Jump to content
IslamiMehfil

Al Ash'ari Aur Maturidi Me Kya Farq Hai?


Recommended Posts

Asslamualaikum

 

Mai itna janta hu Maturdi Hanfi the aur Al Ash'ari Shafi'i mujhe janna hai aur aqaid me ikhtilaf hai magr aqaid me kisi ki taqleed nahi hoti to is bare bataye

 

Aur aaj tak jitne mujaddid guzre hai unki list b dijiye

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

اشاعره اور ماتریدیه میں اصول عقیده میں کوئی اختلاف نہیں ہے ،چند فروعی مسائل میں اختلاف ہے جوکہ مضرنہیں ہے یہ ایسا اختلاف نہیں ہے جس کی بنا پر ان میں سے کوئی فرقہ ناجیہ هونے سے نکل جائے ،لہذا الإمام الأشعري اورالإمام الماتريدي کے مابین بعض جزئی اجتهادی مسائل میں خلاف ہے ، اور علماء امت نے ان مسائل کوبھی جمع کیا ہے ،الإمام تاج الدين السبكي رحمه الله نے ان مسائل کوجمع کیا اور فرمایا کہ یہ کل تیره مسائل هیں ،
 

تفحصت كتب الحنفية فوجدت جميع المسائل التى فوجدت جميع المسائل التى بيننا وبين الحنفية خلاف فيها ثلاث عشرة مسائل منها معنوي ست مسائل والباقي لفظي وتلك الست المعنوية لا تقتضي مخالفتهم لنا ولا مخالفتنا لهم تكفيراً ولا تبديعاً، صرّح بذلك أبو منصور البغدادي وغيره من أئمتنا وأئمتهم ) طبقات الشافعية ج 3 ص 38 (
 

امام تاج الدین سُبکی شافعی فرماتے هیں کہ میں نے احناف کی کتابوں کا بغور مطالعہ کیا تومیں نے صرف تیره مسائل کوپایا جن میں همارا اختلاف ہے اور ان میں چھ مسائل میں تو محض معنوی ( تعبیرکا ) اختلاف ہے اور باقی (سات ) مسائل میں محض لفظی اختلاف ہے ، اور پھر ان چھ مسائل میں معنوی ( تعبیرکا ) اختلاف کا مطلب هرگزیہ نہیں ہے کہ اس کی وجہ سے هم ایک دوسرے کی تکفیر اور تبدیع ( بدعت کا حکم ) کریں ، استاذ أبو منصور البغدادي وغيره نے همارے ائمہ میں اور اسی طرح ائمہ احناف نے بھی یہی تصریح کی ہے ۔
 

بالکل یہی بات علامہ ملا علی قاری رحمه الله نے بھی کی ہے
 

وقال العلامة على القارى فى المرقات
وماوقع من الخلاف بين الماتريدية والأشعرية فى مسائل فهى ترجع الى الفروع فى الحقيقة فانها لفظيات فلم تكن من الإعتقادات المبينة على اليقينيات بل قال بعض المحققين ان الخُلف بيننا فى الكل لفظي اهـ۔    ( ج 1 ص 306 )

 

اشعریہ وماتریدیہ کے مابین بعض مسائل میں اختلاف حقیقت میں فروعی اختلاف ہے ، اور یہ ظنی مسائل هیں ان اعتقادی مسائل میں سے نہیں هیں جو یقینیات کے اوپرمبنی هیں ، بلکہ بعض محققین نے تویہ کہا ہے کہ اشاعره اور ماتریدیه کے درمیان سب مسائل خلافیہ میں محض لفظی اختلاف ہے ۔
 

لہذا اشاعره اور ماتریدیه عقائد میں ایک هیں اور هم یہ کہ سکتے هیں کہ اشعری ماتریدی ہے اور ماتریدی اشعری ہے ، کیونکہ ان دونوں جلیل القدر ائمہ نے تو عقائد حقہ کو جمع ونشرکیا ہے اور اصول عقائد ان کے پاس وهی هیں جو صحابہ تابعین وتبع تابعین کے تھے ، بس ان دو اماموں نے تو ان عقائد کی تبلیغ وتشہیر ونصرت وحفاظت وحمایت کی توجیسا کہ صحابہ تابعین وتبع تابعین عقائد تھے وهی اشاعره اور ماتریدیه کےعقائد هیں ، اب وه لوگ کتنے خطرے میں هیں جو احناف اور امام ابوحنیفہ سے ضد وتعصب کی بنا پر اشاعره اور ماتریدیه کے عقائد کوگمراه وغلط کہ دیتے هیں۔
 

اگر امام بخاری نے اپنی صحیح بخاری میں صحیح احادیث کو جمع کرنے کا اهتمام کیا تواب اگر کوئی بے وقوف شخص امام بخاری کے ساتھ عداوت وتعصب کی بنا پر صحیح بخاری کا انکار کرے یا اس کو غلط کہے تو ایسا شخص حقیقت میں احادیث رسول کے انکار کا ارتکاب کر رها ہے ، کیونکہ امام بخاری نے تو صرف احادیث رسول کی حفاظت وصیانت کی اور ان کو اپنی کتاب میں جمع کردیا ، بعینہ یہی حال ہے الإمام الأشعري اورالإمام الماتريدي کا ہےکہ ان دو ائمہ نے صحابہ تابعین وتبع تابعین کے عقائد حقہ کی حفاظت وحمایت کی اور اپنی کتابوں میں اس کو لکھ کر آگے لوگوں تک پہنچا دیا ، اب کوئ جاهل کوڑمغز اشاعره اور ماتریدیه کے عقائد کوگمراه کہے تو اس کی اس بکواس کا پہلا نشانہ کون بنتا ہے ؟؟

Link to post
Share on other sites

 

 



Asslamualaikum

Mai itna janta hu Maturdi Hanfi the aur Al Ash'ari Shafi'i mujhe janna hai aur aqaid me ikhtilaf hai magr aqaid me kisi ki taqleed nahi hoti to is bare bataye

Aur aaj tak jitne mujaddid guzre hai unki list b dijiye

 

(bis)



1

Aqaaid ki furoo mein taqleed hoti hy, usool-e-aqaaid mein taqleed nahi hoti.



post-14217-0-13791200-1439286547_thumb.gif



2

Ashaaiyra aor Maaturidiya mein furoo-e-aqaaid mein ikhtilaf hy jo اختلاف امتی رحمۃ sy samjha ja sakta hy.



Ashayira aor Maturidiya Ka Farq.mp3



Maslak-e-Alahazrat Waly Maturidi Hein.mp3



Mu'tazila, Ashaiyra aor Maturidiya Ka Farq.mp3


post-14217-0-85262500-1439372735_thumb.gif

post-14217-0-68923400-1439372745_thumb.gif

post-14217-0-13647500-1439372753_thumb.gif

post-14217-0-59674400-1439372760_thumb.gif

post-14217-0-51030500-1439372767_thumb.gif


3


http://www.islamimehfil.com/topic/10135-concept-of-revivalist-mujaddid-in-islam/


List of Possible Mujaddids (Revivalists)

First Century (after the Prophetic period) (August 3, 718)

Ameer al-Mu'minin Umar ibn Abd al-Aziz (682 - 720)
Imam-e-Azam Abu Hanifa an-Nu'man (699 - 767)
Ibn Sireen (8th century)

Second Century (August 10, 815)

Imam Muhammad ibn Idris ash-Shafi`i (767 - 820)
Imam Hasan al-Basri (642 - 728 or 737)
Imam Malik ibn Anas (715 - 796)
Imam Muhammad bin Hassan Shaibani

Third Century (August 17, 912)

Imam Ahmad ibn Hanbal (780 - 855)
Imam Abu al-Hasan al-Ash'ari.

Fourth Century (August 24, 1009)

Imam al-Bayhaqi
Imam Tahtaawi
Imam Isma'eel bin Hammaad Ja'fari
Imam Abu Jaafar bin Jareer Tibri
Imam Abu Haatim Raazi

Fifth Century (September 1, 1106)

Hudrat Ghawth al Azam Shaykh Abdul-Qadir Gilani
Imam Al-Ghazali (1058–1111)
Imam Abu Naeem Isfahani
Imam Abul Hussain Ahmad bin Muhammad Abi Bakr-il-Qaadir
Imam Hussain bin Raaghib

Sixth Century (September 9, 1203)

Imam Fakhr al-Din al-Razi
Shaykh Ahamd Kabir Rifa'ee
Allamah Imam Umar Nasfi,
Imam Qaazi Fakhrud'Deen Hassan Mansoor,
Imam Abu Muhammad Hussain bin Mas'ood Fara'a

Seventh Century

Imam Taqiyuddin As-Subki
Imam Sheikh Shahbuddeen Suharwardi
Imam Sheikh Akbar Muhi'yuddeen Muhammad ibn Arabi
Allamah Imam Abul Fadhl Jamaaluddeen Muhammad bin Afriqi Misri
Hadrat Khwaja Moinuddin Chisti Garib Nawaz
Imam Abul Hassan Uz'zuddeen Ali bin Muhammad Ibn Atheer,

Eighth Century (September 23, 1397)

Ibn Hajar al-'Asqalani
Imam Taaj'uddeen bin Ata'ullah Sikandari
Kwaja Nizaamuddeen Awliyah Mahboob-e-Ilahi
Imam Umar bin Mas'ood Taftazaani

Ninth Century (October 1, 1494)

Imam Hafiz Jallaluddeen Abu Bakr Abdur Rahmaan Suyuti
Imam Nooruddeen bin Ahmad Misri
Imam Muhammad bin Yusuf Karmani
Imam Shamsuddeen Abul Kheyr Muhammad bin Abdur Rahmaan Sakhawi,
Allamah Imam Sayed Shareef Ali bin Muhammad Jarmaani

Tenth Century (October 19, 1591)

Imam Shahabuddeen Abu Bakr Ahmad bin Muhammad Khatib Qistalaani
Imam Muhammad Sharbini,
Allamah Sheikh Muhammad Taahir Muhaddith

Eleventh Century (October 26, 1688)

Imam-e-Rabbani Mujaddid Alf Sani Shaykh Ahmad Sirhindi
Sultaanul Arifeen Imam Muhammad Baahu
Imam Ali bin Sultaan Qaari

Twelfth Century

Al-Sultan al-Azam wal Khaqan al-Mukarram Abul Muzaffar Muhiuddin Muhammad Aurangzeb Bahadur Alamgir
Imam Abdul Ghani Naablisi
Sheikh Ahmad Mulla Jeewan
Al-Qutb Abd Allah al-Haddad
Allamah Mawlana Imam Abul Hassan Muhammad bin Abdul Haadi Sindhi,

Thirteenth Century

Allamah Imam Ahmad bin Ismaeel Tahtaawi
Allamah Shah Abdul Azeez Muhaddith-e-Delhwi
Imam Abdul Ali Luckhnowi
Imam Sheikh Ahmad Saadi Maaliki

Fourteenth Century

Shaykh al Islam wal Muslimeen, Mujaddid-e-Aazam AlaHadrat Ash-Shah Imam Ahmad Raza Khan al-Qadiri


-(Ridwanullahi Ta'ala Alaihim Ajma'een)-

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...