Jump to content

علامہ سیالوی کی کتاب میں حضرت یوسف علیہ السلام کی گستاخی کا الزام


Raza11

تجویز کردہ جواب

Hazrat Allama sheikh ul hadith maulana muhammad ashraf sialvi shb. naye iss kitab main kisi qisam ki koi gustakhi nhn ki..balkay guskatkhon ka rud kiya hai....kuch deobandi nazubillah Hazrat bibi Zulekha ka Hazart Yousaf ALLEHSALAM kay nikah ka inkar kur rahay thay..aur Hzrat bibi Zulaekha pur zaniya honay ki tohmut laga rahay thay...tou un kay jawab main Maulana asharf sialvi shb. naye yeh kitab likhi hai...aur un ka rud farmay hai......iss main kya guskatki hai.......????kash kay inn ko yeh kitab khol kur parh lainay ki toufeq ho jati...aur tasub ki pati ankhon saye utar kur dekhtay kay Sialvi shb. inn gustakhon ka rid farma rahay hain...na kay khud gustakhi kay murtqib hoay hain......jaisay kay aap ager ghor saye kitab kay title ko dekhain tou Hazrat bibi ZULEKHA kay sath RadiALLAh ho Talla anha likha hai.....

Link to comment
Share on other sites

Ye Kuch baten hen jisnka charcha kya ja raha he ap is per roshni dalen

 

 

Jaisa kay main naye pehlay kaha tha kay jhoot bolna aur na mukmal hawalay dena deobandi khameer main shamil hai.

Maulana ashraf sialvi shb. naye yeh jo kuch likha hai woh tafseer rohu biyan ka hawala hai. Ashraf sialvi shb. tafseer rohul biyan ki ibarat naqal kur kay uss ka tarjma kur rahay hain. tou iss sorat main yeh jo bakwas deobandi kuton naye Ashraf sialvi shb. kay baray mian ki hai iss ki zud main Sahib e tafseer rohul bayan allama ismail ko anna chye tha.Aur deobandiyon ka nishana Shib e tafseer rohul biyan ko hona chye tha na ka Allama ashraf sialvi shb. ko ...unho naye to mehz tafseer rohul bayan ki ibarat naqal kur kay apni kitab main likhi hai.....Aap yeh ibarat tasfeer rhul bayan....vloume 4 page number 297-298 pur dekh saktay hain....

Inn deobandiyon ko tou himat na hoi kay woh sialvi shb ki kitab ka pora page scan kur kay lagatay...magar hum yeh pori ibarat asharf sialvi shb. ki kitab saye scan kur kay laga rahay hain.

post-1657-0-68669100-1350284450.jpg

post-1657-0-51041800-1350284455.jpg

post-1657-0-71526900-1350284463.jpg

post-1657-0-94138800-1350284469.jpg

Edited by Abdur Rehman
.. Image Size Adjusted....امیج کو ایڈ ٹو ہوسٹ پر کلک کر کے پوسٹ میں ایڈ کیا کریں اٹیچ ہونے کے بعد
Link to comment
Share on other sites

استغفراللہ ۔استغفراللہ ۔استغفراللہ ۔

شرم آنی چاہے وہابیوں کو بہتان باندھتے ہوے۔

یہ حوالہ تو تفسیر روح البیان کاہے،سیالوی صاحب نے تو صرف ترجمہ کیا ہے،

لہذا اگر بد زبانی کرنی ہے تو صاحب روح البیان پر کرو۔

لیکن یاد رکھو یہ تفسیر روح البیان وہی تفسیر ہے جس کے حوالےجگہ جگہ

علماء دیوبند کے مشہور و معروف اور ہر دیوبندی دلعزیز تبلیغی زکریا صاحب کی کتبِ فضایل میں ملتے ہیں۔

لہذا وہابیوں دیوبندیوں کی زبان درازی سیالوی صاحب پر نہیں بلکہ ان کی آڑ میں

صاحب روح البیان پر کی گی ہے ۔

 

 

اللہ عزوجل۔ جھوٹوں اور بہتان بازوں کے شر سے ہم سنیوں کو محفوظ رکھے امین

۔

Link to comment
Share on other sites

علامہ اشرف سیالوی صاحب نے تفسیر روح البیان کے اس حوالےکا ترجمہ اسی لئے پیش کیا ہے کہ وہ اس سے اتفاق کرتے ہیں۔

لہزا اگر الزام ائے گا تو دونوں پر ائے گا۔

شب زفاف کےواقعہ کو نامناسب الفاظ میں بیان کیا گیا ہے جس کی کوئی ضرورت نہ تھی۔

بند ڈبیا، تروتازہ یاقوت، قفل کھولنا، چابی وغیرہ کے الفاظ انتہائی نامناسب ہیں۔

پھر معلوم نہیں کہ تنہائی میں کی گئی گفتگو کا صاحب روح البیان کو کیسے علم ہوا؟

Link to comment
Share on other sites

علامہ اشرف سیالوی صاحب نے تفسیر روح البیان کے اس حوالےکا ترجمہ اسی لئے پیش کیا ہے کہ وہ اس سے اتفاق کرتے ہیں۔

لہزا اگر الزام ائے گا تو دونوں پر ائے گا۔

شب زفاف کےواقعہ کو نامناسب الفاظ میں بیان کیا گیا ہے جس کی کوئی ضرورت نہ تھی۔

بند ڈبیا، تروتازہ یاقوت، قفل کھولنا، چابی وغیرہ کے الفاظ انتہائی نامناسب ہیں۔

پھر معلوم نہیں کہ تنہائی میں کی گئی گفتگو کا صاحب روح البیان کو کیسے علم ہوا؟

 

جناب پھر لائیں وہابی دیوبندیوں سے فتوی .صاحب روح البیان پر لگائیں فتوی

 

آپ کے تو وہ اپنے ہیں۔اور ہاں ان کےجید علماء سے فتوی لائیے گا ناحق فورم کے جاہل ممبرآن سے نہیں

اگر یہی بات کسی دیوبندی مولوی نے کی ہوتی تو انھوں نے کہنا تھا انھوں نے صرف مثال دی ہے

Link to comment
Share on other sites

سب سے پہلے تو آپ ہمیں یہ بتایں کہ

 

 

آپ کی حیثیت کیا ہے؟ کیا آپ مفتی ہیں ؟یا عالم فاضل ہیں؟اگر دونوں نہیں تو پھر جاہل شخص کی بات کا کچھ اعتبار نہیں ۔

اور اگر آپ عالم فاضل یا مفتی ہیں تو جو گستاخی کا فتویٰ آپ لوگوں کی طرف سے سیالوی صاحب پر عاید کیا گیا وہی ان صاحب روح البیان پر بھی جاری کیجیے۔

یا پھر اپنے معتبر دار الافتاء کے مفتیان سے فتویٰ لیکر یہاں لگاؤ،۔

بادیگر صورت آپ کو کچھ حق نہیں پہنچتا کہ فتوے لگاتے پھریں۔

 

ہمارا آپ سے صرف ایک ہی مطالبہ ہے کہ آپ اپنے کسی معتبر دار الافتاء کا فتویٰ پیش کریں ۔۔۔۔۔۔۔

Link to comment
Share on other sites

علامہ اشرف سیالوی صاحب نے تفسیر روح البیان کے اس حوالےکا ترجمہ اسی لئے پیش کیا ہے کہ وہ اس سے اتفاق کرتے ہیں۔

لہزا اگر الزام ائے گا تو دونوں پر ائے گا۔

 

 

جناب الزام دونوں پر نہیں تینوں پر آئے گا کیوں کے وہابی دیوبندی عالم بھی اس تفسیر کو تفاسیر صحیحہ میں شمار کرتا ہے

Link to comment
Share on other sites

صاحبMustafvi

 

سب سے پہلے تو آپ ہمیں یہ بتایں کہ

 

 

آپ کی حیثیت کیا ہے؟ کیا آپ مفتی ہیں ؟یا عالم فاضل ہیں؟اگر دونوں نہیں تو پھر جاہل شخص کی بات کا کچھ اعتبار نہیں ۔

اور اگر آپ عالم فاضل یا مفتی ہیں تو جو گستاخی کا فتویٰ آپ لوگوں کی طرف سے سیالوی صاحب پر عاید کیا گیا وہی ان صاحب روح البیان پر بھی جاری کیجیے۔

یا پھر اپنے معتبر دار الافتاء کے مفتیان سے فتویٰ لیکر یہاں لگاؤ،۔

بادیگر صورت آپ کو کچھ حق نہیں پہنچتا کہ فتوے لگاتے پھریں۔

 

ہمارا آپ سے صرف ایک ہی مطالبہ ہے کہ آپ اپنے کسی معتبر دار الافتاء کا فتویٰ پیش کریں ۔۔۔۔۔۔۔

 

 

 

جناب الزام دونوں پر نہیں تینوں پر آئے گا کیوں کے وہابی دیوبندی عالم بھی اس تفسیر کو تفاسیر صحیحہ میں شمار کرتا ہے

 

چلیں جناب اپ کی بات مان لیتے ہیں کہ اگر الزام ائے گا تو دونوں پر نہیں بلکہ تینوں پر ائے گا۔

میںنے کوئی فتوی وغیرہ نہیں لگایا مجھےتو درج ذیل الفاظ نامناسب لگے تھے اگر اپ کو مناسب لگتے ہیں تو اپ کی مرضی۔

 

شب زفاف کےواقعہ کو نامناسب الفاظ میں بیان کیا گیا ہے جس کی کوئی ضرورت نہ تھی۔

بند ڈبیا، تروتازہ یاقوت، قفل کھولنا، چابی وغیرہ کے الفاظ انتہائی نامناسب ہیں۔

 

اور میرا سوال تھا

 

پھر معلوم نہیں کہ تنہائی میں کی گئی گفتگو کا صاحب روح البیان کو کیسے علم ہوا؟
Link to comment
Share on other sites

Deobandi Alama ka hawala jaat dar kar he jo ise Tafaseer Sahiha me shomar karta kio ke Deobandi is bat ke munkar he ke woh is Tafaseer sahiha nahi girdante hen,shukria

 

post-2742-0-55316000-1350178559.jpg

 

post-3206-0-49944900-1350212309.jpg

 

اور میرا سوال تھا

 

 

پھر معلوم نہیں کہ تنہائی میں کی گئی گفتگو کا صاحب روح البیان کو کیسے علم ہوا؟[/size]

 

جناب انھوں نے مباشرت کی مثال دی ہے باقی کیوں دی یہ آپ اپنے

عالموں سے پوچھیں

 

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

Link to comment
Share on other sites

مولانا عبد الرحمن جامی کی کتاب یوسف و زلیخا میں مولانا جامی نے بھی چند اشعار حضرت زلیخا کے بارے میں لکھے ہیں ،ملاحظہ کیجیے۔

 

دو پستان ہر یکے چوں قبہ نور حبا بے ساختپ از عین کا نور

دو تارَ تازہ تر رستہ زیک شاخ کفِ امید شان ناسودہ گستاخ

 

ایک اور جگہ کہا

شکم چوں تختہ قاقم کشیدہ بنرمے دایہ نافِ او بریدہ

سر نیش کوہ اما سیم سادہ چو کوہ کمر زیر ادفتادہ

 

دیوبندیوں اب ذرا مولانا جامی پر بھی فتوی لگاؤ ۔۔۔۔۔

 

 

دیوبندی ایک طرف تو بڑے بڑے علماء و مفسرین کو نہیں چھوڑتے ،،،اور دوسری طرف کہتے ہیں کہ ہم نے فتوے نہیں لگاے ۔۔۔۔فتوی تو تم لگا ہی نہیں سکتے ہمیں پتہ ہے ۔۔۔لیکن اس مفسر جس کو خود تمھارے بڑے بھی مانتے ہیں اس کو پڑھانے نکل پڑے ۔۔۔۔۔ان کو یہ باتیں نہیں معلوم تھیں لیکن آج دیوبندیوں کے اس بے علم شخص کو معلوم ہو گییں۔۔۔۔۔۔کیا بات ہے

جناب جب تمہاری حیثیت ہی کچھ نہیں تو پھر ان کے خلاف زہر کیوں اگلتے ہو،۔۔۔

چلو اپنے دیوبندی مفتیوں ہی سے اس بارے میں پوچھ لو اور ان کا فتویٰ یہاں لگا کر بات کرو تاکہ کسی اہل علم شخص کی بات سامنے آے ،جہلا کی زباندرازی کا کچھ اعتبار نہیں ،

لہذا اگر تم جاہل ہو تو کم ازکم اپنے دیوبندی وہابی علماء سے فتویٰ لیکر یہاں لگاؤ

ورنہ خواہ مخواہ اپنی زبان کو لگام دو۔

Link to comment
Share on other sites

 

snapback.pngMustafvi, on 19 October 2012 - 09:30 PM, said:

 

اور میرا سوال تھا

 

 

پھر معلوم نہیں کہ تنہائی میں کی گئی گفتگو کا صاحب روح البیان کو کیسے علم ہوا؟[/size]

 

جناب انھوں نے مباشرت کی مثال دی ہے باقی کیوں دی یہ آپ اپنے

 

عالموں سے پوچھیں

میرا سوال اس گفتگو کے متعلق تھا جو حضرت یوسف اور حضرت زلیخا کے درمیان نقل کی گئی ہے کہ اس گفتگو کا صاحب روح البیان کو کیسے علم ہوا؟

اپ نے یہ بھی نہیں بتایا کہ درج ذیل الفاظ کا استعمال مناسب ہے یا نہیں؟

بند ڈبیا، تروتازہ یاقوت، قفل کھولنا، چابی وغیرہ

 

مولانا عبد الرحمن جامی کی کتاب یوسف و زلیخا میں مولانا جامی نے بھی چند اشعار حضرت زلیخا کے بارے میں لکھے ہیں ،ملاحظہ کیجیے۔

 

دو پستان ہر یکے چوں قبہ نور حبا بے ساختپ از عین کا نور

دو تارَ تازہ تر رستہ زیک شاخ کفِ امید شان ناسودہ گستاخ

 

ایک اور جگہ کہا

شکم چوں تختہ قاقم کشیدہ بنرمے دایہ نافِ او بریدہ

سر نیش کوہ اما سیم سادہ چو کوہ کمر زیر ادفتادہ

 

 

جناب ذرا ہمت کر کے ان اشعار کا ترجمہ پیش فرما دیں اوربجائے کسی اور کے فتوے کے اپنے ضمیر سے فتوی لے لیں کہ کیا اس طرح کی باتیں اور اشعار کسی نبی کی زوجہ کے بارے میں کہے جا سکتے ہیں؟

Link to comment
Share on other sites

AIK ILTEJA MUSTAVI SHB SA

janab mustafi shb aik request ha ap sa ya jo poster deo ka bandoun na banya ha Shkeihul Hadis Molana Asharf Sialvi shb ka bare main is ki jaga ap Hazrat Ismail Haqqi (R.A) ka nam lik dain jahan jahn Mufti shb ka nam ha aur neche un ki kitab ka bajye tafseer Roh-ul-mani laga kar batil forum main past karen aur jo alfaz unhoun na Mufti shb aur Ahl-e-sunnat ka bare main istemal kie hain wohe Alfaz aur Fatwa Shabe-e-roh-ul-maini aur imam jami ka mutalik la lain taka humen pata chle deo ka bandoun main kitni garat baki ha pher ap aya kar is forum pa ilan karen ka deo ka bandoun na yahe fatwa jo Mufti shb ka bare main lagya ha shab-e-roh-ul-mani pa b laga dia ha pher bat ko age bahryen ..aur apne pas sa fatwe aur raye bad main dain. janab sa mari humble request ha ka

Edited by RazaviTiger
Link to comment
Share on other sites

جناب دیوبندی صاحب میں نے پچھلی پوسٹ میں کہا تھا کہ

جناب جب تمہاری حیثیت ہی کچھ نہیں تو پھر ان کے خلاف زہر کیوں اگلتے ہو؟؟؟؟؟

چلو اپنے دیوبندی مفتیوں ہی سے اس بارے میں پوچھ لو اور ان کا فتویٰ یہاں لگا کر بات کرو تاکہ کسی اہل علم شخص کی بات سامنے آے ،جہلا کی زباندرازی کا کچھ اعتبار نہیں ،

لہذا اگر تم جاہل ہو تو کم ازکم اپنے دیوبندی وہابی علماء سے فتویٰ لیکر یہاں لگاؤ

ورنہ خواہ مخواہ اپنی زبان کو لگام دو۔

دیوبندی مفتیوں سے کہو کہ ذرا مولانا جامی پر فتوی لگایں ۔۔۔۔۔صاحب روح البیان پر فتوی لگایں۔۔۔۔

 

 

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

مولانا جامی کے اشعار کے بارے میں وضاحت ۛ؛۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔علما نے کہا کہ ایسی مدح گو خلاف احترام ہے مگر ایسی حالت کے اعتبار سے ہے کہ اس وقت وہ واجب الاحترام نہ تھیں ۔یعنی حضرت یوسف علیہ السلام کے نکاح میں آنے کے بلکہ اسلام لانے کے بھی قبل،جس حالت کے اعتبار سے خود حق نے اُن کا قصہ ہادم احترام ذکر فرمایا ہے۔

وراودتہ التہ ھونی بیتھا الخ قالت ماجزاء الخ المستلزم للکذب و الکید و نحو ھما۔۔۔۔الخ۔۔۔

 

سمجھ لگی مصطفوی صاحب ؟؟؟؟

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

محترم برہان صاحب

عرض ہے کہ میں نہ تو دیوبندی ہوں اور نہ ہی وہابیت سے کوئی تعلق ہے۔ اور مزید یہ کہ میں کسی کے خلاف کوئی زہر نہیں اگلا نہ ہی کوئی فتوی لگایا ہے صرف کچھ نکات اٹھائے تھے جن کا کوئی جواب نہیں ایا۔

باقی اپ نے مولانا جامی کے اشعار کی جو توجیہ پیش کرنے کی کوشش کی ہے وہ نامناسب ہے۔

کیا کسی نبی کی زوجہ کے بارے میں ایسے اشعار لکھنا اگرچہ وہ اس کے قبول اسلام سے قبل کے ہوں اپ کو مناسب لگتے ہیں؟

مجھے یقین ہے کہ ان اشعار کا ترجمہ پیش کرتے ہوئے اپ خود بھی شرمندگی محسوس کریں گے۔

 

باقی مولانا عبدارحمن جامی کے حوالے سے ایک اور بات بھی عرض کرتا چلوں کے کہ ان کی ایک کتاب ہے بارہ امام جو کہ کسی بریلوی مکتبہ نے ہی شائع کی ہے اس میں مولانا جامی نے حضرت امام مہدی کے بارے میں بالکل وہی عقیدہ بیان کیا ہے جو شیعہ رافضی بیان کرتے ہیں یعنی حضرت امام مہدی فلاں سن میں پیدا ہوئے اور بعد میں غار میں چھپ گئے۔

مشہور بریلوی عالم مولانا محمد علی نے بھی اپنی کتاب میزان الکتب میں اس پر بحث کی ہے۔

Link to comment
Share on other sites

 

MASHA ALLAH Subhan Allah

Bhut he umda tareeqay say Najdi munafiq ka naqab utara hay.

Mr.Mustafvi jaisa kay sawal pocha gaya hay,jaldi say kisi 10 ulma nay naam bata dain jo pichlay 100sal mai AhleSunnat maslak per thay?

 

Agar nahi pata tu ap nay jo firqa ijad kya hay os ka naam bata dain.Agar ab tak naam nahi rakha oor mere help chahey tu batain. :P.

Edited by ExposingNifaq
Link to comment
Share on other sites

On 10/30/2012 at 10:48 PM, Mustafvi said:

اپ کا ضمیر اس بارے میں کیا فتوی دیتا ہے کہ کیا اس ظرح کے اشعار و عبارات کسی نبی کی زوجہ کے بارے میں کہنے صحیح ہیں؟

 

Muhtram baat yeh hay keh yeh forum kisi bhi aam shakhs , jin say kisi mazhab/maslak ka tashakhus qaim na ho , k fatwon par discussion k leay naheen hay. Agar aap k pass ya kisi member k pass kisi bhi maslak k mutbar ulama ka fatwa mojood hay to is topic par discussion jaari rakh sktay hain.

 

.........................

 

 

Agar next post bhi mozu say hat kar ya kisi ghair mutbar shakhs k baray main hui to yeh thread close kar diya jaye ga. Shukria

Link to comment
Share on other sites

Asmaulkeum to all janb admin shb ya mustavi deogandi aur ahl-e-kabees ka mixture ha is ki damgi halat ks anzdaza is bat sa lagyen:-

1. ager Sunni Ya Rasool Allah (saw) madad pukare to deen min gulu ho aur deogandi apne peeroun sa madad mange to Ahl-e-sunnat aur gulu sa pak????

2.ager Isamil Haqqi (r.a) Hazart Yousaf (as) wala waqia beyan karen to deogandi Ahl-e-kabees ka imam aur Ager Ahl-e-sunnat ka Ulamha is ko Nakal kardain to gustak aur bedaba aur deen main gulu karen wale???????? :mellow:

3.ibrat jo NABI PAK (saw) ki shan main gustaki hain un ka bare main janab farmayen ka ya mafoom sunnioun na nikala ha deogandi inkar karte hain mager gulu karne wale sunni?????? :mellow:

4.Gair mukalid jin ki asal he koi nahi wo b sunni jo Muklid ko mushraik kahe aur gulu kare wale sunni??????????? :mellow:

 

pata nahi ya mustavi shb gulu kise kahte hain?????????????????????? ALLAH ka shukar ha Ahl-e-Sunnat ka her msala Quran Hadees aur Akbreen-e-umat sa sabit ha jahil bidati deogandioun gair mualkioun ki tara chake nahi hain ..

 

Imam jami pa aur Hazrat isamil haqqi pa fatwa deogandioun sa mangwo phle jase bazari zuban unhoun na sunnioun ka bare main isteemal ki ha ase in buzurgoun ka bare main karen ga ????????????? mustavi shb tasub ki anak utar do aur rawati jahleat ka muzahera matkaro

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...