Jump to content

عقیدہ توُسّل حق ھے۔


navaid_khan

تجویز کردہ جواب

Ya Allah Madad ki id walay wahabi kia tum ko bar bar likh kar batwon ke mayray kitnay sawal hain?

to phir soun lo ke mein ne tum se sawal kia tha ke Nabi paak (pbuh) ki rehmat,faiz nabowat aik khas waqat thee ya

abhi bi jari ha?tumharay do yahoodi bahi jo sarong bana rahay thay wo bi to tum wahabiyon ke hum aqeeday thay ke

Nabi paak (pbuh) ko foaat shoda jantay thay awo batowo na ke tum kia kehtay ho ke ager kohi Allah se dawa ya apni baat kisi ghair Allah ke wasilay se kare wo ap ki nazar meh kia ha?

tumhara ghalat aqeeda sabat karny ke liuye hi yeh sab sawal kiye hain jin se tum bagh rahay ho,

hum suuni bi yehi kehtay hain ke mominon ka wajod jari ha aur jo momin ha wo to Allah ke hukam per

darbar Nabi (pbuh) jain gay aur jo momin nahi wo Nabi paak ko foaat shoda jan kar darabar Nabi nahi jain gay

ab tum hi bata do ke tum meh aur on do yahoodiyon meh kia faraq?

ager himat aur ghairat ha to sab sawalon ka jawab do jo tum nahi do gay ke tum jantay ho ke wahabiyat apnay hi

aqeeday ki bunyad per jhoti sabat ho jaye gee.to awo sab baton ka jawab likh do ab bagh na jana

 

Link to comment
Share on other sites

post-1041-12581623420249.jpg

 

Meray sawaal ka jawab denh:

 

^ Kia Ismail Dehalvi {khabees Kaffir} baqaul Wahabiyat kay aqeedah e Wasilah kee bina per Mushrik heh ya Nahin?

 

Khalil kee ho mahirbani, mar gaee abh Wahabiyoon kee naani,

Ismail Dehalvi sabat huwa Mushrik, khatam huwa Wahabi ka paani,

Jawab nah yeh denh gay abh, begherati heh in kee reet purani,

Ihtimam per punchi yeh Waseeleh kee lambi Kahani

 

Muhammed Ali Razavi

Edited by RadiatingAli
Link to comment
Share on other sites

بسم اللہ الرحمن الرحیم

صرف یااللہ سبحانہ تعالی مدد

انماالمشرکون نجس (سورہ توبہ)

 

ریڈی ایٹنگ علی صاحب آپکو یہ اسکین لگانےکے بعداس بارے ہمارا موقف ذہن میں رہنا چاہیے کہ ہم آپکی طرح اپنے علماء کے کسی فتوے یا بات کا اس وقت دفاع نہیں کرتے جب اسکا کوی فتوی یا کوءی بات قرآن وحدیث سے متصادم ہو۔کیونکہ ہمارے امام کا نام ہے محمد رسول صلی اللہ علیہ وسلم جن کے بارے ہمارا عقیدہ معصوم عن الخطاء کا ہے اور ہمارےعلماء معصوم عن الخطاء نہیں ہیں وہ خطاء کرسکتےہیں۔ اور اپنی خطاء"دانستہ یا نادانستہ فقط واللہ اعلم" پراللہ تعالی کےدربار میں جوابدہ ہیں اللہ چاھے تو چھوڑدے اور اللہ چاھے توگرفت کرے۔اللہ ہم سے ان کے کیے کا دریافت نہیں کرے گا۔ ہاں اس صورت میں ہماری گرفت اللہ کے دربار میں ہوگی اگر ہم اللہ کاقرآن اور نبی علیہ السلام کا فرمان چھوڑتے ہیں اپنے عالم کے فتوے یا بات یا اسکے فہم پر۔ امید ہے کہ بات سمجھ آگءی ہوگی۔

 

انورصاحب آپکی پوسٹ نمبر ۱۴۷ کا جواب ؛ میں پوسٹس نمبر۷۷تا ۱۳۴ کے درمیان اپنی کءی پوسٹس میں دے چکا ہوں لہذا اسکا مطالعہ آپکی طبیعت صاف کرنے کے لیے کافی ہے۔

 

پادری صاحب ؛ آپنے اپنی پوسٹ نمبر ۱۴۴ میں آخر پادریوں والا کام کرکے اپنے پادری ہونے کا ثبوت دے ہی دیا۔ آپ نے لکھا کہ ” ابوزید نے تو یہ جھوٹا بہانہ بنایا کہ اسے رومن اردو کی سمجھ نہیں آتی”

 

پادری صاحب کیا آپ میری پوسٹ نمبر ۱۳۴ میں یہ جملہ دکھاسکتیں ہیں لیجیے میں اپنے کمنٹس دوبارہ یہاں نقل کیے دیتا ہوں۔

 

ریڈی ایٹنگ علی صاحب میں نے آپکی تمام پچھلی پوسٹس نظرانداز کیں یعنی مطالعہ ہی نہ کیا کیونکہ وہ تمام کی تمام اردو خوش خط میں نہیں اور جس طرز پر آپ لکھرہے ہیں وہ میں پڑھتا نہیں۔ کہ اس میں وقت کا بہت زیاں ہے لہذا آپ اردو خوش خط میں اپنے کمنٹس لکھیں تاکہ آپکا ” چیلنج” نظروں کے سامنے آسکے۔اور آءیندہ سے آپکی پوسٹس بغور مطالعہ کی جاسکیں اور دیگربریلوی مشرکین کی طرح صرف اللہ سبحانہ تعالی کی مدد سے آپکی طبیعت بھی صاف کی جاسکے۔انشاءاللہ تعالی۔”

 

میں نے لکھا کہ "جس طرز پر وہ یعنی علی صاحب لکھ رہے ہیں وہ میں پڑھتا نہیں۔ کہ اس میں وقت کا بہت زیاں ہے۔

 

اب میرا آپکو چیلنج ہے کہ میری تحریر سے یہ دکھاءیں کہ میں نے کہا ہو کہ مجھے رومن اردو کی سمجھ نہیں آتی۔

 

قیامت آسکتی ہی زہر کا پیالہ پادری صاحب آپ غصہ میں آکر پی سکتے ہیں لیکن آپ میری تحریر میں اپنا بیان کردہ جملہ نہیں دکھا سکتے تو جان لیں کہ جیسے عیساءی ہیں ویسے ہی آپ بھی پادری ہیں۔ اگر آپ پادری نہیں تو ثابت کریں کہ میں نے وہ جملہ استعمال کیا جو آپ نے میرے سر تھونپنے کی ناکام کوشش کی ہے۔

 

پادری صاحب آپ نے اپنی پوسٹ نمبر ۱۴۶ میں لکھا کہ میں نے سعیدی کی پوسٹس نمبر ۶۴؛۶۵؛۷۸؛۱۱۰ اور ۱۱۶کا جواب نہیں دیا ۔

 

دراصل آپکے مذھب کا بانی تو ایک آنکھ سے کانا تھا اور آپ پادری صاحب دونوں آنکھوں سے اندھے اور دل سے ہیں آپ شرک کے گندے لہذا آپ کو جواب نظر آءے تو کیسے؛ کسی اچھے ڈاکٹر سے رجوع کریں تاکہ آپکے دل اور آنکھوں دونوں امرض کا علاج ہوسکے اور ہاں دیکھنا دیر مت کرنا کہ آپ لاعلاج ہوجاءیں۔

 

سعیدی کی پوسٹ نمبر ۱۱۶ کا جواب میں اپنی پوسٹ نمبر ۱۳۴ میں دے چکا ہوں۔

 

سعیدی کی پوسٹ نمبر ۱۱۰ کا جواب میں اپنی پوسٹ نمبر ۱۱۱ میں دے چکاہوں۔

 

سعیدی کی پوسٹ نمبر ۷۸ و ۶۵ کا جواب میں نے دیا تھا لیکن آپکے ہمنواوں نے اسے ڈلیٹ کردیا لہذا دوبارہ پوسٹ کررہاہوں۔

باقی رہا سعیدی کی پوسٹ نمبر ۶۴ تو اس کاذکر میں اپنی پوسٹ نمبر۱۳۴ میں کرچکا ہوں کہ جواب تیارکررہاہوں۔

باقی رہیں آپکی ادھورے جواب پر مشتمل پوسٹس تو پہلے میرے سوالات کے مکمل جوابات دینے کی اہلیت اپنے اندر پیدا کریں پھرآپکو نمبر وار جواب دیا جاءے گا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

اب ایک اور صاحب آءے ہیں جنکا نام ہے خلیل رانا چشتی پادری کی طرح انہوں نے بھی چیخنا چلانا شروع کردیا علمی یتیمی علمی یتیمی ارے جناب سب سے پہلے یہ لفظ ہمارے مواحد بھاءی نے ابوحنیفہ رح کے لیے استعمال کیا اور اب سارے مقلدین نے شاھد بھاءی کی تقلید شروع کردی کیا ابوحنیفہ کی تقلید سے آپکا دل نہیں بھرا کہ ایک اہل حدیث کی بھی تقلید شروع کردی؛ قارءین دیکھ سکتے ہیں کہ علمی یتیمی کا شکار کون ہے یہ راز حل کرنے کے لیے قارءین جب پورا تھریڈ پڑھیں گے تو انہیں پتا چلے گا کہ نوید خان بحث کرنے آیا میرے سوالات پر بھونچکا رہ گیا اوربھاگ جانے میں عافیت سمجھی؛ چشتی پادری کے کمنٹس دیکیں جاسکتے ہیں کہ میرے سوالات کے جوابات پورے دینے سے تاحال قاصر ہے اور ادھوری ادھوری باتیں کرتا ہے البدایہ والنھایہ کا اسکین لگایا اور خود ہی اس کے جال میں پھنس گیا ہذیان بکتا ہے اور بس بڑا ہی بے بس ہے اس کے بعد سعیدی صاحب آءے بجاءے میرے سوالات کے جواب دینے کے لفظوں کی ہیرا پھیری ؛کہیں جملوں میں قطع برید کہیں قرآن کی آیت لکھنے میں نسیان تو کہیں یہ صدا کہ نہیں نہیں جس آیت پر بحث چل نکلی ہے وہ ہمارا مقصود ہی نہیں کہیں ضعیف احادیث کی آڑ میں فرار اور کہیں میرے سوالات سے فراراور کہیں میرے سوالوں سے لاجواب ہوکر اپنے فضول تبصرہ کو سوالات کا نام دینا اور اس پر طرہ یہ کہ نمبروں کا زیادہ سے زیادہ شمار کرکے اپنے حلقہ بریلویہ میں قدآور بننے کا عزم اور پھر انور صاحب آءے اور جب ان پر میں نے سوالات داغے ان کی پیش کردہ آیت کے حوالے سے تو وہ بھی بھاگے بھاگے سعیدی کے پاس پہنچے اور ایک پرچا راہ فرار کا لکھوالاءے کہ ارے وہ آیت جس پر بحث چل نکلی ہے وہ تو موضوع ہی نہیں ہے بلکہ دوسری آیت ہے جب ترجمہ کی تحریف کے ساتھ سعیدی نے وہ آیت پیش کی تو الحمدللہ میں نے صرف اللہ سبحانہ تعالی کی مدد سے انہی کے مذھب کے بانی احمد رضا کے ترجمہ سے انکی گرفت کی تو یہ کہتے ہوءے سعیدی صاحب نے جان چھڑانے کی کوشش شروع کردی "۔۔۔۔۔ میں نے کسی آیت کے ترجمہ کی حیثیت سے نہیں لکھا بلکہ میں نے کہیں بھی آیت کا ترجمہ نہیں لکھا" اسکے بعد علی صاحب آءے اور اپنے حلق سے شیرکی آوازنکالنے کی نقل شروع کردی اور جب انہیں انکا مقام بتایا تو شاہ اسمعیل کے حوالے شروع کردیے اور میرے سوالات کے جوابات ان سے بھی نہ بن پڑے ۔ اس سارے پس منظر کے بعد بھی دیکھا جاسکتا ہے کہ جو آیت سورہ نساء ۶۴ ان بریلویوں کی طرف سے پیش ہوءی اس ضمن میں جب میں نے سوالات کیے تو جوابات سے راہ فرار اختیار کیا ہوا ہے۔ اب خلیل رانا صاحب کو ہی دیکھا جاسکتا ہے کہ میرے سارے سوالات کو چھوڑ صرف ایک کا جواب انہوں نے دینے کی کوشش کی فی الحال سند کے حوالے سے میں ابھی سکوت اختیارکرتا ہوں کچھ وقت کے لیے کہ انشاء اللہ جلد اس کی تحقیق پیش کی جاءے گی۔

 

سعیدی صاحب کی غلطیوں و بددیانتیوں کا جواب خلیل رانا سے طلب کرنا تو نا انصافی ہوگی لہذا آپ خلیل رانا صاحب سورہ نساء آیت نمبر۶۴ اور آیت نمبر ۵۹ کے تحت کیے گءے میرے سوالات کے جوابات مکمل عنایت فرماءیں۔

 

امیدکرتا ہوں کہ دیگر آل تقلید بریلویہ کی طرح نامکمل جوابات سے جناب احتیاط برتیں گے اور نمبر وار میرے سوالات کے جوابات مرحمت فرماءیں گے۔تاکہ بات آگے مثبت انداز سے چل سکے۔

Link to comment
Share on other sites

<FONT size="5"><DIV align="right">بسم اللہ الرحمن الرحیم

صرف یااللہ سبحانہ تعالی مدد

انماالمشرکون نجس (سورہ توبہ)

 

ریڈی ایٹنگ علی صاحب آپکو یہ اسکین لگانےکے بعداس بارے ہمارا موقف ذہن میں رہنا چاہیے کہ ہم آپکی طرح اپنے علماء کے کسی فتوے یا بات کا اس وقت دفاع نہیں کرتے جب اسکا کوی فتوی یا کوءی بات قرآن وحدیث سے متصادم ہو۔کیونکہ ہمارے امام کا نام ہے محمد رسول صلی اللہ علیہ وسلم جن کے بارے ہمارا عقیدہ معصوم عن الخطاء کا ہے اور ہمارےعلماء معصوم عن الخطاء نہیں ہیں وہ خطاء کرسکتےہیں۔ اور اپنی خطاء"دانستہ یا نادانستہ فقط واللہ اعلم" پراللہ تعالی کےدربار میں جوابدہ ہیں اللہ چاھے تو چھوڑدے اور اللہ چاھے توگرفت کرے۔اللہ ہم سے ان کے کیے کا دریافت نہیں کرے گا۔ ہاں اس صورت میں ہماری گرفت اللہ کے دربار میں ہوگی اگر ہم اللہ کاقرآن اور نبی علیہ السلام کا فرمان چھوڑتے ہیں اپنے عالم کے فتوے یا بات یا اسکے فہم پر۔ امید ہے کہ بات سمجھ آگءی ہوگی۔

 

انورصاحب آپکی پوسٹ نمبر ۱۴۷ کا جواب ؛ میں پوسٹس نمبر۷۷تا ۱۳۴ کے درمیان اپنی کءی پوسٹس میں دے چکا ہوں لہذا اسکا مطالعہ آپکی طبیعت صاف کرنے کے لیے کافی ہے۔

 

پادری صاحب ؛ آپنے اپنی پوسٹ نمبر ۱۴۴ میں آخر پادریوں والا کام کرکے اپنے پادری ہونے کا ثبوت دے ہی دیا۔ آپ نے لکھا کہ ” ابوزید نے تو یہ جھوٹا بہانہ بنایا کہ اسے رومن اردو کی سمجھ نہیں آتی”

 

پادری صاحب کیا آپ میری پوسٹ نمبر ۱۳۴ میں یہ جملہ دکھاسکتیں ہیں لیجیے میں اپنے کمنٹس دوبارہ یہاں نقل کیے دیتا ہوں۔

 

<FONT size="5"><DIV align="right">”<FONT face="Arial"><FONT size="5"><FONT face="Arial"><FONT size="5">ریڈی ایٹنگ علی صاحب میں نے آپکی تمام پچھلی پوسٹس نظرانداز کیں یعنی مطالعہ ہی نہ کیا کیونکہ وہ تمام کی تمام اردو خوش خط میں نہیں اور جس طرز پر آپ لکھرہے ہیں وہ میں پڑھتا نہیں۔ کہ اس میں وقت کا بہت زیاں ہے لہذا آپ اردو خوش خط میں اپنے کمنٹس لکھیں تاکہ آپکا ” چیلنج” نظروں کے سامنے آسکے۔اور آءیندہ سے آپکی پوسٹس بغور مطالعہ کی جاسکیں اور دیگربریلوی مشرکین کی طرح صرف اللہ سبحانہ تعالی کی مدد سے آپکی طبیعت بھی صاف کی جاسکے۔انشاءاللہ تعالی۔”

 

<DIV align="right">میں نے لکھا کہ "جس طرز پر وہ یعنی <FONT face="Arial"><FONT size="5"><FONT face="Arial"><FONT size="5">علی صاحب لکھ رہے ہیں وہ میں پڑھتا نہیں۔ کہ اس میں وقت کا بہت زیاں ہے۔

 

اب میرا آپکو چیلنج ہے کہ میری تحریر سے یہ دکھاءیں کہ میں نے کہا ہو کہ مجھے رومن اردو کی سمجھ نہیں آتی۔

 

قیامت آسکتی ہی زہر کا پیالہ پادری صاحب آپ غصہ میں آکر پی سکتے ہیں لیکن آپ میری تحریر میں اپنا بیان کردہ جملہ نہیں دکھا سکتے تو جان لیں کہ جیسے عیساءی ہیں ویسے ہی آپ بھی پادری ہیں۔ اگر آپ پادری نہیں تو ثابت کریں کہ میں نے وہ جملہ استعمال کیا جو آپ نے میرے سر تھونپنے کی ناکام کوشش کی ہے۔

 

پادری صاحب آپ نے اپنی پوسٹ نمبر ۱۴۶ میں لکھا کہ میں نے سعیدی کی پوسٹس نمبر ۶۴؛۶۵؛۷۸؛۱۱۰ اور ۱۱۶کا جواب نہیں دیا ۔

 

دراصل آپکے مذھب کا بانی تو ایک آنکھ سے کانا تھا اور آپ پادری صاحب دونوں آنکھوں سے اندھے اور دل سے ہیں آپ شرک کے گندے لہذا آپ کو جواب نظر آءے تو کیسے؛ کسی اچھے ڈاکٹر سے رجوع کریں تاکہ آپکے دل اور آنکھوں دونوں امرض کا علاج ہوسکے اور ہاں دیکھنا دیر مت کرنا کہ آپ لاعلاج ہوجاءیں۔

 

سعیدی کی پوسٹ نمبر ۱۱۶ کا جواب میں اپنی پوسٹ نمبر ۱۳۴ میں دے چکا ہوں۔

 

سعیدی کی پوسٹ نمبر ۱۱۰ کا جواب میں اپنی پوسٹ نمبر ۱۱۱ میں دے چکاہوں۔

 

سعیدی کی پوسٹ نمبر ۷۸ و ۶۵ کا جواب میں نے دیا تھا لیکن آپکے ہمنواوں نے اسے ڈلیٹ کردیا لہذا دوبارہ پوسٹ کررہاہوں۔

 

باقی رہا سعیدی کی پوسٹ نمبر ۶۴ تو اس کاذکر میں اپنی پوسٹ نمبر۱۳۴ میں کرچکا ہوں کہ جواب تیارکررہاہوں۔

 

باقی رہیں آپکی ادھورے جواب پر مشتمل پوسٹس تو پہلے میرے سوالات کے مکمل جوابات دینے کی اہلیت اپنے اندر پیدا کریں پھرآپکو نمبر وار جواب دیا جاءے گا۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

<DIV align="right">اب ایک اور صاحب آءے ہیں جنکا نام ہے خلیل رانا چشتی پادری کی طرح انہوں نے بھی چیخنا چلانا شروع کردیا علمی یتیمی علمی یتیمی ارے جناب سب سے پہلے یہ لفظ ہمارے مواحد بھاءی نے ابوحنیفہ رح کے لیے استعمال کیا اور اب سارے مقلدین نے شاھد بھاءی کی تقلید شروع کردی کیا ابوحنیفہ کی تقلید سے آپکا دل نہیں بھرا کہ ایک اہل حدیث کی بھی تقلید شروع کردی؛ قارءین دیکھ سکتے ہیں کہ علمی یتیمی کا شکار کون ہے یہ راز حل کرنے کے لیے قارءین جب پورا تھریڈ پڑھیں گے تو انہیں پتا چلے گا کہ نوید خان بحث کرنے آیا میرے سوالات پر بھونچکا رہ گیا اوربھاگ جانے میں عافیت سمجھی؛ چشتی پادری کے کمنٹس دیکیں جاسکتے ہیں کہ میرے سوالات کے جوابات پورے دینے سے تاحال قاصر ہے اور ادھوری ادھوری باتیں کرتا ہے البدایہ والنھایہ کا اسکین لگایا اور خود ہی اس کے جال میں پھنس گیا ہذیان بکتا ہے اور بس بڑا ہی بے بس ہے اس کے بعد سعیدی صاحب آءے بجاءے میرے سوالات کے جواب دینے کے لفظوں کی ہیرا پھیری ؛کہیں جملوں میں قطع برید کہیں قرآن کی آیت لکھنے میں نسیان تو کہیں یہ صدا کہ نہیں نہیں جس آیت پر بحث چل نکلی ہے وہ ہمارا مقصود ہی نہیں کہیں ضعیف احادیث کی آڑ میں فرار اور کہیں میرے سوالات سے فراراور کہیں میرے سوالوں سے لاجواب ہوکر اپنے فضول تبصرہ کو سوالات کا نام دینا اور اس پر طرہ یہ کہ نمبروں کا زیادہ سے زیادہ شمار کرکے اپنے حلقہ بریلویہ میں قدآور بننے کا عزم اور پھر انور صاحب آءے اور جب ان پر میں نے سوالات داغے ان کی پیش کردہ آیت کے حوالے سے تو وہ بھی بھاگے بھاگے سعیدی کے پاس پہنچے اور ایک پرچا راہ فرار کا لکھوالاءے کہ ارے وہ آیت جس پر بحث چل نکلی ہے وہ تو موضوع ہی نہیں ہے بلکہ دوسری آیت ہے جب ترجمہ کی تحریف کے ساتھ سعیدی نے وہ آیت پیش کی تو الحمدللہ میں نے صرف اللہ سبحانہ تعالی کی مدد سے انہی کے مذھب کے بانی احمد رضا کے ترجمہ سے انکی گرفت کی تو یہ کہتے ہوءے سعیدی صاحب نے جان چھڑانے کی کوشش شروع کردی "۔۔۔۔۔ میں نے کسی آیت کے ترجمہ کی حیثیت سے نہیں لکھا بلکہ میں نے کہیں بھی آیت کا ترجمہ نہیں لکھا" اسکے بعد علی صاحب آءے اور اپنے حلق سے شیرکی آوازنکالنے کی نقل شروع کردی اور جب انہیں انکا مقام بتایا تو شاہ اسمعیل کے حوالے شروع کردیے اور میرے سوالات کے جوابات ان سے بھی نہ بن پڑے ۔ اس سارے پس منظر کے بعد بھی دیکھا جاسکتا ہے کہ جو آیت سورہ نساء ۶۴ ان بریلویوں کی طرف سے پیش ہوءی اس ضمن میں جب میں نے سوالات کیے تو جوابات سے راہ فرار اختیار کیا ہوا ہے۔ اب خلیل رانا صاحب کو ہی دیکھا جاسکتا ہے کہ میرے سارے سوالات کو چھوڑ صرف ایک کا جواب انہوں نے دینے کی کوشش کی فی الحال سند کے حوالے سے میں ابھی سکوت اختیارکرتا ہوں کچھ وقت کے لیے کہ انشاء اللہ جلد اس کی تحقیق پیش کی جاءے <FONT face="Arial"><FONT size="5"><FONT face="Arial"><FONT size="5">گی۔

 

<DIV align="right">سعیدی صاحب کی غلطیوں و بددیانتیوں کا جواب خلیل رانا سے طلب کرنا تو نا انصافی ہوگی لہذا آپ خلیل رانا صاحب سورہ نساء آیت نمبر۶۴ اور آیت نمبر ۵۹ کے تحت کیے گءے میرے سوالات کے جوابات مکمل عنایت فرماءیں۔

 

<FONT size="5"><DIV align="right">امیدکرتا ہوں کہ دیگر آل تقلید بریلویہ کی طرح نامکمل جوابات سے جناب احتیاط برتیں گے اور نمبر وار میرے سوالات کے جوابات مرحمت فرماءیں گے۔تاکہ بات آگے مثبت انداز سے چل سکے۔

 

Hairat hay aik aik karke bralvia jamat aaey ja rahi hay aur tabsara karke chali jati hay ...aakir masla kia hay ke ye log aap ke aik aik sawal ko quote karke jawab day kion nahi daytay..kion apni yateemi ka  tamasha dikha rahay hein..ye log to had se ziyada yateem hein...

Link to comment
Share on other sites

@AbuZaid

 

ریڈی ایٹنگ علی صاحب آپکو یہ اسکین لگانےکے بعداس بارے ہمارا موقف ذہن میں رہنا چاہیے کہ ہم آپکی طرح اپنے علماء کے کسی فتوے یا بات کا اس وقت دفاع نہیں کرتے جب اسکا کوی فتوی یا کوءی بات قرآن وحدیث سے متصادم ہو۔کیونکہ ہمارے امام کا نام ہے محمد رسول صلی اللہ علیہ وسلم جن کے بارے ہمارا عقیدہ معصوم عن الخطاء کا ہے اور ہمارےعلماء معصوم عن الخطاء نہیں ہیں وہ خطاء کرسکتےہیں۔ اور اپنی خطاء"دانستہ یا نادانستہ فقط واللہ اعلم" پراللہ تعالی کےدربار میں جوابدہ ہیں اللہ چاھے تو چھوڑدے اور اللہ چاھے توگرفت کرے۔اللہ ہم سے ان کے کیے کا دریافت نہیں کرے گا۔ ہاں اس صورت میں ہماری گرفت اللہ کے دربار میں ہوگی اگر ہم اللہ کاقرآن اور نبی علیہ السلام کا فرمان چھوڑتے ہیں اپنے عالم کے فتوے یا بات یا اسکے فہم پر۔ امید ہے کہ بات سمجھ آگءی ہوگی۔

 

Lambi Lambi nah choro, meh nay sawaal yeh poocha thah:

 

* Kia Ismail Dehalvi {khabees Kaffir} baqaul Wahabiyat kay aqeedah e Wasilah kee bina per Mushrik heh ya Nahin?

 

Khata sirf mujtahid kee maaf heh, warna Hindu ko be khata huwi Islam ko samajnay meh, Yahoodi be apni Khata kee bunyaad per musalmaan nah huwa ... Shia say be khata huwi aur woh Sahabah gaali deh rahay hen ... istera toh har kohi khata kee waja say gumrah heh ... likh Ismail Dehalvi Kaffir heh Mushrik heh ... HIndu thah, abh excuses nah bana.

Link to comment
Share on other sites

salam.gif Janab Saeedi Sahab....

 

Masha Allah yu to waisy hi aapki post in wahabis ke liye kabz e rooh se kam nahin hoti thin par aaj to aapny inko fana fin naar hi kar diya hai...Allah aapko iska ajr e azaeem ata kary...or aapko dono jahan ki barkatein or kamyaabi apny pyare habeeb saw.gif ke sadqy or tufel me ata farmaaye....Allahhuma Aameen...

 

wahabiyo ab tumhary pushto par wazan kul 46 sawaLAAT ka ho chuka hai is liye ab agar aapny number waar 46 sawalaat ka udhar nahin utaara to phir humy aapky saath mazeed time barbaad karna gawara na hoga...is liye be precise on the topic and desired answers otherwise topic is going to be locked.....subhan_allah.gif

Link to comment
Share on other sites

@AbyZaid,

 

Sharam ker, is ko perh, aur jawab deh:

 

post-1041-12583338411647.jpg

 

* Kia Ismail Dehalvi {khabees Kaffir} baqaul Wahabiyat kay aqeedah e Wasilah kee bina per Mushrik heh ya Nahin?

 

Agar jawab nahin deh sakta toh likh: "Meh Abu Zaid ilmi yateem hoon, Tawheed aur Shirk kee definition ka baqi Wahabiyoon kee tera mujjay bee pata nahin heh aur gherat, insaaf, sharm o haya, jurrat, imaan, aur haq pasandi, kee asal muj meh be nahin aur nah mujjay jinoon nay peda keeya aur nah meray meri AhleHadisiyat meh heh, is leyeh meh mazrat khawa hoon aur Ismail Dehalvi ko Mushrik nahin likhta." Agar yeh tum likh doh toh meh apnay Sunni baeeyoon say appeal keroon ga kay woh tummeh mazeed besat nahin keren gay, aur tumari qat'ti huwi dumb per namak aur mirch, nahin chirken gay, meri gaurantee heh.

 

Muhammed Ali Razavi

Edited by RadiatingAli
Link to comment
Share on other sites

(bis)

 

Jahil bralvi ki post ka shroo hi jhoot aur dhoke se ho raha hay..yahi in logon ka haal hay ..koi bhi ayat jahan apna matlab paray wahan fit kardo..wah bralvi wah...

 

abuzaid ne isko sahi pakra..yahi harkat ye dobara kar raha hay..

 

 إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ ٱللَّهُ وَرَسُولُهُ وَٱلَّذِينَ آمَنُواْ ٱلَّذِينَ يُقِيمُونَ ٱلصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ ٱلزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ } * { وَمَن يَتَوَلَّ ٱللَّهَ وَرَسُولَهُ وَٱلَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلْغَالِبُونَ }

saeedi tumko challange hay ye ayat jo tumne apne shirkiya naray Ya ghous al madad ko sabit karne ke liye fit kardi..isko kisi ahlesunnat ke motabir aur puare mufassir se sabit kar ke is ayat ka ye matlab hay..jab chaha apni marzi se quran badal diya..

 

ab is yat ka nuzool aur sahih matlab samjh lo...

 

يعنـي تعالـى ذكره بقوله: { إنَّـمَا وَلِـيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا } لـيس لكم أيها الـمؤمنون ناصر إلاَّ الله ورسوله والـمؤمنون، الذين صفتهم ما ذكر تعالـى ذكره. فأما الـيهود والنصارى الذين أمركم الله أن تبرءوا من ولايتهم ونهاكم أن تتـخذوا منهم أولـياء، فلـيسوا لكم أولـياء ولا نُصَراء، بل بعضهم أولـياء بعض، ولا تتـخذوا منهم ولـياً ولا نصيراً. وقـيـل: إن هذه الآية نزلت فـي عبـادة بن الصامت فـي تبرئه من ولاية يهود بنـي قَـينُقاع وحلفهم إلـى رسول الله صلى الله عليه وسلم والـمؤمنـين. ذكر من قال ذلك:

 

حدثنا هناد بن السريّ، قال: ثنا يونس بن بكير، قال: ثنا ابن إسحاق، قال: ثنـي والدي إسحاق بن يسار، عن [عبادة بن الوليد] عبـادة بن الصامت، قال: لـما حاربت بنو قـينقاع رسول الله صلى الله عليه وسلم، مشى عبـادة بن الصامت إلـى رسول الله صلى الله عليه وسلم، وكان أحد بنـي عوف بن الـخزرج، فخـلعهم إلـى رسول الله، وتبرأ إلـى الله وإلـى رسوله من حلفهم، وقال: أتولـى الله ورسوله والـمؤمنـين، وأبرأ من حلف الكفـار وولايتهم ففـيه نزلت: { إنَّـمَا وَلِـيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ يُقِـيـمُونَ الصَّلاةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ } لقول عبـادة: أتولـى الله ورسوله والذين آمنوا، وتبرئه من بنـي قـينقاع وولايتهم. إلـى قوله: فإنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الغالِبُونَ.

 تفسير جامع البيان في تفسير القرآن/ الطبري (ت 310 هـ) مصنف و مدقق

ye ayat yahood o nasaara ke baray mein nazil hoi thi , jinak ye dawa tha ke sirf hum hi allah ke wali aur dost hein..Aur is ayat mein Allah ne yahood o nasaara ke muqaable mein momineen ko dost banae ki targheeb di hay..Allah momineen to tasalli day rahe hein ke tumharay dost Allah uske Rasool Aur momineen hein na na ke ye yahood o nasara ..ye tumharae dushman hein..ye log aik doosray ke to dost hein..laikin tumharay dusman hein..is liye momineen ko hi apna dost samjho..

ye mafhoom hay is ayat ka ..jo aik mushrik jamaat ne apne shirk ko taqwiyat dene ke liye apne shirkiya naaray par fit kardiya..

Allah dhoke bazon ke sharr se is ummat ki hifazat farmaeyy...

Edited by Ya Allah Madad
Link to comment
Share on other sites

is thread per jo bi wahabi abhi tak aye hain wo wo sab apni wahabiyat ki ghairat se farag hain ke

bar bar puch raha hon ke mayray sawalon ka jawab do aur abhi tak kisi ne jawab nahi diya yeh tak nahi bata rahay ke noor ul din zangi ka waqya jhota tha ya sach tha?yahoodion ne sarong is liye ki ke wo bi wahabiyon ki tarah Nabi paak ko fout shoda jantay thay.jo wahabiyat itni kamzor ho ke apna aqeeda na bata sakin ke Nabi paak ki rehmat arzi ya daimi?Nabi Paak ka faiz arzi ya daimi?sab dekh skatay hain ke wahabi apna aqeeda bi nahi bata rakha ke wo jantay hain ke ager

jawab diya to wo khud hi apnay ap jhotay sabat ho jain gay.is liye kehtay hain chor machaye shor.wahabi ke jhota honay ka wazaya sabot ke wo mayray sawalon se bagh gay hain.aik nahi saab wahabi bi mil kar jawab nahi day pain gay ke wo jantay hain ke on ki chori pakri jay gee.

Link to comment
Share on other sites

is thread per jo bi wahabi abhi tak aye hain wo wo sab apni wahabiyat ki ghairat se farag hain ke

bar bar puch raha hon ke mayray sawalon ka jawab do aur abhi tak kisi ne jawab nahi diya yeh tak nahi bata rahay ke noor ul din zangi ka waqya jhota tha ya sach tha?yahoodion ne sarong is liye ki ke wo bi wahabiyon ki tarah Nabi paak ko fout shoda jantay thay.jo wahabiyat itni kamzor ho ke apna aqeeda na bata sakin ke Nabi paak ki rehmat arzi ya daimi?Nabi Paak ka faiz arzi ya daimi?sab dekh skatay hain ke wahabi apna aqeeda bi nahi bata rakha ke wo jantay hain ke ager

jawab diya to wo khud hi apnay ap jhotay sabat ho jain gay.is liye kehtay hain chor machaye shor.wahabi ke jhota honay ka wazaya sabot ke wo mayray sawalon se bagh gay hain.aik nahi saab wahabi bi mil kar jawab nahi day pain gay ke wo jantay hain ke on ki chori pakri jay gee.

Tum ajeed sunni ho tum Rasool Allah  (saw) ke farmaan aur Imam Bukhari ki hadees ko chor kar Noor uddin zangi ke peechay pare ho..kia tumko ye hadess samjh nahi aati..

 

 

post-3062-12583685473616.gif

Link to comment
Share on other sites

post-1368-12583866899174.gif

 

tum apne maslak ke kisi bare authorised mufti (turab ul haq ya mufti muneeb ur rahman type ke,ye mufti akmal aur mufti asif abdullah jaysay nahi)) ka ye fatwa dikhao ke kisi ke bhi khawab se deen ke kisi bhi aqeeday ya ahkaam ke mutaaliq istidlaal kia ja sakta hay..

 

aur jo tumne ye zabardast biddat nikali hay ke khawab se deen par istidlaal kar rahay ho..is baat ko apne hanfi fiqah se bhi sabit kardo..agar nahi kar sakte to iske baad noor uddin zangi ka naam nahi lena..

 

 

 

Bukhari ki hadees jo mein code ki baghair dikaar liye puri hi hazam kar gaey..

Edited by Ya Allah Madad
Link to comment
Share on other sites

بسم اللہ الرحمن الرحیم

صرف یااللہ سبحانہ تعالی مدد

انماالمشرکون نجس (سورہ توبہ)

 

ریڈی ایٹنگ علی تمہاری ذہنی کیفیت کا اندازہ تمھاری بدزبان تحریر سےبخوبی لگایا جاسکتا ہے اگر سعیدی و دیگر کو مسلسل دندان شکن منہ توڑ جواب اور میرے وہ سوالات جن پرآل تقلید بریلویہ تاحال لاجواب ہیں صرف اللہ سبحانہ تعالی کی توفیق سے میں یہاں دے رہا ہوں تو اس میں اتنا تلملانے کی کیا ضرورت ہے اپنے اندراتنی علمیت ؛ اہلیت و غیرت پیداکروکہ تم ہی جواب دے سکوبجاءے اسکے کے یہاں پر آپ اپنے گھر اور گمراہ و بدمذھب کے بانی کی زبان کی عکاسی کریں لیکن اس کا ریکارڈ نہ آج تک کوءی توڑ سکااور نہ ایسا ہوسکے گاپہلی بات اور دوسری بات یہ کہ میرے کمنٹس کافی تھے کہ تم ؛ اہل سنت و الجماعت اہل حدیث کا عقیدہ جان سکو لیکن میری بات تمھاری سمجھ میں نہ آسکی کیوں کہ تم میں اتنی اہلیت و علمیت نہیں کہ علمی گفتگو سمجھ سکو تیسری بات یہ کہ سعیدی کے پاس جاو اورملفوظات کا وہ صفحہ ضرور کھلواو جس میں احمد رضا نے موسی سہاگ کا وہ واقعہ نقل کیا ہے جس میں موسی سہاگ اپنے آپ کو اللہ کی بیوی کہا کرتا تھا اور اسی صفحہ پر” ف سیدی موسی سہاگ کے دوایمان افروزواقعے”۔ لکھاہے

پھر کنزالایمان کا وہ صفحہ بھی کھلواو جس کا ترجمہ احمد رضا نے یہ کیا ہے کہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اس (اللہ) کے بچہ کہاں سے ہو حالآنکہ اسکی عورت نہیں۔۔۔۔۔۔۔۔ سورہ الانعام ۱۰۲

 

اب لگاو فتوی احمد رضا پر کفر کا ۔ اور ہاں لفظوں کی ہیرا پھیری سے کام مت لینا کہ مجذوب سے اللہ تعالی نے قلم اٹھالیا ہے؛ تھوڑی دیر کے لیے اگر اگر اور اگر فرض کیے لیتے ہیں وہ مجذوب تھا تو لیکن احمد رضا تو مجذوب نہ تھا قلم مجذوب سے اٹھایا گیا ہے اس سے تو نہیں جو مجذوب کے کفریہ کلمات کو صحیح جانے اور ہاں یہ بھی ذہن میں رہے کہ احمدرضا کی تحریر سے ہی وہ سچا مجذوب ثابت ہی نہیں ہوتا کیونکہ اسی واقعہ میں احمد رضا لکھتا ہے کہ سچے مجذوب کی پہچان یہ ہے کہ کبھی شریعت مطہرہ کا مقابلہ نہ کرے گا اور جب تمہارے ولی مجذوب نے اپنے کو اللہ کی بیوی کہا توشریعت مطہرہ کا مقابلہ کیا اور احمد رضا کے فارمولے کے مطابق سچا مجذوب نہ رہا لہذا اب اس پر بھی کفر کا فتوی لگاو؛

قیامت آسکتی ہے تم لوگ راہ فرار اس حقیقت سے اختیار کرسکتے ہو بدزبانی پر اترکر اپنے بدمذھب کے بانی کی عکاسی کرسکتے ہو زہر کاپیالہ پی کر حرام موت مرنا پسند کرسکتے ہو حقیقت سے آنکھیں چرا سکتے ہو دنیا اور آخرت میں ذلیل ہونا پسند کرسکتے ہو انشاءاللہ تعالی لیکن اپنے مشرک مذھب کے بانی پر فتوی نہیں لگاسکتے کیونکہ تم اسے اپنے قولی اظہار کے بغیر اور عملی اظہار کے ساتھ معصوم عن الخطاء سمجھتے ہو۔

لیکن اللہ تعالی نے ہی تمہارے بدمذھب مشرک بانی کے شاگردرشید کے قلم سے ایک فتوی جاری کروادیا جس سے تمہارے بدمذھب بانی پر کفر کا فتوی پڑتا ہے۔

 

اس ( اللہ ) کے لیے بیوی ثابت کرے کافرہے بلکہ جوممکن بھی کہے وہ گمراہ بددین ہے۔ بہارشریعت حصہ اول صفحہ ۵

 

اب تمھارا یا آل تقلید بریلویہ میں سے کسی دیگر کا فتوی کوءی اہمیت نہیں رکھتا اور نہ ہی اس سے فرق پڑتا ہے کہ تم فتوی کفراحمد رضا پر دو یا نہیں کہ اللہ تعالی نے تمھارے اس عالم کے قلم سے یہ فتوی دلوادیا اور اس فتوی کی رو سے احمد رضا کافر قرار پاتا ہے اب احمد رضا کے کفر کا انکار وہی کرے گا جس کی اصل میں فرق ہے۔

 

Link to comment
Share on other sites

asalam=debate achi ha kaee din sy is ko follow kia he kaee point suni ki baat wazan wali ha anwar sahib ny jo bi sawal ki han wahabi must answer his questions.it is not about the dream only it is a proof and all

muslim accept the event.abu you cant say that it did not happend

why not answer him?u ppl r avoding so it mean u have lost the debate.answer him or accept that u have no answer?dont waste time.

hope u will answer him in next post.

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...