Jump to content
IslamiMehfil

ziabashir

Members
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ziabashir

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Shia

Recent Profile Visitors

207 profile views
  1. محمد علی صاحب سوالات کا جواب تو آپ نے دیا نہیں وہ تو دے دیں کیا بریلوی جناب محمدﷺ کے پاس مکمل نفع نقصان کا اختیار نہیں مانتے ؟ کیا بریلوی جناب محمدﷺ کے بارے میں نہیں مانتے کہ وہ اللہ کی سلطنت میں جیسے چاہیں تصرف کریں؟ اب اگر مانتے ہیں تو محمد علی صاحب آپ کے اقرار کے مطابق یہ شرک ہوا کہ نہیں؟؟ Agar kissi makhlooq kay mutaliq yeh nazria rakha jahay kay woh qulli tor par nafa nuqsaan raziq mushkal kusha ... par qadir heh toh phir us ko Ilah ka darja deeya gaya. Yehni meri taraf say joh aap nay likha heh aur jis mafoom meh khadam nay samja aur apnay ilfaaz meh biyan keeya, us mafoom me
  2. مجھے آپنی غلطی کا اقرار کرنے میں کوئی مسلہ نہیں اللہ مجھ کو کسی پر جھوٹ باندھنے سے بچائے
  3. محمد علی صاحب معذرت کرتا ہوں آپ سے اگر کوئی بات بری لگی ہو جہاں تک بات ہے کہ میں نے آپ پر جھوٹ باندھا محترم آپ نے خود تسلیم کیا ہے Agar kissi makhlooq kay mutaliq yeh nazria rakha jahay kay woh qulli tor par nafa nuqsaan raziq mushkal kusha ... par qadir heh toh phir us ko Ilah ka darja deeya gaya. Yehni meri taraf say joh aap nay likha heh aur jis mafoom meh khadam nay samja aur apnay ilfaaz meh biyan keeya, us mafoom meh aap ka point bilqul darust heh. میرے سوالات کا جواب تو دے دیجئے کیا بریلوی جناب محمدﷺ کے پاس مکمل نفع نقصان کا اختیار نہیں مانتے ؟ کیا بریلوی جناب محمدﷺ
  4. محمد علی صاحب نے حق مان لینے کے بعد بھی انکار ہی کا فیصلہ کیا ہے تو ان کی مرضی محمد علی اور رانا خلیل صاحب نے مان لیا تھا کہ عرب کے لوگ آپنے الہٰ کے پاس احتیارات اللہ کے اذن سے سمجھتے تھے اس بات کو باقی لوگ سیدی صاحب نے نہیں مانا اب خلیل رانا صاحب آپنی مانی ہوئ بات سے انکار کر کے سیدی صاحب سے مل گئے ہیں خلیل صاحب آپ نے آپنے دعوے کا ثبوت پیش کرنا تھا وہ کر دیں اور منوا لیں بریلوی مسلک سچاہے کیوں نہیں ثابت کر دیتے؟؟؟ خلیل صاحب آپ نے لکھا تھا مسلمان مومن انبیاء واولیاء میں جو بھی اختیارات مانتا ہے وہ اللہ تعالیٰ کی عطاء سے مانتا ہے، جب کہ مشرکین کہتے تھے کہ ہم بھی اللہ کی عطا سے اختیا
  5. محمد علی صاحب آپ کی دعا کا شکریہ اللہ ہم کو حق سمجھنے اور مان لینے کی توفیق دے آمین۔ آپ کی پوسٹ پڑھ کر دل کو خوشی ہوئی آپ کی پوسٹ سے لگ رہا کہ آپ فیصلہ دلیل پر کرتے ہیں ۔ پھر آپ نے ذکر کیا علم غیب پر گفتگو اور کافی عجیب بات کی ایک وہابی کے بارے میں خیر یہ میرا موضوع نہیں۔ آپ نے لکھا ZiaBashir baee ko be yahi problem heh, Tawheed kay bunyadi asool o zawabat ka ilm nahin in ko, jis waja say ek sans meh; agar is ko makhlooq kay leyeh mana jahay toh makhlooq ilah ban jati heh, aur phir dosray jumlay meh wohi baat makhlooq kay leyeh sabat kartay hen aur Ilah nahin banta. Abh yeh kahen gay kay meh
  6. اللہ ہم کو ہر گمراہی سے بچا لے قرآن کی صاف آیات اور صاف احادیث نقل کر دیں کہ جناب نوح علیہ اسلام جناب لوط علیہ اسلام جناب عیسیٰ علیہ اسلام جناب محمدﷺ بھی نفع نقصان کا اختیار نہیں رکھتے اور آپ لوگ ہیں کہ مان لینے کو تیار نہیں۔ میرا موقف بلکل صاف بیان کر دیا ہے میں نے کسی ہستی کے بارے میں سمجھنا کہ اب وہ ہر نفع کو دے سکے ہر نقصان سے بچا سکے کوئ بھی کسی بھی قسم کا ہو، زرق نہیں مل رہا بیٹا چاہیے، کسی بھی بیمارئ سے جسے مرضی نجات دہ دے، ہر مشکل پریشانی کو دور کر سکےیاں کسی کو کسی بھی مشکل پریشانی میں ڈال سکے، جو نعمت چاہے دے جو نعمت چاہے روک لے عرض ہے کہ پورا اختیار کسی ک
  7. وسیم صاحب کی پوسٹ کا بندہ کیا جواب دے جواب میں سلام کرنا ہی بہتر ہے اللہ آپ کو دین کی سمجھ دے آمین۔ احمد لاہوری صاحب شائد واقعی الفاظ کا چناؤ غلط ہے میری طرف سے ایک کوشش اور کرتا ہوں احمد صاحب آپ نے لکھا احمد لاہوری کی کیا مجال ہے جناب کہ امریکہ یا فرعون کو نفع نقصان کا مالک مانے۔ مگر امریکہ اور فرعون کے لیے ظلم کا اختیار تو آپ بھی مانتے ہیں، اگرچہ تھوڑا بہت سہی، جس کا آپ اظہار بھی کر چکے۔ ایسے میں یہ بات روز روشن کی طرح عیاں نہیں ہو جاتی کہ خود آپ کے نزدیک محض اختیار ماننا غلط نہیں، بلکہ اسے بعض دیگر شرائط کے ساتھ مقید ماننا۔ اگرچہ اس بات کا اظہار کرنے میں آپ کو تردد ہو۔ جی جناب
  8. احمد لاہوری صاحب میں کوشش کرتا ہوں وضاحت کی آگر چہ پہلے بھی کر چکا ہوں کوئی کسی کو نقصان پہنچائے یا نفع اس سے وہ نفع نقصان کا اختیار نہیں رکھتا نفع نقصان کا اختیار ہونا اس سے بلند تر چیز ہے۔ فرعون نے بنی اسرائیل پر ظلم کئے کفار عرب نے جناب محمدﷺ پر ظلم کئے ، آج کافر مسلمانوں پر ظلم کر رہے قتل کر رہے ہیں اس کا یہ مطلب نہیں کہ فرعون نفع نقصان کا مالک تھا یاں کفار عرب نفع نقصان کے مالک تھے یاں آج کل امریکہ یاں روس نفع نقصان کے مالک ہیں اللہ کا بنایا ہوا نظام ہے ایک دوسرے کے ذریعے ہم آزمائے جاتے ہیں کل قیامت کو ہمیں ہر بات کا حساب دینا ہے ۔ احمد لاہوری صاحب کیا آپ فرعون کو امریکہ کو
  9. احمد لاہوری صاحب اگر آپ نے پڑھا ہے تو میری بات صاف ہے کیا زرداری کو پاکستان کی حکومت نہیں ملی تھی ؟ آج نواز شریف پاکستان کا حکمران ہے اختیارات کچھ نہ کچھ تو سب کو ملتے ہیں لوگ ایک دوسرے کو نفع نقصان بھی پہنچا دیتے ہیں۔ میں صاف صاف بتا چکا ہوں اللہ کے سوا کسی کے پاس کونسا اختیار ماننا شرک ہے کسی ہستی کے بارے میں سمجھنا کہ وہ نفع نقصان کا اختیار رکھتی ہے یہی تو ہے اُس ہستی کو الٰہ بنانا۔ کسی ہستی کے بارے میں سمجھنا کہ وہ ہر مشکل پریشانی دور کر سکتی ہے یہی تو ہے اُس کو الٰہ بنانا۔ کسی ہستی کے بارے میں سمجھنا کہ وہ اللہ کی زمین اور آسمان کی اِس سلطنت میں تصرف کر سکتی ہے یہی تو ہ
  10. میری پوری کوشش ہے گفتگو الجھے نہ ہم کسی نتیجے پر پہنچ سکیں ایک دوسرے کو الزام دینا بڑا آسان ہے میں نے پوری کوشش کی ہے کسی کا موقف صیح طرح سے بیان کروں اس میں کوئی تبدیلی نہ کروں سیدی صاحب اب تو محمد علی اور خلیل رانا صاحب اقرار کر چکے ہیں عرب کے لوگ آپنے الہٰ کے پاس جو اختیارات مانتے تھے وہ اللہ کے اذن سے مانتے تھے یہاں تک تو سیدی صاحب آپ بھی مان لیجئے آگے جو رانا صاحب نے کہا مگر اللہ نے اب ان کو اپنے حکم میں نہیں رکھا ، اَب یہ جو چاہیں کرسکتے ہیں،مشرکین کا یہی استقلال کا عقیدہ ان کو معبود بناتا ہے میں نے تو کوشش کی ہے اختلاف ختم ہو جائے اور جو آپ نے دعوی کیا ہے مگر اللہ نے
  11. سیدی صاحب میں انتظار کر رہا تھا کہ آپ لوگوں کی طرف سے عرب کے لوگ استقلال ذاتی کے قائل تھے اس بات کا ثبوت آئے لیکن نہیں آ سکا سارے بریلوی علما آکھٹے کر لو پورا زور لگا لو پھر بھی تم عرب کے لوگوں کے لئے استقلال ذاتی ثابت نہیں کر پاؤ گے تو آپنے بریلوی مسلک کو باطل مان لو نہیں تو استقلال ذاتی ثابت کر دو عرب کے لوگوں کے لئے ۔ سیدی صاحب مجھ پر چھوٹ کی تہمت لگائی آپ کایہ کہناکہ(اس بات کوتوآپ لوگوں کوبھی اقرار ہے)ایک بہت بڑی غلط بیانی ہے اوراس کا آپ کے پاس مچھرکے برابربھی کوئی ثبوت نہیں۔ورنہ ہم نے کہاں یہ اقرار کیا؟ثبوت دیں۔ ورنہ جھوٹ اورجھوٹے مذہب سے توبہ کریں۔ سیدی صاحب خلیل رانا
  12. سیدی صاحب اصلاح کا شکریہ پچھلی پوسٹ میں واجب الوجود لکھنا تھا غلطی سے وحدت الوجود لکھ دیا یہ مجھ سے غلطی ہوئی تھی آپ کا شکر یہ کہ آپ نے صاف لفظوں میں آپنا موقف بیان کیا کسی بھی اختلاف کے وقت فریقین کو ایک دوسرے کو موقف کو صیح طور پر سمجھنا بہت ضروری ہوتا ہے کہ تاکہ اختلاف کا حل ہو سکے 1 واجب الوجود سیدی صاحب نے لکھا ہم نے واجب الوجود(ازلی ابدی)ماننے کوالٰہ ماننا بتایا۔مگرآپ نے الٰہ ماننے سے واجب الوجودماننا لازم سمجھا۔ آپ نے واجب الوجودماننے کوالٰہ ماننے کی شرط کادرجہ دیا۔وہ الٰہ برحق ماننے کی شرط ضرور ہے۔مطلق معبود ماننے کی شرط ہرگزنہیں۔اس کومطلق الٰہ ماننے کی شرط سمجھنا بھی آپ نے غ
  13. محترم میری پوری کوشش ہے کہ گفتگو آچھے انداز سے ہو نتیجہ خیز ہومیں نے صاف صاف دلائل کے ساتھ بتا یا شرک کسے کہتے ہیں آپ لوگ نہیں مانتے اب انصاف تو یہ ہے کہ آپ لوگ دلائل سے ثابت کریں جو آپ کہتے ہیں کہ کسی ہستی کے بارے میں کیا ماننا اس کو الہٰ بنا لینا ہے۔ آپ لوگ دعوے پے دعوے کرتے جا رہے ہیں دلائل نہیں دیتے مسلہ کیا ہے ؟ آپ لوگوں سےپھر گزارش کرتا ہوں قرآن اور حدیث کی دلیل سے ثابت کی جئے 1 وحدت الوجود 2 استقلال ذاتی 3 لائق عبادت ہونے کا مطلب کیا ہے آپ کے نزدیک آپ لوگ اگر سچے
  14. محترم سیدی صاحب قرآن اور حدیث کی دلیل سے ثابت کی جئے 1 واجب الوجود 2 استقلال ذاتی 3 مستحق عبادت ان تینوں باتوں سے آپ کی مراد کیاہے اور پھر اس کو ثابت کی جئے اگر آپ سچے ہیں تو
  15. محمد علی صاحب آپ سے مودبانہ گزارش کی تھی کہ کسی ہستی کو الہٰ بنانے کا جو آپ کا نظریہ ہے اس کو ثابت کی جئے 1 واجب الوجود 2 استقلال ذاتی وہ تو آپ نے ثابت نہیں کیا میں انتظار کر رہا ہوں کہ آپ لوگ ان اوپر بیان کی گئی دو باتوں کو ثابت کریں ۔ مجھ کو واقعی آپ حیران کرتے جا رہے ہو آپ کی باتیں پڑھ کر پتا چلا کہ آپ مانتے ہیں کہ دجال زندگی اور موت کا مالک ہے آپ نے لکھا Janab, mera Rabb bi wohi heh joh murdoon ko zinda karta heh, aur zindoon ko murda karta heh, joh zameenoon say rizq deta heh aur asmanoon say barish barsata heh, joh matti kay putlay ko jaan bakshta heh, joh har baa
×
×
  • Create New...