Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google      Sign In   
  • Create Account

Photo

Bade Wisal Gairullah Se Madad Mangna

GAIRULLAH SE MADAD MANGNA

  • Please log in to reply
192 replies to this topic

#81 M Afzal Razvi

M Afzal Razvi

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 268 posts
  • Joined 04-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Lahore , Pakistan
  • Madhab:Hanafi

Posted A week ago

سلیمان الاعمش کی ابو صالح سے معنعن روایات​

ان تمام دلائل کے باوجود جو ہٹ دھرمی اختیار کرتے ہوئے امام نوویؒ کے مرجوح قاعدے کو پیش کرے اس کی خدمت میں عرض ہے کہ ایک روایت میں ہے کہ سیدنا حذیفہؓ نے سیدنا ابو موسیٰ اشعریؓ کو منافق قرار دیا ۔دیکھئے تاریخ یعقوب بن سفیان الفارسی(ج۲ص۷۷۱)
سیدنا حذیفہؓ کو منافقین کے نام نبی ﷺ نے بتا رکھے تھے یہ بات عام طالب علموں کو بھی پتا ہے۔ ہم تو کہتے ہیں کہ اس روایت کی سند میں اعمش ہیں جو مدلس ہیں اور شقیق (ابو وائل) سے معنعن روایت کر رہے ہیں لہٰذا یہ روایت ضعیف ہے۔ مگر جو حضرات جمہور محدثین کے خلاف امام نوویؒ کے مرجوح قاعدے کے مطابق اعمش کی ابو وائل یا ابو صالح سے معنعن روایت کو سماع پر محمول کرتے ہوئے صحیح سمجھتے ہیں وہ اس روایت کے مطابق صحابی رسول سیدنا ابو موسیٰ اشعری ؓ پر کیا حکم لگاتے ہیں۔۔۔؟
اسی طرح ایک اور روایت میں ہے کہ سیدنا عائشہ ؓ نے مشہور صحابی رسول عمرو بن العاصؓ کی شدید تکذیب اور ان پر شدید جرح کی۔ دیکھئے المستدرک حاکم (ج۴ص۱۳ح۶۸۲۲)
ہم تو کہتے ہیں کہ یہ بات نا قابل تسلیم ہے کیونکہ یہ روایت اعمش کی ابو وائل سے معنعن ہونے کی وجہ سے ضعیف ہے۔ مگر جو جمہور محدثین کے خلاف اعمش کی ابو وائل وغیرہ سے روایت کو صحیح تسلیم کرتے ہیں وہ اس روایت کے مطابق سیدنا عمرو بن العاص ؓ کے بارے میں کیا فرماتے ہیں۔۔۔؟
 

وھابی میں علم اور عقل نام کی کوئی چیز ہوتی توصحابہ  (raa) کو لے کریہ اعتراض نہ کرتے۔۔

لو اسکا تسلی بخش جواب اپنے ہی وھابی عالم سے۔

rashdi 0.jpg

 

rashdi 1.jpg

 

rashdi 2.jpg

 

rashdi 3.jpg

 

rashdi 4.jpg

 

rashdi 5.jpg

 

rashdi 6.jpg

 

rashdi 7.jpg



#82 Adeel Khan

Adeel Khan

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 80 posts
  • Joined 16-July 16
  • Madhab:Not Telling

Posted A week ago

یہ ہے تمہاری مثال اور کہتے ہیں رد بلیغ کردیا

اپنے اصولوں کا خون کر کے اہلحدیث کے اصول لا رہے ہو ارے پاگلوں ایسا رد ہمارے جوتے کی نوک پر



کہیں کی اینٹ، کہیں کا روڑا، بھان مٹی نے کنبہ جوڑا۔۔

Edited by Adeel Khan, A week ago.


#83 M Afzal Razvi

M Afzal Razvi

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 268 posts
  • Joined 04-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Lahore , Pakistan
  • Madhab:Hanafi

Posted A week ago

یہ ہے تمہاری مثال اور کہتے ہیں رد بلیغ کردیا

اپنے اصولوں کا خون کر کے اہلحدیث کے اصول لا رہے ہو ارے پاگلوں ایسا رد ہمارے جوتے کی نوک پر



کہیں کی اینٹ، کہیں کا روڑا، بھان مٹی نے کنبہ جوڑا۔۔

Matam Karna Ab tera Haq banta hy Copy Master..
Ab tery Pass Koi New Copy_PAste karny k liye material nahi hoga..
Tabhi Aak Taqiya Shuru Kar diya..

Aur Alhamdulillah Hmary Aslaaf ne jo asool bayan kiye hain unhy apk Victorian Ahl-e-Hadees ne Qabool kar k Apki Chitrol kar di hy..
Ab tum jooty ki noak pe toh rakho gy hi apny Bari Najdi Mullaon ko.. :P 

Jab koi Jawab Kisi Forum pe ajaye toh beshak aajana Yahan Copy_paste Karny..
(ia)  is se Ziada Chitrol kar k bejhain gy..

Baqi Taqiya ya Matam Jitna Dil kar raha shoaq se..
Wesy bhi tumhara haq bnata hy ye ab.... :) 



#84 Adeel Khan

Adeel Khan

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 80 posts
  • Joined 16-July 16
  • Madhab:Not Telling

Posted A week ago

اس مالک الدار والی محث فورم کی پوسٹ پر 95 مراسلات ہیں جس میں 45 مراسلات میں اس روایت کو بادلائل رد کیا ہے اور یہ موصوف صرف اعمش کی تدلیس پر ہی فخر محسوس کر رہے ہیں اور رد کے نام پر اپنے فورم کے صفحات کالے کر رہے ہیں اور نام رکھا ہے محدث فورم کا رد بلیغ

:)

Edited by Adeel Khan, A week ago.


#85 Adeel Khan

Adeel Khan

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 80 posts
  • Joined 16-July 16
  • Madhab:Not Telling

Posted A week ago

http://www.moswarat....s_view_390.html

یہ رد ہے صرف اس مالک الدار والی روایت کا 268 صفحات پر

:)

http://archive.org/d...dddrf/dddrf.pdf



تحفة الأبرار في تحقيق أثر مالك الدار (ردٌّ على محمود سعيد ممدوح ، ودفع عدوانه على ابن باز والألباني) ، سيد بن محمد المنياوي ، راجعه وقدم له أبو الحسن مصطفى بن إسماعيل السليماني ، دار المنياوي ، مأرب / اليمن ، ط 2 ، 1425 هـ ، 264 صفحة

Edited by Adeel Khan, A week ago.


#86 Adeel Khan

Adeel Khan

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 80 posts
  • Joined 16-July 16
  • Madhab:Not Telling

Posted A week ago

اور مزے کی بات یہ کتاب کا لنک بھی محدث فورم کی اسی مالک الدار والی پوسٹ پر ہے یہ کتاب اور اس کتاب کے مندرجات کا رد کہاں ہے کیا یہ محدث فورم کا مراسلہ نظر نہیں آیا؟

#87 M Afzal Razvi

M Afzal Razvi

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 268 posts
  • Joined 04-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Lahore , Pakistan
  • Madhab:Hanafi

Posted A week ago

اس مالک الدار والی محث فورم کی پوسٹ پر 95 مراسلات ہیں جس میں 45 مراسلات میں اس روایت کو بادلائل رد کیا ہے اور یہ موصوف صرف اعمش کی تدلیس پر ہی فخر محسوس کر رہے ہیں اور رد کے نام
پر اپنے فورم کے صفحات کالے کر رہے ہیں
اور نام رکھا ہے محدث فورم کا رد بلیغ

:)

Apny Wahabi Mullaon k Andhy Muqallid..  :P 

1- kuch Wahabi Nam_Nihaad Muhaqiq Ban k Apny Mullaon ki kitabon ki btain Ankhain Band kar k 
Usi Tarha Forum pe likh dety hain yani same to same copy_Paste..

2- Wohi Copy_Paste Wahabi Social Media pe ly k Ghomty rehty hain..

3- Jab Unka Rad ho jata..phir kehty k 

"Ye Kitab Parho :P "



aur kahan pe ye name rakha..??
jo tum keh rahy..

jhoot.png



#88 M Afzal Razvi

M Afzal Razvi

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 268 posts
  • Joined 04-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Lahore , Pakistan
  • Madhab:Hanafi

Posted A week ago

اس مالک الدار والی محث فورم کی پوسٹ پر 95 مراسلات ہیں جس میں 45 مراسلات میں اس روایت کو بادلائل رد کیا ہے اور یہ موصوف صرف اعمش کی تدلیس پر ہی فخر محسوس کر رہے ہیں 

tum اعمش کی تدلیس waly aitraaz se raju kar lo..
Ya likh do k theak hy Jamhoor k Nazdeek 

اعمش کی ابو صالح سے معنعن روایت کو سماع پر محمول 

Manty ho..
Ham مالک الدار  waly aitraaz ka jawab dy dain gy..

Baqi Adeel Sahib Main Apko Is Post pe Isliye bulaya tha k Ap Aak apny wahabi bhaiyon ki koi help karo gy
Aur koi ilmi baat karo gy, Magar Hamesha ki tarha Wohi Copy_Paste ki adat..

 



#89 Adeel Khan

Adeel Khan

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 80 posts
  • Joined 16-July 16
  • Madhab:Not Telling

Posted A week ago

توتوتوتوتوتو یہ حال ہے تم لوگوں کا

جواب کہاں ہے رد کہاں ہے؟ کیا خواب میں رد کیا ہے؟

:)

پہلے ہی کہا تھا تمہارے تلوں میں اتنا تیل نہیں ہے اور ہاں محدث فورم کے مراسلہ میں کتاب کا لنک بھی ہے اسلئے آپکا فرض بنتا ہے اس کتاب کے اعتراضات کا بھی رد کرو اور اس مالک الدار والی روایت کے باقی مراسلات کا جواب کہاں ہے؟

جب یہ ہمارے اعتراضات اپنے دلائل سے رد کردوگے پھر آؤنگا

:)

اللہ حافظ خوش رہو

Edited by Adeel Khan, A week ago.


#90 M Afzal Razvi

M Afzal Razvi

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 268 posts
  • Joined 04-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Lahore , Pakistan
  • Madhab:Hanafi

Posted A week ago

توتوتوتوتوتو یہ حال ہے تم لوگوں کا

جواب کہاں ہے رد کہاں ہے؟ کیا خواب میں رد کیا ہے؟

:)

پہلے ہی کہا تھا تمہارے تلوں میں اتنا تیل نہیں ہے اور ہاں محدث فورم کے مراسلہ میں کتاب کا لنک بھی ہے اسلئے آپکا فرض بنتا ہے اس کتاب کے اعتراضات کا بھی رد کرو اور اس مالک الدار والی روایت کے باقی مراسلات کا جواب کہاں ہے؟

جب یہ ہمارے اعتراضات اپنے دلائل سے رد کردوگے پھر آؤنگا

:)

اللہ حافظ خوش رہو

Inka Jawab toh Tum sab muhaddis forum waly bhi nahi dy sakty ho Adeel munna..
Aur Apny Baron ko Link dy rahy wo bechary bhi any se dar rahy hain yahan  :P 

aur bhana kar rahy k Koi Brailvi ilam wala nahi hota , Gali dety hain.. 
Haye wahabiyon tum logon k dilon mein Ahl-e-Haq ye Dar Hamesha Rahy ga 
Kabhi bhi samna karny ki himmat nahi hoti..
jo aty hain wo bhi bechary Apni izzat ka man rakhny aur Zaleel hony k bad kehty 
hain k Brailvi Ki zuban achi nahi..

Per Apny shaikh Zubair zai ki Bad_Zubani pe ankhain band kar lety hain.. 
Munafiq Buzdil Qoam..



#91 M Afzal Razvi

M Afzal Razvi

    Baghdadi Member

  • Members

  • PipPipPipPip
  • 268 posts
  • Joined 04-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Lahore , Pakistan
  • Madhab:Hanafi

Posted A week ago

توتوتوتوتوتو یہ حال ہے تم لوگوں کا

پہلے ہی کہا تھا تمہارے تلوں میں اتنا تیل نہیں ہے اور ہاں محدث فورم کے مراسلہ میں کتاب کا لنک بھی ہے اسلئے آپکا فرض بنتا ہے اس کتاب کے اعتراضات کا بھی رد کرو ا

Daikho Sunni Bhaiyo ye Loag jo Ham se Behas Karny ajaty hain
Pehly apny ulma ki kitabon se copy_paste karty hain, 
Jab us se bhi guzara nahi hota toh Apny Wahabi Ulma ki 
puri kitab ka link hi dy dety hain k lo iska Rad karo
.. :P

 
Adeel Aur Tamam Zubair zai k Andhy Muqllid Ainda imam (اعمش) aur Imam (ثوري ) ki tadlees ko ly kar Ham se behas mat karna..

kun k Apk Wahabi Muhaqiq ne Zubair zai Ka rad-e-Baleegh kiya hy In 2 aima ki tadlees ko ly kar.. :)

 

jawab.png

 


Edited by M Afzal Razvi, A week ago.


#92 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 127 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted A week ago

ناصر البانی نے جو اعتراض مالک الدار والی روایت پر کیے ہیں ان میں سے  امام اعمش عن ابی صالح کی سند تدلیس کا ہے اور اس کا رد بھی ہم خود ناصرالبانی کی کتابوں سے کر دیتے ہیں کیونکہ ناصر البانی خود اعمش عن ابی صالح کی سند کو محمول علی السماع مانتا ہے۔

 

لو دیکھو ناصرالبانی کا خود کا اعتراف محمول علی السماع کا

 

وقد أعله البيهقى تبعا لغيره [1] بالانقطاع فقال: " قال الإمام أحمد: وهذا الحديث لم يسمعه سهيل من أبيه , إنما سمعه من الأعمش ".

ثم أخرج من طريق محمد بن جعفر , والطبرانى فى " الصغير " (ص 123) من طريق روح بن القاسم والطحاوى عنهما كلاهما عن سهيل بن أبى صالح عن الأعمش عن أبى صالح به.

قلت: وليس فى هذه الرواية ما ينفى أن يكون سهيل قد سمع الحديث من أبيه , فإنه ثقة كثير الرواية عن أبيه , لا سيما وهو لم يعرف بالتدليس , فروايته عنه محمولة على الاتصال كما هو مقرر فى الأصول , ولامانع من أن يكون سمعه من الأعمش عن أبيه , ثم عن أبيه مباشرة , شأنه فى ذلك شأن الأعمش فى روايته عن أبى صالح.

إرواء الغليل في تخريج أحاديث منار السبيل

المؤلف: محمد ناصر الدين الألباني (المتوفى: 1420هـ)

رقم الحدیث 216

 

 

الأعمش عن أبي صالح عن أبي هريرة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم.

وقال الترمذي: " حديث حسن غريب صحيح ". قلت: وإسناده صحيح على شرط الشيخين

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم 512الحدیث 

 

 

 

 

الأولى: عند ابن ماجه (2 / 380) : حدثنا علي بن محمد حدثنا أبو معاوية عن

الأعمش عن أبي صالح عن أبي هريرة مرفوعا.

وهذا إسناد رجاله ثقات رجال الشيخين غير علي بن محمد وهو ابن إسحاق الطنافسي

وهو ثقة، فهو إسناد صحيح إن كان الأعمش سمعه من أبي صالح، فقد وصف بالتدليس

، ومع ذلك أخرج له الشيخان في " الصحيحين " بالعنعنة كثيرا من الأحاديث بهذا

الإسناد!

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم الحدیث 719

 

 

 

فقد رواه ابن أبي شيبة في "المصنف " (12/134) عن ابن نمير عن الأعمش عن أبي صالح عن رجل من أصحاب النبي - صلى الله عليه وسلم - قال:

أتى جبريل النبي - صلى الله عليه وسلم - فقال: بشر خديجة ببيت في الجنة من قصب، لا صخب فيه ولا نصب.

وهذا إسناد صحيح، وعنعنة الأعمش عن أبي صالح لا تضر؛ لأنه أكثر عنه؛ كما قال الإمام الذهبي.

وابهام الصحابي غير ضار- أيضاً -؛ إذ كلهم- رضي الله عنهم- عدول.

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم الحدیث 3608 طرق ۵


Edited by Raza Asqalani, A week ago.


#93 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 127 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted A week ago

اس عبارت میں خود ناصرالبانی کا رد بلیغ ہے کیونکہ جو اعتراض اس نے مالک الدار والی روایت پر کیا خود یہاں اسی سند کا دفاع لکھا ہے جو خود ناصرالبانی کی منافقت بھی ثابت ہو گی کہ وہ صحیح سند کو بنا دلیل کے ضعیف لکھ دیتا ہے۔

 

وهذا إسناد صحيح، وعنعنة الأعمش عن أبي صالح لا تضر؛ لأنه أكثر عنه؛ كما قال الإمام الذهبي.

 

 اور اس کی سند صحیح ہے اور امام اعمش عن ابی صالح کی سند میں عن سے کوئی نقصان نہیں بےشک وہ اکثر ان سے ایسے روایت کرتے ہیں جیسا کہ امام ذہبی نے کہا۔

 

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم الحدیث 3608 طرق 5


Edited by Raza Asqalani, A week ago.


#94 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 127 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted A week ago

باقی غیر مقلدوں کا یہ دعویٰ کہ صحیحین کی مدلسین والی سب اسناد محمول علی السماع ہیں یہ دعویٰ باطل ہے کیونکہ خود شارح البخاری امام ابن حجر عسقلانی لکھتے ہیں۔

 

وَأما دَعْوَى الِانْقِطَاع فمدفوعة عَمَّن أخرج لَهُم البُخَارِيّ لما علم من شَرطه وَمَعَ ذَلِك فَحكم من ذكر من رِجَاله بتدليس أَو إرْسَال أَن تسبر أَحَادِيثهم الْمَوْجُودَة عِنْده بالعنعنة فَإِن وجد التَّصْرِيح بِالسَّمَاعِ فِيهَا انْدفع الِاعْتِرَاض وَإِلَّا فَلَا

 

 

ترجمہ: اور جن راویوں سے امام بخاری نے (حدیث  کی) تخریج کی ہے  ان کی  علم کی شرط کی بنا پر ان کی  روایت میں دعویٰ انقطاع مدفوع ہے۔اس کے باوجود  پس ان راویوں کا حکم جو ان  کے رواۃسے ذکر کیے گے تدلیس  یا ارسال  کے ساتھ  جو روایت "عن" سے ہے ان کی احادیث کےطرق کی تحقیق کی جائے گی، اگر ان میں سماع کی تصریح مل جائے تو انقطاع کا اعتراض دور ہو جائے گا ورنہ نہیں۔

ہدی الساری مقدمۃ فتح الباری صفحہ 385

Imam Asqalani se jawab.png


Edited by Raza Asqalani, A week ago.


#95 Raza Asqalani

Raza Asqalani

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 127 posts
  • Joined 26-November 16
  • Gender:Male
  • Madhab:Hanafi
  • Sheikh:Imam Asqalani

Posted A week ago

زبیر زئی کا رد خود اس کے استاد سے وہ بھی اعمش عن ابی صالح کی سند کو محمول علی السماع سمجھتاہے اور خود اس نے زبیر زئی کا رد لکھا ہے

 

Imam Amash ka sama rashidi ghair muqalid.jpg

 

Imam Amash ki sama ghair muqalid2.jpg

 

Imam Amash ki sama ghair muqalid.jpg


Edited by Raza Asqalani, A week ago.


#96 bhattionline

bhattionline

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 89 posts
  • Joined 2 weeks ago
  • Madhab:Ghair Muqalid

Posted 4 days ago

Daikho Sunni Bhaiyo ye Loag jo Ham se Behas Karny ajaty hain
Pehly apny ulma ki kitabon se copy_paste karty hain, 
Jab us se bhi guzara nahi hota toh Apny Wahabi Ulma ki 
puri kitab ka link hi dy dety hain k lo iska Rad karo
.. :P

 
Adeel Aur Tamam Zubair zai k Andhy Muqllid Ainda imam (اعمش) aur Imam (ثوري ) ki tadlees ko ly kar Ham se behas mat karna..

kun k Apk Wahabi Muhaqiq ne Zubair zai Ka rad-e-Baleegh kiya hy In 2 aima ki tadlees ko ly kar.. :)

 

attachicon.gifjawab.png

 

As salam ua likum

Kya ap Muhibullah shah rashidi ki tahqiq ko qabol kra ga. is rivayat k bara ma?



#97 bhattionline

bhattionline

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 89 posts
  • Joined 2 weeks ago
  • Madhab:Ghair Muqalid

Posted 4 days ago

koy ahlehadees ulma k aqwal pash kra to yaha k bralvi kahta ha andha muqallid... yani reference pash krna k taqleed ho jate ha or muqallid ban jata ha... ab jo rashidi sahib ko pash kia ha un ki taqleed kr rha ha... yani 1 gair muqallid alim k muqallid ban gay ha bralvi ? (ap k asool k mutabik). 



#98 bhattionline

bhattionline

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 89 posts
  • Joined 2 weeks ago
  • Madhab:Ghair Muqalid

Posted 4 days ago



 

ناصر البانی نے جو اعتراض مالک الدار والی روایت پر کیے ہیں ان میں سے  امام اعمش عن ابی صالح کی سند تدلیس کا ہے اور اس کا رد بھی ہم خود ناصرالبانی کی کتابوں سے کر دیتے ہیں کیونکہ ناصر البانی خود اعمش عن ابی صالح کی سند کو محمول علی السماع مانتا ہے۔

 

لو دیکھو ناصرالبانی کا خود کا اعتراف محمول علی السماع کا

 

وقد أعله البيهقى تبعا لغيره [1] بالانقطاع فقال: " قال الإمام أحمد: وهذا الحديث لم يسمعه سهيل من أبيه , إنما سمعه من الأعمش ".

ثم أخرج من طريق محمد بن جعفر , والطبرانى فى " الصغير " (ص 123) من طريق روح بن القاسم والطحاوى عنهما كلاهما عن سهيل بن أبى صالح عن الأعمش عن أبى صالح به.

قلت: وليس فى هذه الرواية ما ينفى أن يكون سهيل قد سمع الحديث من أبيه , فإنه ثقة كثير الرواية عن أبيه , لا سيما وهو لم يعرف بالتدليس , فروايته عنه محمولة على الاتصال كما هو مقرر فى الأصول , ولامانع من أن يكون سمعه من الأعمش عن أبيه , ثم عن أبيه مباشرة , شأنه فى ذلك شأن الأعمش فى روايته عن أبى صالح.

إرواء الغليل في تخريج أحاديث منار السبيل

المؤلف: محمد ناصر الدين الألباني (المتوفى: 1420هـ)

رقم الحدیث 216

 

 

الأعمش عن أبي صالح عن أبي هريرة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم.

وقال الترمذي: " حديث حسن غريب صحيح ". قلت: وإسناده صحيح على شرط الشيخين

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم 512الحدیث 

 

 

 

 

الأولى: عند ابن ماجه (2 / 380) : حدثنا علي بن محمد حدثنا أبو معاوية عن

الأعمش عن أبي صالح عن أبي هريرة مرفوعا.

وهذا إسناد رجاله ثقات رجال الشيخين غير علي بن محمد وهو ابن إسحاق الطنافسي

وهو ثقة، فهو إسناد صحيح إن كان الأعمش سمعه من أبي صالح، فقد وصف بالتدليس

، ومع ذلك أخرج له الشيخان في " الصحيحين " بالعنعنة كثيرا من الأحاديث بهذا

الإسناد!

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم الحدیث 719

 

 

 

فقد رواه ابن أبي شيبة في "المصنف " (12/134) عن ابن نمير عن الأعمش عن أبي صالح عن رجل من أصحاب النبي - صلى الله عليه وسلم - قال:

أتى جبريل النبي - صلى الله عليه وسلم - فقال: بشر خديجة ببيت في الجنة من قصب، لا صخب فيه ولا نصب.

وهذا إسناد صحيح، وعنعنة الأعمش عن أبي صالح لا تضر؛ لأنه أكثر عنه؛ كما قال الإمام الذهبي.

وابهام الصحابي غير ضار- أيضاً -؛ إذ كلهم- رضي الله عنهم- عدول.

سلسلة الأحاديث الصحيحة للبانی

رقم الحدیث 3608 طرق ۵

 

Nasir ul deen albani na ya rad kis jaga kia ha is sanad pa? reference mil skta ha?



#99 bhattionline

bhattionline

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 89 posts
  • Joined 2 weeks ago
  • Madhab:Ghair Muqalid

Posted 4 days ago

Kya ya pta chal skta ha k abi salan or malik al dar ma mulaqat hoy the ya ni...?yani malik al dar ki zindage ki detail mil skte ha kya?



#100 bhattionline

bhattionline

    Ajmeri Member

  • Members

  • PipPipPip
  • 89 posts
  • Joined 2 weeks ago
  • Madhab:Ghair Muqalid

Posted 4 days ago

or bralvi hazrat thoda sa reference pash kr k sanad k josh maa aa gay ha.bhayo abhe to start ha zra hosla sa kam la.. ap na sanad sabit krna k lia kafi zor lgana ha abhe...is lia hosla sa kam la... is trha bat kra k us sa aam admi ko bhe fayda ho







Similar Topics Collapse


 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users