Jump to content

Mirza Qadiyani ki Wahabiyoon se Rishta Dari


Zubair

تجویز کردہ جواب

kafgeer najdi sb. kiya ho gaya hai apko? tabyat to theik hai na apki? itni bokhlahat kyun?

 

main to ye baat kar raha houn ke ap ke amratsari sb. ne fatwa diya hai ke shia aur mirzai ke piche namaz jaiz hai aur wo purhna bhi chahte thay. aur ap "aameen" ginwane baith gae mujhe.

 

hello! hosh karein najdi ji. itne hawas bakhta kyun ho rahe hain. ya sirf mere sath hi ap ki koi khas adawat hai kyun ke ek dosre thread mein bhi ap ne meri post ke sath yehi salouk kiya tha aur dobara request per bhi koi reply na diya.

 

ab tassali ke sath meri posts ko purhein aur agar koi jawab hai to nawazein

 

warna "sawal gandum, jawab chana" wali policy se perhaiz karein.

Link to comment
Share on other sites

  • جوابات 59
  • Created
  • Last Reply

TUm kal ko yeh b kaho gay keh Marzai b paanch namazain padhatay hain aur Ahlulhadeeth b paanch namazain padhatay hain......Marzai b ramzaan k rozay rakhatay hain aur Ahlulhadeeth b rozay rakhatay hain......Marzai b Allah ko aik maantay hain aur Ahlulhadeeth b!....Hum ahangi masail main nahi balkeh aqeeday main daikhi jaati hai.

Link to comment
Share on other sites

TUm kal ko yeh b kaho gay keh Marzai b paanch namazain padhatay hain aur Ahlulhadeeth b paanch namazain padhatay hain......Marzai b ramzaan k rozay rakhatay hain aur Ahlulhadeeth b rozay rakhatay hain......Marzai b Allah ko aik maantay hain aur Ahlulhadeeth b!....Hum ahangi masail main nahi balkeh aqeeday main daikhi jaati hai.

 

 

bus yar mawahid bhai in logon k pass jub jawaab naan ban pain to ye log aeisa hikehtei hein

Link to comment
Share on other sites

 

(bis)

(saw)

bikul theik kaha ap ne Bhai. aur agar mubarabad deni hi ho to wo to hamara haq hai ke hum ek dosre ko dein kyun isi thread mein oper najdi commandeer apne sheikul ko as usual "jooti ki nouk" per rakh chuke hain. (azw)(al)

 

:D:lol::P

post-3341-12524669698797.gif

Edited by sh@h!d
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

مشہور مرزا ئی منشی بر کت ہو شیار پوری

 

”مرزا صاحب کس فر قہ میں سے تھے؟“ کے زیر عنوان لکھتا ہے ۔”حضرت مرزا صاحب اہل سنت و الجماعت خاص کر حنفی المذ ہب تھے اس طائفہ ظاہرین علی الحق میں سے تھے“ ۔

 

( نورالدین 29 اگست 1912 ءکلام امیر المعروف ملفو ظات نو ر حصہ اول ص 54)

 

قادیا نیوں کے سر براہ مرزا ناصر احمد نے 10 دسمبر 1976ءمیں ربوہٰ میں سالانہ جلسہ میں جمعہ کا خطبہ دیتے ہوئے کہا ہم جو محسوس کرتے ہیں اور سچ سمجھتے ہیں اس کا اعلان کرتے رہیں گے ہمارا فقہ ‘فقہ حنفی ہے۔

 

(نوائے وقت ۱۱ دسمبر 1976ئ)

 

معروف مرزائی مصنف مرتضیٰ خاں حسن بی اے لکھتا ہے:

 

”ہم فقہ کو بھی مانتے ہیں اور فقہائے عظام کی دل سے قدر کرتے ہیں اور ان کے اجتہاد اور تفقہ کی قدر کرتے ہیں۔ ہم با لخصوص حضرت امام ابو حنیفہ کی فقہ پر عمل پیرا ہیں۔ اسی کی ہدیت ہمارے امام حضرت مرزا صاحب نے فر ما ئی ہے“۔

 

(مجددزماں بجواب دو نبی ص617)

 

محمد علی لاہوری مرزائی کی گواہی:

 

”حضرت صاحب ابتداءسے آخر زندگی تک علی الاعلان حنفی المذ ہب رہے ہیں“۔

 

(تحریک احمد یت حصہ اول ص ۱)

 

مرزا بشیر احمد یم اے لکھتا ہے:

 

”اصو لاً آپ ہمیشہ اپنے آپ کو حنفی ظاہر فرماتے تھے۔ آپ نے اپنے لئے کسی زمانہ میں بھی اہلحدیث کا نام پسند نہیں فرمیا “۔

 

( سیرت المہدی حصہ دوم ص 49)

 

مرزا بشیر احمد یم اے لکھتا ہے:

 

میاں عبد اللہ سنوری صاحب بیان کرتے ہیں کہ میں نے حضرت صاحب کو کبھی رفع الیدین کرتے یا آمین بالجہر کہتے نہیں سنا اور نہ کبھی بسم اللہ بالجہر پڑ ھتے سنا “۔

 

(سیرت المہدی حصہ اول 162)

 

مرزا بشیر احمد یم اے لکھتا ہے :

 

”ڈاکٹر میر محمد اسمعیل نے مجھ سے بیان کیا کہ میں نے حضرت مسیح مو عود علیہ السلام کو کبھی بھی کسی سے معانقہ کرتے نہیں دیکھا۔آپ مصافحہ کیا کرتے تھے اور حضرت صاحب کے مصافحہ کرنے کا طریقہ یسا تھا جو عام طور پر رائج ہے اہلحدیث والا مصافحہ نہیں کیا کرتے تھے“۔

 

(سیر ت المہدی حصہ سو م ص206)

 

ختم نبوت کے انکار پر تبلیغی جماعت اور قادیانی جماعت کا اتفاق ہے

 

مرزا قادیانی لکھتا ہے :

 

”اب بجز محمدی نبوت کے سب نبو تیں بند ہیں۔ شریعت والا نبی کوئی نہیں آسکتا اور بغیر شریعت نبی ہو سکتا ہے مگر وہی جو پہلے امتی ہو۔ پس اس بناءپر میں امتی ہوں اور نبی بھی“۔

 

(تجلیات الہیہ ص25)

 

مولانا قاسم نانو تو ی مدرسہ دیو بند کے بانیوں میں سے ہیں، اپنی کتاب تحذیر الناس ص28 پر لکھتے ہیں۔”اگر بالفرض بعد زمانہ نبوی صلعم بھی کوئی نبی پیدا ہوتو پھر بھی خاتمیت محمدی میں کوئی فرق نہ آئے گا“۔

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...