Toheedi Bhai مراسلہ: 6 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 6 اگست 2009 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOUWAHID مراسلہ: 6 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 6 اگست 2009 Hamari nazar main to ais koi Hadees nahi agar aap k pass ho to share ker dain! اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 7 اگست 2009 Author Report Share مراسلہ: 7 اگست 2009 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 8 اگست 2009 Author Report Share مراسلہ: 8 اگست 2009 whabiyoon se is sawal ke jwab ka intzaar hai اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
sh@h!d مراسلہ: 8 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 8 اگست 2009 2 all my sunni brothers & sisters lol... phans gae najdi, pehle hi sawal per phans gae. halan k abhi to bohat kuch baqi hai. "ibtada-e-postmortem hai rota hai kiya aage aage dekhiye, hota hai kiya" Toheedi Bhai 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
mameenkhn مراسلہ: 8 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 8 اگست 2009 to All Muslims Ab ye Ghair Muqallid Munkireen e Hadith o Fiqah pata hai kya jawab main kahaingay "Kis Hadith Main Mana hai?" اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOUWAHID مراسلہ: 9 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 9 اگست 2009 (ترمیم شدہ) Ab ye Ghair Muqallid Munkireen e Hadith o Fiqah pata hai kya jawab main kahaingay"Kis Hadith Main Mana hai?" Humain aap apnay jaisa bawaqoof samjhatay hain ...... Keh jab Eid Milad ka kaha jaya to aap loug is tarah k jawab dautay ho............ lol... phans gae najdi, pehle hi sawal per phans gae. halan k abhi to bohat kuch baqi hai. "ibtada-e-postmortem hai rota hai kiya aage aage dekhiye, hota hai kiya Aap seekhanay k lia sawaal kertay ho ya agalay ko phansaanay k lia...... whabiyoon se is sawal ke jwab ka intzaar hai JAwab main nay day dia hai. Aur haan kisi aur k mujhay pata nahi laikin pehlay maira yeh amal tha laikin jab say mujhay pata chala hai k kisi sahee Hadees say yeh baat saabit nahi main nay yeh amal chor dia hai. Aur Moulvion k taqleed hum nahi tum sub loug kertay ho..........Is baaray main b zara soochna k koun muqalid hai aur koun ghair muqalid..... Edited 9 اگست 2009 by MOUWAHID اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdur Rehman مراسلہ: 10 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 10 اگست 2009 Humain aap apnay jaisa bawaqoof samjhatay hain ...... Keh jab Eid Milad ka kaha jaya to aap loug is tarah k jawab dautay ho............ Aap seekhanay k lia sawaal kertay ho ya agalay ko phansaanay k lia...... Mouwahid sahab aap nay pahlay isi forum pay dosri post mai yei araz kia tha jo darj zail hai Chalo fatawa main to koi hadees nahi di ....Aap loug kisi hadees say saabit ker dain k mana hai اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salar Raza مراسلہ: 10 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 10 اگست 2009 Mouwahid sahab aap nay pahlay isi forum pay dosri post mai yei araz kia tha jo darj zail hai Wahabi Got Busted Saif bhai aap ne tu wahabi ko jhoot bolte howe rangay hathoon pakar lia waise sab wahabi Witr mein rok'o k baad hand utha ker dua mangete hain , ager is k barey koi hadees nahi tu wahabi mullah is bidat k khilaf kiyon nahi fatwa dete .. Mowahid saab jao kisi wahabi mullay se is amal k khilaf fatwa le aooo ..... ager na la sake tu sabit ho jaye ga k tum log anti hadees ho 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shahid Nazeer مراسلہ: 10 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 10 اگست 2009 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ya Allah Madad مراسلہ: 10 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 10 اگست 2009 Shahid sahab ..bohot khoob.. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOUWAHID مراسلہ: 10 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 10 اگست 2009 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 16 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 16 اگست 2009 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOUWAHID مراسلہ: 16 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 16 اگست 2009 Hum pehlay hi do touk alfaaz main keh chukay hain is silsalay main koi sahi Hadees nahi hai.........Aur na hi humara is per amal hai. Phir yeh ilzaam taraashiyan kion? اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saeedi مراسلہ: 17 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 17 اگست 2009 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOUWAHID مراسلہ: 18 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 18 اگست 2009 Saeedi sahib behtar hota k aap pehlay poori thread padhatay phir is ka jawab daitay.....Aap poori thread ko ghour say padho aap ko jawab mil jaya ga. اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 21 اگست 2009 Author Report Share مراسلہ: 21 اگست 2009 jawab jald dein 1 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shahid Nazeer مراسلہ: 22 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 22 اگست 2009 توحیدی صاحب محترم زبیر علی زئی حفظہ اللہ نے آپ کے سوال کا مکمل جواب دیا ہے۔ جو لوگ ہاتھ اٹھاتے ہیں وہ کس حدیث کی بنا پر اور جو ہاتھ نہیں اٹھاتے اسکی دلیل اسکین صفحہ میں ملاحظہ کریں۔ باقی ہمارے دلائل صرف دو ہیں ایک قرآن اور دوسری حدیث۔ ہم اجہتاد اور اجماع کو بھی مانتے ہیں۔ اجہتاد اور اجماع چونکہ قرآن اور حدیث سے ثابت ہیں اسلئے قرآن اور حدیث کے ماننے میں اجماع اور اجتہاد کا ماننا خود بخود آجاتاہے۔ اسلئے اجماع اور اجتہاد کو الگ سے زکر کرنے کی ضرورت نہیں۔ اگر اس پر آپ کو کوئی اعتراض ہے تو ثابت کردیں کہ اجماع اور اجتہاد قرآن اور حدیث سے ثابت نہیں۔ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 22 اگست 2009 Author Report Share مراسلہ: 22 اگست 2009 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafeel Ahmed Khan مراسلہ: 27 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 27 اگست 2009 بسم للہ الرحمن الرحیم اسلام علیکم الحمد للہ : اول: دعاء قنوت وتر كى آخرى ركعت ميں ركوع كے بعد ہوگى، اور اگر ركوع سے قبل بھى پڑھ لى جائے تو اس ميں كوئى حرج نہيں، ليكن کچھ علما رکوع سے قبل اور کچھ رکوع كے بعد افضل کہتے ہیں۔ شيخ الاسلام ابن تيميہ فتاوى ميں كہتے ہيں: اور رہى قنوت: تو لوگ اس ميں دو فريق اور ايك وسط طبقہ ہے، ان ميں سے كچھ تو كہتے ہيں كہ قنوت صرف ركوع سے قبل ہے، اور كچھ يہ كہتے ہيں كہ: ركوع كے بعد ہے. اور اہل حديث كے فقھاء مثلا امام احمد وغيرہ دونوں كو جائز قرار ديتے ہيں، كيونكہ سنت ميں يہ دونوں وارد ہيں، اگرچہ انہوں نے ركوع كے بعد قنوت كواختيار كيا ہے؛ كيونكہ يہ اكثر اور اقيس ہے. اھـ ديكھيں مجموع الفتاوى ابن تيميہ ( 23 / 100 ). اور ہاتھ اٹھانا ، عمر رضى اللہ تعالى عنہ سے يہ ثابت ہے، جيسا كہ بيھقى رحمہ اللہ تعالى نے روايت كى اور اسے صحيح كہا ہے. ديكھيں: سنن بيھقى ( 2 / 210 ). واللہ اعلم واسلام علیکم اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafeel Ahmed Khan مراسلہ: 27 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 27 اگست 2009 بسم للہ الرحمن الرحیم اسلام علیکم الحمد للہ : بھائی توحیدی جو برائے نام ہیں؛ اب آپ سے گزارش ہے کے کوئی صحیح حدیث رکو سے پہلے قئنوت تو پڑنے کی ہو مگر ساتھ میں رفع دین بھی سابت ہو۔ شکریہ وا سلام علیکم اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadri Sultani مراسلہ: 27 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 27 اگست 2009 Janab Kafeel Sb.sawal hum nain poocha hay aur is sawal ka jawab chahya humain na keh SAWAL....Pehlay humaray sawal ka jawab dain baad main hum say jawab lay laina........ اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 28 اگست 2009 Author Report Share مراسلہ: 28 اگست 2009 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafeel Ahmed Khan مراسلہ: 28 اگست 2009 Report Share مراسلہ: 28 اگست 2009 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toheedi Bhai مراسلہ: 29 اگست 2009 Author Report Share مراسلہ: 29 اگست 2009 اقتباس Link to comment Share on other sites More sharing options...
تجویز کردہ جواب
بحث میں حصہ لیں
آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔