Jump to content
IslamiMehfil

Aala Hazrat Ne Caste System Ko Promote Kiya


Recommended Posts

Ek wahabi ne aitraz kiya-

 

Maulana Ahmad Raza Khan Barelwi was so respectful towards the Syeds that he wrote that even if a charge of theft and fornication is proven against a Syed, the Qazi shouldn’t have the Niyyah of applying the ‘Hadd.’ Balki dil me ye niyat rakhe ki shazade ke pairon me kichad lag gayi hai ise saaf kar raha hun. (reference :;almalfuz ; unwan: agar sayed par had sabit ho to qazi

Had lagayega magar saza ki niyat se nahi 3/56,55- Murattab – Maulana Mohammad Mustufa Raza Kahn Barelwi bin Ahmad Raza Khan Barelwi-Qadri Kitab Ghar Islamia Market-Bareli Sharif U.P- Published 1995)

 

Jabki is tarah ka hukm Quran ki kisi Ayat ya kisi Hadis me nahi hai.Balki Bukhari Sharif me hai ki Nabi (s.a.w) ne farmaya

“Us zaat ki qasam jiske haath me meri jaan hai, agar(Muhammad ki beti) Fatima (r.a) bhi yeh(chori) karti to mai uska bhi haath kaat leta.” (Bukhari : Kitabul Hudud; Baab 12)

 

Is waqye ka pasmanzar ye hai ki ek baar ek maldar kabile ki ek Khatoon ne chori ki jis par Aap (s.a.w) ne haath katne ka hukm diya to logon ne kaha ki hazrat Usama bin Zaid(r.a) Aap(s.a.w) se bahot kareeb hain un se shifarish karane par had muaf ho sakti hai. Jab hazrat Usama bin Zaid (r.a) ne aap (s.a.w) se sifarish ki to aap(s.a.w) ne kaha ki tumse pahle ki log sirf is liye halak ho gaye ki wo Garibon par had lagate the aur amiron ko chod dete the (iske baad unhone upar ki baat kahi)

 

To mera kahna ye hai ki islam me cast system nahi hai aur Maulana Ahmad Raza Khan Barelwi cast system (ek unislamic)ka support kar rahe hain.

 

 

Iska tafseeli jawab chahiye

Link to post
Share on other sites

میرے بھائی یہ جو اعتراض وہابیہ نے کیا ہے اس میں دعویٰ جو کیا ہے دلیل اس دعوے کے مطابق نہیں ہے . کاسٹ سسٹم کو پرموٹ کرنے کا الزام تب وارد ہوگا جب اعلیٰ حضرت فرماتے قاضی سید کو سزا دے ہی نہ ...بلکہ مخالفین بھی ان حدیثوں سے انحراف نہیں کریں گے جن میں اہلبیت کو دگیر مسلمانوں سے ممتاز کیا گیا ہے .اور ان کے فضائل بیان کئے گئے ہیں . بلکہ اعلیٰ حضرت تو دونوں صورتوں میں تطبیق پیدا کررہے ہین اگر پر غور کریں .

Edited by Abu.Huzaif
Link to post
Share on other sites

Assalamu Alaikum Bhai,

 

Bahut behtar jawab diya aapne..Jazak Allah

 

doosra ilzam-

 

Maulana Ahmad Raza Khan Barelwi

He claimed that even though Mughal and Pathan are Ashraaf they are not the Kufu of Syeds. He went on to write, “The original good (communities) have good qualities (and manners) and it is the opposite among the razeel. It was due to this that rulers of the past did not allow the Razeel to get too much education. Now see how the barbers and manhars have spread the various forms of fitna by acquiring education…”

 

[reference; almalfuz ; unwan: Mushl asl se khta nahi aur kam asl se wafa nahi ;1/104]

 

Mulana zalil cast ko talim hasil na karne dene ki koshis kar rahe hai’n, lekin agar koi aadmi chori chupke ya kisi tar’h ilm hasil kar bhi le, tab bhi vo Maulana Ahmad Raza Khan ke nazdik badi zaato ke barabar na hoga. Mulana ne inki imamt me bhi kami nikalne ki kosis ki hai.

Link to post
Share on other sites

دیکھیں سوال واضح نہین ہے اعلیٰ حضرت کی عبارت کو پیش کیا جائے پھر بتائیں انہیں کس نکتہ پر اعتراض ہے .

رہا یہ کہنا کہ اگر کوئی چوڑی چھپے علم حاصل کرلے . پھر بھی وہ بڑی ہستی کے مقابل نہیںہوسکتاخیر سائل نے عالم کی تو فضیلت مانی اور علماء کی فضیلت پر اعلیٰ حضرت نے بھی فتاویٰ رضویہ کی تئیسویں جلد میں تفصیلآ کلام کیا ہے . اب رہا بڑی شخصیات تو ان سے مراد سائل کی کون کون سی ہے اگر صحابہ کی ہے تو صحابہ کے بارے مین قرآن پاک کی آیت مبارکہ ’’رضی اللہ عنھم و رضو عنھ‘‘ شاہد ہے،نیز حدیث پاک میں بھی بشارت ہے’’ اصحابی کالنجوم ‘‘اگر اہلبیت مراد ہے تو ان کی بھی فضیلت ثابت ہے . الحسن و الحسین سید شباب اہل الجنۃ . حسین منی وانا من الحسین احب اللہ من احب حسینا . نیز علما کی بھی فضیلت قرآن و حدیث میں موجود ہے.حدیث پاک مین ہے العلماء ورثۃ الانبیاء .اسی طرح سب کے مرتبے متعین ہے جو فضیلت ابو بکر صدیق رضی اللہ عنہ کو حاصل ہے وہ دیگر صحابہ کو نہیں. اسی طرح علماء کو صحابہ کا مرتبہ نہیں مل سکتا .اس طرح امتیاز کرنے میں بھی کیا مخالف کو اعتراض ہے.؟

Edited by Abu.Huzaif
Link to post
Share on other sites

اسلام میں ذات قوم کو تعارف کے لئے تسلیم کیا گیا ھے

 

رشتہ داروں کے حقوق کی تعلیم بھی اسی کا ایک پہلو ھے۔

 

کفو کے فقہی مسائل بھی اسی کا ایک پہلو نمایاں کرتے ھیں۔

 

الائمۃ من قریش کی حدیث بھی اسی سسٹم کی ایک توضیح ھے۔

 

اہل بیت نیکی کریں تو دوگنا ثواب ملتا ھے اور جرم کریں تو

 

دوگنا گناہ لکھا جاتا ھے۔(سورۃ الاحزاب)۔

Edited by Saeedi
Link to post
Share on other sites

Nabi Pak

(saw) Ka Paigham Saadat Ka Haq Na Pechanny Walon Kay Naam:

بیہقی امیرا لمومنین مولی علی کرم اللہ وجہہ سے اور ابوالشیخ و دیلمی روایت کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم فرماتے ہیں:من لم یعرف حتی عترتی والانصار

والعرب فھو لاحدی ثلاث اما منافقا واما لزنیۃ واما لغیر طھور ۲؎۔ ھذا لفظ البیھقی من حدیث زید بن جبیر عن داؤد بن الحصین عن ابن ابی رافع عن ابیہ عن علی رضی اﷲ تعالٰی عنہ ولفظ غیرہ امامنا فق واما ولد زنیۃ واماامرء حملت بہ امہ فی غیر طہر ۳؎۔

 

جو میری اولاد اور انصار اور عرب کا حق نہ پہچانے وہ تین علتوں سے خالی نہیں۔ یا تومنافق ہے یا حرامی یا حیضی بچہ۔ (یہ بیہقی کے الفاظ زیدبن جبیر نے اپنے والد کے حوالہ سے حضرت علی رضی اللہ تعالٰی عنہ سے روایت کئے دوسروں کے الفاظ یوں ہیں۔ یا منافق ، ولدزنا یا اس کی ماں نے ناپاکی کی حالت میں اس کا حمل لیا۔ ت)

 

(۲؎ شعب الایمان حدیث ۱۶۱۴ دارالکتب العلمیہ بیروت ۲/ ۲۳۲)

(۳؎ الفردوس بما ثور الخطاب حدیث ۵۹۵۵ دارالکتب العلمیہ بیروت ۳/ ۶۲۶)

 

......................

 

 

Tazeem-e-Saadat:

http://www.islamimehfil.info/topic/11056-tazeem-e-saadat/

 
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...