Dr. Tahir ul ......

Cynical

تجویز کردہ جواب

(salam)

I have heard many Ulema's of Ahle-Sunnat have criticized Dr. Tahir ul qadri. Is anyone aware of the reasons? Till today I didn't find anything wrong about him.

Could this be the reason that he along with Pir Muhammad Karam Shah Al-Azhari(ra) doesn't declare wahabi's or deobandi's outright kafir's?

I will be thankful if someone can provide an answer.

Edited by Cynical

There had been many problems since 25+ years with Dr Sahib. One of the latest, in my knowledge, is the christmas and the christians matter, though this is not the only problem. These are the translated lines of his sayings, please read and comment that to what extend these problems are really the problems:

• The Masaajid of Minhaj-ul-Qur'an are always open for Christian brothers and sisters. They can come whenever they feel like and carry on there worship according to there religion.
  • Till the last breath the Masaajid of Minhaj-ul-Qur'an will remain open for Christians.
  • In Islam, Meelad-e-Mustafa has got the same respect/status as the Christmas day.
  • Christmas and Meelad Shareef both are similar days of happiness. The Nature of both days are same.
  • Those who believe in the Books from the Heaven are Believers and those who do not are non-believers, therefore Christian brothers are believers.
  • Jews, Christians and Muslims all belongs to the row of Ahl-e-Imaan (people of the Faith)
  • There are 3 major religions in the world, that are Islam, Christain and Jewism and are Ahl-e-Imaan (people of the faith).

Now, statements on Tahir-ul-Qadri:

• Akram Maseeh Gul and Zahid Anwaar: The Christian school where Doctor Sahib got educated, he still give Wazaa'if to the students of that school.
  • Dr. Andrew: I appreciate Shaykh-ul-Islam Dr. Tahir-ul-Qadri that he'd arranged the Christmas celebration day for us. We actually came here from Multan just to do the Ziyarah (deedaar) of Tahir-ul-Qadri Sahib. Today is a need of a bridge to be build in between the religions.
  • Akram Maseeh Gul: Tahir-ul-Qadri is working as a bridge between the religions.

http://www.islamimehfil.info/index.php?showtopic=2380

• 2 months later...

Assalam'u'Alaikum;

Dearsir,some how we can understand the defferences of thouhgt in between us and Dr,Tahir,but still the question is remain why Dr,Tahir Alqadri is not admire on some his works,offcourse we did not accept all his theory ,but he doing at least some good job ,I do not have any personal relation with him,but I do listen his speeches on several topic he have good Knowledge,but one of my friend told me he is arrogance,what so I pray to Allah build the bridges among Ullema,with sincere Farooq Raza Alteejani

CYNICAL :Could this be the reason that he along with Pir Muhammad Karam ShahAl-Azhari(ra) doesn't declare wahabi's or deobandi's outright kafir's?

Pir Muhammad Karam Shah Alazhari had declared deobandis and wahabis KAFIR........even Deobandis have mentioned it in their books.....U Really need to improve ur knowledge about islam.

@Cynical

Following are the major reasons why Ulema-e-Ahle’Sunnahdeclared Dr. Tahir as “Gumrah

1. The denial of consensus regarding the Diyyat (Blood-money) for womens being half of the mens.

2. To consider the disputes with deviants like Shia/Deobandi etc. as Minor issues (which includes the blasphemes against Rasoolullah(saw) and Ashaab-e-Kiram)

3. To consider modern-day Christians (who even deny the most fundamental belief of Islam i.e Tauheed) as Believers.

@Alteejani

This cant be declared as difference of opinion as respecting the Aqa-o-Moula(saw) is the fundamental issue not a minor one. And I guess you know the diabolical beliefs Shias/Deobandis/Wahabis hold for our Aaqa(saw) and Ashaab-e-Kiram. Later you asked about Dr. Tahir’s work and why we don’t admire it. Then let me put a very simple question to you.Would you admire a person for any reason who use ill words for your respected mother? Ofcourse you wont, then how can we admire a person who loves to hang around with those who disrespects our Aaqa(saw)? Same goes for the one who considers Namoos-e-Risalat(saw) as a minor issue. Faith is superior to knowledge!

Assalam'u'Alaikum;

Dearsir,some how we can understand the defferences of thouhgt in between us and Dr,Tahir,but still the question is remain why Dr,Tahir Alqadri is not admire on some his works,offcourse we did not accept all his theory ,but he doing at least some good job ,I do not have any personal relation with him,but I do listen his speeches on several topic he have good Knowledge,but one of my friend told me he is arrogance,what so I pray to Allah build the bridges among Ullema,with sincere Farooq Raza Alteejani

Dear brother Alteejani, do you like to listen the speeches of the Gustakh e Rasool wa Sahabah wa Ahle Bait Wahabi scholar Dr Zakir Naik's and admire his "works"? If yes then why, if not then why not?

يأيها الذين أمنوا إن جأكم فاسق بنبإ فتبينوا أن تصيبوا قومآ بجهالة فتصبحوا على ما فعلتم نادمين.6 سورة الحجرات

Assalam'u'Alaikum;

Mr,Azhari,with due respect off course personally I did not have any contect with Dr,Tahir and Naik,and only sources that we have is media and what we listen and see their speeches is not as you discribed,how ever I am through out your blame to them,but you merger two differents category of case,If some one have different point of view this is not mean it concern with your dignity,theoritical logic is some thing and behaviour is some thing as,I am not researcher in behaviour science of religious people,but what do I believe not any single religious will teach misbehaviour or bad manner to his followers,all you show us untill yet it call thought,but did not show us any clip or some thing of this which is prove that Dr,Tahir and Naik are misbehaving or using their tong against Islam or our Prophet Muahmmed Sallahu alleh wasalam if you proved this I am first will stand to fight them where ever they are and what ever they are,but if you dont then you should revise your manner with them and all those who oppose your point,other wise the ayat which is been written up on this page is implement on you,may Allah forgive us,with sincerely Farooq Raza Alteejani

يأيها الذين أمنوا إن جأكم فاسق بنبإ فتبينوا أن تصيبوا قومآ بجهالة فتصبحوا على ما فعلتم نادمين.6 سورة الحجرات

Assalam'u'Alaikum;

Mr,Azhari,with due respect off course personally I did not have any contect with Dr,Tahir and Naik,and only sources that we have is media and what we listen and see their speeches is not as you discribed,how ever I am through out your blame to them,but you merger two differents category of case,If some one have different point of view this is  not mean it concern with your dignity,theoritical logic is some thing and behaviour is some thing as,I am not researcher in behaviour science of religious people,but what do I believe not any single religious will teach misbehaviour or bad manner to his followers,all you show us untill yet it call thought,but did not show us any clip or some thing of this which is prove that Dr,Tahir and Naik are misbehaving or using their tong against Islam or our Prophet Muahmmed Sallahu alleh wasalam if you proved this I am first will stand to fight them where ever they are and what ever they are,but if you dont then you should revise your manner with them and all those who oppose your point,other wise the ayat which is been written up on this page is implement on you,may Allah forgive us,with sincerely Farooq Raza Alteejani

To be precise, what you need is to know the reasons for disagreement of Ulema-e-Ahle'Sunnah with Dr. Tahir. You said we havnt shown you any clips or any such material then I'd say you didnt even asked for it. And yeah, if you search the forum you'll get plenty of evidences provided which proves Dr. Tahir's deviancy. I sincerely suggest you to first search for the reason of dispute, then look for their authenticity and then check the Shariah ruling, that'll help you get to a conclusion.

http://www.islamimehfil.info/index.php?/forum/87-sulah-kulliyat/

I will be appreciate for your assistance if you dispatch me those matrial which can be use as evidence and after the study Inshallah I dispatch these matrials to Minhaj Quran website to see their response,I think this will be a better Idea to approach the correction,Allah love those who do favors.Farooq Raza Alteejani

My email:******************@live.com 

Edited by Ya Mohammadah
Email sharing in posts is not allowed

Its amazing we still have to dispatch the evidences... anyway here you go only 2 for now, please do discuss these in Minhaji website and let us know their replies:

Evidence No 1: http://www.islamimehfil.info/index.php?/topic/2380-sulah-kulliyat-ki-ab-kiya-hadd-honi-chahiye/

Evidence No 2: http://www.islamimehfil.info/index.php?/topic/1682-tahir-ul-qadri-ki-hazrat-ameer-muavia-radi-allah-anhu-ki-shan-main-ghustakhi/ (Note, the scans are on the second page of this topic)

These are just few example of Ulama-e-Ahle Sunnat who appreciate and praise Hazoor Shaikh-ul-Islam..

post-3912-12559006598647.gif

Read Fatwa and then see pics who are "hum nawa" of tahir-ul-Qadri... now remove these people from the list of Ulam-e-Ahle Sunnat .. many more examples are in list.. But i think yeh kaafi hain

Dr Sarfraz Naeemi Shaheed

post-3912-12559007451848.jpg

<h4 class="attach_name">Sahibzada Peer Sayyed Tahir Saeed Kazmi (Son of Ghazali-e-Zaman Hazrat Ahmad Saeed Kazmi Shah Sahib (ra)) </h4>post-3912-12559007626959.jpg

post-3912-12559008039113.jpg

post-3912-12559008316063.jpg

post-3912-12559008506847.jpg

post-3912-12559008630611.jpg

<h4 class="attach_name">Hazrat Peer Mufiti Arshad Saeed Kazmi Shah Sahib(Son of Hazrat Ahmad Saeed Kazmi Shah Sahih and Principle Anwar-ul-Uloon Multan</h4>

post-3912-12559009318286.jpg

Edited by Ajmal Khan

Janab Ajmal Khan Sahib.

Aap Ney Jo Sab Sey Pehley Mufti-e-Aazam Pakistan (Aleh Rahma) Ka Fatwa Pesh Kiya Hai.. Kiya Aap Ussey Ghalat Sabit Ker Saktey Hain. Dalail Sey?

Masala Yahan Yeh Chal Raha Hai Key Jo Bhi Dr. Sahib Ki Himayat Mein Post Kerney Aata Hai. Bajaye Iskey Key Woh Masail Ka Solution Quran-o-Hadith Sey Kerey.. Takey Hamara Ikhtilaf Hi Khatam Ho Jaye. Woh Deger Ulema-e-Karam Ki List Pesh Kerta Hai. Key Inho Ney Dr. Sahib Ki Mehfil Mein Shirkat Ki Waghera..

Iska Jawab Baarha Diya Ja Chuak hai. Kiya Aap In Ulema-e-Karam key Woh Bayanat Dikha Saktey Hain Key Yeh Dr. Sahib Key Ghalat Aqaid Sey Mutafiq Hain.. yeh Aurat Ki Diyyat Ko Mard Key barabar Jantey Hain. yeh bhi Deobandi, Shia, Her Friqey Key Ikhtilaf Ko Fir'oee Samajhtey Hain. Eesayon, Yahodiyon Ko Ahle Iman Jantey Hain. (Muaz Allah)

Aap Ney Likha "hum nawa" tu Aub Aap Iska Saboot Bhi Pesh Kerein Key Yeh Dr. Sahib Key Ghalat Aqaid Sey Mutafiq Hain. Werna Aap Key Zaati Bayan Ki Koi Hesiyat Nhin Hai.

Aur Jo Asal Ikhtilaf Hai Aap Uski Taraf Aayen.. Aisey Tu Koi Shia Aajaye Aur Kahey Mufti Muneeb ur Rehman Sahib Ney TV Per Aalim Online Mein Shia Key Sath Beth Ker Program Kiya Hai. Phir Kiya Us Shia Ki Bat Sey Yeh Sabit Ho Jaye Ga Key Mufti Sahib Us Shia Key Aqaid Sey Mutafiq They? MuazAllah. Aisey Aur Bhi Hamarey Ulema-e-AhleSunnat hain Jo TV Per Aisay Programs Mein Shirkat Kertey Rahey Hain Jin Mein Deobandi Aur Shia Ulema Bhi Shamil They. Mager Aaj Tak Un Per Kisi Ney Fatwa Nhin Lagaya, Na Hi Koi Kitab Likhi Gayi. Is Liye Key Shirkat Kerna Daleel Nhin.

Allah (azw) Ney Aapko Aqal Ata Ki Hai.. Kiya Aap Key Nazdeek Shia, Deobandi Ikhtilaf Fir'oee Hai? Ager Hai Tu Sabit Kerein.. Kiya Esayon, Yahodyiyon Ko Masajid Mein Unki Apni Ibadat Kerney Ki Islam Taleem Deta Hai? Kiya Esayi, Yahodi Sab Ahle Iman Hain? MuazAllah.. Kiya Dosrey Mazahib Key Tehwaar Mananey Ki, Christmas Ko Eid Milad Ki Terha Din Kehna Sahi Hai. Aap In Masail Per Bat kerein.. Mas'ala Khatam.

Umeed Hai Aap Dr. Sahib Key Deger Supporters Ki Terha Nhin Kerein Gey Aur Dobara Ulema-e-AhleSunnat Key Naamon Ki List Post Kerney Key Bajaye In Masail per Discuss Ker Key Apna Aur Hamara Waqt Bachayen Gey.

post-3912-1255936211925.jpg

Yaar meray payaray or bohut hi payaray bhai chalo shaikh-ul-Islam ko choro wo jaisay hain Allah or Uska Rasool (saw) behtar jaantay hain..laikin aap in ulama-e-ahle sunnat ka kiya kehtay hain jo Mufti waqar-u-deen ka fatwa manany say inkaar ker rahay hain................ coz mufit sahib ka kehna hay ahle-e-sunnat ko yeh shakhs tabaah kernay wala hai to yeh ulama shaikh-ul-Islam ko sermaya-e-ahle-sunnat keh rahay hain............. kiya in tak mufti waqar-u-deen ka fatwa nahi pohunch.... ab yeh na kehna k unko maloom nahi ho ga.

bhai sahib yeh ghulaam muhammad sayalvi sahib persident of majlis-e--ulama-e- ahl-e-sunnat hain or doosray mufti sarfraz ahmad naeemi hain.... or teesray chairmain merkazi shari council UK hain................... or tahir saeed kaazmi or arshad saeed kazmi hazrat allama Ahmad Saeed Kazmi Shah Sahib k baitay hain.kiya un logon nay apnay father k fatway ka bi lehaaz nahi rakha.kya unko maloom nahi k tahir-ul-qadri gumraah hay to phir kyoon un ko sarmay-e-ahlesunnat keh rahay hain..

or aakhir main mufti sahib ka order hay k ahle-sunnat in say apna tauluq khatam ker lain or yeh sub tahir-ul-qadri say taulluq ko frog day rahay hain.............

what is this main!

kya in ko mufti waqar-u-dee sahib k fatwa ka zara bi paas nahi hai.................why they aer building relationship with this tahir-ul-qadri.....................

or aik or baat agar mian yeh sabit ker doon k diyet k maslay per ijmaa nahi hay...........coz Sahab-e-Karam (ra) , Tabieen-e-karam (ra) or bohut say Aimaa ka is main ikhtilaaf mojood hay....to phir aap ka kiya jawab ho ga????????????? yaar emaandari say batana Allah or Us k Rasool (saw) k agar aap ashiq ho or agar Imam-e-Azam abu Hanifa (ra) ko maantay ho to unkay rules ko bi mano

1-Quran

2-Hadith

3-Aqwal-e-Sahaba(RA)

4- your own rai mean (Qiyaas)

agar koi cheez Quran ya Hadith ya Aqwal-e-Sahaba say sabit ho jai....then Qiyaas fatwa rai......

or rai main ikhtilaaf ho sakta hay

Edited by Ajmal Khan

On 10/19/2009 at 3:08 PM, Ajmal Khan said:

untitled.JPG

abu Hanifa (ra) ko maantay ho to unkay rules ko bi mano

1-Quran

2-Hadith

3-Aqwal-e-Sahaba(RA)

4- your own rai mean (Qiyaas)

agar koi cheez Quran ya Hadith ya Aqwal-e-Sahaba say sabit ho jai....then Qiyaas fatwa rai......

or rai main ikhtilaaf ho sakta hay

:unsure::unsure:

Sirf Qiyas Ya Qiyas-e-Mujtahid???????

Kia Har Lallu Panju Nathu Khairay Ka Qias Mut'bir hay????

Ya Phir Aap dhkay chupay alfaz main Shykh sab ko Darja-e-Ijtehad per faiz mantay hain??????

Dr.sahb Mujtahid hain kia?????

aor aap ne mazeed likha k agar koi cheez Quran ya Hadith ya Aqwal-e-Sahaba say sabit ho jai....then Qiyaas fatwa rai......

Jab Quran ya hadees se sabit hay tab bhi qias :unsure:

Yeh aapki typing mistake bhi hoskti hay

hmmm....Sajjad bhai   (salam)...... in jaiso ke ilaaj ke liye ek kargar dawai mere paas mojood hai jaisa ki aapny apni sabiqa post me in sahab ko samjhany ki koshish ki usy hi or khuly andaaz mein samjha kar in sahab ki aql par thora zor dalny ki nakaam si koshish karty hain insha Allah kaam ban jaye...

to ajanab Ajmal Khan sahab...Minhajis ka minhaaj Quran or Sunnat to hargiz nahin ho sakta...jaisa ki as usual apky dalail sirf or sirf Tahirul Qadri sahab ke progammes me shamil hony waly ulema ki list hi hoti hai baki kuch nahin...badqismati se yahi bimari ek Shiya or ek Christian me bhi hai to isi ko myaar bana kar ek Shiya or Cristian mujh ko minhaaji samajh kar sawaal pooch raha hai...chunki aap minhaji tahiri hain to mujhy barahy meharbaani iska hal bata dein...meharbaani hogi

:) Shia kehta hai ki Tahirul Qadri shia hain...mene poocha kya saboot hai..?.kehta hai ki ye hai saboot....dekho Tahirul Qadri Shiyo ke saath ek hi mehfil mein saath saath...chunki saath saath ek hi mehfil mein is liye ek hi deen or ek hi mazhab or ek hi maslak ke....  :unsure:

Professor Qadri & Shiya.jpg

:)Christian kehta hai ki Tahirul Qadri Christian hain...mene poocha kya saboot hai...? kehta hai ki ye hai saboot....dekho Tahirul Qadri Isaiyon ke saath ek hi mehfil mein saath saath...chunki saath saath ek hi mehfil mein is liye ek hi deen or ek hi mazhab or ek hi maslak ke....  :unsure:

1.jpg

Ab Aaap hi batliye ki hum batlayein kya?

:lol:

@ Ya Muhammadan 

Bhai Sahib kisi k programe main shirkat ka to sawal hi nahi hay. is tarah to Shah Ahmad Noorani Marhoom wagaira to gairon ksaath meetings arranged kertay rahay hain......

yahan baat ho rahi hay tahir-ul-Qadri ko Sermaya-e-Ahle-Sunnat Kehnay ki..........Christain ya Shia jo kuch khain un say garz nahi . garz is say hai k yeh President of Ahle-Sunnah or Chairmain merkazi sharai council -etc yeh to mojood hain kiya in ko fatway ka koi paas nahi kiya yeh tahir-ul-Qadri Sahib ki tareef nahi ker rahay or unko Sarm-y-eAhlesunnat nahi keh rahay.......

@ Ya Muhammadan 

Bhai Sahib kisi k programe main shirkat ka to sawal hi nahi hay. is tarah to Shah Ahmad Noorani Marhoom wagaira to gairon ksaath meetings arranged kertay rahay hain.......

Chaliye jaisa ki mene kaha tha ki dawai kargar hai or usny kaam bhi kiya to aaj ke baad aap ulemao ki list jo tahirul qadri sahab ke programmes me shamil huey bator hujjat paish nahin karengy...  

yahan baat ho rahi hay tahir-ul-Qadri ko Sermaya-e-Ahle-Sunnat Kehnay ki .........Christain ya Shia jo kuch khain un say garz nahi . garz is say hai k yeh President of Ahle-Sunnah or Chairmain merkazi sharai council -etc yeh to mojood hain kiya in ko fatway ka koi paas nahi kiya yeh tahir-ul-Qadri Sahib ki tareef nahi ker rahay or unko Sarm-y-eAhlesunnat nahi keh rahay.......

or yahan baat ho rahi hai Dr. Tahirul Qadri ke isaio yahoodiyo ko ehle imaan kehny ki, Eid Miladun nabi ko Cristmas se tabeer karny ki, shio ko muslamaan kehny ki etc etc etc..... aisy to aap khud mushkil me prah jayengy ki kisi ne kya kaha kisni ke tareef me kya kaha bcz yahi ilzaam sab se pehly Dr. Tahirul Qadri par aaid hooga jo unhony Shiao ko christian ko ehle imaan kaha or unki tareefein ki ya phir unky kai bayanat jo Ahle Sunnat wal jamat ke moqif ke khilaaf jakar badmzhab or Ghair Muslimo ke liye kahy...

or agar kisi maslihat ke tehat Dr. Tahiul Qadri inki mehfil me gaye hithy to kyu in bad Mazhab ki tareef ki? 

Chaliye jaisa ki mene kaha tha ki dawai kargar hai or usny kaam bhi kiya to aaj ke baad aap ulemao ki list jo tahirul qadri sahab ke programmes me shamil huey bator hujjat paish nahin karengy...

or yahan baat ho rahi hai Dr. Tahirul Qadri ke isaio yahoodiyo ko ehle imaan kehny ki, Eid Miladun nabi ko Cristmas se tabeer karny ki, shio ko muslamaan kehny ki etc etc etc..... aisy to aap khud mushkil me prah jayengy ki kisi ne kya kaha kisni ke tareef me kya kaha bcz yahi ilzaam sab se pehly Dr. Tahirul Qadri par aaid hooga jo unhony Shiao ko christian ko ehle imaan kaha or unki tareefein ki ya phir unky kai bayanat jo Ahle Sunnat wal jamat ke moqif ke khilaaf jakar badmzhab or Ghair Muslimo ke liye kahy...

or agar kisi maslihat ke tehat Dr. Tahiul Qadri inki mehfil me gaye hithy to kyu in bad Mazhab ki tareef ki?

Ha Ha Ha Ha

bhai bhai bhai meray pyaray bhai

Aghar dr Sahib nay un ki tareef ki hay to wo to aapki nazar main gumrah ho gai.. main yehi to keh raha hoon k its mean k jin ulama nay Dr Tahir-ul-Qadri ki tareef ki hay un ko bi to Gumrah kaho coz unko kiya nahi pata that k tahir-ul-Qadri christain wagaira ko ehle emaan keh rahay hain....................

to phir farq kiya raha yeh ulama Tahir-ul-Qadri k views ko jaantay howay bi inko sermaya - ahlesunnat keh rahay hain........................jab kay waqar-ul-fatawa k mutabiq tahir-ul-qadri ahle-sunnat ko tabaah kernay wala hay...........................

aik baat mano ya waqr-ul-fatawa k fatwa ko word by word sahi mano ............... nahi to in ulama per fatwa lagao jo tahir-ul-qadri ko sarmaya -e- ahlesunnat keh rahay hain........................koi aik zaroor ghalt hay

or yahao to hadd ho gai yaar

Ha Ha Ha Ha

bhai bhai bhai meray pyaray bhai

Aghar dr Sahib nay un ki tareef ki hay to wo to aapki nazar main gumrah ho gai.. main yehi to keh raha hoon k its mean k jin ulama nay Dr Tahir-ul-Qadri ki tareef ki hay un ko bi to Gumrah kaho coz unko kiya nahi pata that k tahir-ul-Qadri christain wagaira ko ehle emaan keh rahay hain....................

to phir farq kiya raha yeh ulama Tahir-ul-Qadri k views ko jaantay howay bi inko sermaya - ahlesunnat keh rahay hain........................jab kay waqar-ul-fatawa k mutabiq tahir-ul-qadri ahle-sunnat ko tabaah kernay wala hay...........................

aik baat mano ya waqr-ul-fatawa k fatwa ko word by word sahi mano ............... nahi to in ulama per fatwa lagao jo tahir-ul-qadri ko sarmaya -e- ahlesunnat keh rahay hain........................koi aik zaroor ghalt hay

or yahao to hadd ho gai yaar

Aap ghaliban Orkut walay hi Ajmal Khan hai. Agar wohi hain tu janab aap ki zurriyat per, yani Naveed, Wasim, Mohsin waghaira per tu pehlay hi humara udhaar hai. Topic aaj bhi Orkut per Minhajian ke munh per thappar ki soorat hai aur kaee maheenay guzar janay ke baad bhi Naveed apnay waday ke mutabiq woh Fatawa paish nahi kar paa rahay jin ka un se mutaliba tha. Khair ye tu rahi purani baatein.

Jin Ulema-o-Mashaikh ko aap roo rahay hain, jaisa ke Minhajian ki khaslat hai. Tu janab ab wazeh alfaaz mein jawab bhi suniye. Jitnay bhi Ulema Dr. Padri ke batil nazriyaat aur aqaid ko jantay huway bhi usay Sarmaya-e-Ahle'Sunnat ya bilkul Sahih-ul-Aqeeda Sunni samajhtay hain, Waqar-ul-Fatawa aur deegar Ulema-e-Ahle'Sunnat ke fatawa ka unn per bhi wohi hukm hai jo Dr. Padri per hai. Baqi ye sabit karna aap ki zimay'daari hai ke woh tamaam Ulema jo Dr. Padri ki tareef kartay hain ya uss ki mahafil mein shareek hotay hain woh ya tu Dr. Padri ke hum'khayal hain ya Dr. Padri ke batil nazariyaat-o-aqaid ko sahih samajhtay hain. Iss ka asaan hall wohi hai jo mein ne Orkut per Naveed waghaira ko dya tha ke aap aisay tamaam Ulema se signed and sealed fatwa le aiye ke woh Dr. Padri ke batil nazriyat-o-aqaid ko jantay hain ya unhay sahi samajhtay hain. Aisa kar lene ke baad agar aap un Ulema ke baray mein humari raye ka mutaliba kartay achay bhi lagay gay. Waisay unn sab se tu aap fatwa waisay bhi nahi laa saktay kyu ke Dr. Padri ki tareef karne walay zyada'tar hazrat tu khair se Mufti hain bhi nahi, in mein baishtar sirf Gaddi'nasheen hain, ba'zabta Mufti ya Qazi nahi. Khair aap fatwa na sahi signed and sealed koi qoul bhi paish kar dein tu humare liye qubool hoga.

Umeed hai baat samajh aa gai hogi aur aap bajaye deegar Minhajian ki tarah rupoosh hone ke jald hi humara seedha sa mutaliba poora kar dein gay.

Aap ghaliban Orkut walay hi Ajmal Khan hai. Agar wohi hain tu janab aap ki zurriyat per, yani Naveed, Wasim, Mohsin waghaira per tu pehlay hi humara udhaar hai. Topic aaj bhi Orkut per Minhajian ke munh per thappar ki soorat hai aur kaee maheenay guzar janay ke baad bhi Naveed apnay waday ke mutabiq woh Fatawa paish nahi kar paa rahay jin ka un se mutaliba tha. Khair ye tu rahi purani baatein.

Jin Ulema-o-Mashaikh ko aap roo rahay hain, jaisa ke Minhajian ki khaslat hai. Tu janab ab wazeh alfaaz mein jawab bhi suniye. Jitnay bhi Ulema Dr. Padri ke batil nazriyaat aur aqaid ko jantay huway bhi usay Sarmaya-e-Ahle'Sunnat ya bilkul Sahih-ul-Aqeeda Sunni samajhtay hain, Waqar-ul-Fatawa aur deegar Ulema-e-Ahle'Sunnat ke fatawa ka unn per bhi wohi hukm hai jo Dr. Padri per hai. Baqi ye sabit karna aap ki zimay'daari hai ke woh tamaam Ulema jo Dr. Padri ki tareef kartay hain ya uss ki mahafil mein shareek hotay hain woh ya tu Dr. Padri ke hum'khayal hain ya Dr. Padri ke batil nazariyaat-o-aqaid ko sahih samajhtay hain. Iss ka asaan hall wohi hai jo mein ne Orkut per Naveed waghaira ko dya tha ke aap aisay tamaam Ulema se signed and sealed fatwa le aiye ke woh Dr. Padri ke batil nazriyat-o-aqaid ko jantay hain ya unhay sahi samajhtay hain. Aisa kar lene ke baad agar aap un Ulema ke baray mein humari raye ka mutaliba kartay achay bhi lagay gay. Waisay sab se tu aap fatwa waisay bhi nahi laa saktay kyu ke Dr. Padri ki tareef karne walay zyada'tar hazrat tu khair se Mufti hain bhi nahi, in mein baishtar sirf Gaddi'nasheen hain, ba'zabta Mufti ya Qazi nahi. Khair aap fatwa na sahi signed and sealed koi qoul bhi paish kar dein tu humare liye qubool hoga.

Umeed hai baat samajh aa gai hogi aur aap bajaye deegar Minhajian ki tarah rupoosh hone ke jald hi humara seedha sa mutaliba poora kar dein gay.

ha ha ha

Pyaray bhai sahib (Main aapko bhai keh loon to aap naraaz to nahi hon gay na????)

Bhai mujay aschi baat hay jahaan aapka mutaliba par ker hansi aa rahi hay wahan saath saath afsos bi ho raha hay......... afsos or hansi is baat per k aap nay kaha k hum sabit karain k jin ulama nay Shaikh-ul-Islam (sorry main bhool gia aapkay is forum per yeh lafz kehna gustakhi hay) ...Tahir-ul-Qadri ko Sermaya-e-Ahle-Sunnat kaha hay un say sighn kerwa ker lain k wo tahir-ul-Qadri k gumraah aqaid ko jaantay hain.......... bhai aapka yeh swaal to us waqt achaa lagay jab main un ulama ki list paish karoon jo Arab or Europe say belong kertay hain................. bhai kya Allama Arshad Saeed kazmi ya Allama tahir Saeed Kazmi to pakistan k hain to yeh Ghazali-e-Zaman Ahmad Saeed kazmi Shah Sahib k baitay hain or pakistan main rehtay hain Jamia Anwar-ul-Uloom multan k priciple hain urdu samajtay boltay hain or saari zindgi pakistan main ulama k saath rehay hain kiya in ko itna bi pataa nahi k Pakistan k Mufti-e-Azam Hazrat waqar-u-deen nay tahir-ul-Qadri k baray main kiya kaha hain unka kya hukm hay.bara hi ajeeeeeb sawal hay aapka .......................

chalo in ko choro yeh Molana Ghulam Muhammad Sayyalwi jo President hani majlis ulama ahle sunnat or nazim-e-Ala hain tanzeem-ul-Madaris pakistan k.............. wo tanzeem-ul-madaris jo ulam-e-Ahlesunnat to degrees jari kerti hain Ahle-Sunnat ka Alim Banay k liye..yah bi saari zindagi pakistan main rahain hain kiya in ko bi fatwa ka ya tahir-ul-Qadri k gumrah aqaid ka nahi pata................

Chalo yeh bi choro agar in ko nahi pata to aap log kis liye baithay hain aap in Ulma ko kyoon nahi samjatay ..coz aap in ko batain k according to waqar-ul-fatawa Tahir-ul-Qadri say apna talluq khatam ker lo ...it is order from waqar-ul-fatawa............... aap to in ulama ko gumrah honay say bachaaa saktay hain..............

hum kyooon apna time zaiya karain jaga jaga janay ka liye........coz humko zaroorat nahi hain .hum Tahir-ul-Qadri ko mantay hain or jaantay hain....aapko zaroorat hain in ulama ko samjanay ki..................

Wassalam

Pyaray bhai

(Sir mujko confirm kr daina aapko bura to nahi laga mera aapko bhai kehna............................ Baat simple itni hay k humko nafrat kerna nahi sikhayaa gia .humko her Shakhs ki izzat kernay ka hukm hay...... chaahay wo humara hmayti ho yaar hamara mukhalif ho......)

Asif bhayi, Sybarite Bhayi.. (salam)

Yeh Samjhney Waley Nhin Hain.

Ajmal Sahib Main Ney Barey Aasan Lafzoon mein Request Ki Thi. Aap Saboot Pesh Ker Dein ya Ulema Waley Reference Ko Aik Taraf Ker Key Aqaid per Discussion Ker Lein. Mager Lagta Aisa Hai Key Minhaj ul Quran Idarey ka Quran-o-Hadith Sey Koi Wasita Hi Nhin. Werna Koi Minhaji Tu Asal Aqaid Per Discussion Zaror Hi Kerta.

Aapko Pata Hai Key Alahazrat (ra) Key Ilm Ka Siqa Koun Koun Mantey They? Aur Apnon Key Ilawah Kin Kin Ney Alahazrat (ra) Ki Tareef Ki Hai? Yeh Book Check Kerein. Imam Ahmed Raza Barelwi Apno Aor Ghairon Ki Nazar Men

Aub Aap Key Asool Key Mutabiq Sab Tareef Kerney Waley Sunni Barelavi Ho Gaye? Jab Key Hum Un Mukhalifeen Mein Sey Kisi Ko Bhi Sunni Barelavi Nhin Mantey. Nez.. Issi Forum Per Kayi Wahabi Aaker Alahazrat (ra) Per Aetarazat Kertey Hain. Hum Ney Kabhi Kisi Ko Yeh Book Bator Daleel Post Nhin Ki. Key Tumharey Apnon Ney Unki Tareef Ki. Pas Ilm-e-Ghaib Ka Aqidah Darust, Ya Rasool Allah Kehna (saw) Kehna Darust Waghera... Yeh Book aur Hawalajaat Hum Post Kerein Gey Us Waqt Jab Pesh Kerney Ka Koi Sahi Reason Ho. Hum Wahabiyon Ko Alahazrat (ra) Key Aqaid Ka Saboot Quran-o-Hadith Sey Pesh Kertey Hain. Na Key Tumharey Aalim Ney Tareef Ki Hai Keh Ker.

Hum Dr. Tahir Key Aqaid Ki Bat Kertey Hain. Aap Deger Ulema Key Naam Post Kertey Hain. Abhi Sybarite Bhayi Ney Barey Waziha Andaaz Mein Post Kiya Hai key Jo Bhi Aqaid Jantey Howey Bhi Himayat Kerta Hai Us Per Wohi Hukm Hai Jo Waqar ul Fatawa Mein Darj Hai. Aub Saboot Pesh Kerna Aapka Kam Hai. Phir Bhi Aap Is Bat Ko Nhin Chor Rahey Hain.

Is Liye Aap Bara-e-Karam Apna aur Hamara Waqt Un Baton Mein Zaya Na Kerein Jo Already Kayi Bar Is Forum Per Discuss Ho Chuki Hai. Aur Ager Aapkey Nazdeek Dr. Tahir Key Aqaid Quran-o-Hadith Sey Sabit Hain Tu Maidaan Mein Aaker Aqaid Per Discussion Kerein Aur Mas'aley Ko Khatam Kerein.

• 3 weeks later...

شہروز صاحب، آپ نے جو پوسٹس کی ہے اس کا جواب بیسیوں بار اس فارم پر دیا جا چکا ہے۔ اس لئے مزید بحث کی ضرورت نہیں۔ آپ

یہ پوسٹ اور یہ پوسٹ توجہ سے پڑھیں۔ اگر جواب ہو تو ضرور ریپلا ئی کریں۔ ورنہ برائے کرم ریپلائی نہ کریں۔ ہم بھی آپ کو اُن علماء کے لگائے ہوئے حکم بتا رہے ہیں، جو قرآن و حدیث بہت ہی خوب جانتے ہیں۔ اب اگر آپ کے نزدیک ڈاکٹر صاحب زیادہ جانتے ہیں۔ تو آپ اصل مسئلوں پر گفتگو کر کے ہمیں دلائل سے غلط ثابت کردیں۔ ورنہ کس نے ڈاکٹر صاحب کے بارے میں کیا کہا، محفل میں شرکت کی۔ ایسی پوسٹس کی مزید اجازت نہیں۔

دوسرا منہاجی ویب سائیٹس کے لنکس اس فارم پر پوسٹ کرنے کی تب تک اجازت نہیں ہے جب تک آپ ہمارے اعتراضات کے جواب دے کر ہمیں مطمئین نہیں کریں گے۔ اس لئے مزید ایسی پوسٹس نہ کیجئے جس میں منہاجی سائیٹس کے لنکس ہوں۔

'dr tahir ul qadri']HAZOOR TAHIR ALAUDIN KA FARMAN(bis)

(salam)[/size] منہاج القرآن اور داعی تحریک شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہرالقادری کے بارے میں غلط فہمیاں پیدا کرنے کی کوشش کی تو حضرت والا رحمۃ اللہ علیہ نے علماء ومشائخ اور وابستگان سلسلہ قادریہ کے نام ایک پیغام جاری کیا جو مندرجہ ذیل ہے۔

’’کافی حضرات نے پاکستان میں ہم سے مریدی اور خلافت لیا ہے اور جس کو خلافت ہم نے دی ہے وہ مسلمانوں کے درمیان اصلاح کے لئے دی گئی ہے اور میں کسی ادارہ یا انجمن کی تکفیر کرنے والا نہیں۔ امام اعظم ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ کی مخالفت لوگوں نے کی ہے جو کہ ہم سب حنفیوں کے امام ہیں اور مجھے بہت افسوس ہے کہ ایک مسلک، ایک مکتبہ فکر، بھائی بھائی کے امر پر کفر کے فتوے لگا رہا ہے۔ چنانچہ تمام علماء و مشائخ سے کہوں گا کہ وہ اسلام کی ظاہر و باطن خدمت کریں اور تقویٰ اختیار کریں اور دل کو حسد اور کینہ سے پاک کرلیں۔ بغض، عناد اور اپنے پیر بھائیوں کے درمیان منافرت اور مشائخ عظام پر کیچڑ اچھالنا، علماء کی تکفیر کرنا مسلک کے لئے سخت نقصان دہ ہے۔ ہر انسان کے اندر خوبی اور خامی موجود ہے۔ خدواند تعالیٰ انسان کو کفر اور بدی سے بچائے۔ تحقیق، اجتہاد اور فتویٰ اس کے لئے کبھی موافق اور کبھی مخالف ہے۔ عالم اور محقق اگر اس میں خطا کرے تو اسے ایک ثواب مل جاتا ہے اور اگر درست کیا تو اسے دو ثواب ملیں گے۔ ادارہ منہاج القرآن کے کام سے ہم بہت مطمئن ہیں۔ وہ طریقہ قادریہ اور مذہب اسلام کی عالمگیر سطح پر خدمت کررہا ہے۔ اس کی خدمت سے سلسلہ قادریہ اور اسلام کو فائدہ ہے۔ اس پر کیچڑ اچھالنا اور اس کے اوپر تکفیر کرنا سخت ناگوار اور نقصان دہ کوشش ہے۔ ہرکسے باشد جو بھی اس ادارہ کو نقصان پہنچارہا ہے۔ وہ خود کو طریقہ قادریہ پر نہ سمجھے اور یہ بھی خیال نہ کرے کہ وہ اسلام کی کوئی خدمت کررہا ہے بلکہ مذہب کو سخت نقصان پہنچا رہا ہے۔ چنانچہ تمام علمائے کرام، مشائخ عظام اور سنی حنفی برادران، بالخصوص مریدان حضرت غوث الاعظم رحمۃ اللہ علیہ دستگیر سے التماس ہے کہ وہ دل کی گہرائیوں سے ادارہ منہاج القرآن سے وابستگی اختیار کریں اور

اس کی خدمت کریں‘‘۔

MARA SWAL APP SE YA HAI KYA YA TEHREER HAZOOR KIBLA TAHIR ALLAUDIN(ra)

KI NHE HAI.MRA APP SE FAQT YAHE SWAL HAI.

'dr tahir ul qadri']HAZOOR TAHIR ALAUDIN KA FARMANbismillah.gif

salam.gif[/size] منہاج القرآن اور داعی تحریک شیخ الاسلام ڈاکٹر محمد طاہرالقادری کے بارے میں غلط فہمیاں پیدا کرنے کی کوشش کی تو حضرت والا رحمۃ اللہ علیہ نے علماء ومشائخ اور وابستگان سلسلہ قادریہ کے نام ایک پیغام جاری کیا جو مندرجہ ذیل ہے۔

’’کافی حضرات نے پاکستان میں ہم سے مریدی اور خلافت لیا ہے اور جس کو خلافت ہم نے دی ہے وہ مسلمانوں کے درمیان اصلاح کے لئے دی گئی ہے اور میں کسی ادارہ یا انجمن کی تکفیر کرنے والا نہیں۔ امام اعظم ابو حنیفہ رحمۃ اللہ علیہ کی مخالفت لوگوں نے کی ہے جو کہ ہم سب حنفیوں کے امام ہیں اور مجھے بہت افسوس ہے کہ ایک مسلک، ایک مکتبہ فکر، بھائی بھائی کے امر پر کفر کے فتوے لگا رہا ہے۔ چنانچہ تمام علماء و مشائخ سے کہوں گا کہ وہ اسلام کی ظاہر و باطن خدمت کریں اور تقویٰ اختیار کریں اور دل کو حسد اور کینہ سے پاک کرلیں۔ بغض، عناد اور اپنے پیر بھائیوں کے درمیان منافرت اور مشائخ عظام پر کیچڑ اچھالنا، علماء کی تکفیر کرنا مسلک کے لئے سخت نقصان دہ ہے۔ ہر انسان کے اندر خوبی اور خامی موجود ہے۔ خدواند تعالیٰ انسان کو کفر اور بدی سے بچائے۔ تحقیق، اجتہاد اور فتویٰ اس کے لئے کبھی موافق اور کبھی مخالف ہے۔ عالم اور محقق اگر اس میں خطا کرے تو اسے ایک ثواب مل جاتا ہے اور اگر درست کیا تو اسے دو ثواب ملیں گے۔ ادارہ منہاج القرآن کے کام سے ہم بہت مطمئن ہیں۔ وہ طریقہ قادریہ اور مذہب اسلام کی عالمگیر سطح پر خدمت کررہا ہے۔ اس کی خدمت سے سلسلہ قادریہ اور اسلام کو فائدہ ہے۔ اس پر کیچڑ اچھالنا اور اس کے اوپر تکفیر کرنا سخت ناگوار اور نقصان دہ کوشش ہے۔ ہرکسے باشد جو بھی اس ادارہ کو نقصان پہنچارہا ہے۔ وہ خود کو طریقہ قادریہ پر نہ سمجھے اور یہ بھی خیال نہ کرے کہ وہ اسلام کی کوئی خدمت کررہا ہے بلکہ مذہب کو سخت نقصان پہنچا رہا ہے۔ چنانچہ تمام علمائے کرام، مشائخ عظام اور سنی حنفی برادران، بالخصوص مریدان حضرت غوث الاعظم رحمۃ اللہ علیہ دستگیر سے التماس ہے کہ وہ دل کی گہرائیوں سے ادارہ منہاج القرآن سے وابستگی اختیار کریں اور

اس کی خدمت کریں‘‘۔

MARA SWAL APP SE YA HAI KYA YA TEHREER HAZOOR KIBLA TAHIR ALLAUDIN(ra)

KI NHE HAI.MRA APP SE FAQT YAHE SWAL HAI.

Ye to aap ne tehreer di hai is liye is ka zimma bhi aap par hi hai k ye Tehreer Qibla Tahir Alaud Din sb se sabit ki hai ya nahi.

Anyway, Phir iske baad wohi baat bar bar bar bar kahi aur keh rahe hen k Khudara Qadri sahib ki fazeelaten bayan kar k aap awam ko bewakoof to bana sakte hen lekin jo Aqaaid e Ahle Sunnat par gamzan hain wo ye nahi dekhenge k kisne tareef ki kisne nahi, balke wo hamesha ye mutalba karenge k Qadri sahib k mutanaza aqaaid ki wazahat ki jaae.

Is forum par kaee Minhaji aate rahe hen, sab ne wohi kia jo aap karrahe hen. Yani bajae Aqaaid par baat karne k wo fazeelaten bayan karna shuru hojate hen. Kiunke unko maloom hai k agar Qadri sahib k Batil aqaaid par baat cherh di to ese phassenge k zamane k samne ruswa hojaenge. Lekin aap bhi chalak hen, Aqaaid batila dil men rakhne k sath sath fazaail bhi bayan karte hen taake awam Batil Aqaaid ko bhool jae. (Mu'azAllah).

Jin Ulama k naam aap ne istamal kiye, kia wo ye aqeeda rakhte the k Yahood o Nasara Ahle Iman hain jabke Qadri sahib to Yahood o Nasara ko Ahle Iman mante hen? Iska jawab inayat farma dain.

Edited by Ghulam e Azhari

مزید جوابات کیلئے یہ ٹاپک بند کر دیا گیا ہے
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

• کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا