Jump to content

Shia False Accusation against Sayyidna Umar ibnul khattab (Radiallahuanhu)


Abu Hafsa

تجویز کردہ جواب

Aslamu alaykum

 

Could anyone provide refutation against the Shia notion that Sayyidna Umar Radiallahuanhu attacked the home Sayyidna Ali Karamallahwajhu and set the door on fire and beat up Khatoon e Jannat Bibi Fatima killing her unborn child, then dragging Sayyidna Ali karamallahwajhu by the neck so they give Bayah to Sayyidna abu Bakr Siddiq Radiallahuanhu????????

 

If anybody could upload any daleel, or refuting the above or provide reference from a book, it would be an honour.

 

Jazakallah.

Link to comment
Share on other sites

Aslamu alaykum

 

Could anyone provide refutation against the Shia notion that Sayyidna Umar Radiallahuanhu attacked the home Sayyidna Ali Karamallahwajhu and set the door on fire and beat up Khatoon e Jannat Bibi Fatima killing her unborn child, then dragging Sayyidna Ali karamallahwajhu by the neck so they give Bayah to Sayyidna abu Bakr Siddiq Radiallahuanhu????????

 

If anybody could upload any daleel, or refuting the above or provide reference from a book, it would be an honour.

 

Jazakallah.

 

u shuoldn't ask to ahlesunnat wal jamat inspite u must have gone to ask rafzis(shias) for authentic proof. However here is the refutation of   objection.

 

Link to comment
Share on other sites

SHIA SAY KAHEEN KAH ISS ILZAM KA HAWALA OR POORI EBARAT OR SANAD E RIWAYAT BHI PAISH KARO. PHIR HUM SAY ISS KA JAWAB LE LENA. APP KAY LYE ITNA KEHTA HOON HOON YE SIRF ILZAM HAI JISSAY SHIA AJJ TAK SABIT NAHI KAR PAYEE.

 

SHIA KA EJAAD KARDA E WAQIA HAI. APP SHIA SAY HAWAL O SANAD O POORA WAQIA LE KAR AAYEN HUM ISSAY SHIA KA EJAAD KARDA SABIT KAR DEEN GE.

Link to comment
Share on other sites

سلام علیکم

 

کیا اگر میں آپ کی بات کا جواب سنی علماء کی کتب سےبیان کروں تو کیا قبول کریں گے اور اس بات کو حضرت عمر کی توہین نہیں سمجھیں گے؟۔

 

مجھے نہیں معلوم یہ سنی علماء سچھے تھے اپنی بات لکھنے میں یا نہیں ؟

 

لیکن میں ان لوگوں کا منہ بند کرنا چاہتا ہوں جو شیعہ حضرات پر اعتراض کیا کرتے ہیں اور شاید ۔۔۔۔۔

 

اور کیوں کہ بیشتر کام مجھے کرنا ہو گا ٹائپ وغیرہ کہ اعتبار سے تو کیا ایسا تو نہیں میری تحریر کو منتشر نہیں کیا جائے اور میری محنت بیکار ہوجائے؟

 

شکریہ

Link to comment
Share on other sites

u shuoldn't ask to ahlesunnat wal jamat inspite u must have gone to ask rafzis(shias) for authentic proof. However here is the refutation of objection.

 

 

 

 

Jazakallah, i heard the talk, its by Sidi Asrar.

Link to comment
Share on other sites

السلام علیکم

یہ کیا بات ھوئی کہ یا محمداہ کی پوست ۳ گھنٹے پھلے تک نہیں تھی اور ابھی نظر آ رھی اور وہ بھی ۲ جھوٹ کے ساتھ کہ اسے دوسری پوسٹ دکھا یا گیا ہے جبکہ ۵نمبر پر ھونی چاہیئے تھی اور دوسرے یہ کہ ۳دن پرانی شو کیا جا رہا ہے

Link to comment
Share on other sites

سلام علیکم

 

کیا اگر میں آپ کی بات کا جواب سنی علماء کی کتب سےبیان کروں تو کیا قبول کریں گے اور اس بات کو حضرت عمر کی توہین نہیں سمجھیں گے؟۔

 

مجھے نہیں معلوم یہ سنی علماء سچھے تھے اپنی بات لکھنے میں یا نہیں ؟

 

لیکن میں ان لوگوں کا منہ بند کرنا چاہتا ہوں جو شیعہ حضرات پر اعتراض کیا کرتے ہیں اور شاید ۔۔۔۔۔

 

اور کیوں کہ بیشتر کام مجھے کرنا ہو گا ٹائپ وغیرہ کہ اعتبار سے تو کیا ایسا تو نہیں میری تحریر کو منتشر نہیں کیا جائے اور میری محنت بیکار ہوجائے؟

 

شکریہ

 

JANAB SHIA SAHIB APP KAY PASS KUCH HAI TO POST KARAIN. RAHI APP KI MEHNAT KI TO YE MEHNAT KAR KE APP HUM PER EHSAN NAHI KAR RAHAY. APP KI YE MEHNAT SHIAT OR RIFZ KAY LYE HOGI. MAIN AGAR USS KA JAWAB LIKHOON GA TO YE MERAY LYE OR AHLESUNNAT WA JAMMAT KAY LYE HO GA.

 

AGAR KUCH HAI TO POST KARO.

Link to comment
Share on other sites

JANAB SHIA SAHIB APP KAY PASS KUCH HAI TO POST KARAIN. RAHI APP KI MEHNAT KI TO YE MEHNAT KAR KE APP HUM PER EHSAN NAHI KAR RAHAY. APP KI YE MEHNAT SHIAT OR RIFZ KAY LYE HOGI. MAIN AGAR USS KA JAWAB LIKHOON GA TO YE MERAY LYE OR AHLESUNNAT WA JAMMAT KAY LYE HO GA.

 

AGAR KUCH HAI TO POST KARO.

post-3436-12514932504933.pngpost-3436-12514933645725.pngpost-3436-12514933854356.pngpost-3436-12514933310144.png

post-3436-12515031307548.png

Edited by azad umeedwar
Link to comment
Share on other sites

post-3436-12514932504933.pngpost-3436-12514933645725.pngpost-3436-12514933854356.pngpost-3436-12514933310144.png

post-3436-12515031307548.png

 

حضرت عمر کا سیدہ فاطمہ سلام اللہ علہیا کے گھر پر حملہ کرنا

 

kia aap ko meri bat pasand nahi aai jo khamkhaah idher adhe ki post ko yahan dal rhen hen

 

tom log kab sodro ge

 

حضرت عمر کا سیدہ فاطمہ سلام اللہ علہیا کے گھر پر حملہ کرنا

 

اگر جد مختار کو جواب نہیں دینا تھا تو مجھے مطالب پوسٹ کرنے کا نہیں کہتے

Link to comment
Share on other sites

JANAB AZAAD SAHIB APP KI POST KA JAWAB DIA JAYE GA. ITNI JALDI BHI KIA HAI. SHAYAD APP KE PASS TIME HAI. HAMARAY PASS NAHI HAI. MAIN NAY APP SE KOI WADA TO KIA NAHI THA KAH APP KO DOOSRAY DIN YA TEESRAY DIN HI JAWAB DE DOON GA.

 

KUCH HAWALAY MERAY LYE NEW HAIN. AGAR MAIN APP KO SIRF YE JAWAB SE DOON KEH IN ME SAY KOI BHI RIWAYAT SAHI NAHI. TO ISS SE BAAT NAHI BANAY GE. OR BHI ISS JAWAB KO QABOOL NAHI KARO GE. SAHIH KEH RAHA HOON NA MAIN.

 

TO TOHRA INTIZAR KARAIN. HUM NAY KOI ZABAR DASTI APP SE YAHAN POST TO NAHI KARWAYA NA. HUM NE AIK JAWAB DIA THA APP KO KUCH HAI TO POST KARAIN. UB APP NE POST KAR DIA HAI.

 

UB HAMARI BARI. LAKIN TIME KI KAMI HAI. OR RAMADAN BHI HAI. ISS LYE JAWAB MAIN KUCH WAQT LAGAY GA. APP KO INTIZAR KARNA HAI TO KARAIN. WARNA APP APNI POST DELETE KAR DAIN. WESAY JAWAB TO MAIN PHIR BHI POST KAR DOON GA. INSHA ALLAH AZZAWAJAL

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Asalamu Alla man atbaa huda

Janab Azad sahab apne jin kitabo me se dalael pesh ki he apni hujat ke tor pe woh bator e daleel nahi he in kitabo me wakia ke ru se dar haqeeqt in wakiat ka bayan yahan pe bayan batore aitraz bayan kya gya he ke in baton se ahle sunnat ko hamesha inkar raha he or ab ahle tashyo ne ek naya tareeka ijad kardya he jesa ke ap ki post zaher kar rahi he pher zara ghor kya jae to sari riwayaten ek dosre se muafiq nahi kahin per darwaza jala dya gya or tor kar ander dakhil ho gaye or kahin per bibi fatima samne agye or unka hazrat omar se mukalma howa sari bateen jhoti malom hoti he muje ek bat batye kya Quran or Hadees se unchi he ye kitaben jinko batore hojat lete he Ahle tashyo meri murad khod unki apni kitaben he kya ek musalman ke lye Quran or hadees se bar kar koi hojat hoskati he agr nahi pher inko lena or woh bi jhoti rewayato ko batore hojat mere nazdik mehadh ye boghaz Mawya he hub e Ali nahi,akher me me apne Ahle sunnat bhayo se ye kahao ga ke hume aqeeda izmat e sahaba Quran or Hadees se sabat karna he or inko batore hojat pesh karna he in kitabo ki tahqeeq me apna waqt zaya kye bagher muje yaqeen he waqten fa waqten Ahle Tashyo ne aisi bohat si kitabon me Jalsazi ki hogi islye in kitabon ko hum hujat nahi samj te hen Quran or Hadees ke samne agr shia hazrat apni hujat Quran or Hadees se sabit kare to tekh he warna meri taraf se woh or inki kitaben Jahanam me,waa akhr dawana Alhamdolillahi rabe Alameen.

 

Edited by Alteejani
Link to comment
Share on other sites

jeee janab taajub muje bi he ke Jhoti riwayaton ko Quran or Hadees pe terjhi di jaye, jinke lye Allah or oska Rasool gawahi de unko in jhoti riwayaton se ghalat sabit kare ,or ajeeb tamasha he hazrat Ali ko ye log Imam kahte hen per Imam ki taqleed nahi kar te kya hazrat Ali karam Allaho wajho ne sheikhen ki bet nahi ki thi lag bagt kol 25 se 28 sal Hazrat Ali apne bhaio ki Itbaa me rahe or kabhi bi ek Qol bi unse mankol nahi apne bhaio ki khilafat ke khilaf is sara arse me pher khod Imam Hassan ka amir Mawya ke hato bet kar na or unke sat Imam Hussain Alee maqam ka bet karna ye sari baten batore daleel he ke Shio ki sari baten kharafat ke siwa kuch nahi ap agr koi Majlisi ko Hazoor e Anwar salalahu ahle wasalam per terjhi de to hamare samne woh koi laiq e tareef nahi, Hazoor kahe ae mere sathi gham na kar Allah hamre sat he or Quran isko batore ayat banaye or ye log jhoti baton ko ghare or sahabi ko dushman banaye to hame kya karna chaheye kya Quran ko kafi samje ya noazo billah shak kare mene ek jaga sawal kya tha Masoomiat se kya murad rakhte hen Ahle Tashyo per jawab nahi mila or na mele ga.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

 

post-3436-12514932504933.pngpost-3436-12514933645725.pngpost-3436-12514933854356.pngpost-3436-12514933310144.png

post-3436-12515031307548.png

 

janab aas ka jawab main da choka likin kyon ka aap logon ko as sa kuch faida nahi ho ga tu main kuch ilzami jawab bhi likh raha hon aur mazrat ka sath ka mera irda Hazrat Ali aur Syeda ki Tauheen hargaz nahi balkay shiaon ka nazraya sa ya log kya sabit hota hain wo batana maqsood hai.

يعني حفصة عن الزجاج قال: ولما حرَّم مارية القبطية أخبر حفصة أنه يملك من بعده أبو بكر ثم عمر فعرفها بعض ما أفشت من الخبر وأعرض عن بعض أن أبا بكر وعمر يملكان بعدي وقريب من ذلك

yahan saf likha hai ka mera baad Abu bakr aur Umer khalifa hon ga tu Phair Ali aur Hazrat Fatima na jo tumhara mutabiq Huzoor Alihsalam ki nafarmani ki os ki kya saza thi.(Maazullah)

فقال إن أبا بكر يلي الخلافة بعدي ثم من بعده أبوك فقالت من أخبرك بهذا قال الله أخبرني فأخبرت حفصة عائشة من يومها ذلك وأخبرت عائشة أبا بكر، فجاء أبو بكر إلى عمر فقال له إن عائشة أخبرتني عن حفصة بشيء ولا أثق بقولها فاسأل أنت حفصة، فجاء عمر إلى حفصة، فقال لها ما هذا الذي أخبرت عنك عائشة، فأنكرت ذلك قالت ما قلت لها من ذلك شيئاً، فقال لها عمر إن كان هذا حقاً فأخبرينا حتى نتقدم فيه، فقالت نعم قد قال رسول الله ذلك فاجتمع..... على أن يسموا رسول الله فنزل جبرائيل على رسول الله صلى الله عليه وآله بهذه السورة

 

as sa bhi yahi sabit hota hai ka Abu Bakr apni khilafat main haq tha aur aap ka kitab ka mutabiq bhi Hazrat Ali aur on ka mutabieen Huzoor Alihsalam ka irshad farma hoi khalifa sa munharif hona ki wajha sa Bagi ho gaye.Maazullah

 

وقال الزجاج والفراء: أسر اليها بأنه سيلي الأمر بعده أبو بكر وعمر وعثمان فتباشروا بذلك فانتشر الخبر

abhi aik ilzami jawab kafi hai dosra baad main pesh kya jai ga.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

 

post-3436-12514932504933.pngpost-3436-12514933645725.pngpost-3436-12514933854356.pngpost-3436-12514933310144.png

post-3436-12515031307548.png

 

 

1st rawaayat Ibn-e-Qutaiba dinoori shia tha.

2nd rawayat Shia motzilli ibn-abi-Hadeed ki rwayat ya qaul hum per hujjat nahin aur tibari ki rwayat k rawi majhool r shia han,

3rd rwayat ibn-e abdurba ki uqad ul farid aik novel tha jis ma waqiat ko bila sanad zikar kiya gya lihaza hujjat nahin aur abi al fida shia tha.

4th rwayat jis ko sunni bna k pesh kiya ja raha hai aik majhool shakhsiyat hai aur ye rwayat bhi aik batil rwayat hai.

5th rawayat sy ye sabit nahin hota k ap ny waqia e ghr jalaya tha. aur mohsin ka qatal kiya tha.

6th rawayat al imamah wa il siyasa shia rafdi ki kitab hai.

7th rawayat shairon aur adeebon ki baat kia sach hoti hai ? Hamary nazdeek koi hujjat nahin aur jb k ye Sabeqoon al awwaloon ki shan k sakht khilaf hai aur bina sanad k to koi baat hujjat nahin hoti.

8th rawayat: shehistani mashoor shia tha.

9th rawayat: poori sanad aur poori ibarat naqal krty to bat wazeh ho jati jb k sanad k lihaz sy sakhat zaeef hai to kesy qabil e hujjat?

10 th rawayat: kisi ka zaati qaul jis ki koi bunyad nahin wo hum ahlesunnat py hujjat nahin aur is ma ghr jalany ka aur Hazrat mohsin ko shaheed krny ka koi tazkira nahin hai.

11th rawayatL: masoodi aik cutter shia rafdi tha .

12th riwayat: Ibn abi ul hadeed shia wazir k hukam sy sharah likhny wala tabbarai tha jo k ahlesunnat sy kharij lihaza iska hawala ahlesunnat py hujjat nahin.

doosri daleel k liye zara saheeh sanad wali rawayat to koi pesh kr den jnab..

al gharaz tamam rawayat jo pesh ki gai han wo batil o mozuu hain aur in sy Ahlesunnat py koi ehtraz nahin aata q k ye books ya rawayat k rawi shia thy.

Link to comment
Share on other sites

Islamic brother ibne qutaiba shia nahi they asal me al imama wal siyasa unse ghalat mansoob ki gaye he ye kitab unki likhi hoi nahi he...ye kisi shia rafizi ne likhi he or k nam se mansoob ker di he...

 

or dosra ye waqia mola ali shere khuda ki shan k bhi khilaf he is liye mardood he...

Edited by Junoon26
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

اگر آپ بین نہیں ہوئے ہوتو جواب دیتا ہوں کے ابن قتیبہ پر تو بہت جرح ہے جناب اسکا شیعہ رافضی ہونا بھی بعض کے نزدیق درست ہے

 

2ykb1he.jpg

 

 

 

آپ نے ابن حدید کا حوالہ روایت نمبر ٢ میں دیا تو اس پر بھی پیش کر دوں ابن الحدید کی حقیقت

qryfdg.jpg

ml5rao.jpg

24zliww.jpg

Edited by Sher-e-Raza
Link to comment
Share on other sites

روایت نمبر ٥ میں ابن شیبہ مصنف ان لوگوں ان خارجیوں کے بارے میں فرما رہے جو سیدہ کے گھر میں جمع ہو کر اسلام کے خلاف سازش کرتے تھے اور علما اہل سنت کا اس بات پر اتفاق ہے کے یہ ووہی لوگ تھے جنہوں نے اسلام کے خلاف سازش کی

کوشش کی اور فاروق اعظم رض نے انکی صرف دھمکی دی

 

 

روایت نمبر ٦ الاماتہ کا جواب دیا جا چکا ہے وہ اب زیر بحث نہیں

 

 

 

 

روایت نمبر ٧ میں آپ نے ابن ابی دارم کی بات کی توامام ذہبی نے اسکو کذب جھوٹا اور رافضی لکھا ہے

2btys7.jpg

 

 

 

 

 

 

روایت نمبر ٨ میں آپ نے شھر سستانی کا حوالہ دیا تو شھر سستانی نے ابراہیم بن سیار کو کذابکہا ہے

 

zsg1v.jpg

انشا الله باقی کی روایات کا جواب بھی دیا جائے گا

 

24zliww.jpg

 

 

●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●

الصلواة والسلام عليک يارسول الله الصلواة والسلام عليک ياحبيب الله

●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●

الصلواة والسلام عليک يانبي الله الصلواة والسلام عليک يانورالله

●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬●

Link to comment
Share on other sites

کتاب الامامۃ والسیاسۃ لابن قتیبہ ، العقد الفرید ، تاریخ المم ولملوک لابن طبری وغیرہا سے بعض لوگ ایک واقعہ پیش کرتے ہیں کہ حضرت ابوبکر کی بعیت کے موقع پر ابوبکر کے حکم سے حضرت عمر ، حضرت فاطمہ اور حضرت علی کے گھر گئے بقول بعض رواۃ کے آگ بھی ساتھ لے گئے ان کو ڈرایا دھمکایا، حضرت فاطمہ سے سخت کلامی ہوئی اور کہا کہ اگر تم لوگ ابوبکر صدیق سے بعیت نہ کرو گے تو میں تمہارا گھر جلا دوں گا تب حضرت علی و زبیر وغیرہ خوف زدہ ہو کر ابوبکر صدیق کے پاس گئے اور بعیت کر لی۔عرض ہے کہ واقعہ ہٰذا کو بیشتر ایسی کتابوں سے پیش کیا جاتا ہے جو بے سند و بے اسناد ہیں۔ ان کتب میں واقعات کی سند بیان نہیں کی جاتی مثلاََ ابن قتیبہ کی طرف منسوب شدہ کتاب ’’الامامۃ والسیاسۃ‘‘ ، ’’العقد الفرید‘‘ وغیرہ۔ ظاہر ہے کہ بلا سند کسی روایت کو سرے سے قبول ہی نہیں کیا جا سکتا۔ اس موقع پر یہ بات بھی یاد رکھی جائے کہ تاریخ یعقوبی اہل سنت کی نہیں بلکہ اہل تشیع کی کتاب ہے، وہ تو قطعی طور پر ہمارے لئے ناقابل قبول ہے۔یہ اہل تشیع کی عادت رہی ہے کہ وہ سنی حوالہ جات دیتے ہوئے بیچ میں اپنی کتابوں کے نام بھی ڈال دیتے ہیں اور یوں حوالہ جات کو بڑھا چڑھا کر پیش کرتے ہیں، جس سے سادہ لوح سنی بھائی حیران رہ جاتے ہیں، لیکن اہل تحقیق اس کو دیکھ کر شیعی دھوکہ بازیوں کا بخوبی ادراک کر لیتے ہیں۔

 

 

روایت نمبر ٩ میں آپ نے ابان بن عیاشی کا حوالہ دیا تو جناب عیاشی صاحب بھی پیش خدمت ہیں

 

اس روایت میں ابان بن ابی عیاش ضعیف ہے۔

 

نقد الرجال میں لکھا ہے : تابعی ضعیف

اسی طرح تنقیح المقال میں لکھا ہے : تابعي ، ضعيف

رجال ابوداؤد میں لکھا ہے : أبان بن أبي عياش ... ضعيف

معجم رجال الحدیث میں لکھا ہے : تابعي ضعيف

Edited by Sher-e-Raza
Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...