Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 03/30/2017 in all areas

  1. 3 likes
  2. 3 likes
  3. 3 likes
  4. 3 likes
    Source: dawatulquran.net/ham-naami-ka-mughalta/
  5. 2 likes
  6. 2 likes
    Ary janab Ghair Mazhab K Muqallid Kis ne Gali di hy apko..?? kamal hy Uper Apko Janab keh k mukhatib kiya gaya hy..Agar Ye Apk nazdeek gali hy aur Ikhlaaq bas yahi hy apko Wahabi, Najdi Keh k hi Mukhatib kiya jaye toh Ainda se ham Ikhilaaq Ka muzahra krain.. Baqi Siwaye Taqiya aur Matam k ata kuch nahi hy ap logon ko Jab Ap logon ki dukhti Rag pe paon jata hy.. Jaisa k sab k samny hi hy.. Baqi main phir kahon ga k himmat karo aur Apna Aqeeda toh apny alfaaz mein likh do.. Per Main dawy k sath kehta hon k Tumhara Aqeeda har daleel k Bad tabdeel hoga Aur Aisa Main Kafi Dafa Isi topic pe Wahabi Hazraat k sath Munazry mein daikh chuka hun..
  7. 2 likes
    ایک غیر مقلد کی جہالت چیک کریں دعا کے کے سلسلے میں کفایت اللہ وہابی محدث فورم پر ایک وہابی کے سوال کے جواب میں لکھتا ہے۔ دیکھیں کتنی جہالت سےوہابی کسی اور کے دعا کے تجربے کو کہہ رہا کہ یہ بات کسی روایت میں نہیں ہےاور یقین نہ آئے تو جب جب آپ کی کوئی چیز گم ہو جائے ان الفاظ کو پڑھ کر دیکھیں۔ پتہ چل جائے گا کہ یہ نسخہ کتنا مجرب ہے۔ پھر آگے لکھتا ہے: آدمی کو چاہئے کہ قرآن و حدیث سے ثابت شدہ اذکار و ادعیہ کی پابندی کرے ا ور مجرب کے نام پر خود ساختہ ادعیہ و اذکار کی دوکان چلانے والوں سے ہوشیا ر رہے۔اگرکسی کو مسنون دعائیں یاد نہیں تو وہ اپنے الفاظ میں بھی جب چاہے اللہ سے دعاء کرسکتا ہے۔ اس وہابی کے میرے چند سوالات مندرجہ ذیل ہیں: 1۔ اگرایک بندہ قرآن وحدیث والے اذکار کو پڑھتا ہے لیکن پھر بھی اس کی دعا قبول نہ ہو تو کیا معاذاللہ قرآن و حدیث کو جھٹلا دیں ؟؟؟ 2۔اگر دو بندے ایک ہی ذکر والے کلمات کو پڑھتے ہیں ایک کی دعا قبول ہو جاتی ہے اور دوسرے کی نہیں ہوتی تو کیا اس میں دعا قبول ہونے والےشخص کے تجربے کو جھوٹا کہا جائے گا؟؟ 3۔ جب بندہ اپنی طرف بنائے ہوئےکلمات سےاللہ عزوجل سے دعا مانگ سکتا ہے توکیا کسی ولی یا کسی نیک بندے کے تجربے والی دعااللہ عزوجل سے کیوں نہیں مانگ سکتا ؟؟ مرتے دم تک کوئی وہابی ان سوالات کے جواب نہیں دے پائے گا۔(ان شاء اللہ)
  8. 2 likes
  9. 2 likes
    السلام علیکم ورحمت اللہ جناب گزارش ہے کہ یہاں کوئی ایڈمن یا ماڈریٹر کسی کو پروٹیکٹ نہیں کر رہا۔۔ عسقلانی بھائی آپ سے گزارش ہے کہ آپ فیس بک سے لاگ ان ہونے کی بجائے اسلامی محفل میں ڈائریکٹ اکاؤنٹ بنائیں تو شاید یہ مسئلہ دوبارہ نہ ہو کیوں کہ کل تک مجھے آپ کے اکاؤنٹ میں ایسا کوئی مسئلہ نظر نہیں آیا اور میں بھی آپ سب سنی بھائیوں سے یہی گزارش کروں گا کہ آپس میں فروعی اختلافات پر بحث کی بجائے بدمذہبوں کے رد پر زیادہ توجہ دی جائے۔۔جزاک اللہ خیرا
  10. 2 likes
    میں نے اس بات وضاحت کر دی ہے کہ اگر اس کی نیت انبیاءکرام علیہم السلام میں شمولیت اور حضرات شیخین رضی اللہ عنہما کی تفضیل پر نہیں تو پھر جائز ہے۔ اس نعرہ میں یہ بھی احتمال ہو سکتا ہے کہ اس مراد یہ ہو کہ سوالاکھ بار نعرہ حیدری تو اس میں کونسی شرعی قباحت ہے؟؟؟ یہ بات نعرہ لگانے کی نیت پر ہے اور نیت کا علم اللہ عزوجل ہی بہتر جانتا ہے۔ویسے یہ نعرہ لوگوں کے عقائد کے مطابق ہو گا، جیسا عقیدہ ہوگا ویسے ہی اس کی مراد ہو گی ۔ اگر نعرہ لگانے والا رافضی ہے تو اس میں آپ یہ کہہ سکتے ہیں کہ اس کی مراد حضرت علی رضی اللہ عنہ کی تفضیل انبیاء کرام علیہم السلام پر اور حضرات شیخین رضی اللہ عنہما پر ہے کیونکہ یہ ان کا عقیدہ ہے۔ لیکن اگر یہ نعرہ کوئی صحیح عقائد والا سنی لگائے تو اس میں اس کی مراد یہ ہو گی کہ سوا لاکھ بار نعرہ حیدری کیونکہ کسی بھی صحیح عقائد والے سنی کا یہ عقیدہ نہیں کہ حضرت علی رضی اللہ عنہ انبیاء کرام علیہم السلام میں شامل ہیں اور نہ ہی حضرت شیخین رضی اللہ عنہما پر تفضیل والا عقیدہ ہے۔
  11. 2 likes
    محترم بھائی صاحِب!۔ اونٹ اپنی حقیقت میں شیطان یا شیطان میں سے نہیں ہے (جسکے دلائل امیجز میں ملاحظہ فرمائیں)۔ اس لیے جہاں اونٹ کو شیطان یا شیطان میں سے کہا گیا ہے وہاں اونٹ کے مزاج کی سرکشی وغیرہ کی طرف اشارہ ہے۔ اور جہاں اونٹ کے شیطان یا شیطان میں سے ہونے کی نفی ہے، وہاں اونٹ کی حقیقت کو مدنظر رکھتے ہوئے ایسا کہا گیا ہے۔ اور ’’پیدا ہونا‘‘ سے متعلق تفصیل نیچے والے امیج میں ملاحظہ ہو۔ اللہ عزوجل مجھے اور آپکو علم سیکھنے کی توفیق بخشے (آمین بجاہ النبی الامین ﷺ)۔
  12. 2 likes
    وعلیکم السلام گندی ذہنیت رکھنے والے لوگ دوسروں کے بارے میں بھی گندہ ہی سوچتے ہیں۔ جن کے دماغوں میں گند بھرا ہو، ایسے لوگوں کا اسلام اور اسلامی اقدار سے کیا لینا دینا۔ ان کے نزدیک بھائی اگر اپنے سگے بھائی سے محبت کرتا ہے یا بیٹا باپ سے یا بیٹی ماں سے تو یہ اس کوبھی ہومو قرار دے سکتے ہیں۔ کیونکہ جس معاشرے میں یہ پلے بڑے ہیں وہاں نہ کوئی حیاء ہے، نہ کوئی تہذیب اورنہ ہی کوئی نفع و نقصان کے بغیر خالص محبت۔ اسلام میں اپنے رب تعالی سے عشق، اُس کے حبیب نبی کریم صلی اللہ تعالی علیہ وسلم سے عشق اور اپنے مرشد سے سچا پیار۔ یہ وہ راستے اور خالص تعلقات ہیں، جن سے انسان اپنے رب تعالی کا قرب پاتا ہے اور یہ محبت خالصتاًرضائے الہی کے لئے ہے۔ پیدائشی اندھے کو کسی رنگ کے بارے میں جتنا بھی بتایا جائے تب بھی نہیں بتا سکتے کہ رنگ دیکھنے کی چیز ہے، بتانے کی نہیں۔ بالکل یہی حال ان عقل کے اندھوں کے ساتھ ہے۔ ان کو آپ جتنا بھی بتائیں کہ یہ محبت رضائے الہی اور قرب الہی عزوجل کیلئے ہے، ان کو سمجھ نہیں آئے گی۔
  13. 2 likes
    تمام بھائیوں نے اپنے اپنے نکات دے دیے ہیں۔ ٹاپک کو مزید بحث برائے بحث سے بچانے کے لئے لاک کیا جا رہا ہے۔ اگر کوئی ایسا نقطہ/دلیل رہ گئی ہو، جس سے ٹاپک منطقی فیصلہ تک پہنچ سکے تو انتظامیہ سے رابطہ کرکے بتائیں۔ اگر مناسب ہوا تو ٹاپک دوبارہ کھول دیا جائے گا۔
  14. 2 likes
    المعجم الاؤسط للطبرانی اردو Jild # 1 https://archive.org/download/AlMujamAlAwsatJild1/al mu'jam al awsat Jild 1.pdf Jild #2 https://archive.org/download/Al-Muajam-ul-Aosat-lil-Tabrani/AlMujamAlAwsatJild2.pdf Jild # 3 https://archive.org/download/AlMujamAlAwsatJild3/al mu'jam al awsat Jild 3.pdf Jild # 4 https://archive.org/download/AlMujamAlAwsatJild4/al mu'jam al awsat Jild 4.pdf Jild # 5 https://archive.org/download/AlMujamAlAwsatJild5/al mu'jam al awsat Jild 5.pdf Jild # 6 https://archive.org/download/AlMujamAlAwsatJild6/al mu'jam al awsat Jild 6.pdf Jild # 7 https://archive.org/download/AlMujamAlAwsatJild6/al mu'jam al awsat Jild 7.pdf
  15. 2 likes
    فرض، واجب اور سنت مؤکدہ پڑھنا لازم ہے۔ سنت غیر مؤکدہ (اور نفل) پڑھنا لازم نہیں، مگر پڑھ لینا چاہیے۔ اگر صرف فرض، واجب اور سنتِ مؤکدہ پڑھے جائیں (یعنی سنتِ غیرِ مؤکدہ اور نفل نہ پڑھیں) تو کوئی گناہ نہیں ہے (لیکن سنتِ غیرِ مؤکدہ اور نفل کے ثواب سے محرومی ضرور ہے)۔
  16. 2 likes
    امام خطیب بغدادی کی کتاب "الرحلة في طلب الحديث" کا اردو ترجمہ۔۔ Download link.. https://archive.org/details/Rihlahfitalabalhadith
  17. 2 likes
  18. 1 like
    محترم بھائی صاحِب!۔ علامہ غُلامِ رسول سعیدی صاحب نوّر اللہ تعالیٰ مرقدہ نے اپنی کئی کتب میں متعدد مقامات پر امرِ زیرِ بحث کا اقرار فرمایا ہے۔ مثال کے طور پر انکی دو کتابوں سے یہ پیشِ خدمت ہے۔ بھائی صاحِب!۔ عقیدۂ علمِ غیب کے متعلق چند امور کا سمجھنا ضروری ہے۔ انکا مختصر بیان نیچے پیش کیا جا رہا ہے۔ آپکو کسی بدمذہب سے نہ بحث کی ضرورت ہے اور نہ اسکین پیجز دکھانے کی، بلکہ بوقتِ ضرورت انہیں اسلامی محفل فورم پر مدعو کریں۔
  19. 1 like
    https://telegram.me/OldNaatDawateislami Telegram Old Naat Dawateislami دعوت اسلامی کےپرانےیادگاردورکی سدابہارنعتیں حاصل کرنےکےلیےیہ چینل جوائن کریں ۔
  20. 1 like
    اس نے میری ابو یعلی والی حدیث کے کوئی جواب نہ دینے میں عافیت جانی. انکے مولویوں کی تحقیق انکے سامنے رکھ دینے کے بعد انکو سانپ کیوں سونگھ گیا ہو
  21. 1 like
    وھابیوں کا محدث امام سیالکوٹی امام ابو حنیفہ کا دفا کرتے ہوئے اور ابو حنیفہ پر مرجیہ کے الزام کا رد کرتے ہوے وہابیوں کے شیخ الاسلام زبیر علی زعی کا کہنا کہ جو ابو حنیفہ کا دفاع کرتے ہوئے۔۔۔ وہابی منافق ہوتے ہیںَ۔ ہم پر شخسی تقلید پر شرک کا فتویٰ اور امام عبدلقادر جیلانی انکے نزدیک بھی حنبلی مقلد تھے تو وہ کیسے ولی ہوئے؟؟؟ امید ہے آپ متمعین ہو گئے ہونگے جوابات سے!!!
  22. 1 like
    محترم کیا آپ بتانا پسند فرمائیں گے کہ آپ پر کون سی پابندی لگی ہوئی ہے؟؟ آپ نے جو حدیث شریف پیش کی ہے اس سے آپ کیا ثابت کرنا چاہتے ہیں؟؟وفات شریف کا کس نے انکار کیا؟؟
  23. 1 like
    اھل حدیث صاحب صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کا بھی یہی عقیدہ تھا کہ قبر مبارک میں جسم ھی درودشریف سن سکتا ھے اگر جسم بے حس یعنی بے جان ہو تو درود کیسے سنے گا ؟ وھابیہ کی شائع کردہ مشکوٰۃ کی حدیث
  24. 1 like
    اس موقع پر سیدنا ابو بکر الصدیق رضی اللہ عنہ نے ‘‘وما محمد إلا رسول قد خلت من قبلہ الرسل’’ الخ[آل عمران: ۱۴۴] والی آیت تلاوت فرمائی تھی۔ ان سے یہ آیت سن کر (تمام) صحابہ کرام نے یہ آیت پڑھنی شروع کر دی۔(البخاری: ۱۲۴۱ ، ۱۲۴۲)سیدنا عمر رضی اللہ عنہ نے بھی اسے تسلیم کر لیا۔ دیکھئے صحیح البخاری (۴۴۵۴) معلوم ہوا کہ اس پر صحابہ کرام رضی اللہ عنہم اجمعین کا اجماع ہے کہ نبی ﷺ فوت ہو گئے ہیں۔ آپ ﷺ نے دنیا کے بدلے آخرت کو اختیار کر لیا۔ یعنی آپ ﷺ کی وفات کے بعد آپ کی زندگی اُخروی زندگی ہے جسے بعض علماء برزخی زندگی بھی کہتے ہیں۔ چلو کوئی ایسا بندہ تو آیا جو خود کو قصہ کہانی فروش یعنی اہلحدیث کہلوا رہا ہے،۔، مجھے یقین ہے کہ یہ خود کو ’’ومن الناس میں یشتری لھو الحدیث لیضل عن سبیل اللہ‘‘ والی الحدیث کا اہل ثابت کروا کے جائے گا۔،۔ بس اتنا سا بتا دو کہ وفات کا شرعی معنی ہے کیا؟؟ جب محض قرآن و سنت کی اتباع کا دعوی ہے تو غیر معصوم لوگوں کے اقوال مت لانا پلیز تنبیہ: میر محمد کتب خانہ باغ کراچی کے مطبوعہ رسالے‘‘جمال قاسمی’’ میں غلطی سے ‘‘ارواح’’ کی بجائے‘‘ازواج’’ چھپ گیاہے۔ اس غلطی کی اصلاح کے لئے دیکھئے سرفراز خان صفدر دیوبندی کی کتاب‘‘تسکین الصدور’’ (ص ۲۱۶)محمد حسین نیلوی مماتی دیوبندی کی کتاب‘‘ندائے حق’’ (ج ۱ص۵۷۲و ص ۶۳۵) یعنی بقولِ رضوی بریلوی ، احمد رضا خان بریلوی کا وفات النبی ﷺ کے بارے میں وہ عقیدہ نہیں جو محمد قاسم نانوتوی کا ہے۔ جب بندے کو پتہ ہی نہ ہو کہ بات کس سے کرنی ہے اور کیا کرنی ہے تو ایسا ہی ہوتا ہے۔،۔، چلو بیٹھے بٹھائے تفریح کا سامان ہو گیا ہمارے دعوی کی نفی کیسے سمجھ آئی آپکو ان سے؟؟،۔،، قیاس بھی کرنے لگے ہیں اب اہلحدیث اور اب اول من قاس کا سبق بھلا دیا؟۔،۔،۔،۔،۔ پھر آگے وہ یہ فلسفہ لکھتے ہیں کہ یہ زندگی نہ تو ہر لحاظ سے دنیاوی ہے اور نہ ہر لحاظ سے جنتی ہے بلکہ اصحاب کہف کی زندگی سے مشابہ ہے۔(ایضاً ص۱۶۱) حالانکہ اصحابِ کہف دنیاوی زندہ تھے جبکہ نبی کریم ﷺ پر بہ اعتراف حافظ ذہبی وفات آچکی ہے لہذا صحیح یہی ہے کہ آپ ﷺ کی زندگی ہر لحاظ سے جنتی زندگی ہے۔ یاد رہے کہ حافظ ذہبی بصراحت خود آپ ﷺ کے لئے دنیاوی زندگی کے عقیدے کے مخالف ہیں۔ معلوم ہوا کہ نبی کریم ﷺ زندہ ہیں لیکن آپ کی زندگی اُخروی و برزخی ہے، دنیا وی نہیں ہے۔ ہم تو حیات دنیوی برزخی اخروی سب مانتے ہیں بلکہ تمام عالمین کے مناسب حیات، تمہارے ان حوالوں سے تو ہمارا پوائنٹ مزید قوی ہوگیا۔،۔ مزے کی بات یہ ہے کہ ’’اہل حدیث کے دو اصول۔قرآن و حدیث‘‘ والے اب غیر معصوم لوگوں کے اقوال پیش کرنے پر اتر آئے اس کا راوی محمد بن مروان السدی: متروک الحدیث(یعنی سخت مجروح) ہے۔ (کتاب الضعفاء للنسائی: ۵۳۸) اس پر شدید جروح کے لئے دیکھئے امام بخاری کی کتاب الضعفاء (۳۵۰) مع تحقیقی : تحفۃ الاقویاء (ص۱۰۲) و کتب اسماء الرجال۔حافظ ابن القیم نے اس روایت کی ایک اور سند بھی دریافت کر لی ہے۔ ‘‘عبدالرحمن بن احمد الاعرج: حد ثنا الحسن بن الصباح: حد ثنا ابو معاویۃ: حد ثنا الاعمش عن ابی صالح عن ابی ہریرہ’’ الخ(جلاء الافھام ص ۵۴بحوالہ کتاب الصلوۃ علی النبی ﷺ لابی الشیخ الاصبہانی) اس کا راوی عبدالرحمن بن احمد الاعرج غیر موثق (یعنی مجہول الحال) ہے۔ سلیمان بن مہران الاعمش مدلس ہیں۔(طبقات المدلسین:۵۵؍۲والتلخیصالحبیر ۳؍۴۸ح۱۱۸۱و صحیح ابن حبان، الاحسان طبعہ جدیدہ ۱؍۱۶۱و عام کتب اسماء الرجال) اگر کوئی کہے کہ حافظ ذہبی نے یہ لکھا ہے کہ اعمش کی ابو صالح سے معنعن روایت سماع پر محمول ہے۔(دیکھئے میزان الاعتدال ۲؍۲۲۴)تو عرض ہے کہ یہ قول صحیح نہیں ہے۔ امام احمد نے اعمش کی ابو صالح سے (معنعن) روایت پر جرح کی ہے۔ دیکھئے سنن الترمذی (۲۰۷بتحقیقی) اس مسئلے میں ہمارے شیخ ابو القاسم محب اللہ شاہ الراشدی رحمہ اللہ کو بھی وہم ہوا تھا۔ صحیح یہی ہے کہ اعمش طبقہ ثالثہ کے مدلس ہیں اور غیر صحیحین میں اُن کی معنعن روایات ، عدمِ تصریح و عدمِ متابعت کی صورت میں ، ضعیف ہیں، لہذا ابو الشیخ والی یہ سند بھی ضعیف و مردود ہے۔ یہ روایت‘‘من صلی علی عند قبری سمعتہ’’ اس صحیح حدیث کے خلاف ہے جس میں آیا ہے کہ: ‘‘إن للہ فی الارض ملائکۃ سیاحین یبلغونی من أمتی السلام’’ بے شک زمین میں اللہ ے فرشتے سیر کرتے رہتے ہیں۔ وہ مجھے میری امت کی طرف سے سلام پہنچاتے ہیں۔(کتاب فضل الصلوۃ علی النبی ﷺ للإمام إسماعیل بن إسحاق القاضی: ۲۱ و سندہ صحیح ، والنسائی ۳؍۴۳ح ۱۲۸۳، الثوری صرح بالسماع) اس حدیث کو ابن حبان(موارد:۲۳۹۲)و ابن القیم (جلاء الافہام ص ۶۰) و غیر ہما نےصحیح قرار دیا ہے واقعی یہ بندہ اہل حدیث ہی ہوا۔،۔، عقل چیک کرو اسکی، ایک تو غیرمتعلقہ ٹاپک میں اور دوسرا ایک پورا ایسا فن جسکا قرون ثلثہ میں ثبوت نہیں، سے دلیل پکڑ رہا۔،۔،۔ اہلحدیث کے صرف دو اصول کا سبق بھی یاد نہیں رہا۔،۔،۔ ائمہ کی تقلید کو شرک کہنے والا خود ائمہ کے اقوال کو حجت بنا رہا، کمال ہی کمال ۔،۔،۔ کسی امام نے اگر کسی شخص کو ضعیف یا مجہول کہہ دیا تو وہ لوگ بھی اسے حق ماننے لگ گئے جن کے ہاں قول صحابی تک حجت نہیں۔،۔،۔ الگ سے ٹاپک بناو اہلحدیث جی اسکے لیے، ویسے آپکی قصے کہانیوں ناولوں کی دکان یہاں نہیں چلنے والی سبحان اللہ۔،۔۔ آپ اسے تحقیق کہتے ہیں؟؟؟ تحقیق کا موضوع ہی بتا دو تو مان جائیں۔،۔، ایک بات کہیں جارہی تو دوسری اسکے بالکل اپوزیٹ۔،۔، اقول خلاصۃ التحقیق: اسلامی محفل پر @Ahlehadees صاحب نے تین گھنٹے قبل اپنے ہوش و حواس میں نہ رہتے ہوئے ایک پوسٹ کی ہے صرف میں ایسا نہیں کہتا، تمہارا کوئی قصہ کہانی فروش یعنی اہلحدیث بھائی بھی اسکی تصدیق کرے گا تمہاری پوسٹ دیکھ کر
  25. 1 like
    Yar mazrat k sath 1 baat kahon ga. Kahan se uth k agaye ho..?? Koi baat karny ka tareeka , Asool wagyra bhi maloom hain k Nahi.. Apny logon k likhy gaye article copy paste karny se apny bara koi teer mar liya hy.. Yar hazaar dafa pocha ja chuka k chand alfaaz mein Apna Moqaf waziya karo.. 1-Hayaat nahi manty ho, ? 2-Agar Hayaat chahy barzakhi hi manty ho toh mout wali Ahadees kun bar bar copy_paste kiye ja rahy ho..? 3-aur Qabar aur Jannat wala masla bhi clear kardo.. Umeed karon ga k ab ap copy-paste ki bajaye point to point jawab dain gy..
  26. 1 like
  27. 1 like
    @Raza Asqalani bhai @Kilk-e-Raza bhai @Kilk e Raza bhaii
  28. 1 like
    بسم اللہ الرحمن الرحیم اگر آپ کسی سوشل نیٹ ورک کے ذریعے اسلامی محفل پر رجسٹر ہوئے ہیں تو لاگ ان اُسی سوشل نیٹ ورک سے ہونا پڑتا ہے اور اسلامی محفل پر الگ سے پاس ورڈ کا آپشن نہیں ہوتا۔ اپنے یوزر کے لئے پاس ورڈ ایڈ کرنےکا طریقہ نیچے اسکرین شاٹس کے ساتھ درج کیا جا رہا ہے۔ تمام سوشل نیٹ ورکس یوزرز سے گزارش ہے کہ اسلامی محفل پر بھی اپنا پاس ورڈ بنا لیں تاکہ اگر سوشل میڈیا لاگ ان آپشن میں کبھی مسئلہ ہوتا ہے یا کل کو سوشل میڈیا سائیٹ پاکستان میں بند ہو جاتی ہے، تب بھی آپ کو لاگ ان کا ایشو نہیں ہوگا۔ ان شاء اللہ۔ یہ پاس ورڈ ایک الگ سے آپشن ہے۔ آپ سوشل میڈیا لاگاِن پھر بھی استعمال کر سکیں گے۔ [1]سائن ان بوکس کے نیچے Forgot Your Password کے آپشن پر کلک کریں۔[2] اگلے اسٹیپ میں اپنا وہی ای میل دیں جو آپ فیس بک پر استعمال کرتے ہیں۔[3] آپ کو ای میل ریسیو ہوگا، اپنا میل اِن بوکس یا اسپیم فولڈر چیک کریں اور ریسیٹ پاس ورڈ بٹن پر کلک کریں۔[4] نیا پاس ورڈ سیٹ کریں۔ آئندہ آپ اس پاس ورڈ سے بھی اسلامی محفل پر لاگ ان ہوسکیں گے۔ان شاء اللہ۔اگر کوئی مسئلہ ہو تو ریپلائی کر کے آگاہ کریں۔
  29. 1 like
    @Raza Asqalani رضا بھائی، آپ کو غلط فہمی ہوئی ہے،حسن ظن رکھئے۔ یہاں کوئی کسی کو بھی پروٹیکٹ نہیں کر رہا ہے، جیسا کہ قادری سلطانی بھائی نے اوپر لکھا ہے۔ آپ اگر غلط لاگ ان دیں، غلط پاس ورڈ دیں یا اس طرح کا کوئی اور تکنیکی ایشو ہو تو اکائونٹ خود با خود لاک ہوجاتا ہے تقریباً پندرہ منٹ کے لئے۔ آپ کے پوسٹ کردہ اسکرین شاٹ سے بالکل یہی لگ رہا کہ ایسا کوئی مسئلہ ہوا جس سے فورم سسٹم نے آپ کے اکائونٹ کو سیکیورٹی کی وجہ سے آٹو لاک کر دیا۔ اسی طرح کے سیکیورٹی سیٹ اپ دیگر سائیٹس اور فیس بک وغیرہ پر بھی ہیں۔میں نے ابھی فیس بک لاگ ان کو دو بار ٹیسٹ کیا ہے اور میرے پاس کوئی ایسا ایشو نہیں آیا اور فوراً لاگ ان ہوگیا۔ مجھے یہ نہیں علم کے اُس وقت آپ کے پاس کونسا ایشو آیا جسکی وجہ سے اکائونٹ لاک ہوا ۔اگر آپ کو فیس بک لاگ اِن سے ایسے مسائل کا سامنا ہے تو آپ اسلامی محفل پر اپنے اکائونٹ کا پاس ورڈ بنا لیں۔ اس کا طریقہ میں نے الگ سے ٹاپک میں دیدیا ہے۔ میں قادری سلطانی بھائی کی بات کو second کروں گا کہ ایسے فروعی مسائل پر طویل بحث کی بجائے مخالفین کے رد پر توجہ دی جائے۔ اگر کسی فروعی مسئلے پر اپنا نقطہ نظر لازمی پیش کرنا بھی ہو تو وہ چند لائن میں پوسٹ کر کے اگلے ٹاپک کا رُخ کر لیں، تاکہ بحث برائے بحث کی صورت حال پیدا نہ ہو۔والسلام
  30. 1 like
    Assalmo Alaikum My mother has died a few days earlier and family is asking to arrange Chaliswan. would you please give a brief importance of chaliswan in Sunni school of thought. thank you.
  31. 1 like
  32. 1 like
  33. 1 like
  34. 1 like
    جزاک اللہ افضل بھائی اللہ عزوجل آپ کو اس کا اجرعظیم عطا فرمائے امین
  35. 1 like
    http://www.mediafire.com/file/36xw6mc57w0v0m0/احقاق+حق.pdf
  36. 1 like
  37. 1 like
    بھائی آپ دونوں بھائیوں کے لیے کافی مفید ہے یہ سوفٹ [email protected] [email protected] Afzal Razvi
  38. 1 like
    (مسند ابو داود طیالسی (اردو سنی ترجمہ-مع تخریج وتحقیق 1-جلد https://archive.org/download/MusnadAbuDawudTayalisiJild1LR/Musnad%20Abu%20Dawud%20Tayalisi%20Jild%201LR.pdf 2-جلد https://archive.org/download/MusnadAbuDawudTayalisiJild2/Musnad%20Abu%20Dawud%20Tayalisi%20Jild%202.pdf 3-جلد https://archive.org/download/MusnadAbuDawudTayalisiJild2/Musnad%20Abu%20Dawud%20Tayalisi%20Jild%203.pdf
  39. 1 like
    تمام ممبرز سے گزارش ہے کہ بلا ضرورت ڈبل پوسٹنگ مت کریں۔ ان کو یکجا کرنا اور پوسٹ فورمیٹ کو صحیح کرنا ایک اضافی کام بن جاتا ہے ٹیم ممبرز پر۔ اور اگر نہ کیا جائے تو تمام ٹاپک بکھرا ہوا نظر آتا ہے۔ تمام مواد ایک ہی پوسٹ میں کریں۔ اگر مزید اضافہ کرنا ہو تو ایڈیٹ کے بٹن کا استعمال کریں۔ ابھی نئے فورم ورژن میں ٹیکسٹ کو سیلیکٹ کرکے صرف خاص الفاظ کو کوٹ کرنا بہت آسان ہے۔ صرف اس حصے کو سیلیکٹ کریں جس کو آپ کوٹ کرنا چاہتے ہیں۔ کوٹ کا ایک بٹن ظاہر ہوجائے گا۔ نیچے اس کا اسکرین شاٹ دیا جا رہا ہے۔ نیز یوزر نیم کو ایٹ کی ساتھ منشن بھی کیا جا سکتا ہے۔ @Raza Asqalani @kashmeerkhan جہاں صرف یوزر نیم منشن کیا جا سکتا ہو، یعنی کسی مخصوص بات کا جواب نہ ہو تو وہاں کوٹ کئے بغیر پوسٹنگ کریں۔
  40. 1 like
  41. 1 like
    Source: http://dawatulquran.net/baghdad-ki-tabahi-aor-ghous-e-azam/
  42. 1 like
    Masha ALLAH Ager urdu keyboard b add kr sakean tow kr dean yani key board samnay ajay or mouse ya keyboeard say likh lean jaisay dosray kuch forms or google translater mean b hota ha Salaam bahi is ki Andriod Aap ki b koi tarkeeb banean ..............................
  43. 1 like
    how to donate , tell me method?
  44. 1 like
    Salam alayqum, Bhai pesay kesay behjay ja saktay hen? Private message kay zariyeh details behij denh.
  45. 1 like
    Jazakallah bhai jaan Bhai jaan ibn abi dawud ki kitab jo k kitab al masahif k naam se mashoor hai jo quran e pak k bare main likhi gaye hai kya woh muatbar hai or kya us kitab main riwayaten sahih hain ya zaeef or mouzuh bhi hain KITAB AL MASAHIF IBN ABI DAWUD
  46. 1 like
  47. 1 like
    ASSALAM U ALIKUM ALL, MERA NAM DAWAR HAI AUR MAI NEW MEMBER HON IS FORUM KA...MASLA YEH HAI KE MAI ORKUT MAI EK COMUNITY "ULMA E DEOBAND ARE WALI ALLAH" KA MEMBER BHI HON AUR WAHAN MAI AKELA HON JO DEOBANDIYON SE LAR RAH AHAI MASLA YEH AHI KE MUJHE KUCH SCAN PROVES CHAAHIYE JO MAI UN KO DIKHA SAKON DEOBAND KE ORIGINAL BOOKS SE...AUR UNHO NE IMAM AHMAD RAZA KHAN SAHAB PE BHI ILZAM LAGAYA HAI..PLZ APP MERI HELP KAREN ALLAH HAFIZ
  48. 1 like
    ۱ نجدی وہابی کے اعتراض کا جواب:۔ شعر میں قسم کے الفاظ کلام کی تاکید کے طورپرمذکورہیں، ان سے شرعی قسم مراد نہیں ہے اورکلام کی تاکید کے طورپر قسم کے الفاظ حدیث پاک سے بھی ثابت ہیں۔ ۲ آپکے پیش کردہ اسکینز کے حوالے سے:۔ غیر خدا کی وہ قسم مکروہ ہے جو انکی تعظیم کیلئے بیان کی جائے۔ اور یہی قسم شرعاََ قسم بھی نہیں ہے۔ سیدی امام اہلسنت رضی اللہ عنہ کے شعر مبارک میں جو قسم کے الفاظ ہیں، وہ صرف تاکیدِ کلام کے لیے لائے گئے ہیں اور اس میں کراہت نہیں ہے۔ ۳ مسؤلہ حدیث پاک (مَنْ حَلَفَ بِغَیْرِ اللہِ فَقَدْ اَشْرَکَ)کا مفہوم:۔ اسکا مفہوم حکیم الامت قبلہ مفتی احمد یار خان صاحب نعیمی علیہ الرحمہ نے یہ بیان فرمایا ہے:۔ ۴ قسم کس نے بیان کی ہے؟:۔ یہ شرح حدائق بخشش سے دیکھیں:۔
  49. 1 like
    IsmailiDeobandi Alim Akhlaq Qasmi kay kalam se Mahasin-e-Kanz ul Iman
  50. 1 like
    .خطیب أعظم پاکستان علامہ شفی اوکاڑوی صاحب کی کتاب شام کربلا میں اسکی تفصیل موجود ہے. ملاحظہ ہو