Jump to content
اسلامی محفل
Sign in to follow this  
aaftab

farhat hashmi kay aaitarazat

Recommended Posts

اللہ کے رسول ﷺ نے فرمایاکہ شرک کی مثال ایسے ہے جیسے کالی رات ہو۔۔اس میں کالاپتھرہو۔۔اس پر کالی چیونٹی ہو۔۔نبی ﷺ نے فرمایاکہ جس طرح وہ چیونٹی چلتی ہوئی نظر نہیں آتی ہے ، اسی طرح شرک تم سے ہوجائے گااور تمہیں پتہ بھی نہیں چلے گا۔

قرآن کی متعدد آیات ہیں جن میں اللہ تعالی فرماتاہے کہ صرف شرک کی معافی نہیں اور نبی ﷺ کا مسلم کی حدیث میں فرمان ہے اگر کسی شخص نے پوری زمین گناہوں سے بھر دی ہولیکن اگر اسے شرک پر موت نہ آئی توپھر بھی اللہ تعالی ان سارے گناہوں کے برابرمعافی کے ساتھ اپنے اس بندے سے ملاقات کرے گا۔ غورفرمائیں کتنااہم اور نازک معاملہ ہے یہ ۔

سبھی فرقے مانتے ہیں کہ شرک بڑا بھاری ظلم ہے لیکن اس کی وضاحت نہیں کرتے۔ اچھی طرح ذہن نشین کرلیں کہ یامحمد ، یارسول مدد،یاعلی مدد،یاغوث مددیا پیرمدد پکارنا شرک ہے ۔

اللہ تعالی کے مدمقابل عبدالقادرجیلانی کو دستگیر،علی ہجویری کو داتا،علی کو مشکل کشا،امام بری کو قسمتیں کھری کرنے والا،معین الدین چشتی کو بیڑیاں پارلگانے والا، نظام الدین اولیاء کو غریب نواز، شہبازقلندرکو لجپال،یا ان کے علاوہ انبیائے کرام ، شہداء اور صالحین سمیت اللہ کے بندوں (خواہ زندہ ہوں یا مردہ)ان میں سے کسی کو بھی اللہ کے مدمقابل کھڑا کرنایا اللہ کی ذات، صفات اور اختیارات کا ان میں شائبہ تک کرنا شرک ہی کہلاتاہے ۔

اللہ کے سوا تعویذ،گنڈوں، کڑوں،چھلوں، منکوں پر توکل کرنا بھی شرک ہے۔ غیراللہ کی نذرونیاز کرنا شرک ہے ۔نظر بد سے بچنے کے لئے بچے کی پیشانی پر کالی سیاہی لگانا،بچے کے سرہانے چھری یا لوہے کی کوئی چیز رکھنا،مکان پر کالی ہانڈی رکھنا،گاڑی کے نیچے جوتی لٹکانا،امام ضامن (کالاکپڑا)باندھنایا ان کے علاوہ دیگر سارے ٹوٹکے بھی شرکیہ ہی کہلاتے ہیں۔
اسی طرح اللہ کی مخلوق میں سے اللہ کو کسی کا واسطہ دینا یہ سب اعمال شرک کے زمرے میں آتے ہیں -خدارا اپنے آپ کو اور اپنے اہل و اعیال کو شرک سے بچاؤ -
اللہ پاک ہم سب کو شرک سے محفوظ رکھے -آمین

Share this post


Link to post
Share on other sites

aisi bhe koi riwyaat hai kay ansar ko Nabi pak alaihisSalam nay un kay khaito pay kuch toatay bartan latkanay ko farmaya ? jab kay farhat hasmi kahti ha kay makan pay kali handi lagana bachay ko kala til lagana balkay gaari kay nechay joati latkana bhe shirk hai

Share this post


Link to post
Share on other sites

salam hazrat wo riwayat kahe parhi thee kia aisi koi riwyat hai kay nabi pak alaihisSalam nay ansar ko kuch handiya laganay ka kaha baghat mai nazr e badd say bachanay kay leay

was salam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...