Reply To Wahabi: Surah Al Hajj {22} Verse 73

RadiatingAli

تجویز کردہ جواب

Allahu Akhbar, Prophet had already foretold that Najdia will recite the Quran but it will not go below their collar bone, in another hadith he said they will be stupid, true are the words of Messenger of Allah, Quran can never reach to the heart of Wahabi.

Allah Subhana Wa Tallah states in the Quran:

* Surah Nahl [16] verses 17: "Is then He, Who creates as one who creates not? Will you not then receive admonition? [20]. Those whom they invoke against Allah have not created anything, but are themselves created. [21]. (They are) dead, lifeless, and they know not when they will be raised up."

* Surah Fatir [35] verse 40 states: “Say: "Have ye seen (these) Mindu'nillah 'Partners' of yours whom ye call upon. Show Me what it is they have created in the (wide) earth. Or have they a share in the heavens? Or have We given them a Book from which they (can derive) clear (evidence)?- Nay, the wrong-doers promise each other nothing but delusions.“

* Surah Al Furqan [25] verse 3: “Yet have they taken mindu’nillah [Against Allah] gods that can create nothing but are themselves created; that have no control of hurt or good to themselves; nor can they control death nor life nor resurrection.“

* Surah Al Hajj {22} Verse 73: "O men! Here is a parable set forth! listen to it! Those on whom, besides Allah, ye call, cannot create (even) a FLY, if they all met together for the purpose! and if the FLY should snatch away anything from them, they would have no power to release it from the FLY. Feeble are those who petition and those whom they petition!"

These verses of the Quran reffer to the stone made idols, if the Wahabi wishes to attribute these verses to humans then he should note that here the context is, Allah is stating you have taken Idols as gods show me what they have created, if this verse is taken out of its historical context and Asbab Un Nuzul are ignored, this would be damning for Tawheed then Wahabis must beleive in two gods, because Allah demands that those who have taken gods besides Allah show them what those gods have created, if a polythiest could show what his god created, this would imply Allahs demand was met, hence the claim of the polytheists that X being is god will be substantiated.

Allah Subhana Wa Tallah states:

* Surah Al Imran {3} Verse 49: "And (appoint him) an apostle to the Children of Israel, (with this message): "'I have come to you, with a Sign from your Lord, in that I make for you out of clay, as it were, the figure of a BIRD, and breathe into it, and it becomes a BIRD by Allah's leave: And I heal those born blind, and the lepers, and I quicken the dead, by Allah's leave; and I declare to you what ye eat, and what ye store in your houses. Surely therein is a Sign for you if ye did believe; ..."

* Surah Al Maidah {5} Vesrse 110: "Then will Allah say: "O Jesus the son of Mary! Recount My favour to thee and to thy mother. Behold! I strengthened thee with the holy spirit, so that thou didst speak to the people in childhood and in maturity. Behold! I taught thee the Book and Wisdom, the Law and the Gospel and behold! thou makest out of clay, as it were, the figure of a BIRD, by My leave, and thou breathest into it and it becometh a BIRD by My leave, and thou healest those born blind, and the lepers, by My leave. And behold! thou bringest forth the dead by My leave. And behold! I did restrain the Children of Israel from (violence to) thee when thou didst show them the clear Signs, and the unbelievers among them said: 'This is nothing but evident magic."

Agar yeh ayaat but'toon kay leyeh nazal nahin huween aur insanoon kay leyeh be hen toh phir Isa'yit sachi ho gaee, Tawheed batal ho gaee, Isa alayhis salam Allah kay Shareek bar haq sabit ho gahay. Allah toh kehta heh kay kay mindu'nillah kuch nahin bana saktay, makh'khi be nahin bana saktay, magar jis ko Christian khuda mantay hen, yehni Isa alayhis salam, woh toh murdoon ko zinda kerta heh, mat'ti kay parindeh bana ker un meh jaan phoonkta heh, nateeja kia nikla, baqaul Wahabiat kee mantaq Christianity mazhab e bar haq, Isa alayhis salam Shareek e Illahi bar haq, aur Islam, Quran batal.

Ahle Sunnat Wal Jammat ka aqeedah heh kay yeh ayaat sari mat'ti, stone, material say jitnay be banay but'h hen jin kee pooja kee jaati thee, aur kee jaati heh, cha'hay woh Alat, Uzzat, Manat, Rama, Karishna, Ganesh, Hanuman, Budha, kissi ka be but'h ho yeh ayaat un kay mutaliq hen, woh murda hen, woh makhi bee nahin bana saktay, un ko kohi khabr nahin kay qayamat kab ahay gee, aur agar makhi un kee nazr kee huwi cheese ko utha leh toh wapis nahin la saktay, kissi insaan ko nafa aur nuqsaan kee taqat nahin rakhtay, zindge aur utha'hay janay per un ko control nahin.

Allah kay nek, momin, saliheen, Awliyah, Ambiyah are given authority, izn, permission, power, from Allah toh perform the magnificant feets which no ordinary can take, Ibn Taymiyah the Muajjasimi apostat writes in his:Aqeedat Il Wasatiyah, I have sharh of it published by DArus Salam, page 211, Ahlus Sunnah Beleive in Karamat of Awliyah, find it and read it.

Mukhtasar jitni be ayaat jin meh "Mindunillah" ka lafz istimaal huwa heh IDOLS kay leyeh bola gaya heh, kissi Nabi, Wali, Insaan, Sahabi, Tabi, kay leyeh nahin bola gaya, agar Mindunillah wali ayaat ko insaanoon per chispan keeya jahay toh phir is ayaat ko be chispan ker kay dekh lenh:

* Surah Al Anbiya [21] 98: “Verily ye, and the gods that ye worship Mindunillah [against Allah], are FUEL for Hell! to it will ye (surely) come!”

Abh Isa alayhis salam kee ibadat hoti heh, Wahabi mazhab meh woh jahanumi hoon gay, Ahle Sunnat kay aqeedeh meh Mindunillah kay ilfaaz sirf aur sirf IDOLS kay leyeh bolay gahay hen.

Aakhar meh Wahabi bee pesh kerda ayaat kee Quran say Tafsir:

* Surah Al Hajj {22} Verse 73: "O men! Here is a parable set forth! listen to it! Those on whom, besides Allah, ye call, cannot create (even) a FLY, if they all met together for the purpose! and if the FLY should snatch away anything from them, they would have no power to release it from the FLY. Feeble are those who petition and those whom they petition!"

* Surah Al Furqan [25] verse 3: “Yet have they taken mindu’nillah [Against Allah] gods that can create nothing but are themselves created; that have no control of hurt or good to themselves; nor can they control death nor life nor resurrection.“

Pehli ayaat meh zikr heh kay woh kuch nahin bana saktay makh'khi bee nahin dosri ayaat meh wazahat heh kay jin Mindunillah ko khuda, god, bana leeya heh woh kuch nahin bana saktay balkay khud banahay gahay hen. Sabat huwa kay pehli ayaat ILA [gods} kee taqat kee nafi meh thee, aur Mushrikeen kay IDOLS, Alat'Uzat Manat kay baray meh thee, keyun kay "gods" plural heh.

Muhammed Ali Razawi

Mukhtasar jitni be ayaat jin meh "Mindunillah" ka lafz istimaal huwa heh IDOLS kay leyeh bola gaya heh, kissi Nabi, Wali, Insaan, Sahabi, Tabi, kay leyeh nahin bola gaya, agar Mindunillah wali ayaat ko insaanoon per chispan keeya jahay toh phir is ayaat ko be chispan ker kay dekh lenh:

'Mindunillah' ka matlab kia hai?

Allah k siwa koi b ho..

..Agar Nabi, Wali, Insaan, Sahabi, Tabi is main nahi aatay to batao k yeh phir Allah hi hoay na?kion k jab Allah k siwa nahi to phir Allah hi hoa in ko Allah b kaha jasakta hai!(Nauz-o-Billah)

Acha agar yeh sab Mindunillah hen toh loh, phir tumaray mazhab kay Sahabi, Tabi, Tabi'tabi, Rasool sab jahanumi hen:

* Surah Al Anbiya [21] 98: “Verily ye, and the gods that ye worship Mindunillah [against Allah], are FUEL for Hell! to it will ye (surely) come!”

Jahanum kee aag kaa eendan hen, kia jis mazhab ko tooh manta heh us ka Nabi us kay Sahabi jahanum kee aag ka eedan hen?

Kaffir tooh millay teray saar maar doon. Allah tallah teray jesay Kaffiroon ko Ummat say mafooz rakhay, ameen.

"Min" ka joh/those, "doon" qatay/khilaaf, "illah" Allah, yehni joh Allay say qatay, joh Allah kay khilaaf woh jahanum ka eendan hen,

yehni joh Allah kay khilaaf khuda bana leeyeh gahay, woh kuch nahin bana saktay, kuch be nahin ker saktay, Allah kay Nabi, Sahabah, Awliyah Allah say qatay nahin Allah say jooray hen woh Allah kay Khilaaf nahin Allah kay haami hen, is leyeh Allah joh us kay saath hen, us kay haami hen us say qatay nahin un kay mutaliq Allah farmata heh kay meh un kay haath pahoon qaan ankhen ban jata hoon, yehni woh qudrat e illahi un ko ata hoti heh, hathoon say parindeh banahen aur phoonkeh toh mat'ti meh jaan dal denh, murdoon ko zinda ker denh gar meh kia chupa kr ahay hen woh bata denh.

Tum nay in ayatoon ka misdaaq tehraya khabees kaffir mujjay pata ho kay tooh kahan rehta heh meh tera sar marwa doon.

Muhammed Ali Razawi

مراسلہ: (ترمیم شدہ)

Aur aap k Alahazrat b in ko Mindonillah hi samjhatay hain!

Agar in ko Mindonillah na samjhatay to in ko yahan discuss na kertay!Aur aap k Alahazrat nay is ayat ki tashreeh sahi ki hai !  :)

TArjuma Kanzul-Iman:

43314288.jpg

Tarjama e Kunz Ul Imaan hazar heh:

"Bey shak tum, aur joh kuch, Allah kay sawa tum poojtay ho, sab jahanum ka eendan ho, tummeh is meh jana, agar yeh khuda hotay jahanum meh nah jatay, aur in sab meh hamesha is meh rehna."

Sayyidi Ala Hazrat nay sirf tarjumah keeya, kohi wazahat nahin kee, mindu'nillah technical term heh joh Kaffiroon aur un kay Idols leyeh istimal huwi.

Allah tallah nay Mindunillah yehni Mushrikeen aur un kay Idols ko jahanum ka eendan farmaya heh, yeh Ahle Sunnat ka mowaqif heh:

* Surah Al Baqarah {2} Verse 24: "But if ye cannot- and of a surety ye cannot- then fear the Fire whose fuel is men and STONES,- which is prepared for those who reject Faith."

* Surah At'Tehreem {66} Verse 6: "O ye who believe! save yourselves and your families from a Fire whose fuel is Men and STONES, over which are (appointed) angels stern (and) severe, who flinch not (from executing) the Commands they receive from Allah, but do (precisely) what they are commanded."

These two verses hint at the meaning of verse 21:98, Allah says fuel of hell fire is men, and stones, men reffers to the Mushrikeen, and stones to their idols which are made from stones.

Aakhar meh Mindu'nillah Idols hen aur Tafsir Ibn Kathir:

The Idolators and their gods are Fuel for Hell

Allah says to the people of Makkah, the idolators of the Quraysh and those who followed their religion of idol worship:

[

إِنَّكُمْ وَمَا تَعْبُدُونَ مِن دُونِ اللَّهِ حَصَبُ جَهَنَّمَ]

(Certainly you and that which you are worshipping now besides Allah, are (but) Hasab for Hell!). Ibn `Abbas said: "Kindling.'' This is like the Ayah:

[

وَقُودُهَا النَّاسُ وَالْحِجَارَةُ]

(whose fuel is men and stones) [66:6]. According to another report, Ibn `Abbas said:

[حَصَبُ جَهَنَّمَ]

(Hasab for Hell) means firewood in (the dialect of the people of) Zanjiyyah. Mujahid, `Ikrimah and Qatadah said: "Its fuel.'' Ad-Dahhak said: "The fuel of Hell means that which is thrown into it.'' This was also the view of others.

[أَنتُمْ لَهَا وَارِدُونَ]

((Surely) you will enter it.) means, you will go into it.

[لَوْ كَانَ هَـؤُلاءِ ءَالِهَةً مَّا وَرَدُوهَا

]

(Had these been gods, they would not have entered there,) means, if these idols and false gods which you worshipped instead of Allah, had really been gods, they would not have entered the Hellfire.

[

وَكُلٌّ فِيهَا خَـلِدُونَ]

(and all of them will abide therein forever.) means, the worshippers and the objects of their worship will all abide therein forever.

[

لَهُمْ فِيهَا زَفِيرٌ]

(Therein they will be breathing out with deep sighs and roaring) This is like the Ayah:

[

لَهُمْ فِيهَا زَفِيرٌ وَشَهِيقٌ]

(they will have (in the Fire), Zafir and Shahiq) [11:106]. Zafir refers to their exhalation, and Shahiq refers to their inhalation.

[وَهُمْ فِيهَا لاَ يَسْمَعُونَ[/right]]

(and therein they will hear not.)

Tafsir Ibn Kathir and all the Muffasireen have stated that in this verse the Mindu'nillah are Idols, Prophet said Tafsir Bir Ray, meaning out of his own opinion which has no basis on Quran or Sunnah will take people to hellfire.

If the assertion that Mindunillah reffers to Nabi's, Wali's Angles, Jinn, especially Momineen then this verse categorically proves that those who are worshipped will to go hellfire. Aur agar Mindunillah ko Waliyoon Nabiyoon Sadiqeen, Shoohada, Salihieen Awliyah e Kamileen, sab per chispan keeya jahay toh phir jis jis kee ibadat hogi, begher exclusion kay har woh Jahanumi heh, aur esa kuffr aur gustakh aur baqwas mazhab Wahabiat hee ho sakti heh jis kay Nabi, Wali, Shoohadah, jahanumi ho saktay hen sirf is waja say kay kissi ghair nay in kee ibadat kee.

Agar yahee baat hoti toh Allah kay Nabi kay dushman toh bot hen, Bush ko sirf RasolAllah kee ibadat kerni thee, khuda maan ker RasoolAllah ko Sajdah kerna thah, aur mazallah aap toh RasoolAllah ko idol bata ker jahanum meh behij denh gay.

Dosra Allah nay farmaya heh kay Mindunillah toh Makhi be nahin bana saktay, aur yeh har Mindunillah kay baray meh heh, yeh nahin farmaya kay sirf un meh ek mindunillah heh joh bana sakay ga baqi kuch nahin bana saktay balkay Allah tallah nay Mindunillah kay mutaliq farmaya MIndunillah kuch be nahin bana saktay, yehni joh Allah say door hen, Allah say qat chukay hen woh kuch be nahin bana saktay, abh Allah say Kaffir Mushirk qat chukay hen, door ho gahay hen woh kuch nahin bana saktay, yeh toh Ahle Sunnat ka aqeedah Wahabiat ka aqeedah kay Isa alayhis Salam Mindunillah hen toh bataho Allah jhoota heh, ya Quran meh contradiction heh, ya mano kay Mindunillah IDOLS ko bola gaya heh, keyun kay Isa alayhis salam joh aap kay baqaul mindunillah hen AUR BAQAUL BARI TALLAH MINDUNILLAH makhi nahin bana saktay toh PHIR ISA ALAYHIS SALAM PARINDAY KESAY BANA SAKTAY HEN:

* Surah Al Imran {3} Verse 49: "And (appoint him) an apostle to the Children of Israel, (with this message): "'I have come to you, with a Sign from your Lord, in that I make for you out of clay, as it were, the figure of a BIRD, and breathe into it, and it becomes a BIRD by Allah's leave: And I heal those born blind, and the lepers, and I quicken the dead, by Allah's leave; and I declare to you what ye eat, and what ye store in your houses. Surely therein is a Sign for you if ye did believe; ..."

Abh nateeja yeh nikalta heh:

* Allah nay jhoot bola thah kay Mindunillah kuch nahin bana saktay,

* Allah ko pata nahin thah, kay Mindunillah bana saktay hen ya nahin,

* Quran meh contradiction heh,

* Isa'hiyat sachi heh keyun kay jis ko woh poojtay hen us nay parinda bana deeya,

* Mindunillah IDOLS aur MUSHRIKEEN kay leyeh bola gaya heh.

Muhammed Ali

Edited by RadiatingAli

Aur Mushrkeen-e-Makkah nay Hazrat Ibraheem (as) ka b but banaya hoa tha.....Us k baaray main aap ka kia khiyaal hai....Aur HAzrat Isa (as) b Mindonillah hain .....Yeh to main nay Quran say saabit ker dia hai.....

Sab say asaan kaam copy&paste krna heh. Kon see ayaat meh Allah tallah nay Isa alayhis salam ko Mindu'nillah farmaya heh, aur kon see Ibrahim alayhis salam kay BUT'H bananay ka saboot heh, aur agar Hazrat Ibrahim Alayhis Salam ka But'h banaya gaya heh toh Ibrahim Alayhis Salam jahanumi hoon gay ya joh un ka but'h banaya gaya thah, agar but'h toh Ahle Sunnat ka Maslak sabat heh.

Meh kehta hoon: "Joh Kuttay aur Soowar kay bachay hen dekhtay aur suntay hen." Abh aap dekhtay aur suntay be hen, toh kia aap qiyaas keren gay kay meh aap ko Kuttay aur Soowar ka bacha keh raha hoon. Jee aap esa qiyaas nahin keren gay is ayaat say toh phir: "Bey shak tum, aur joh kuch, Allah kay sawa tum poojtay ho, sab jahanum ka eendan ho, tummeh is meh jana, agar yeh khuda hotay jahanum meh nah jatay, aur in sab meh hamesha is meh rehna." keyun qiyaas apni aqal kay mutabiq ker rahay hen, balkay Arabi zubaan ko peren, aur Tafsir Bir Ray nah keren balkay Asbab Un Nuzul ko dekhen kay is ayaat kay Asbab un Nuzul kia hen. Aur Mufassireen nay kia wazahat kee heh, aap kee mangarat baqwas hujjat nahin:

* Tafsir Ibn Abbas: "(O mankind!) He means the people of Mecca. (A similitude is coined) He has explained the likeness of your deities, (so pay ye heed to it) and respond: (Lo! those on whom ye call beside Allah) of idols (will never create a fly) they will never be able to create a fly (though they) the worshipped and the worshippers (combine together for the purpose) they will not be able to create a fly. (And if the fly took something) like honey with which are sullied for example (from them) from the deities, (they could not rescue it from it) the deities would not be able to take it back from the fly. (So weak are (both) the seeker) i.e. the deity (and the sought) and the fly! It is also said that this means: so weak are both that which is worshipped and the worshipper."

* Tafsir Al Jalalayn: "O mankind, that is to say, [O] people of Mecca, a similitude is being struck, so listen to it, and it is that: truly those on whom you call, [whom] you worship, besides God, that is, other than Him, and these are the idols, will never create a fly (dhubāb is a generic noun, the singular of which is dhubāba, for both the masculine and the feminine) even if they rallied together to do so, to create it. And if a fly should take away something from them, [such as a drop] of the scents or the saffron in which they drench themselves, they would not be able to recover that from it, because of their [complete] incapacity: so how can they worship those [whom they suppose to be] partners of God, exalted be He? An odd thing — which He has expressed by striking a similitude. Feeble is the seeker, the worshipper, and the [thing] sought, the [thing] worshipped!"

* Tafsir Ibn Kathir:

The insignificance of the Idols and the foolishness of their Worshippers:

Here Allah points out the insignificance of the idols and the foolishness of those who worship them.

(O mankind! A parable has been made,) meaning, a parable of that which is worshipped by those who are ignorant of Allah and who join others as partners with Him. (so listen to it) pay attention and understand. (Verily, those on whom you call besides Allah, cannot create a fly, even though they combine together for the purpose.) Even if all the idols and false gods whom you worship were to come together to create a single fly, they would not be able to do that. Imam Ahmad recorded that Abu Hurayrah recorded the Marfu` report: "Who does more wrong than one who tries to create something like My creation Let them create an ant or a fly or a seed like My creation!" This was also recorded by the authors of the Two Sahihs via `Umarah from Abu Zur`ah from Abu Hurayrah, who said that the Prophet said: (Allah says: "Who does more wrong than one who tries to create (something) like My creation Let them create an ant, let them create a grain of barley.") Then Allah says: (And if the fly snatches away a thing from them, they will have no power to release it from the fly.) They are unable to create a single fly and, moreover, they are unable to resist it or take revenge against it if it were to take anything from the good and perfumed thing on which it lands. If they wanted to recover that, they would not be able to, even though the fly is the weakest and most insignificant of Allah's creatures. Allah says: (So weak are the seeker and the sought.) Ibn `Abbas said, "The seeker is the idol and the sought is the fly." This was the view favored by Ibn Jarir, and it is what is apparent from the context. As-Suddi and others said, "The seeker is the worshipper, and the sought is the idol." Then Allah says:(They have not regarded Allah with His rightful esteem.) meaning, they have not recognized the might and power of Allah when they wor- ship alongside Him those who cannot even ward off a fly, because they are so weak and incapable."

Sabat huwa kay Mindunillah is ayaat meh Idols hen, aur Nabi {SAW} ko ya kissi be Nabi ko Mindunillah kehna gustakhi heh aur is ka murtaqib Kaffir heh musalmaan nahin.

Kissi ek ka refference doh, kissi ek Muffasir ka reffernce doh jis meh unoon nay Nabi Wali ko Mindunillah bataya ho, har giz nahin ho sakta kay Mufassir kohi esa likhay yeh bina baap kay logoon ka aqeedah heh, yehni Abdullah Ibn Ubai kay gustakh group ka.

Muhammed Ali Razawi

Edited by RadiatingAli

Ali sahib Nabion k mojazoon ko batour daleel paish nahi kia kertay.......Nabion k mojazay Allah ki taraf say hotay hain....

Kiss nay kaha kay Ambiyah kay mojzay daleel nahin ban saktay, kohi ayaat o Hadith pesh kero. apni mangarat baqwas pesh nah kero.

Surah Al Qasas {28} Verse 32: "Move thy hand into thy bosom, and it will come forth white without stain (or harm), and draw thy hand close to thy side (to guard) against fear. Those are the two are burhan {credentials, evidence, saboot} from thy Lord to Pharaoh and his Chiefs: for truly they are a people rebellious and wicked."

Allah tallah nay Mojzat e Ambiyah ko burhan, yehni daleel, bataya heh aur tooh keyun Miracles kay burhan honay ka munkir heh.

Agar un kay mojzay un kee nabuwat kee daleel hen, Nabi e Illahi honay kee daleel ban saktay hen toh phir un kay mojzay woh kia hen aur kia nahin sabat kernay kay kee daleel ban saktay hen, Nabi hen, magar Mindunillah nahin, agar nah hotay toh woh parinday nah bana saktay, keyun kay Mindunillah kay baray meh Allah nay farmaya heh kay woh kuch nahin bana saktay. Ya phir woh Mindunillah nahin hen aur is waja say unoon nay parinday bana deeyeh, ya phir hen aur Quran meh ikhtilaaf heh, ya phir Allah ko Mindunillah kee taqat ka pata nahin thah.

Wahabi sab say ghalti mansoob kr saktay heh Nabi kay mutaliq aqeedah rakh sakta heh kay woh jahanumi ho saktay hen, Allah ghalti ker sakta heh, Quran meh contradiction heh, magar ek baat kabi bee Wahabi nahin manay ga: "Muj say ghalti huwi Quran ko samajnay meh."

Muhammed Ali Razavi

Sab say asaan kaam copy&paste krna heh. Kon see ayaat meh Allah tallah nay Isa alayhis salam ko Mindu'nillah farmaya heh, aur kon see Ibrahim alayhis salam kay BUT'H bananay ka saboot heh, aur agar Hazrat Ibrahim Alayhis Salam ka But'h banaya gaya heh toh Ibrahim Alayhis Salam jahanumi hoon gay ya joh un ka but'h banaya gaya thah, agar but'h toh Ahle Sunnat ka Maslak sabat heh.

Ali sahib aap pehlay jo ayat mai nay aap k saamanay paish ki hai us ko padh laitay...........Jis main wazah tour per Hazrat Isa (Alaih SAlam) ko Mindonilah kaha gaya hai........Aur tumhaari baat sahi hai k HAzrta Isa (Alaih Salam) ka but Jahnum main jaya ga!Aur agar HAzrat Isa(Alaih Salam) ko MindoNillah nahi maano gay to tum brailvi hazrat ko maananaa padhay ga k Isai lougoon ka aqeedah apnay Nabi k baaray main sahi hai!

Aur HAzrat Ibrahim (Alaih Salam) k but ka honay ka saboot humain Bukhaari Shareef main milta hai......

Bukhaari Sharif    Bab: Anbia (Aliah Salam) ka biyan!

post-3847-12548913393931.jpg

post-3847-12548913461894.jpg

Edited by Faisi

Aa jahay ga Sirat e Mustaqeem pay batoon hee batoon say,

Gunsay say nah mana toh, maan jahay ga haq kee latoon say,

Awal kissi be Hadith meh joh tum nay quote kee heh Tasweer ko But'h nahin bola gaya yeh aap kee qiyaas heh jis per kohi saboot aap pesh nahin kr saktay.

Dohim kissi be Hadith say Tasaweer ka but'h hona, idol hona sabat nahin, but'h woh cheese joh pathar say bani ho, Tasweer but'h nahin, kabi dictionary khol ker per lena But'h, Idol, Asnaam, kee definition kia hoti heh. Yeh Biddat aap kee gari huwi heh kay Tasweer but'h ho sakti heh.

Aur chalo farz ker loh kay Tasweer but'h heh, toh Ibrahim alayhis Salam kee Tasweeri-but'h jahanum meh jahay ga, ya Hazrat Ibrahim Alayhis Salam kee zaat e muqadisa? Yaad rahay kay Allah tallah nay farmaya jin ko tum poojtay ho woh Jahanum ka eendan hen. Aap kay pass doh choices hen, Tasweer kee zahiri pooja hoti thee is leyeh woh jahanum meh jahay gee, Ibrahim Alayhis Salam kee pooja haqiqi mafoom meh hoti thee is leyeh woh jahen gay.

Agar aap Allah kay Nabi ko jahanum behjen toh bila shak o shuka kaffir murtad ho jahen gay phir toh tummeh be apnay kuffr pay shaq nahin hoga. Aur agar Tasweer jahanum meh jahay jee joh aap kay mutabiq but'h heh toh phir yeh sabat huwa joh meh nay shoroon meh likha thah kay Mindunillah but'hoon ko farmaya gaya heh.

Tesra Mindunillah agar kuch nahin ker saktay, kuch bana nahin saktay toh Ibrahim Alayhis Salam nay murda parindoon ko awaaz deeh woh urh ker aa gahay:

* Surah Al Baqarah {2} Verse 260: "Behold! Abraham said: "My Lord! Show me how Thou givest life to the dead." He said: "Dost thou not then believe?" He said: "Yea! but to satisfy My own undertaking." He said: "Take four BIRDS; Tame them to turn to thee; put a portion of them on every hill and call to them: They will come to thee (Flying) with speed. Then know that Allah is Exalted in Power, Wise."

Magar Allah Mindunillah kay baray meh Quran meh farmata heh kay woh mot'h aur hayat per qadir nahin hen:

Is leyeh Ambiyah alayhis Salam, aur Awliyah e Kamileen, Saliheen, ko Mindunillah tehrana kuffr heh, keyun kay yeh un kee shaan meh gustakhi heh. Mindu'nilllah kuch bana nahin saktay, ka achay buray, mot hayat, per control nahin, woh kuch be nahin bana saktay hatta kay makhi bee nahin bana saktay, woh jahanum ka eendan hen, magar Ambiyah alayhis Salam un ko Allah ke taraf say mot aur hayat per be control heh, woh makhi toh kia joh chahen bi'iznillah bana denh.

Aakhar meh ek dafa phir, Min ka mana 'joh', doon ka mana 'qata/khilaaf' yehni joh Allah say qat gaya woh yehni Mushrikeen woh Allah say qatay thay, aur Allah kay khilaaf thay, aur un kay but'h Allah kay khilaaf Ila banahay gahay thay, is leyeh linguistic hee sabat kerta heh kay Mindunillah kon hen.Allah kay Ambiyah na toh Allah kay khilaaf hen, nah Allah say qatay hen, woh Alllah kee hee Ila mantay hen aur lyke e ibadat mantay hen is leyeh Ambiyah alayhis Salam, aur Awliyah e Kamileen, Saliheen per woh ayaat fit ker joh but'toon kay leyeh nazil huwi, Sahih Bukhari kee Hadith, Ibn Umar radiallah tallah kay mutabiq: "Qaynaat e bari tallah meh sab say ziyada shareer hen."

Muhammed Ali Razawi

Ali sahib aap pehlay jo ayat mai nay aap k saamanay paish ki hai us ko padh laitay...........Jis main wazah tour per Hazrat Isa (Alaih SAlam) ko Mindonilah kaha gaya hai........Aur tumhaari baat sahi hai k HAzrta Isa (Alaih Salam) ka but Jahnum main jaya ga!Aur agar HAzrat Isa(Alaih Salam) ko MindoNillah nahi maano gay to tum brailvi hazrat ko maananaa padhay ga k Isai lougoon ka aqeedah apnay Nabi k baaray main sahi hai!

Jhootay Kaffir per Allah kee lanat, ayaat pesh kero, jis meh Isa alayhis salam ko Mindunillah likha gaya heh. Mujjay rab kee kasam tera qatal musalmanoon per farz ban chooka heh joh tujjay qatal keray ka khuda kee khasam Allah say us ko jannat meh reward millay ga.

Dosra Allah tallah nay Quran meh farmaya heh kay Mindunillah kuch nahin bana saktay, aur Quran meh Isa alayhis salam nay mati kay parinday ko jaan bakhsi, tum bataho mindunillah agar esa ker leh toh phir Isai mazhab sacha heh, keyun kay Allah nay farmaya kay Mindunillah kuch nahin bana saktay keyun kay woh khuda nahin Allah nahin, agar bana lenh toh phir Allah ka Quran jhoota aur Isa alayhis salam khuda sabat huway, aap mujjay nah kahen aap Isa alayhis salam ko Khuda maan lenh aur Isa'hiyit qabool ker lenh, keyun kay aap kay mazhab jin ko aap mindunillah mantay hen unee ko isaee khuda mantay hen aur Allah nay mindunillah kee khudaee kay rad meh farmaya woh kuch nahin bana saktay aur agar bana lenh toh phir un kee khudaee sabat heh. Aap ka mazhab ap kay mazhab hee say batal sabat hota heh aur christianity sach sabat hoti heh agar Wahabiat ka mowaqif qabool keeya jahay.

Tum jahil ho tumaray pass meri kissi bee point daleel, ka kohi jawab nahin bas sirf bachoon kee tera meh nah mnaoon, nahin nahin esa nahin, har giz nahinmanoon ga, :lol::lol:

Rasoolallah nay farmaya thah intihahi bewaqoof hoon gay Najdi Wahabi, aur please tum jari rakho, jitni bewaqoofiyan aur bongiyan tum maro gay itni hadith kee ziyada tashri hogi, tumari bewaqoofiyan aur RasoolAlah ka farmaan ;) impress me with anohter stupidit of yours, i bet u didnt hit me with ur best stupidity yet, meh samajta hoon kay tum nay abhi taq ek secret stupidity rakhi huwi heh joh tum last resort istimal kertay ho, come out with your sepcial stupidity, its time that u use it on me :lol::lol: i promose yu i will rate ur stupidness on Stupidio-Metre and tell u how stupid you have been.

Muhammed Ali Razawi

Meh kehta hoon: "Joh Kuttay aur Soowar kay bachay hen dekhtay aur suntay hen." Abh aap dekhtay aur suntay be hen, toh kia aap qiyaas keren gay kay meh aap ko Kuttay aur Soowar ka bacha keh raha hoon. Jee aap esa qiyaas nahin keren gay is ayaat say toh phir: "Bey shak tum, aur joh kuch, Allah kay sawa tum poojtay ho, sab jahanum ka eendan ho, tummeh is meh jana, agar yeh khuda hotay jahanum meh nah jatay, aur in sab meh hamesha is meh rehna." keyun qiyaas apni aqal kay mutabiq ker rahay hen, balkay Arabi zubaan ko peren, aur Tafsir Bir Ray nah keren balkay Asbab Un Nuzul ko dekhen kay is ayaat kay Asbab un Nuzul kia hen. Aur Mufassireen nay kia wazahat kee heh, aap kee mangarat  baqwas hujjat nahin:

* Tafsir Ibn Abbas: "(O mankind!) He means the people of Mecca. (A similitude is coined) He has explained the likeness of your deities, (so pay ye heed to it) and respond: (Lo! those on whom ye call beside Allah) of idols (will never create a fly) they will never be able to create a fly (though they) the worshipped and the worshippers (combine together for the purpose) they will not be able to create a fly. (And if the fly took something) like honey with which are sullied for example (from them) from the deities, (they could not rescue it from it) the deities would not be able to take it back from the fly. (So weak are (both) the seeker) i.e. the deity (and the sought) and the fly! It is also said that this means: so weak are both that which is worshipped and the worshipper."

* Tafsir Al Jalalayn: "O mankind, that is to say, [O] people of Mecca, a similitude is being struck, so listen to it, and it is that: truly those on whom you call, [whom] you worship, besides God, that is, other than Him, and these are the idols, will never create a fly (dhubāb is a generic noun, the singular of which is dhubāba, for both the masculine and the feminine) even if they rallied together to do so, to create it. And if a fly should take away something from them, [such as a drop] of the scents or the saffron in which they drench themselves, they would not be able to recover that from it, because of their [complete] incapacity: so how can they worship those [whom they suppose to be] partners of God, exalted be He? An odd thing — which He has expressed by striking a similitude. Feeble is the seeker, the worshipper, and the [thing] sought, the [thing] worshipped!"

* Tafsir Ibn Kathir:

[/color]

Sabat huwa kay Mindunillah is ayaat meh Idols hen, aur Nabi {SAW} ko ya kissi be Nabi ko Mindunillah kehna gustakhi heh aur is ka murtaqib Kaffir heh musalmaan nahin.

Kissi ek ka refference doh, kissi ek Muffasir ka reffernce doh jis meh unoon nay Nabi Wali ko Mindunillah bataya ho, har giz nahin ho sakta kay Mufassir kohi esa likhay yeh bina baap kay logoon ka aqeedah heh, yehni Abdullah Ibn Ubai kay gustakh group ka.

Muhammed Ali Razawi

Beech mein koodne ki ma'zarat chahata hoon, 

tum challange na kia karo, is tafseer ko parh lo ghor se ke kisko( min doo nillah) kaha hay Allah ne , is tafseer mein puri bralviat nazar aarahi hay..ghor se parhiye

{ وَيَعْبُدُونَ مِن دُونِ ٱللَّهِ مَا لاَ يَضُرُّهُمْ وَلاَ يَنفَعُهُمْ وَيَقُولُونَ هَـٰؤُلاۤءِ شُفَعَاؤُنَا عِندَ ٱللَّهِ قُلْ أَتُنَبِّئُونَ ٱللَّهَ بِمَا لاَ يَعْلَمُ فِي ٱلسَّمَٰوَٰتِ وَلاَ فِي ٱلأَرْضِ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَىٰ عَمَّا يُشْرِكُونَ  

{ هَـؤُلاء شُفَعَـٰؤُنَا عِندَ ٱللَّهِ } فاعلم أن من الناس من قال إن أولئك الكفار توهموا أن عبادة الأصنام أشد في تعظيم الله من عبادة الله سبحانه وتعالى. فقالوا ليست لنا أهلية أن نشتغل بعبادة الله تعالى بل نحن نشتغل بعبادة هذه الأصنام، وأنها تكون شفعاء لنا عند الله تعالى. ثم اختلفوا في أنهم كيف قالوا في الأصنام إنها شفعاؤنا عند الله؟ وذكروا فيه أقوالاً كثيرة: فأحدها: أنهم اعتقدوا أن المتولي لكل أقليم من أقاليم العالم، روح معين من أرواح عالم الأفلاك، فعينوا لذلك الروح صنماً معيناً واشتغلوا بعبادة ذلك الصنم، ومقصودهم عبادة ذلك الروح، ثم اعتقدوا أن ذلك الروح يكون عبداً للإله الأعظم ومشتغلاً بعبوديته. وثانيها: أنهم كانوا يعبدون الكواكب وزعموا أن الكواكب هي التي لها أهلية عبودية الله تعالى، ثم لما رأوا أن الكواكب تطلع وتغرب وضعوا لها أصناماً معينة واشتغلوا بعبادتها، ومقصودهم توجيه العبادة إلى الكواكب. وثالثها: أنهم وضعوا طلسمات معينة على تلك الأصنام والأوثان، ثم تقربوا إليها كما يفعله أصحاب الطلسمات. ورابعها: أنهم وضعوا هذه الأصنام والأوثان على صور أنبيائهم وأكابرهم، وزعموا أنهم متى اشتغلوا بعبادة هذه التماثيل، فإن أولئك الأكابر تكون شفعاء لهم عند الله تعالى، ونظيره في هذا الزمان اشتغال كثير من الخلق بتعظيم قبور الأكابر، على اعتقاد أنهم إذا عظموا قبورهم فإنهم يكونون شفعاء لهم عند الله

تفسير مفاتيح الغيب ، التفسير الكبير/ الرازي (ت 606 هـ) مصنف و مدقق

Baqaul aap kay Ambiyah alayhis Salam Mindunillah hen, aur Allah farmata heh Mindunillah jahanum ka eendan hen, is per sawalaat hen

* Ibrahim Alayhis Salam Idol hen, ya woh tasweer,mati ka putla joh un kee yaad meh banaya gaya?

* Ibrahim alayhis Salam kee Tasweeri-but'h jahanum meh jahay ga, ya Hazrat Ibrahim Alayhis Salam kee zaat e muqadisa?

* Isa Alayhis Salam Idol hen, ya woh tasweer,mati ka putla joh un kee yaad meh banaya gaya?

* Isa alayhis Salam kee Tasweeri-but'h jahanum meh jahay ga, ya Hazrat Ibrahim Alayhis Salam kee zaat e muqadisa?

Na Khanjar uthay ga nay talwar tum say, yeh bazooh meray azmahay huway hen,

Meh nay Deobandiat aur Wahabiat, kay guru e azeem shagird bana huway hen,

Kia batahoon meh apni ilmi oqaat, guru e Najdia munazireh say bagay huway hen,

Muhamed Ali Razawi

Urdu ya English translation  ...

Dosri baat jis baat per meh challenge doon sari Deobandiat Wahabiat mil ker be aa jahay jawab nahin deh sakti. Tumara guruwoon kay muqabileh meh khadam mujadid e azam ka darja rakhta heh.

These ) when not Allah, know that some people said that those infidels disenchanted that most of idolatry in maximizing the God of the worship of God Almighty. They said we do not have civil (nastaghil) involve to worship God but we involve worship of these idols, and they are our intercessors with Allaah. Then they differed in how they said it in the idols ye God? They said the many statements: : they believed that the incumbent of each of the regions of the world, the spirit of a particular life world universe,  for that idol to a certain spirit and worked so idol worship, and worship  the soul, and believed that the soul be a slave of God and reciting the greatest bibadath. Second: they worship the planets and claimed that the planets that have the capacity to slavery God, and then when they saw that the planets look and sets and put them certain idols and worked her adoration and worship him guide to the planets. Third: they put on those specific jadoo idols and statues, and then draw near to it, as do the owners of Tsamat. Fourth: they put these idols and images of their Prophets and Okabarham, claiming that when they are preoccupied with the worship of the statues, those blessings to be intercessors with Allaah, and his counterpart in this time of operation of many of the blessings of creation to maximize the graves, believing that if they venerated their graves, they are intercessors to God

mere khiyal se ab samjh aajaega..kuch mistakes hongi magar samjh aajaega

These ) when not Allah, know that some people said that those infidels disenchanted that most of idolatry in maximizing the God of the worship of God Almighty. They said we do not have civil (nastaghil) involve to worship God but we involve worship of these idols, and they are our intercessors with Allaah. Then they differed in how they said it in the idols ye God? They said the many statements: : they believed that the incumbent of each of the regions of the world, the spirit of a particular life world universe,  for that idol to a certain spirit and worked so idol worship, and worship  the soul, and believed that the soul be a slave of God and reciting the greatest bibadath. Second: they worship the planets and claimed that the planets that have the capacity to slavery God, and then when they saw that the planets look and sets and put them certain idols and worked her adoration and worship him guide to the planets. Third: they put on those specific jadoo idols and statues, and then draw near to it, as do the owners of Tsamat. Fourth: they put these idols and images of their Prophets and Okabarham, claiming that when they are preoccupied with the worship of the statues, those blessings to be intercessors with Allaah, and his counterpart in this time of operation of many of the blessings of creation to maximize the graves, believing that if they venerated their graves, they are intercessors to God

mere khiyal se ab samjh aajaega..kuch mistakes hongi magar samjh aajaega

Saaf likha heh kay unoon nay IDOLS per tasweeren lagahuwi theen ... aur Tasweren is leyeh lagaheen theen keyun kay un ka aqeedah thah kay is kee waja say idols Allah ko pasandeeda hoon gay ....

Yeh Ahle Sunnat kay maslak ko sabat ker raha heh kay Mindunillah IDOLS hen. Joh topic heh us ka saboot aap kee daleel say mil gaya kay Midnunillah Idols hen, shukria.

Subject yeh heh Awliyah e Kamileen aur Ambiyah Mindunillah hen ya nahin. Wahabiat ka aqeedah heh kay woh Mindunillah hen joh khadam nay mutabiq Kufr heh aur hujjat e ihtimam kay baad musalmanoon ka farz banta heh kay esa aqeedah rakhnay walay ko qatal keeya jahay aur us kay maal o dolat ko zabt keeya jahay.

Edited by RadiatingAli

Baqaul aap kay Ambiyah alayhis Salam Mindunillah hen, aur Allah farmata heh Mindunillah jahanum ka eendan hen, is per sawalaat hen

* Ibrahim Alayhis Salam Idol hen, ya woh tasweer,mati ka putla joh un kee yaad meh banaya gaya?

* Ibrahim alayhis Salam kee Tasweeri-but'h jahanum meh jahay ga, ya Hazrat Ibrahim Alayhis Salam kee zaat e muqadisa?

* Isa Alayhis Salam Idol hen, ya woh tasweer,mati ka putla joh un kee yaad meh banaya gaya?

* Isa alayhis Salam kee Tasweeri-but'h jahanum meh jahay ga, ya Hazrat Ibrahim Alayhis Salam kee zaat e muqadisa?

Muhamed Ali Razawi

Saaf likha heh kay unoon nay IDOLS per tasweeren lagahuwi theen ... aur Tasweren is leyeh lagaheen theen keyun kay un ka aqeedah thah kay is kee waja say idols Allah ko pasandeeda hoon gay ....

Yeh Ahle Sunnat kay maslak ko sabat ker raha heh kay Mindunillah IDOLS hen. Joh topic heh us ka saboot aap kee daleel say mil gaya kay Midnunillah Idols hen, shukria.

Subject yeh heh Awliyah e Kamileen aur Ambiyah Mindunillah hen ya nahin. Wahabiat ka aqeedah heh kay woh Mindunillah hen joh khadam nay mutabiq Kufr heh aur hujjat e ihtimam kay baad musalmanoon ka farz banta heh kay esa aqeedah rakhnay walay ko qatal keeya jahay aur us kay maal o dolat ko zabt keeya jahay.

tum logonki aqal par matam karne ko dil karta hay, mein ne sirf ye sabit kia hay ke jin ghair Allah ko wo pukaarte thay wo koi pathar ke buth nahi thay balkay wo Abiya Kraam aur Aulia karam thay aur is tafseer se ye baat sabit ho jati hay.Tum log is baat ko nahi maante thay ke wo kufaar kisko pukaarte thay , tumharay nazdeek wo pathar ko pukaarte thay ..isi tarah se tum log bhi faut shuda buzurgu ko pukaarte ho jis tarah se wo kufaar pukaarte thay..tasveer ho ya statue , baat pukaarne ki hay, wo anibiya aur aulia ko pukara karte thay , jis trah se tum log pukaarte ho aur yahi Allah ne shirk kaha hay..aur shekhee maarne wale Allah ko pasand nahi hein..apne muh mian miththu na bana karo

Muhamed Ali Razawi

Ali sahab , aap baghir parhe hawa mein teer chalane ke aadi lagte hein aur phir opar sheekhian maarte hein, 

وَيَوْمَ يَحْشُرُهُمْ وَمَا يَعْبُدُونَ مِن دُونِ ٱللَّهِ فَيَقُولُ أَأَنتُمْ أَضْلَلْتُمْ عِبَادِي هَؤُلاَءِ أَمْ هُمْ ضَلُّوا ٱلسَّبِيلَ

قوله تعالى: { وَيَوْمَ يَحْشُرُهُمْ } قرأ ابن محيصِن وحميد وابن كثير وحفص ويعقوب وأبو عمرو في رواية الدورِيّ: { يَحْشُرُهُمْ } بالياء. واختاره أبو عبيد وأبو حاتم؛ لقوله في أول الكلام: «كَانَ عَلَى رَبِّكَ» وفي آخره { أَأَنْتُمْ أَضْلَلْتُمْ عِبَادِي هَأُلاءِ }. الباقون بالنون على التعظيم. { وَمَا يَعْبُدُونَ مِن دُونِ ٱللَّهِ } من الملائكة والإنس والجن والمسيح وعُزير؛.

تفسير الجامع لاحكام القرآن/ القرطبي (ت 671 هـ) مصنف و مدقق

Imam Qurtubi (min doo nillah) ki tafseer mein likh rahay hein ke (MALAIKA_JIN_INSAAN_MASIH_UZAIR) 

وأما الأكثرون فزعموا أن المراد هو الملائكة وعيسى وعزير عليهم السلام، قالوا ويتأكد هذا القول بقوله تعالى:

The majority is claiming that is to be angels, Jesus, peace be upon them Uzair, they say, and make sure that, saying the Almighty:

تفسير مفاتيح الغيب ، التفسير الكبير/ الرازي (ت 606 هـ) مصنف و مدق

{ وَيَوْمَ نَحْشُرُهُمْ } بالنون والتحتانية { وَمَا يَعْبُدُونَ مِن دُونِ ٱللَّهِ } أي غيره من الملائكة وعيسى وعزير والجنّ { فَيَقُولُ } تعالى بالتحتانية والنون للمعبودين إثباتاً للحجة على العابدين: { ءَأَنْتُمْ } بتحقيق الهمزتين وإبدال الثانية ألفاً وتسهيلها وإدخال ألف بين المُسهلة والأخرى وتركه { أَضْلَلْتُمْ عِبَادِى هـَٰؤُلآءِ } أوقعتموهم في الضلال بأمركم إياهم بعبادتكم { أَمْ هُمْ ضَلُّوا ٱلسَّبِيلَ } طريق الحق بأنفسهم؟.

* تفسير تفسير الجلالين/ المحلي و السيوطي (ت المحلي 864 هـ) مصنف و مدقق

ab jaldi se iski koi taaveel karo..

Meh nay farz ker kay yeh sawaal poochay thay, jin ka jawabat denh:

In sawalat kay jawabat Tafasiroon kee khud wazahat ker denh gay.

Aur aap kee pesh kerda daleel joh pehlay quote kee thee:

These ) when not Allah, know that some people said that those infidels disenchanted that most of idolatry in maximizing the God of the worship of God Almighty. They said we do not have civil (nastaghil) involve to worship God but we involve worship of these idols, and they are our intercessors with Allaah. Then they differed in how they said it in the idols ye God? They said the many statements: : they believed that the incumbent of each of the regions of the world, the spirit of a particular life world universe, for that idol to a certain spirit and worked so idol worship, and worship the soul, and believed that the soul be a slave of God and reciting the greatest bibadath. Second: they worship the planets and claimed that the planets that have the capacity to slavery God, and then when they saw that the planets look and sets and put them certain idols and worked her adoration and worship him guide to the planets. Third: they put on those specific jadoo idols and statues, and then draw near to it, as do the owners of Tsamat. Fourth: they put these idols and images of their Prophets and Okabarham, claiming that when they are preoccupied with the worship of the statues, those blessings to be intercessors with Allaah, and his counterpart in this time of operation of many of the blessings of creation to maximize the graves, believing that if they venerated their graves, they are intercessors to God.

Sabat huwa kay Mindu'nillah Ambiyah alayhis Salam nahn hen magar woh IDOLS hen jin per Ambiyah kee Tasaweer lagai gaeen theen. Aur aap kee pesh kerda Tafasir meh sirf Mukhtasar Ambiyah ka zikr heh warna tafseelan zikr meh Mufasireen nay Ambiyah kay joh IDOLS BANA'HAY GAHAY THAY UN KO MINDUNILLAH kee wazat meh pesh keeya heh.

Aap Nabi ko Mindunillah mantay hen, aur ham Nabi kay naam per joh But'h banaya jata heh ya kissi bee idol per un kee khiyaali tasweer chispan kee jaati heh us IDOL ko mindunillah mantay hen. Aap kay mazhab meh nateeja yeh niklay ga kay Nabi joh baqaul aap kay Mindunillah heh, woh Allah kay farmaan kay mutabiq Jahanumi hoga:

* Surah Al Anbiya [21] 98: “Verily ye, and the gods that ye worship Mindunillah [against Allah], are FUEL for Hell! to it will ye (surely) come!

Aap kay Wahabi mazhab kay Ambiyah jin ko aap mindunillah mantay hen woh Allah kay farmaan kay mutabiq jahanumi hen aur Islam aur Musalmaan kay mazhab meh, Ambiyah kay jesay, ya Mushrikeen kay khiyaali but'h jin ko unoon nay Ibrahim Alayhis Salam, aur Isa alayhis Salam weghera jesa banaya heh, woh Idols jahanumi hen.

Muhammed Ali Razawi

Edited by RadiatingAli

Meh nay farz ker kay yeh sawaal poochay thay, jin ka jawabat denh:

Muhammed Ali Razawi

21:98 إِنَّكُمْ وَمَا تَعْبُدُونَ مِن دُونِ ٱللَّهِ حَصَبُ جَهَنَّمَ أَنتُمْ لَهَا وَارِدُونَ } 

بيّن سبحانه حال معبودهم يوم القيامة فقال: { إِنَّكُمْ وَمَا تَعْبُدُونَ مِن دُونِ ٱللَّهِ حَصَبُ جَهَنَّمَ } وهذا خطاب منه سبحانه لأهل مكة، والمراد بقوله { وما تعبدون }: الأصنام التي كانوا يعبدون. قرأ الجمهور: { حصب } بالصاد المهملة، أي وقود جهنم وحطبها، وكل ما أوقدت به النار أو هيجتها به فهو حصب، كذا قال الجوهري. قال أبو عبيدة: كل ما قذفته في النار فقد حصبتها به، ومثل ذلك قوله تعالى: { فَٱتَّقُواْ ٱلنَّارَ ٱلَّتِي وَقُودُهَا ٱلنَّاسُ وَٱلْحِجَارَةُ } [البقرة: 24]. وقرأ عليّ بن أبي طالب وعائشة: " حطب جهنم " بالطاء، وقرأ ابن عباس: " حضب " بالضاد المعجمة. قال الفراء: ذكر لنا أن الحضب في لغة أهل اليمن: الحطب، ووجه إلقاء الأصنام في النار مع كونها جمادات لا تعقل ذلك ولا تحسّ به: التبكيت لمن عبدها وزيادة التوبيخ لهم وتضاعف الحسرة عليهم. وقيل: إنها تحمى فتلصق بهم زيادة في تعذيبهم،

تفسير فتح القدير/ الشوكاني (ت 1250 هـ) مصنف و مدقق

Allama Shokani farma rahe hein ke jin buton ko poojte thay wo buth bhi unke sath jahannam mein jaingay..

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

• کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا