Sign in to follow this  
Followers 0
Toheedi Bhai

whabiyoon se sawal no 1

32 posts in this topic

(bis)

 

(bis)

 

(saw)

 

(salam) 2 all my sunni brothers & sisters

 

lol... phans gae najdi, pehle hi sawal per phans gae. halan k abhi to bohat kuch baqi hai.

 

"ibtada-e-postmortem hai rota hai kiya

aage aage dekhiye, hota hai kiya"

 

(azw)(ja) Toheedi Bhai

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

(bis)

 

(salam) to All Muslims

 

Ab ye Ghair Muqallid Munkireen e Hadith o Fiqah pata hai kya jawab main kahaingay

"Kis Hadith Main Mana hai?"

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ab ye Ghair Muqallid Munkireen e Hadith o Fiqah pata hai kya jawab main kahaingay

"Kis Hadith Main Mana hai?"

 

Humain aap apnay jaisa bawaqoof samjhatay hain ...... Keh jab Eid Milad ka kaha jaya to aap loug is tarah k jawab dautay ho............

 

lol... phans gae najdi, pehle hi sawal per phans gae. halan k abhi to bohat kuch baqi hai.

 

"ibtada-e-postmortem hai rota hai kiya

aage aage dekhiye, hota hai kiya

 

Aap seekhanay k lia sawaal kertay ho ya agalay ko phansaanay k lia......

 

whabiyoon se is sawal ke jwab ka intzaar hai

 

JAwab main nay day dia hai.

 

Aur haan kisi aur k mujhay pata nahi laikin pehlay maira yeh amal tha laikin jab say mujhay pata chala hai k kisi sahee Hadees say yeh baat saabit nahi main nay yeh amal chor dia hai.

 

Aur Moulvion k taqleed hum nahi tum sub loug kertay ho..........Is baaray main b zara soochna k koun muqalid hai aur koun ghair muqalid..... :rolleyes:

Edited by MOUWAHID

Share this post


Link to post
Share on other sites
Humain aap apnay jaisa bawaqoof samjhatay hain ...... Keh jab Eid Milad ka kaha jaya to aap loug is tarah k jawab dautay ho............

 

Aap seekhanay k lia sawaal kertay ho ya agalay ko phansaanay k lia......

 

Mouwahid sahab aap nay pahlay isi forum pay dosri post mai yei araz kia tha jo darj zail hai

 

Chalo fatawa main to koi hadees nahi di ....Aap loug kisi hadees say saabit ker dain k mana hai

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mouwahid sahab aap nay pahlay isi forum pay dosri post mai yei araz kia tha jo darj zail hai

 

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

Wahabi Got Busted :D

 

Saif bhai aap ne tu wahabi ko jhoot bolte howe rangay hathoon pakar lia :D

 

waise sab wahabi Witr mein rok'o k baad hand utha ker dua mangete hain , ager is k barey koi hadees nahi tu wahabi mullah is bidat k khilaf kiyon nahi fatwa dete .. Mowahid saab jao kisi wahabi mullay se is amal k khilaf fatwa le aooo ..... ager na la sake tu sabit ho jaye ga k tum log anti hadees ho

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hum pehlay hi do touk alfaaz main keh chukay hain is silsalay main koi sahi Hadees nahi hai.........Aur na hi humara is per amal hai.

 

Phir yeh ilzaam taraashiyan kion?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saeedi sahib behtar hota k aap pehlay poori thread padhatay phir is ka jawab daitay.....Aap poori thread ko ghour say padho aap ko jawab mil jaya ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

توحیدی صاحب محترم زبیر علی زئی حفظہ اللہ نے آپ کے سوال کا مکمل جواب دیا ہے۔ جو لوگ ہاتھ اٹھاتے ہیں وہ کس حدیث کی بنا پر اور جو ہاتھ نہیں اٹھاتے اسکی دلیل اسکین صفحہ میں ملاحظہ کریں۔

 

باقی ہمارے دلائل صرف دو ہیں ایک قرآن اور دوسری حدیث۔

ہم اجہتاد اور اجماع کو بھی مانتے ہیں۔ اجہتاد اور اجماع چونکہ قرآن اور حدیث سے ثابت ہیں اسلئے قرآن اور حدیث کے ماننے میں اجماع اور اجتہاد کا ماننا خود بخود آجاتاہے۔ اسلئے اجماع اور اجتہاد کو الگ سے زکر کرنے کی ضرورت نہیں۔

 

اگر اس پر آپ کو کوئی اعتراض ہے تو ثابت کردیں کہ اجماع اور اجتہاد قرآن اور حدیث سے ثابت نہیں۔

Share this post


Link to post
Share on other sites

bismillah.gif

 

 

 

 

بسم للہ الرحمن الرحیم

 

اسلام علیکم

 

الحمد للہ :

 

اول:

 

دعاء قنوت وتر كى آخرى ركعت ميں ركوع كے بعد ہوگى، اور اگر ركوع سے قبل بھى پڑھ لى جائے تو اس ميں كوئى حرج نہيں، ليكن کچھ علما رکوع سے قبل اور کچھ رکوع كے بعد افضل کہتے ہیں۔

 

شيخ الاسلام ابن تيميہ فتاوى ميں كہتے ہيں:

 

اور رہى قنوت: تو لوگ اس ميں دو فريق اور ايك وسط طبقہ ہے، ان ميں سے كچھ تو كہتے ہيں كہ قنوت صرف ركوع سے قبل ہے، اور كچھ يہ كہتے ہيں كہ: ركوع كے بعد ہے.

 

اور اہل حديث كے فقھاء مثلا امام احمد وغيرہ دونوں كو جائز قرار ديتے ہيں، كيونكہ سنت ميں يہ دونوں وارد ہيں، اگرچہ انہوں نے ركوع كے بعد قنوت كواختيار كيا ہے؛ كيونكہ يہ اكثر اور اقيس ہے. اھـ

 

ديكھيں مجموع الفتاوى ابن تيميہ ( 23 / 100 ).

 

اور ہاتھ اٹھانا ، عمر رضى اللہ تعالى عنہ سے يہ ثابت ہے، جيسا كہ بيھقى رحمہ اللہ تعالى نے روايت كى اور اسے صحيح كہا ہے.

 

ديكھيں: سنن بيھقى ( 2 / 210 ).

 

واللہ اعلم

 

واسلام علیکم

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

bismillah.gif

 

 

 

 

بسم للہ الرحمن الرحیم

 

اسلام علیکم

 

الحمد للہ :

 

بھائی توحیدی جو برائے نام ہیں؛ اب آپ سے گزارش ہے کے کوئی صحیح حدیث رکو سے پہلے قئنوت تو پڑنے کی ہو مگر ساتھ میں رفع دین بھی سابت ہو۔

 

شکریہ

 

وا سلام علیکم

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

(bis)

Janab Kafeel Sb.sawal hum nain poocha hay aur is sawal ka jawab chahya humain na keh SAWAL....Pehlay humaray sawal ka jawab dain baad main hum say jawab lay laina........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.