Jump to content

Darulifta Ahlesunnat E-Fatawa, Online Fatawa, Online Mufti-Darulifta Etc


Sufism786

تجویز کردہ جواب

Dear All

Please share All E-Fatawa /Online Fatawa Websites, where our Sunni Brothers/Sisters can get all Islamic Information ....or please share any online Mufti Skype ID where people can add them and could ask direct questions.. if not available anywhere, please make it possible like online-Mufti on Skype etc..

 

1) http://www.ziaislami...atawa/index.php

 

2) ....................

 

 

JazakAllah

Edited by Sag-e-Attar
Minhaji Sulah Kulli site link removed.
Link to comment
Share on other sites

بسم اللہ الرحمن الرحیم

السلام علیکم

براہ کرم کسی بھی سائیٹ کا لنک پوسٹ کریں تو اچھی طرح تسلی کرکے کریں۔ اسلامی محفل پر بدمذہبیت اور صلح کلیت پھیلانے والی سائیٹس کے لنک پوسٹ کرنے کی اجازت نہیں ہے۔

 

آپ نے جس منھاجی سائیٹ کا لنک پوسٹ کیا وہ مفتری صاحب شیعہ اور سنی لڑکے کے نکاح کے جواب میں لکھتا ہے۔

 

  اقتباس
السلام علیکم میرا سوال یہ ہے کہ شیعہ لڑکی کا سنی لڑکے سے نکاح کون پڑھائے گا؟ کیا دو نکاح ہونگے پہلے شیعہ مولوی اور سنی مولوی پڑھائے گا کیا یہ اسلام میں جائز ہے؟

 

جواب:

 

نکاح کے لیے لڑکے لڑکی کا عاقل بالغ ہونا اور دو عاقل بالغ مسلمان گواہوں کی موجودگی میں حق مہر کے عوض رضا مندی سے ایجاب و قبول کرنا ضروری ہے۔ اب رہا مسئلہ عقیدے کا، تو انہیں نکاح بھی اپنے عقیدے کے عالم سے پڑھ لینا چاہیے۔ چونکہ قرآن و حدیث اور فقہ کا یہی قانون ہے۔

 

 

اس کا آسان سا جواب یہ کہ شیعہ اور سنی کا نکاح ہوتا ہی نہیں۔ مزید تفصیل کے لئے صحیح علمائے اہلسنت کی کتب کا مطالع کریں۔ عقائد کے ساتھ ساتھ کچھ اورسوالات جو میں نے دیکھے ان میں فقہی مسائل کے جوابات بھی غلط دیے ہوئے ہیں۔ نیچے کچھ ویب سائیٹس کے لنک دیے جارہے ہیں۔ ان سے صحیح عقائد و اعمال کے متعلق سوالات کے جوابات لئے جا سکتے ہیں۔

 

 

Dar ul Ifta AhleSunnat

Nafs-e-Islam Fatwa Section

Ask the Mufti (temporary closed but hopefully will resume soon)

Link to comment
Share on other sites

  On 22/1/2013 at 5:06 PM, Sufism786 said:
Dear what about Mufti abdul Qayyum Hazarvi......

Jazak Allah

 

 

Don't mistake Mufti-e-Aazam Pakistan, Khaleefa e Muhadis-e-Aazam Mufti Abdul Qayyum Hazarvi (Rehmatullah aleh) with some minhaji molvi. He (Aleh Rahma) passed away in 2003 while this minhaji is issuing fatwas in 2013. If you believe they're using some fatwas from Mufti-e-Aazam (AlehRahma) books, please post reference from original source.

 

Also do you believe what i quoted above from minhaji site? Marriage between shia and sunni? Do you even know about shia aqaids and ahlesunnah stand about them? or the fatwas issued by Alahazrat (ra)? That kind of answers should be acceptable for deobandi's because of their sheikh ul kull rasheed gangohi but not for us.

 

As i said, you need to check authentic ahlesunnah scholar books. Dr. Tahir is not the one you want to look if you have true ahlesunnah beliefs inside your heart. He crossed every line there ever was and reached new heights of Sullah-e-Kulliat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  On 23/3/2013 at 11:35 AM, mzeeshanimtiaz said:

Sag-e-Attar

 

online written fatwa kaha se liya ja saktaha ?

koi aesi website bataei jaha par AHL-E SUNNAT k authentic ulama written fatwa dei

http://www.trueislam...ers/Answers.htm

 

Ask to Imam http://www.trueislam.info/AskImam/default.aspx

Link to comment
Share on other sites

  On 23/3/2013 at 1:04 PM, Mustafaye said:

Online written fatwa to dawateislami say bhi lia ja sakta hai. Fatwa apki mail main ata hai.

 

dawatelami ki website par jo DarulIfta ki option ha waha par jab bhi jaei tw ye hi likha hua milta ha:

There are limited questions to be submited in the service of Dar-ul-Ifta. Today session has been closed, for your additional questions, please wait for the next day.

Link to comment
Share on other sites

  On 26/3/2013 at 2:38 PM, mzeeshanimtiaz said:

dawatelami ki website par jo DarulIfta ki option ha waha par jab bhi jaei tw ye hi likha hua milta ha:

There are limited questions to be submited in the service of Dar-ul-Ifta. Today session has been closed, for your additional questions, please wait for the next day.

 

Pata nahi bhai abhi to chal raha hai.

 

http://dawateislami.net/darulifta

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 11 months later...

Hum ne May 2014 me court marriage ki thi secretly per jb bt khuli to mere sasural walon ne divorce ka mutalba kia or mjbor kia talaq dene per jb k hmari esi koi niyat ya irada ni tha, taham un logon ne zbrdsti mujh se blank stam paper pe sing or thumb le liye or pta nhi us stam paper pe kya likha wo stamp paper blank tha jb mujh se sign or thumb liye gaye thy to hum mian bv rojo b chahte hen pls rehnumai farmayen koi esa fatwa ho k jis se hum mil jayen 

 

Shukriya Jazak Allah !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  On 27/5/2017 at 5:22 AM, Ali Jûțț said:

Hum ne May 2014 me court marriage ki thi secretly per jb bt khuli to mere sasural walon ne divorce ka mutalba kia or mjbor kia talaq dene per jb k hmari esi koi niyat ya irada ni tha, taham un logon ne zbrdsti mujh se blank stam paper pe sing or thumb le liye or pta nhi us stam paper pe kya likha wo stamp paper blank tha jb mujh se sign or thumb liye gaye thy to hum mian bv rojo b chahte hen pls rehnumai farmayen koi esa fatwa ho k jis se hum mil jayen 

 

Shukriya Jazak Allah !!!!!!

Expand  

دار الافتاء اہلسنت سے رجوع کریں۔

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Aslam o alailum.

agr aik banda apni wife ko mobile sms py 3 baar aik time py ye keh dy k tum meri tarf se farigh ho aur us k baad b kuch din tak dobara keh dy aur us k baad kuch din k baad phir us k samnay b keh dy k me ne tum ko talaq dy de hy 3 baar keh de ...................    aur mobile sms py b 3 ya 4 bar ye likh de k me ne aap ko maslin 02/02/18 ko farigh ya talaq dy de hy.................. to is ka sharai kia hokkam hy agr larka us k sath rehna b na chahta ho our larki sath rehnay ki zid karti ho aur prashan b karti ho k me ne aap k sath hi rehna hy lekan larka bilkul b razi na ho.......................  to aap plz thori si rehnumai farma dain................. aur is hawalay se fatwa faraham farma dain.........

mera email id hy: faizkhizari@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

as salam alaikum faizbajwa aap nechay kay link say numbers daikh kay waha rabta karain yaha koi mufti nahe

https://www.dawateislami.net/gallery/11814

 

baki ulama say yehi suna aur parha hai kay 3 talaq aik saath day di jain jab bhe tu wo 3 talaq he hoti hain is kay baad nikah nahe rahta ..

wallah o warasooluhu aalam

 

Edited by aaftab
Link to comment
Share on other sites

 

 

  Quote

 

سگِ عطار :   اس کا آسان سا جواب یہ کہ شیعہ اور سنی کا نکاح ہوتا ہی نہیں۔ 

 

 

Expand  

الْيَوْمَ أُحِلَّ لَكُمُ الطَّيِّبَاتُ ۖ وَطَعَامُ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ حِلٌّ لَّكُمْ وَطَعَامُكُمْ حِلٌّ لَّهُمْ ۖ وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ الْمُؤْمِنَاتِ وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلِكُمْ إِذَا آتَيْتُمُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ مُحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ وَلَا مُتَّخِذِي أَخْدَانٍ ۗ وَمَن يَكْفُرْ بِالْإِيمَانِ فَقَدْ حَبِطَ عَمَلُهُ وَهُوَ فِي الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ ﴿٥﴾ 

آج تمہارے لیے سب پاکیزہ چیزیں حلال کر دی گئیں اور اہل کتاب کا کھانا بھی تم کو حلال ہے اور تمہارا کھانا ان کو حلال ہے اور پاک دامن مومن عورتیں اور پاک دامن اہل کتاب عورتیں بھی (حلال ہیں) جبکہ ان کا مہر دے دو۔ اور ان سے عفت قائم رکھنی مقصود ہو نہ کھلی بدکاری کرنی اور نہ چھپی دوستی کرنی اور جو شخص ایمان سے منکر ہوا اس کے عمل ضائع ہو
گئے اور وہ آخرت میں نقصان پانے والوں میں ہوگا ۔
 
Edited by baber
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
اسلام علیکم
کےبعد عرض ہے کہ لقنت والے امام کے پیچھے نماز کا کیا حکم ہے لقنت کی حیثیت کتنی ہو کی جس کی وجہ سے امام جماعت کے قابل نہیں مہربانی فرما کر تفصیلی اور تحریری ہماری رہنمائی فرما کر ہمیں شکریہ کا موقع دیں
جزاکم اللہ خیرا 
والسلام سید احسن الطاف
فیضانِ رضا جاری رہےگا انشاءاللہ. 
 
 
 
Link to comment
Share on other sites

  On 29/10/2019 at 7:50 AM, Hira Zameer said:

Assalam Alaikum sir kya kiston per car lena jaiz hai?

Expand  

قسطوں  پر کار لینا جائز نہیں ہے کیونکہ اس میں سود شامل ہو جاتا ہے۔

واللہ اعلم

 

 

Edited by Raza Asqalani
Link to comment
Share on other sites

  On 29/10/2019 at 11:01 AM, Raza Asqalani said:

قسطوں  پر کار لینا جائز نہیں ہے کیونکہ اس میں سود شامل ہو جاتا ہے۔

واللہ اعلم

 

 

Expand  

سائلہ سے وضاحت لے لیں کہ بینک سے گاڑی قسطوں پر لینی ہے یا عام کسی سے لینی ہے۔صورت متعین کروا لیں کیوںکہ قسطوں پر کاروبار کرنا مطلقا ناجائز نہیں ہے۔ناجائز ہونے کی کچھ صورتیں ہیں اگر وہ صورتیں نہ پائی جائیں تو قسطوں پر کاروبار کرنا اور چیزیں خریدنا جائز ہے۔

Link to comment
Share on other sites

  On 28/10/2019 at 7:08 AM, Syed Ahsan Kazmi said:
اسلام علیکم
کےبعد عرض ہے کہ لقنت والے امام کے پیچھے نماز کا کیا حکم ہے لقنت کی حیثیت کتنی ہو کی جس کی وجہ سے امام جماعت کے قابل نہیں مہربانی فرما کر تفصیلی اور تحریری ہماری رہنمائی فرما کر ہمیں شکریہ کا موقع دیں
جزاکم اللہ خیرا 
والسلام سید احسن الطاف
فیضانِ رضا جاری رہےگا انشاءاللہ. 
 
 
 
Expand  

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته:

73515581_2149052585196732_2404191343610953728_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_eui2=AeHL2RvSCPH9r3TMNMfK8c59997Z2Ceyj7ePpE2M8tCU2RITC5i-hyVor5LexfezzR4uB0lKKCf7MCKYi4gbNJ9poZ154U3KTWLNbZAIoOmFPA&_nc_oc=AQn_wlOV4kHMorElFQBm0TWx4X39dqw61_JNIBbDFQ-6XW0hnQb0G8IQURowRwzlh6I&_nc_ht=scontent.fkhi10-1.fna&oh=c56bb48b3900b14b53054f5589f10739&oe=5E204D7EImage may contain: textNo photo description available.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  On 30/10/2019 at 8:50 AM, Syed Kamran Qadri said:

سائلہ سے وضاحت لے لیں کہ بینک سے گاڑی قسطوں پر لینی ہے یا عام کسی سے لینی ہے۔صورت متعین کروا لیں کیوںکہ قسطوں پر کاروبار کرنا مطلقا ناجائز نہیں ہے۔ناجائز ہونے کی کچھ صورتیں ہیں اگر وہ صورتیں نہ پائی جائیں تو قسطوں پر کاروبار کرنا اور چیزیں خریدنا جائز ہے۔

Expand  

یہاں قسطوں پر کاروبار کرنا نہیں ہے بلکہ قسطوں پرکار لینے کی بات ہے اور عام شو رومز پر قسطوں پر جو ایڈوانس رقم دیتے ہیں وہ  اصل کار کی قیمت شمار نہیں کی جاتی بلکہ ایڈوانس کے بعد ہی اس کی رقم شمار کی جاتی ہے اس لیے یہ تو بالکل سود کی صورت ہے کیونکہ اصل قیمت سے زیادہ دے رہے ہیں ۔

باقی دوسری صورت بنک ہیں جو قسطوں پر کار دیتے ہیں اس میں اوپر والی صورت موجود ہوتی اور بنک کے  سب کام تقریبا قسطوں والے سود کے ہیں۔

واللہ اعلم

Link to comment
Share on other sites

  On 30/10/2019 at 3:13 PM, Raza Asqalani said:

یہاں قسطوں پر کاروبار کرنا نہیں ہے بلکہ قسطوں پرکار لینے کی بات ہے اور عام شو رومز پر قسطوں پر جو ایڈوانس رقم دیتے ہیں وہ  اصل کار کی قیمت شمار نہیں کی جاتی بلکہ ایڈوانس کے بعد ہی اس کی رقم شمار کی جاتی ہے اس لیے یہ تو بالکل سود کی صورت ہے کیونکہ اصل قیمت سے زیادہ دے رہے ہیں ۔

باقی دوسری صورت بنک ہیں جو قسطوں پر کار دیتے ہیں اس میں اوپر والی صورت موجود ہوتی اور بنک کے  سب کام تقریبا قسطوں والے سود کے ہیں۔

واللہ اعلم

Expand  

یہ ارشاد فرمائیں کہ یہ جو رقم شو روم والے ایڈوانس میں  لیتے ہیں وہ کس مد میں لیتے ہیں؟؟؟

Link to comment
Share on other sites

  On 31/10/2019 at 10:43 AM, Syed Kamran Qadri said:

یہ ارشاد فرمائیں کہ یہ جو رقم شو روم والے ایڈوانس میں  لیتے ہیں وہ کس مد میں لیتے ہیں؟؟؟

Expand  

یہ ان کی شرائظ ہوتی ہیں اقساط کی میرے بھائی ۔

Link to comment
Share on other sites

بحث میں حصہ لیں

آپ ابھی پوسٹ کرکے بعد میں رجسٹر ہوسکتے ہیں۔ اگر آپ پہلے سے رجسٹرڈ ہیں تو سائن اِن کریں اور اپنے اکاؤنٹ سے پوسٹ کریں۔
نوٹ: آپ کی پوسٹ ناظم کی اجازت کے بعد نظر آئے گی۔

Guest
اس ٹاپک پر جواب دیں

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • حالیہ دیکھنے والے   0 اراکین

    • کوئی رجسٹرڈ رُکن اس صفحے کو نہیں دیکھ رہا
×
×
  • Create New...