Jump to content
اسلامی محفل
Sign in to follow this  
Blue Chips

فقہ حنفی پر اعترضات کے جواب

Recommended Posts

السلام علیکم

 

3

3.jpg

 

 

9. 

9.jpg

 

 

11. 

11.jpg

 

 

13. 

13.jpg

 

 

16.

16.jpg

Edited by Mustafaye

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janab yeh kitabain parhain...Wahhabi Ghair Muqallideen sirf awam ko dhoka daitay hain.Iss k ilawa un k pas kuch b nahi...

 

 

Taeed e Mazhab e Hanfi by Muhaqqiq Alal Itlaq Hazrat Shah Muhammad Abdul Haq Muhaddis Dehlvi (ra)

 

http://books.nafseislam.com/details.php?book_id=463&book=taeed-e-mazhabe-hanafi

 

Aur

 

Fiqh Al Faqeeh by Faqeeh e Aazam Maulana Abu Yousuf Muhaddis Kotlvi (ra)

 

http://books.nafseislam.com/read-book.php?book_id=461&book=fiqh-al-faqeeh

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

is kitab ka name kia hy jis k scan aap lga rahy hn ?  our link be send ker dain . 

Assalam o Alikum.

 

Fiqh Al Faqeeh 

 

Jiska link Chishti Qadri Bhai nay apni post main dia hai.

Edited by Mustafaye

Share this post


Link to post
Share on other sites


کتے کادانت گلے میں لٹکا کر اور اسکی کھال پر نماز پڑھنا جائز ہے۔

اور اسی طرح اگر اسے نے کتے یا بھیڑیا کے دانت والا ہار گلے میں ڈال کر نماز پڑھی تو اسکی نماز جائز ہے , اور جس کی جلد دباغت سے پاک ہو جاتی ہے اسکا گوشت بھی ذبح کرنے سے پاک ہو جاتا ہے ۔
ناظقی نے محمد رحمہ اللہ سے روایت کیا ہے کہ جب وہ ایسےکتےیا بھیڑیا کی کھال پر نماز پڑھے جسے ذبح کیا گیا ہو تو اسکی نماز جائز ہے ۔

 

post-4572-0-72246600-1373737432_thumb.jpg

post-4572-0-54006600-1373737449_thumb.jpg

post-4572-0-62591600-1373737469_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

کتے کادانت گلے میں لٹکا کر اور اسکی کھال پر نماز پڑھنا جائز ہے۔

 

اور اسی طرح اگر اسے نے کتے یا بھیڑیا کے دانت والا ہار گلے میں ڈال کر نماز پڑھی تو اسکی نماز جائز ہے , اور جس کی جلد دباغت سے پاک ہو جاتی ہے اسکا گوشت بھی ذبح کرنے سے پاک ہو جاتا ہے ۔

ناظقی نے محمد رحمہ اللہ سے روایت کیا ہے کہ جب وہ ایسےکتےیا بھیڑیا کی کھال پر نماز پڑھے جسے ذبح کیا گیا ہو تو اسکی نماز جائز ہے ۔

 

 

answer ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiqh Al Fqeeh ka page no.156,157,158 parhain.Aur mazeed koi aitraz karnay say pehlay sari kitab aankhain khol kar parh lain...

 

Iss k ilawa page no.215,216 aur 217

Share this post


Link to post
Share on other sites

ان بیچاروں کا اور کام کیا ہے۔ یوسف جے پوری اور زیر زئی جیسے جاہلوں کی کتابوں سے بس کاپی پیسٹ کرنا ہی ان کا کام ہے۔
اس جاہل نے جو اعتراض کئے ہیں ان کا جواب دے رہا ہوں اور اس غیر مقلد سے گزارش ہے کہ ساتھ ساتھ ذرا اپنے اکابر کی تحریروں کو بھی پڑھ لو تب پتہ چلے کہ کیا لکھا یے ان کے بڑوں نے۔

 

 

post-1668-0-78787200-1375603409_thumb.jpg

 

post-1668-0-13167700-1375603468_thumb.jpg

 

post-1668-0-57592900-1375603506_thumb.jpg

 


علامہ صدیق الحسن خان نے لکھا ہے کہ خنزیر کے حرام ہونے سے اس کا ناپاک ہونا ہرگز ثابت نہیں ہوتا جیسا کہ ماں حرام ہے مگر ناپاک نہیں

[بدور الاہلہ ص 16]

کتے کے گوشت ، ہڈی ، خون ، بال ، پسینہ میں سے کسی کی نجاست ثابت نہیں

[بدور الاہلہ ص 16]

 

 

post-1668-0-01127100-1375603561_thumb.jpg

 

Edited by Aashiq Koun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...