادِ من عاداه. قال : فلقيه عمر رضی الله عنه بعد ذٰلک، فقال له : هنيئاً يا ابن أبي طالب! أصبحتَ و أمسيتَ مولي کل مؤمنٍ و مُؤمنة.

 

براء بن عازب سے روایت ہے ہم رسول اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے ساتھ سفر پر تھے، (راستے میں) ہم نے غدیر خم میں قیام کیا۔ وہاں ندا دی گئی کہ نماز کھڑی ہو گئی ہے اور رسول اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے لئے دو درختوں کے نیچے صفائی کی گئی، پس آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے نمازِ ظہر ادا کی اور حضرت علی رضی اللہ عنہ کا ہاتھ پکڑ کر فرمایا : ’’کیا تمہیں معلوم نہیں کہ میں مومنوں کی جانوں سے بھی قریب تر ہوں؟‘‘ انہوں نے کہا : کیوں نہیں! آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : ’’کیا تمہیں معلوم نہیں کہ میں ہر مومن کی جان سے بھی قریب تر ہوں؟‘‘ انہوں نے کہا : کیوں نہیں! راوی کہتا ہے کہ پھر آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے حضرت علی رضی اللہ عنہ کا ہاتھ پکڑ کر فرمایا : ’’جس کا میں مولا ہوں اُس کا علی مولا ہے۔ اے اللہ! اُسے تو دوست رکھ جو اِسے (علی کو) دوست رکھے اور اُس سے عداوت رکھ جو اِس سے عداوت رکھے۔‘‘ راوی کہتا ہے کہ اس کے بعد حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے حضرت علی رضی اللہ عنہ سے ملاقات کی اور اُن سے کہا : ’’اے ابن ابی طالب! مبارک ہو، آپ صبح و شام (یعنی ہمیشہ کے لئے) ہر مومن و مومنہ کے مولا بن گئے۔‘‘

 

1۔ احمد بن حنبل نے ’المسند (4 : 281)‘ ميں حضرت براء بن عازب رضي اللہ عنہ سے يہ حديث دو مختلف اسناد سے بيان کي ہے۔

 

2. ابن ابي شيبه، المصنف، 12 : 78، رقم : 12167

3. محب طبري، ذخائر العقبي في مناقب ذوي القربي : 125

4. محب طبري، الرياض النضره في مناقب العشره، 3 : 126، 127

 

5۔ مناوی نے ’فیض القدیر (6 : 217)‘ میں لکھا ہے کہ جب حضرت ابوبکر و عمر رضی اللہ عنہما نے حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا قول ’من کنت مولاہ فعلیّ مولاہ‘ سنا تو (حضرت علی رضی اللہ عنہ سے) کہا : ’’اے ابوطالب کے بیٹے! آپ صبح و شام (یعنی ہمیشہ کے لئے) ہر مؤمن اور مؤمنہ کے مولا قرار پائے۔‘‘

 

6. حسام الدين هندي، کنز العمال، 13 : 133، 134، رقم : 36420

7. ابن عساکر، تاريخ دمشق الکبير، 45 : 167، 168

 

8۔ امام احمد بن حنبل نے اپنی کتاب ’فضائل الصحابہ (2 : 610، رقم : 1042)‘ میں سیدنا عمر فاروق رضی اللہ عنہ والی حدیث میں ان الفاظ کا اضافہ کیا ہے کہ حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : و عاد من عاداہ و انصر من نصرہ، و احب من احبہ۔ قال شعبۃ : او قال : و ابغض من ابغضہ ( (اے اللہ!) جو (علی) سے عداوت رکھے اُس سے تو عداوت رکھ جو (علی) کی مدد کرے اُس کی تو مدد فرما، جو اِس سے محبت کرے تو اس سے محبت کر۔ شعبہ کا کہنا ہے کہ اِس کی جگہ حضور صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا : جو (علی) سے بغض رکھے تو (بھی) اُس سے بغض رکھ)۔

 

9. ابن اثير، اسد الغابه، 4 : 103

 

10۔ ذہبی نے ’سیر اعلام النبلاء (2 : 623، 624)‘ میں کہا ہے کہ حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے ’ھنیئاً لک یا علیّ‘ (اے علی! آپ کو مبارک ہو)‘ کے الفاظ کہے۔ 11. ابن کثير، البدايه والنهايه، 4 : 169

12. ابن کثير، البدايه والنهايه، 5 : 464

Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)
(bis)

 

SAWAL GANDUM JAWAB CHANA...MEIN NE YE KAB KAHAKE YE RIWAYAT KAHIN AUR NAHIN HAY..MERA CHALLANGE YE HAY KE ITNA BARA TAZAAD JOKEE KAY RASOOL ALLAH (saw) FAZILAT KISI AUR KO DEIN MAGAR KOI HAY JO IS CHEEZ KO HAZRAT ALI (ra) SE MANSOOB KARNE PAR MASIR HAY..AUR WO HAR FAZILAT JO ABU BAKAR  (ra) KO DI JA RAHI HAY WO HAZRAT ALI  (ra) KO DAY RAHA HAY...MEIN NEIN JO RIWAYAAT OPAR CODE KI HEIN UNMEIN TUM LOGONKO KO KOI BAAT AESI NAZAR NA I...PATA NAHI KONSI AQAL HAY TUMHARI..ZAHIR HAY MUSHRIKEEN KO AQAL HOTI TO AAJ QABAR PARAST THORI HOTA..

 

KIA AAP KE KHIYAL SE RASOOL ALLAH  (saw) NE AESA KAHA KE AYY ALI JAB TUM MERAY BAAD KHALIFA BANO TO AHLE NIJRAN KO NIKAAL DENA....????????????? 

 

IS BAAT KA JAWAB ZAROOR DENA

 

TUM NE JITNE BHI HADEES CODE KI HEIN KIA TUMRAYA KHIYAL SE RASOOL ALLAH (saw) HAZRAT ABU BAKAR (ra) KO CHOR KISI AUR KE BARE MEIN AESI BAAT KAR SAKTE HEIN..JABKE WO FARMA CHUKE HEIN KE MUJHE SAB SE ZIYADA MUHABBAT ABU BAKAR SAY HAY.. (ra)

 

HAZRAT ABU BAKAR  (ra) KI NAIKIAN TAMAAM SAHABA SAY ZIYADA THI AUR WO RASOOL ALLAH  (saw) KE BAAD AFZAL TAREEN MAKHLOOQ THAY..

 

IN SAB BATON KE BAWAJOOD YE FAZILATEIN HAZRAT ALI  (ra) KO KAYSAY MIL SAKTI HEIN..ABU BAKAR (ra) TO ZIYADA HAQDAAR THAY..

 

YE HAQEEQAT HAY KAY AAJ SHIA JITNA PROMOTE HOA HAY IS COUNTRY MEIN WO  BRALVI ULEMA KA IS MEIN BOHOT BARA HAATH HAY..

 

YA ALI MADAD KION BOLTE HO....YA ABU BAKAR ...YA UMER MADAD KION NAHI KEHTAY TUM LOG..SHIA KI TAQLEED KARTE HO

Edited by Saif ul Islam
Link to comment
Share on other sites

(bis)

(salam)

O janab zara soch kar tu kuch likha karo.Hum tu Haq Sab Yar k man nay walay hain.

Ab rahy bat Afzaliat ke tu humaray Nazdeek baad az Anbia Huzoor Syedna Abu Bakar Siddiqe Radi Allah o unho afzal hain.Hum nain kab is bat ka inkar kia.

 

Laikan baaz Sahaba aisay b hain jo Syedna Ali Radi Allah o unho ko Afzal mantay thay jaisa keh Syedna Abdullah Ibn e Abbas.

 

Muqalat e Islamia nami books jo ke Hazrat Abu Ul Hasan Ashairy nain likhy hay.Us main unhon nain 5 groups byan kia hain jo keh Afzaliat k baray main hain.Tum un ko paro tumhain tumhara jawab mil jay ga.

 

Aur rahy bat Shia ke tu woh tu gustakh e Sahaba hain.Humara un say kya laina daina.

 

Is k alawa Syedna Abdulla Ibn e Abbas ka aik qaseeda b hay,woh b par lo is k baray main..

Link to comment
Share on other sites

مراسلہ: (ترمیم شدہ)
(bis)

(salam)

Janab ab faqeer kuch Ahadees paish karnay laga hay Afzaliat e Syedna Siddiq e Akbar Radi Allah o unho k baray main.Aur is baad wazahat main aap k sawal ka jawab b mojood hay.Zara ghor say study karna.

 

AHLE BAIT KISKO KEHTE HEIN ???????? PLEASE REPLY ..AGAY PHIR MEIN BAAT KAROONGA..JITNI BAAT KI JATI HAY USKO GHOR SE PARH KAR SIRF USKA JAWAB DIYA KARO..TUM UCHAL KOOD ZIYADA KARTE HO..KAAM KI BAAT NAHI KARTE..

 

AUR MERI POST KI IS BAAT KA JAWAB GOL KAR GAEY..

 

KIA AAP KE KHIYAL SE RASOOL ALLAH NE AESA KAHA KE AYY ALI JAB TUM MERAY BAAD KHALIFA BANO TO AHLE NIJRAN KO NIKAAL DENA....????????????? 

 

IS BAAT KA JAWAB ZAROOR DENA

Edited by Ya Allah Madad
Link to comment
Share on other sites

(bis)

 

(salam)

 

Lo g daikh lo Ahl e Bait kon hain.

 

Pehlay tumhara question yeh tha keh Naoz o Billah Ahadees Sharif main tazad hay.O jahal e azam 14oo saal guzar janay k bawajood aaj tak yeh tazad kisi Muhaddas kisi Faqeeh ko nazar nahi aaya aur aaj kal k aik habees wahhabi ko yeh tazad lag raha hay.Had ho gay hay.Sharam karo kuch tu sharam karo.

 

 

Ab jab us bat ka jawab mil gya tu topic ko dosri taraf la ja jaia keh aadat hay wahhabia ke

21.gif

22.gif

23.gif

24.gif

25.gif

26.gif

Link to comment
Share on other sites

(bis)

 

(salam)

 

Lo g daikh lo Ahl e Bait kon hain.

 

Pehlay tumhara question yeh tha keh Naoz o Billah Ahadees Sharif main tazad hay.O jahal e azam 14oo saal guzar janay k bawajood aaj tak yeh tazad kisi Muhaddas kisi Faqeeh ko nazar nahi aaya aur aaj kal k aik habees wahhabi ko yeh tazad lag raha hay.Had ho gay hay.Sharam karo kuch tu sharam karo.

 

 

Ab jab us bat ka jawab mil gya tu topic ko dosri taraf la ja jaia keh aadat hay wahhabia ke

 

MEIN AAP KI BAAT KA JAWAB DOONGA..MAGAR HAR DAFA KI TARAH IS DAFA PHIR AAP MERA MEIN QUESTION GOL KAR GAEY?????????????????

 

 

AUR MERI POST KI IS BAAT KA JAWAB GOL KAR GAEY..

 

KIA AAP KE KHIYAL SE RASOOL ALLAH NE AESA KAHA KE AYY ALI JAB TUM MERAY BAAD KHALIFA BANO TO AHLE NIJRAN KO NIKAAL DENA....????????????? 

 

IS BAAT KA JAWAB ZAROOR DENA..

 

KION HAR DAFA GOL KAR JATE HO..

 

AAP KI AHLE BAIT WALI AYAT KA JAWAB DOONGA..

 

AUR JAB TAZAAD WALI BAAT PAR LAJAWAB HO GAEY ISKO MUHADDIS PAR DAAL DIYA..TUMHARI PURI BRALVIAT MIL KAR BHI ISKA JAWAB NAHI DAY SAKTI..YE AIK QUESTION MARK HAY TUMHARAY LIYE..NAUZBILLAH MERE RASOOL (saw)  KABHI 2 TARAH KI BAAT KARKE APNI UMMAT KO LARNE KE LIYE NAHI CHOR SAKTE..CHAHAY JITNA JHUTLAO..AUR ISI JAWAB KE BAAD TUMHARI BRALVIAT KI IMARAT GIR JAEGI...

 

AUR RASOOL ALLAH  (saw) NE KION YE BAAT FARMAI KE (JISNE MUJH SE GHALAT BAAT MANSSOB KI WO APNA THIKANA JANNAM MEIN BANALE) 

 

AAKHIR KUCH TO WAJA HAY..IS IRSHAAD KI..AESAY HI NAHI FARMATE KION BAAT WO..KHATRA THA TABHI TANBEEH BHI KARDI..KE MUJH SE GHALT BAAT MANSOOB NA KARNA...

Link to comment
Share on other sites

Kya bat hay janab ke.Main nain ooper wazahat main aap ke post ka jawab day dia hay.Aap ke khabasat ke waja say aap k damagh main yeh bat wazeh na ho tu main kya kar sakta on.

 

aur apna ooper wala question thora sa explain karain gay kya????

Link to comment
Share on other sites

(bis)

 

(salam)

Janab Ya Allah madad Sb.Aap zara is topic ka subject parain jo keh aap nain post kia hay.Mun kuntu Mola wali hadees ke haqeeqat aur apnay reply daikhain aap kya kar rahay hain.

 

Ab I think aap khalafat k baray main kuch kehna chahtay hain bcz I couldnt understand your answer.Agar yeh bat hay tu aap following Ahadees Sharif parain.

 

Laikan aap say guzarish hay keh aap MUN KUN TU MOLA wali hadees par aayn aap ko kya problem hay???Aap ke aik shia k sath b behas hui hay is topic par.

132.gif

133.gif

Link to comment
Share on other sites

(bis)

 

(salam)

Janab Ya Allah madad Sb.Aap zara is topic ka subject parain jo keh aap nain post kia hay.Mun kuntu Mola wali hadees ke haqeeqat aur apnay reply daikhain aap kya kar rahay hain.

 

Ab I think aap khalafat k baray main kuch kehna chahtay hain bcz I couldnt understand your answer.Agar yeh bat hay tu aap following Ahadees Sharif parain.

 

Laikan aap say guzarish hay keh aap MUN KUN TU MOLA wali hadees par aayn aap ko kya problem hay???Aap ke aik shia k sath b behas hui hay is topic par.

 

baat ghaumao nahi..khilafat ki baat nahi hay..mein jo pooch raha hoon sirf uska jawab do...

 

 

 

 

KIA AAP KE KHIYAL SE RASOOL ALLAH NE AESA KAHA KE AYY ALI JAB TUM MERAY BAAD KHALIFA BANO TO AHLE NIJRAN KO NIKAAL DENA....????????????? 

 

 

KIA AAP KE KHIYAL SE RASOOL ALLAH NE AESA KAHA KE AYY ALI JAB TUM MERAY BAAD KHALIFA BANO TO AHLE NIJRAN KO NIKAAL DENA....????????????? 

 

 

KIA AAP KE KHIYAL SE RASOOL ALLAH NE AESA KAHA KE AYY ALI JAB TUM MERAY BAAD KHALIFA BANO TO AHLE NIJRAN KO NIKAAL DENA....????????????? 

 

 

KIA AAP KE KHIYAL SE RASOOL ALLAH NE AESA KAHA KE AYY ALI JAB TUM MERAY BAAD KHALIFA BANO TO AHLE NIJRAN KO NIKAAL DENA....????????????? 

 

 

KIA AAP KE KHIYAL SE RASOOL ALLAH NE AESA KAHA KE AYY ALI JAB TUM MERAY BAAD KHALIFA BANO TO AHLE NIJRAN KO NIKAAL DENA....????????????? 

Link to comment
Share on other sites

Hay na jahilon wala kaam.Really kisi nain theek he kaha hay keh jahliat wahhabion aur deobandion ko wirsay main mili hay.Jab kisi incident ka pata he nahi ho ga keh real incident kia hay tu us ka koi kya jawab day????

 

 

Wahhabi nain mun uthaya aur aik sentence likh dia like in exams true and false come......Had kar de tum nain,main kab say keh raha hon keh tum is ko thora sa briefly explain tu karo asal waqia kya hay.Tab ja kar koi reply day ga na.....

 

Waiting for your reply....

Link to comment
Share on other sites

Hay na jahilon wala kaam.Really kisi nain theek he kaha hay keh jahliat wahhabion aur deobandion ko wirsay main mili hay.Jab kisi incident ka pata he nahi ho ga keh real incident kia hay tu us ka koi kya jawab day????

 

 

Wahhabi nain mun uthaya aur aik sentence likh dia like in exams true and false come......Had kar de tum nain,main kab say keh raha hon keh tum is ko thora sa briefly explain tu karo asal waqia kya hay.Tab ja kar koi reply day ga na.....

 

Waiting for your reply....

Link to comment
Share on other sites

Kamal kar diya hay aap nain janab e aali.Hadees Sharif main tu kisi aisi bat ka zikar tak nahi kia gya.Kis jagah Nijran ka name aaya hay is Hadees Sharif main????Zara us ko highlight tu karo janab????

 

 

Aap nain tu had he kar de hay.Topic ka name kuch aur neechay kuch...Tumhari bay basi par hansi aa rahy hay mujay...

Link to comment
Share on other sites

Kamal kar diya hay aap nain janab e aali.Hadees Sharif main tu kisi aisi bat ka zikar tak nahi kia gya.Kis jagah Nijran ka name aaya hay is Hadees Sharif main????Zara us ko highlight tu karo janab????

 

 

Aap nain tu had he kar de hay.Topic ka name kuch aur neechay kuch...Tumhari bay basi par hansi aa rahy hay mujay...

 

mein sahi to kehta hoon ke tum log doosron ki baat ko nahi sunte sirf apna gana gate ho...post ke end mein arabic ibarat likhi hay musnad ahmed ke hawale say ...jahillllll

Link to comment
Share on other sites

Aray ajhal tumhara damagh kyon chakra raha hay is inident ko explain karnay k baray main???Main kab say keh raha hon is ko explain karo thora sa laikan tum ho keh samjany ka naam he nahi lay rahay.Hadees Sharif tu chalo par le,laikan is k peechay koi aisi bat b tu ho ge na?????

 

 

O wahhabi sb.tum Mun Kntu Mola wali Hadees Sharif ke haqeeqat ko zahar karnay walay thay aur topic ko dosri taraf lay gay.Hay na tumhari bay basi ke had

Link to comment
Share on other sites

Aray ajhal tumhara damagh kyon chakra raha hay is inident ko explain karnay k baray main???Main kab say keh raha hon is ko explain karo thora sa laikan tum ho keh samjany ka naam he nahi lay rahay.Hadees Sharif tu chalo par le,laikan is k peechay koi aisi bat b tu ho ge na?????

 

 

O wahhabi sb.tum Mun Kntu Mola wali Hadees Sharif ke haqeeqat ko zahar karnay walay thay aur topic ko dosri taraf lay gay.Hay na tumhari bay basi ke had

 

tum logon mein agar aqal hoti to ye mushriko wala kaslak ikhtiar na karte...

 

 

saaf saaf hadees dikha raha hoon..musnad ahmed ki ke Rasool Allah  (saw) Hazrat Ali ko apne baad khlifa nominate kar rahay hein..jahil itni si baat samjh nahi aati ....isi baat ka to jawab maang raha hoon..kai ye riwayat sahi hay..isi baat mein tumhari tamaam baton ka jawab hay..aqal choti hay balke hay hi nahi..tumhara qusoor nahi hay..jo baron ne sikha diya bas wohi sahih hay..

Link to comment
Share on other sites

hahahahha

 

Chishti Qadri bhai ab iski aqal per banda hansay ya roway :D

 

oper topic dekhen is ne khud kia rakha hai , aor baten kia kar raha hai . Chotay chotay pieces jama keye howe hein Pervaizi pocket book se .. unko yahan paste ker deta hai ..

 

oh pervaizi wahabi saab ... ager koi point yahan make kerna hai , tu real book se hadees paste karo , us ki shar'ah ager kisi muhadith ne bayan ki hai tu woh lao, aor us k baad kis kis muhadith ne us hadees ko sahi kaha hai woh lao ....

 

pervaizi pocket book mein " Aks bukhari Shareef " , " aks musnad e ahmed " :D lol .

bechara asal main tazad saabit kerne ki nakam koshish ker raha hai lol .. pervaizi anti hadees

Link to comment
Share on other sites

hahahahha

 

Chishti Qadri bhai ab iski aqal per banda hansay ya roway :D

 

oper topic dekhen is ne khud kia rakha hai , aor baten kia kar raha hai . Chotay chotay pieces jama keye howe hein Pervaizi pocket book se .. unko yahan paste ker deta hai ..

 

oh pervaizi wahabi saab ... ager koi point yahan make kerna hai , tu real book se hadees paste karo , us ki shar'ah ager kisi muhadith ne bayan ki hai tu woh lao, aor us k baad kis kis muhadith ne us hadees ko sahi kaha hai woh lao ....

 

pervaizi pocket book mein " Aks bukhari Shareef " , " aks musnad e ahmed " :D lol .

bechara asal main tazad saabit kerne ki nakam koshish ker raha hai lol .. pervaizi anti hadees

 

ISKO BOLTAY HEIN LAJAWAB... :lol: JAB JAWAB NAHI TO YE LAO WO LAO........

Link to comment
Share on other sites

Man kuntu Maula wali Hadith ka context yeh heh, RasoolAllah nay sab Sahabah ko ek dosray ka baee banaya, Ali radiallah tallah anh peechay reh gahay .... woh ronay lagay RasoolAllah nay poocha roh keyun rahay ho farmaya mera kohi baee nahin bana ... RasoolAllah nay farmaya: "Man kuntu maula fahaza aliyun maula" yehni: "Jiska meh ba'hi hoon us ka Ali ba'hi heh."

 

Muhammed Ali Razvi

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Man kuntu Maula wali Hadith ka context yeh heh, RasoolAllah nay sab Sahabah ko ek dosray ka baee banaya, Ali radiallah tallah anh peechay reh gahay .... woh ronay lagay RasoolAllah nay poocha roh keyun rahay ho farmaya mera kohi baee nahin bana ... RasoolAllah nay farmaya: "Man kuntu maula fahaza aliyun maula" yehni: "Jiska meh ba'hi hoon us ka Ali ba'hi heh."

 

Muhammed Ali Razvi

Man kuntu Maula wali Hadith ka context yeh heh, RasoolAllah nay sab Sahabah ko ek dosray ka baee banaya, Ali radiallah tallah anh peechay reh gahay .... woh ronay lagay RasoolAllah nay poocha roh keyun rahay ho farmaya mera kohi baee nahin bana ... RasoolAllah nay farmaya: "Man kuntu maula fahaza aliyun maula" yehni: "Jiska meh ba'hi hoon us ka Ali ba'hi heh."

 

Muhammed Ali Razvi

Asalam o Alikum, Ali Razvi Bhai ..Before Asking for the reference for authentication of your above statment, Please clarify why your user name is Mentioned Banned from this Community Please get it corrected as it make ur every statement doubtfull, Now i wanted to ask you to please refer me the authentication for your above context as i have some diferent context/background to this Hadith for which i have very authentic sources. Waiting for your response. Aqeel
Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...