Jump to content

امام ابوحنیفہ اور مسئلہ رضاعت


Recommended Posts

Lo janab Hadees Sharif.....

أَخْرَجَهُ الْبُخَارِي فِي الصحيح، 4 / 1858، کتاب التفسير، باب قوله : وَآخَرِيْنَ مِنْهُمْ لَمَّا يَلْحَقُوْا بِهِمْ، رقم : 4615، والعسقلاني في فتح الباري، 8 / 642، الحديث رقم : 4615.

 

قَالَ الْبُخَارِيُّ : حَدَّثَنِيْ عَبْدُ الْعَزِيْزِ بْنُ عَبْدِ اﷲِ قَالَ : حَدَّثَنِيْ سُلَيْمَانُ بْنُ بِلَالٍ عَنْ ثَوْرٍ عَنْ أَبِي الْغَيْثِ عَنْ أَبِيْ هُرَيْرَةَ قَالَ:

 

’’کُنَّا جُلُوْسًا عِنْدَ النَّبِيِّ صلي الله عليه وآله وسلم، فَأُنْزِلَتْ عَلَيْهِ سُوْرَةُ الْجُمُعَةِ : ﴿وَآخَرِيْنَ مِنْهُمْ لَمَّا يَلْحَقُوْا بِهِمْ﴾ (القرآن، الجمعة، 62 : 3)، قَالَ : قُلْتُ : مَنْ هُمْ يَا رَسُوْلَ اﷲِ؟ فَلَمْ يُرَاجِعْهُ حَتَّي سَأَلَ ثَلَاثًا، وَ فِيْنَا سَلْمَانُ الْفَارِسِيُّ، وَضَعَ رَسُوْلُ اﷲِ صلي الله عليه وآله وسلم يَدَهُ عَلَي سَلْمَانَ، ثُمَّ قَالَ : لَوْ کَانَ الْإِيْمَانُ عِنْدَ الثُّرَيَا لَنَالَهُ رِجَالٌ أَوْ رَجُلٌ مِنْ هٰؤُلَاءِ!‘‘

 

و أخرجه ابن کثير في تفسير القرآن العظيم، 4 / 364 بإسناد البخاري

 

 

عَنْ أَبِيْ هُرَيْرَةَ قَالَ : قَالَ رَسُوْلُ اﷲِ صلي الله عليه وآله وسلم :

 

’’لَوْ کَانَ الدِّيْنُ عِنْدَ الثُّرَيَا لَذَهَبَ بِهِ رَجُلٌ مِنْ فَارِسَ أَوْ قَالَ : مِنْ أَبْنَاءِ فَارِسَ حَتَّي يَتَنَاوَلَهُ.‘‘

 

(رواه مسلم)

 

روي عشرة من الصحابة الکرام رضی الله عنهم هذا الحديث عن النبي صلي الله عليه وآله وسلم، وهم :

 

أبو هريرة و عبد اﷲ بن عمر و قيس بن سعد بن عُبادة و عبد اﷲ بن مسعود و جابر بن عبد اﷲ و سلمان الفارسي و علي بن أبي طالب و أم المؤمنين عائشة الصديقة و مندوسث و سفينة مولي الرسول صلي الله عليه وآله وسلم.

 

Janab ab is ka b inkaar kar dain aur us shakhs k shan main Gustakhi karain jis k baray main yeh basharat Ahadees Sharif main aay hay.

 

Aap nain us shakhs k baray main buhtan lagaya jis ke Ilmiat ke gwahi Hadees Sharif say mil rahy hay....

Abhi aap k Shahid Sb.nain aik aur Ilzam yeh lagaya keh jo Ahadees Sharif Janab e Imam e Azam Radi Allah o Unho say marvi hain woh sab zaeef hain.Us k lia un say araz hay keh agar us par bat karnay ka shoq hay tu aik new topic bana lain us par.Insha Allah pata chal jat ga keh kya Ahadees Sharif Zaeeh hain ya nahi.Yeh Albani ke batain hain....

post-1759-12513518211026.jpg

post-1759-12513518341017.jpg

Link to comment
Share on other sites

باطل پرست بہت ہی بے صبرے ہیں۔ میں نے مصروفیت کی بنا پر کچھ عرصہ جواب نہیں دیا تو سمجھ رہے ہیں کہ میں بھاگ گیا۔ ہم انشااللہ بھاگنے والوں میں سے نہیں ہیں۔ بھاگنا صرف باطل پرستوں کے نصیب میں ہے۔

 

یاد رہے میں نے پہلے بھی پوسٹ کی تھی کہ میں صرف رضاعت کے مسئلہ کا جواب دونگا۔ کیونکہ میرا تھریڈ اسی وجہ سے یہاں ضم کیا گیا ہے۔ اگر اور مسائل کا جواب چاہئے تو میرے تھریڈ کو اس تھریڈ سے الگ کردیا جائے۔ شکریہ

 

بہت جلد انشااللہ سیعدی صاحب کا جواب پوسٹ کرونگا۔ آخر گستاخ کون والا تھریڈ بھی میں بھولانہیں بلکہ مصروفیت کی وجہ سے کچھ دیر ہوگئی وہاں بھی تمام اعتراضات کو جواب جلد دیا جائے گا۔ انشااللہ

Link to comment
Share on other sites

باطل پرست بہت ہی بے صبرے ہیں۔ میں نے مصروفیت کی بنا پر کچھ عرصہ جواب نہیں دیا تو سمجھ رہے ہیں کہ میں بھاگ گیا۔ ہم انشااللہ بھاگنے والوں میں سے نہیں ہیں۔ بھاگنا صرف باطل پرستوں کے نصیب میں ہے۔

 

یاد رہے میں نے پہلے بھی پوسٹ کی تھی کہ میں صرف رضاعت کے مسئلہ کا جواب دونگا۔ کیونکہ میرا تھریڈ اسی وجہ سے یہاں ضم کیا گیا ہے۔ اگر اور مسائل کا جواب چاہئے تو میرے تھریڈ کو اس تھریڈ سے الگ کردیا جائے۔ شکریہ

 

بہت جلد انشااللہ سیعدی صاحب کا جواب پوسٹ کرونگا۔ آخر گستاخ کون والا تھریڈ بھی میں بھولانہیں بلکہ مصروفیت کی وجہ سے کچھ دیر ہوگئی وہاں بھی تمام اعتراضات کو جواب جلد دیا جائے گا۔ انشااللہ

 

 

انشااللہ

Link to comment
Share on other sites

Shahid NAzeer Bhai nay jo page scan ker k upload kia hai.......Us main main nay aik line highlight ki hai jis main Imam Abu Hanifa(ra) k do shagiradoon(Imam Muhammad,Imam Yousaf(ra)) ka isi maslay per Imam Abu Hanifa(ra) say ikhtalaf hai...........In do shagirdoon k nazdeek b raza'at ki mudat 2 saal hai!

post-2699-12513627864958.jpg

Edited by MOUWAHID
Link to comment
Share on other sites

Shahid NAzeer Bhai nay jo page scan ker k upload kia hai.......Us main main nay aik line highlight ki hai jis main Imam Abu Hanifa(ra) k do shagiradoon(Imam Muhammad,Imam Yousaf(ra)) ka isi maslay per Imam Abu Hanifa(ra) say ikhtalaf hai...........In do shagirdoon k nazdeek b raza'at ki mudat 2 saal hai!

 

 

 

بسم للہ الرحمن الرحیم

 

اسلام علیکم

 

الحمد للہ :

 

ان کا جواب تو ابھی بھی یے پی ہوگا کے امام صاحب صحیح تھے۔ اللہ تعالہ انہیں پدایت دے(آمین)

 

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنكُمْ ۖ فَإِن تَنَازَعْتُمْ فِي شَيْءٍ فَرُدُّوهُ إِلَى اللَّهِ وَالرَّسُولِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ ۚ ذَ‌ٰلِكَ خَيْرٌ وَأَحْسَنُ تَأْوِيلًا

اے ایمان والو الله کی فرمانبرداری کرو اور رسول کی فرمانبرداری کرو اور ان لوگوں کی جو تم میں سے حاکم ہوں پھر اگر آپس میں کوئی چیز میں جھگڑا کرو تو اسے الله اور اس کے رسول کی طرف پھیرو اگر تم الله اور قیامت کے دن پر یقین رکھتے ہو یہی بات اچھی ہے اور انجام کے لحاظ سے بہت بہتر ہے

ْسورہ نسا،آیت نمبر 59ٌ

 

 

وا سلام علیکم

 

Link to comment
Share on other sites

ایک دوسرے تھریڈ پرشاہد ںزیر وہابی نے موضوع کو بدلنے کی کوشِش کی اور رضاعت کا مسئلہ چھیڑ دیا ۔ جب اُس پر جواب دیا گیا ۔ تو اب توحیدی بھائی اور سعیدی بھائی کے سوالوں ک جواب نہیں دے رہا کے یہ مطعلقہ موضوع نہیں۔ اس لئے میں توحیدی بھائی کا جواب یہاں پوسٹ کر رہا ہوں۔۔۔ اور انشاء اللہ ہمیں شاہد وہابی کے جواب کا انتظار رہے گا۔

post-1049-12506106497047.jpg

 

 

بسم للہ الرحمن الرحیم

 

اسلام علیکم

 

الحمدللہ

 

رضاعت سے حرمت دو شرط کے ساتھ ہوتی ہے :

 

پہلی :

 

پانچ یا پانچ سے زيادہ باررضاعت ہو اس لیے کہ حدیث عائشہ رضي اللہ تعالی عنہا میں ہے کہ :

 

عائشہ رضي اللہ تعالی عنہا بیان کرتی ہیں کہ قرآن مجید میں دس رضعات کا نزول ہوا تھا جس سے حرمت ثابت ہوتی ہے بعد میں انہیں پانچ معلوم رضعات کے ساتھ منسوخ کردیا گیا ۔۔ صحیح مسلم حدیث نمبر ( 1452 ) ۔

 

دوسری :

 

یہ رضاعت دوبرس کے اندر اندر ہونی چاہۓ : ( یعنی بچے کی عمر کے پہلے دوبرس میں ) اس لیے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے ثابت ہے کہ آپ نے فرمایا :

 

عبداللہ بن زبیر رضي اللہ تعالی عنہ بیان کرتے ہيں کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا :

 

( رضاعت وہی ہے جوانتڑیوں کوبھردے ) سنن ابن ماجہ حدیث نمبر ( 1946 ) اورصحیح الجامع حدیث نبمر ( 7495 ) ۔

 

امام بخاری رحمہ اللہ تعالی اپنی صحیح میں بیان کرتے ہیں :

 

دوبرس کے بعد رضاعت نہیں ہے ، اس قول کے بارہ میں باب اس لیے کہ اللہ سبحانہ وتعالی کا فرمان ہے :

 

{ مکمل دو برس ( یہ ) اس کے لیے ہے جومدت رضاعت مکمل کرنا چاہے }

 

 

وا سلام علیکم

 

 

Edited by Kafeel Ahmed Khan
Link to comment
Share on other sites

(bis)

 

(saw)

 

(salam) 2 my sunni brothers & sisters

 

 

Ali Bhai (azw)(ja) keep up the good work. ALLAH (azw) PYARE AAQA (saw) ke sadqe ap ke ilm-o-amal mein barkatein aur izafa ata farmae ... AMEEN

 

یادرہے میں نے پہلے بھی پوسٹ کی تھی کہ میں صرف رضاعت کے مسئلہ کا جوابدونگا۔ کیونکہ میرا تھریڈ اسی وجہ سے یہاں ضم کیا گیا ہے۔ اگر اور مسائلکا جواب چاہئے تو میرے تھریڈ کو اس تھریڈ سے الگ کردیا جائے۔ شکریہ

 

najdi g yahan debate ke liye ae ho ya "laadian" karne?:lol:. chotay rafizi agar jawab nahi de sakte to apni shikast tasleem karo. tumhare is "laad" ka jawab diya ja chuka hai pehle isi thread per. tum ne topic late start kiya tha is liye tum thread owner nahi bane aur tumhare thread yahan merge kar diya gaya. us ke baad bhi tum ne debate ke naam per apni ghalazatein jari rakhein. lekin ab jab lajawab ho gae to tum ne nakhre karne shuru kar diye. aise nakhre to "mutt'a/ misyar" ke waqt ya "raza'e husband" banate waqt bhi nahi kiye jatay. samajh to gae ho ge na ... ;)

is liye ab jaldi se apni shikast tasleem karo coz jawab to tum de nahi sakte, aur haan agar jawab dene ki koshish karo to meri 3 posts ka complete jawab detail ke sath dena. warna fazool mein safhat kale na karna

Link to comment
Share on other sites

bismillah.gif

saw.gif

 

 

بسم للہ الرحمن الرحیم

 

اسلام علیکم

 

میرے بھائی آپ انہیں کابل والا بھی گاردان رہے ہیں اور یے بھی کہتے ہیں کہ فارسی تھے واہ واہ کیا بات ہے حضور کی جناب نہیں خُد ھی دلیل دے دی اور خد ہی پہ رہے ہیں کہ فارسی تھے آپ نیں جو روایت کا بتایا ہے اسماعیل بن حماد کی تو اُس روایت کو ضعیف قرار دیا گیا ہے شاید آپ

نیں میری پوری پوسٹ نہیں پڑھی اگر پڑھتے تو ایسا نہ کہتے، میں دبارہ اٹیچ کر رہا ہوں ضرور دیکھیے گا۔

 

شکریہ

 

واسلام علیکم

 

post-1759-12514387804696.jpg

Link to comment
Share on other sites

(bis)

 

Janab Kafeel Ahmed Sb..Hum nain aap ko hawalay diy kuch books k laikan aap nain sirf aik book say yeh sabat karnay ke try ke keh Imam e Azam(ra) Farsi un Nasal na thay.Aap nain Imam e Azam(ra) k potay ke rawayat ko zaeef qarar dia....Aap nain yeh likha keh yahan Fars say murad dosray Imam thay tu janab kya is bat ka reply ooper aap ko nazar nahi aa raha?????

 

Imam Jalal Udin Sayyuti (ra) apni Book Tabyid al-sahifa bi manaqib al-imam Abi Hanifa (ra) main aap ko Farsi Un Nasal likhtay hain.

Al Qamoos Al Aalam main aap ko Farsi Un Nasal kaha gya hay.Jahan b search ke gay hay wahan aap ko Farsi Un Nasal likha gya hay.Laikan aap hain keh man nay ka name he nahi laitay.

 

Khateeb Al Baghdadi nain b yeh he likha.Laikan apnay aap ko Munkar e Hadees sabat karnay k lia aap apni poro try karain gay....

 

Link to comment
Share on other sites

(bis)

(saw)

Mujay aap ke ilmi yateemi par buhat hansi aa rahy hay.Zara koi naqsha utha kar daikh lo keh past main Qabal Khurasan main aata tha ya nahi???Aur yeh sara empire kon sa tha????Persian empire tha ya koi aur b empire tha????

Hum nain aap logon ko hawalay dia aur sath main Muhaddaseen ke bat b quote ke laikan taausab aur jahliat ke bina par aap ko kuch nazar nahi aata?????Ab jab Shahid Sb. nain Imam e Azam k baray main kuch likha tu us ka mun tor jawab dia gya.Laikan kya aap ka Ilm Muhaddiseen say b zyada ho gya hay???

Ya aap k Nasir Udin Albani(jis ko Ahadees ka chor kehna chahya) ke tehqeeq zyada ho gay Imam Jalal Udin Sayyuti (ra) say...?????Kuch tu sharam karo....

 

Kya Jarrah o Taadel main aap un akabar Ulma o Muhaddiseen say b barh gay jinhon nain is Hadees ka itlaq Imam e Azam(ra) par kia hay?????Had hay aap ke ilmiat par,,,,,

Link to comment
Share on other sites

(bis)

(saw)

Ilmi yateem wahhabi ko samjhanay k lia leh Old Persian empire main kon kon say countries shamal thay aur wahhabi nain Qabal ka zikar kia tu woh kis Empire main shamal tha aik link attach kar raha hon.Laikan aqal par parda aur tausab hata kar daikhain gay tu samaj aay ge..

 

moz-screenshot-1.jpg

http://wiki.answers.com/Q/Which_modern_countries_were_once_part_of_the_Persian_Empire

 

 

Aur sath aik map b attach kar raha hon....moz-screenshot.jpg

persian.gif

Link to comment
Share on other sites

bismillah.gif

saw.gif

Ilmi yateem wahhabi ko samjhanay k lia leh Old Persian empire main kon kon say countries shamal thay aur wahhabi nain Qabal ka zikar kia tu woh kis Empire main shamal tha aik link attach kar raha hon.Laikan aqal par parda aur tausab hata kar daikhain gay tu samaj aay ge..

 

http://wiki.answers...._Persian_Empire

 

 

Aur sath aik map b attach kar raha hon....

post-1759-12515418162873.jpg

Link to comment
Share on other sites

(bis)

(wasalam)

Janab yeh bat ho rahy hay Past ke na keh present ke.Bat us waqat ke karain jis waqat Imam e Azam(ra)

paida huay thay.Ya jab yeh Irshad farmaya gya tha.Yeh sab splitting tu baad main hui hay janab e wala.Aap isay samjanay ke try karain.Laikan aap ba zid hain keh yeh hay he ghalat.Is tarah aap k khayal say woh sab Akabar Ulma aur Muhaddiseen b ghalat huay jinhon nain is ko apply kia hay Imam e Azam par.Koi thora sa tu socho yar.

fi-aman:

(salam)

 

Link to comment
Share on other sites

bismillah.gif

wasalam.gif

Janab yeh bat ho rahy hay Past ke na keh present ke.Bat us waqat ke karain jis waqat Imam e Azam(ra)

paida huay thay.Ya jab yeh Irshad farmaya gya tha.Yeh sab splitting tu baad main hui hay janab e wala.Aap isay samjanay ke try karain.Laikan aap ba zid hain keh yeh hay he ghalat.Is tarah aap k khayal say woh sab Akabar Ulma aur Muhaddiseen b ghalat huay jinhon nain is ko apply kia hay Imam e Azam par.Koi thora sa tu socho yar.

fi_aman_allah.gif

salam.gif

 

 

 

hahahahahahahahahah Allah maaf rakhey tum logon k kazb se K Mohammad (SAWW) nain faras ka naam to lei lia hadith main magr jub faras pata hi nahin tha k kaha hei... hahaha ajeeb bat hei

Link to comment
Share on other sites

Shahid Sahib Yeh Muta'aliqa Topic Hi Hai.. Aap Key Aetaraz Ki Wajah Sey Topic Ka Naam Change Kiya Gaya Tha... Imam Abu Hanifa (ra) AUR Mas'ala-e-Raza'at Topic Naam Hai Aub.. Is Topic Mein Aap 2 Mozo'aat Per Bat Ker Saktey Hain.. Imam-e-Aazam (ra) Key Muta'aliq Bhi Aur Masa'ala Raza'at Key Muta'aliq Bhi...

 

Aap Ka Asal Aetaraz Imam-e-Aazam Ki Ilmiyat Per Tha Aur Masa'ala Raza'at Ko Base Bana Ker Aap Ney Imam-e-Aazam (ra) Ki Ilmiyat Per Aetaraz Kiya...

 

Aap Tehzeeb Key Dairey mein Reh ker Imam-e-Aazam (ra) Per Aetaraz Ker Saktey hain.. Aapko Aapkey Aetaraz Bama'aa Imam-e-Aazam Ki Ilmiyat Per Pehley Jawab Mil Chuka Hai.. Is Liye Aap Sarey Jawab ko Mad-e-Nazer Rakh Ker Reply Likhein..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...