Khalil Rana

Hayat Un Nabi Sallalaho Alaihe Wasallam

193 posts in this topic

EID Mubarak....

 

Subhan Allah Azawajal .. thanks for sharing..

 

Imtiaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

MASHALLAH Azawajal Se Bohat Hi Pyari Dalail Se Bharpoor Taqrer Hai, .....Umaid Hai Hazrat Ghzali-e-Zaman Keh Degar Speech B Tehreri Sorat Main Share Karenge.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tazaad (Conflict)

Janab munkir aap hain kisi shakhsiyat ke Waseely hony ka or wo bhi uski hayat ke baad to kuch aisa paish karein apni taeed mein, Quran or Sunnat se jo aapky or humary beech ikhtelaafi hai.

(ia) Sahib e Tehqeeq bankar talash kareingy to Allah (azw) apny Pyare Habeeb (saw) ke Waseely se Hidayat ata kar hi dega....Ameen

 

Assalam o Alaikum

 

Bhai meri tehqeeq itni ziada nahin hai, main yahan seekhanay hi k liya aaya hon, mujeh aap say koi gilla naheen, lakin main andhi taqleed naheen ker sakta, mujeh ap delail say convince kerain, main bhi delail don ga, aur Insha Allah aap ki tamam achi baton per amal kernay ki koshish keron ga. Main khud tehqeeq ker raha hon, meri aap say koi zati jang to hai naheen sirf meri taraf say shaid ilm ki kami hai iss silsilay main meri madad aap hi nay kerni hai. Main neechay kuch reference day raha hon, iss silsilay main aap kiya kehtay. Mujeh kissi mustanad kitab say hawala dijia ga.

 

khas tor per highlighted lines zaroor perhiya ga

Surah Zumur Ayat No. 30 bamaa Tafseer : Aur issi Ayat ki Tafseer "Tafseer ibn Kaseer " k hawalay say

 

post-393-1219246232.jpg

post-393-1219246251.jpg

post-393-1219247167.jpg

post-393-1219247190.jpg

 

Surah Al-Imran Ayat No. 144 bamaa Tafseer : Aur issi Ayat ki Tafseer 'Tafseer ibn Kaseer' k hawalay say

 

post-393-1219246331.jpg

post-393-1219246362.jpg

post-393-1219246397.jpg

post-393-1219246431.jpg

 

 

Aap meri liya mohtaram hain kiun aap ki waja say meray isl main izafa ho ga aur Insha Allah aap ki izat qaim rahay gi.

 

Allah ap ki achi baton say mujeh mustafeed farmay (Ameen)

 

agar koi meri say ghalat likhi gai hai to Allah (SWT) say Astaghfar kerta hon

aur koi baat ap ko buri lagi to mazarat.

Wassalam

Edited by Ya Mohammadah
Plz Don't use Bigger Images

Share this post


Link to post
Share on other sites
(ja) thanx 4 sharing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited) · Report post

(bis)

 

Assalamu alykum

ab zra hamara ahl e sunnat (salafi) ka aqeeda suno aap nay jitni bhi ahadees paish ki hain kya aap un ahadees ko ziadah samajhtey hain ya sihaba tabieen o muhaddiseen agar yeh loge ziadah samajhtey hain aur yaqeenan yeh hee loge samajhtey hain to in hee say samajhna parrey ga keh in ka kya matlab hai.

 

abu huraira raziallahanho farmatey hain.

‏خرج رسول الله ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏من الدنيا

(Rasool Sallahu alihe wasallam duniya say chalay gaye)

صحيح البخاري

الأطعمة

ما كان النبي صلى الله عليه وسلم وأصحابه يأكلون

hadees 5414

 

aik doosre jagha yeh hee abu huraira raziallahanho farmatey hain.

 

رسول الله ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏إن كانت هذه لصلاته حتى فارق الدنيا

aap Sallahu alihe wasallam ki yeh hee namaz thi hatta kay aap dunia say chalay gaye. (hatta faraq ad duniya)

(bukhari:803)

يهوي بالتكبير حين يسجد الأذان صحيح البخاري

is hee tarhaan

aik hadees ki sharah kartey huye hafiz ibn e hajar asqalani fathul bari mai farmatey hain

 

لأنه بعد موته وإن كان حيا فهي حياة أخروية لا تشبه الحياة الدنيا

be shak aap (sallahu alihe wasallam) agarcha zinda hain lekin aap ki zindage ukharwi (barzakhi) hai duniyawee zindagee say mushabiha nahi hai (fath ul bari jild 7 tehat hadees(tashreeh of hadees) 4046)

غزوة أحد المغازي صحيح البخاري

is hee tarhaan hafiz zahbi farmatey hain.

Aap sallahu alihe wasallam api qabar mai barzakhi torr par zinda hain.(Seyar ilaam al nabla9/161)

 

imam behqi farmatey hain

fahum ahyau inda rabbihim kasshuhada e

(pus wo (anbiya) apney rabb kay pass shohda ki tarfaah zinda hain (hiyat ul anbiya al behqee page 20)

 

is kay ilawah abu bakar raziallahanho bhi kehtey hain ALLAH kay nabi wafaat pa gaye. Omar raziallahanho bhi un ki baat ko tasleem kar letey hain.

 

hum yeh hee kehtey hain keh ALLAH kay nabi ka jisam bilkul wesa hee hai jesa tha us ko koi nuqsaan nahi ho sakta jesey merey pyare Rasool sallahu alihewasallam ki hadees hai. lekin un ki zindagee hamarey mushabaha nahi hai. jesa keh muhaddiseen keh rahey hain.

ab aaj ka molvi hadees ziadah samajhta hai ya sihaba o muhaddiseen?

 

is kay ilawah

 

Samrah bin Jundub razi allah anho aik taveel hadees mai farmatey hain farishtoon nay nabi kareem sallahu alihe wasallam say farmaya

‏فارفع رأسك فرفعت رأسي فإذا فوقي مثل السحاب قالا ذاك منزلك قلت دعاني أدخل منزلي قالا إنه بقي لك عمر لم تستكمله فلو استكملت أتيت منزلك ‏

Be shak aap ki omer abhi baki hai jis ko aap nay abhi poora nahi kiya agar aap wo poori kar letey to apnay makaan mai aa jatey

(bukhari:1386)

ما قيل في أولاد المشركين الجنائز صحيح البخاري

agar Allah kay nabi qabar mai aisey hee zinda hain to Junnat mai kon hai nauzubillah.... aur farishta nay kaha hai age poori kar kay aap junnat ki mahal mai aaien gay so age poori hui ab wo JUNNAT mai hain. unhoo nay yeh nahi kaha aap junnat mai bhi raheen gay aap zameen par bhi raheen gay nauzubillah.

 

ab aaj ka molvi kuch aur kahey tu hum kuch nahi kar saktey.

 

hazrat ayesha raziallah anho farmati hain

‏حدثنا ‏ ‏عبد الله بن يوسف ‏ ‏حدثنا ‏ ‏الليث ‏ ‏قال حدثني ‏ ‏ابن الهاد ‏ ‏عن ‏ ‏عبد الرحمن بن القاسم ‏ ‏عن ‏ ‏أبيه ‏ ‏عن ‏ ‏عائشة ‏ ‏قالت ‏

‏مات النبي ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏وإنه لبين ‏ ‏حاقنتي ‏ ‏وذاقنتي ‏ ‏فلا أكره شدة الموت لأحد أبدا بعد النبي ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏

مرض النبي صلى الله عليه وسلم ووفاته المغازي صحيح البخاري

‏مات النبي ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ka kya matlab hai?

zahir hai nabi sallahu alihewasallam ki wafaat hui.

 

ab koi kahey nahi nahi aisa nahi hua wesa nahi hua to yeh us ki apni soch hai.

Edited by Ya Mohammadah
Wahabis ko kitni baar bataya jaye ki poori post quote na karein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ayesha raziallah anha said

mai aap sallahu alihewasallam say sunti thi kay koi nabi bhi wafaat nahi pata yahaan tuk kay duniya aur aakhrat kay darmiyaan ikhtiyaar day diya jata hai (bukhari:4435)

 

ab zahir hai ALLAH kay nabi ALLAH kay nabi nay akhirat ko chuna duniya ko nahi agar chuna hota to aaj musalmanoo kay sarey jhagrey khatam ho jatey.

 

Be shak aap wafaat paney walay hain aur yeh bhi marney waley hain(al zumr:30)

jo word nabi kay liye use hua hai wohi aam logoon kay liye use hua hai MAIYATUN

 

ibn e kaseer bhi yeh hee kehtey hain.

 

Abu bakar razi allah anho said

Sun lo jo shakhs Allah kay nabi ki ibadat karta tha to beshak wo fout ho gaye hain. (Sahi bukhari: hadees 3668)

 

ab jub abu bakar raziallahanho nay un(sallahu alihe wasallam) ko bosa diya to nabi ko kehna chahiye tha keh mai zinda hun lekin aisa nahi hua.

 

aap ALLAH kay nabi kay mojazaat say istadlaal kar rahey ho. mojzaat say istadlaal nahi hua karta. kion kay mojazaat anbiya ka khasa hain. agar aisee baat hai to kya jub hum mai say koi kisi nabi ki qabar par jata hai to kya us ko nabi namaz parhta hua nazar aat hai? nahi na aur yaqeenan nahi to janab araz hai keh yeh ALLAH kay anbiyaa ka khasa hai is say istadlaal nahi pakra jata. is say aap yeh nahi keh saktey keh wo hamaree tarhaan zinda hain.

 

ALLAH kay nabi junnat mai hain duniya mai nahi un ki hiyat ukharwi hai hum un ki hiyat kay barey mai yeh kaheen keh wo hamarey jesi hai sarasur ghalat hai. ALLAH hee janat hai yeh batien jitna ahadees mai aa jaye utna mano jitna nahi aaya us ko chor do.

 

yeh sahih hai keh ALLAH kay nab tuk hamara durood pohonchaya jata hai. lekin kesey yeh jannana hamara kam nahi ALLAH hee janta hai humien hudd say aagay nahi barhna jitna hadees mai aa gya utna maan liya jitna na aaya us ko chor diya.

 

ibn e hajar nay jo imam behqi ka zikar kiya to imam behqi aur ibn e hajar ki baat mai quote kar chuka hun keh anbiya ki zindagee barzakhi o ukharwi hai hamarey jesi nahi.

 

is kay ilawah abdullah bin masood raziallahanho ki hadees hai.

‏ ‏حدثنا ‏ ‏أبو نعيم ‏ ‏حدثنا ‏ ‏سيف ‏ ‏قال سمعت ‏ ‏مجاهدا ‏ ‏يقول حدثني ‏ ‏عبد الله بن سخبرة أبو معمر ‏ ‏قال سمعت ‏ ‏ابن مسعود ‏ ‏يقول ‏

‏علمني رسول الله ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏وكفي بين كفيه التشهد كما يعلمني السورة من القرآن ‏ ‏التحيات لله والصلوات والطيبات السلام عليك أيها النبي ورحمة الله وبركاته السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن ‏ ‏محمدا ‏ ‏عبده ورسوله وهو بين ظهرانينا فلما قبض قلنا السلام ‏ ‏يعني على النبي ‏ ‏صلى الله عليه وسلم

 

الأخذ باليدين الاستئذان صحيح البخاري

khulasa is ka yeh hai keh abdullah bin masood farmatey hain jub aap hiyat the to hum assalamu alika (khitab kay seeghay kay sath) parhtey the jub aap ki wafaat ho gai to (khitab kay seeghay kay bagair) assalamu assalam u alan nabiyu parhnay lagay is kay ilawah

 

abdullah bin omar raziallahanho ki hadees hai.

 

‏ ‏و حدثني ‏ ‏عن ‏ ‏مالك ‏ ‏عن ‏ ‏نافع ‏ ‏أن ‏ ‏عبد الله بن عمر ‏

‏كان يتشهد ‏ ‏فيقول ‏ ‏بسم الله التحيات لله الصلوات لله الزاكيات لله السلام على النبي ورحمة الله وبركاته السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين شهدت أن لا إله إلا الله شهدت أن ‏ ‏محمدا ‏ ‏رسول الله يقول هذا في الركعتين الأوليين ويدعو إذا قضى تشهده بما بدا له فإذا جلس في آخر صلاته تشهد كذلك أيضا إلا أنه يقدم التشهد ثم يدعو بما بدا له فإذا قضى تشهده وأراد أن يسلم قال السلام على النبي ورحمة الله وبركاته السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين السلام عليكم عن يمينه ثم يرد على الإمام فإن سلم عليه أحد عن يساره رد عليه

 

التشهد في الصلاة النداء للصلاة موطأ مالك

abdullah bin omar raziallahanho bhi assalamu alan nabiyu(khitab kay seeghay kay bagair) parhtey the. yani yahaan fahm e sihabi liya jaye ga wo nabi ko aisey zinda nahi samajhtey the jesey hum hain.

 

sihaba ziadah jantey hain hum nahi jantey utna. kuch sihaba assalamu alika hee parhtey the kion kay nabi nay jesey sekhaya wesa hee parhna chahiye. hamarey nazdeeq bhi ziadah rajeh assalamu alika hee hai. lekin agar koi assalamu allan nabi parhey to bhi theek hai kion kay sihaba ka faham hum say ziada hai.

 

jub Abu bakar raziallahanho,Omar raziallahanho,Ayesha raziallahanho, Abu huraira raziallahanho, Ibn e masood raziallahanho, Abdullah bin omar raziallahanho

 

muhaddiseen mai ibn e hajar asqalani, hafiz zahbi aur imam behqi jesey muhaddiseen ka yeh aqeeda nahi to hum kya hain jo apni taraf say ahadees ka matlab nikalien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited) · Report post

(bis)

 

 

Assalamu alykum merey bohet hee pyarey bhai merey azeez merey dost mai nay jo kaha aap nay us ka to jawab dia hee nahi. mai nay sihaba ka faham paish kiya keh sihaba to namaz ki halat mai bhi assalamu allannabi parhtey the?

 

 

 

phir ayesha raziallahanha,abu bakar omar abu huraira raziallahanhum ka faham paish kiya tha. is kay baad mai nai muhaddiseen ki baat bhi paish ki thi arabic smait hawala bhi poora hee diya tha na keh aadha.

 

aap pehley un ka jawab to day dien.

 

 

 

aap nay rabee bin hirash rahimullah wagera ki hadees paish ki janab mai nay kya kaha tha keh jitna hadees mai aa gya us ko mano jitna na aaya us ko na mano. aur jo baat mojaza ya karamat hai us say daleel nahi pakri jati. jo baat hadees mai khas kar dee gai hai wo us hee kay sath khas hai like for e.g

 

 

 

aap nay kankarioon wali baat paish ki janab kya khyaal hai kankariaan kabhi bolti hain? nahi na to yeh ALLAH kay nabi ka mojza hai is say hum yeh kesey daleel pakar lien keh ALLAH kay nabi qabar mai aisey hee zinda hain jesey hum?

 

is hee tarhaan aap nay hadees paish ki minbar wali to janab kya khyaal hai istan hananah kabhi rota hai? nahi na to yeh huzoor ka mojza hai aur mojazaat say kabhi hum daleel nahi pakar saktey. yeh to ALLAH kay nabi kay sath khas hain. naudhubillah kya hUM ALLAH KAY nabi say aagey hain?

 

aap nay kaha yeh mutwatir hai to bhai araz hai keh agar yeh khabar e wahid bhi hoti to hamarey nazdeeq hujjat hoti kion keh jub hadees sabit ho gai to chahey khabar e wahid ho chaey mutwatir wo hujjat hee hoti hai. ALLAH kay Nabi say piyar ka yeh hee HAQ hai.

 

ALLAH kay nabi junnat mai hain jesa keh mai nay ahadees quote ki hain aur un ka jism wesa hee hai jesa tha us ko kuch nahi ho sakta. ikhtilaaf is amar mai hai keh kya wo hum jesey zinda hain ya barzakhi zindagee hai?

 

to is barey mai imam behqi nay hiyat ul anbiya par aik kitab likhi hai jis mai unhu nay wazeh kiya hai keh anbiya ki zindagee barzakhi hai hawala mai day chuka hun

 

ibn e hajar nay bhi yeh hee kaha. is ka bhi mai hawala day chuka hun aur arabic bhi.

 

 

 

imam zahbi nay bhi yeh hee kaha hai. to kya khyaal hai sab muhaddiseen ka aqeeda galat hai? agar hum galat hain to sihaba o muhaddiseen ko kya kaho gai?

 

 

 

is hee tarhaan BUKHARI mai hai

حدثنا عبد الله بن يوسف حدثنا الليث حدثنا سعيد عن أبيه أنه سمع أبا سعيد الخدري رضي الله عنه قال

كان النبي صلى الله عليه وسلم يقول إذا وضعت الجنازة فاحتملها الرجال على أعناقهم فإن كانت صالحة قالت قدموني وإن كانت غير صالحة قالت لأهلها يا ويلها أين يذهبون بها يسمع صوتها كل شيء إلا الإنسان ولو سمع الإنسان لصعق

 

قول الميت وهو على الجنازة قدموني الجنائز صحيح البخاري

 

 

 

mafhoom is ka yeh hai keh murda marnay kay baad bolta hai lekin hum us ko sun nahi saktey. doosra yeh keh hadees mai khas khas moqoon ka zikar hai keh kub murda sunta hai kub murda bolta hai.

 

yahaan say to yeh sabit ho raha hai keh murda bolta hai lekin kya hum sun saktey hain? nahi na. yeh mamla barzakh ka hai duniyawee nahi. aap duniyawee zindagee aur ukharwee zindagee ko samjho. Allah kehta hai keh shohada zinda hai lekin sath hee kaha keh tum shaoor nahi rakhtey.

 

jub shohda ki zindagee ka shaoor hum ko nahi to anbiya ka kesey hai? ALLAH nay jitna nahi bataya us say aagey kion barhtey ho. Rasool say aagey kio barhtey ho?

 

 

 

hadees ko wesey samjho jesey sihaba o muhaddiseen nay samjha phir aap nay ayat paish kar dee. keh har pichli gharee pehli say behter hai.

 

 

 

to janab yeh to hamaree daleel hai hum bhi yeh ehee kehtey hain wafaat kay waqat bhi nabi nay farmaya tha fatima raziallahanha say keh tumharey aabaa par aaj kay baad koi takleef nahi.

 

sahih bukhari wagerah

 

 

 

to kya khyaal hai aaj ummat kitna firqoon mai batee hai. kya haal hai ummat ka kitna zulm ho raha hai aapas mai lar rahi hai. kya khyaal hai nabi ko naudhubillah taqleef deney wali baat hai. ALLAH kay nabi junnat mai hain agar woh apni qabar mai aisewy hee zindah hain to janab kya khyaal hai junnat mai kon hai? jis ka wada ALLAH nay kiya tha farishtoon nay bhi kaha tha jub aap apni omer poori kar lien gay to junnat mai apnay mahal mai aa jaien gay(refrence mai day chuka hun)

 

 

 

aap nay us kay baad ghaib ki baat shuroo kar dee janab hiyat un nabi ka ghaib say koi talluk hai? lekin mai itna bata daita hun dalaail agar mango gay to day dun ga keh ALLAH kay nabi ko utna pata tha jitna ALLAH kay nabi ko ALLAH bata daita tha. utna nahi pata tha jitna nahi bataya gya. lihaza ALLAH kay nabi ko ALLAH ilam ata karta tha lekin kulli ilam kehna yeh ghalat hai. ALLAH kay nabi ki bohet shan hai lekin ALLAH kay sath to na milao.

 

is kay baad shaykh abdul haq ki baat quote kar dee to janab kya aap kay pass is ki koi chain(sanad) hai. kion keh abdullah bin mubarak rahimullah nai farmaya tha keh agar sanad na hoti to har koi jo marzi kehta phirta(muqaddama sahih muslim)

 

agar aap ki baat suchi hai to kya khyaal hai naudhubillah ALLAH nay Quran mai ghalat bataya hai? Quran aur sahih ahadees mai kabhi taruz nahi hua karta.

 

 

 

jub keh mai nay sahih ahadees bukhari say paish ki hain un ka faham sihaba o muhaddiseen say paish kiya hai.

 

aur allama ahmad saeed kazmi brelvi jo aaj ka molvi hain un ka faham sihaba o muhaddiseen kay muqablay kuch bhi nahi.

 

 

 

aur hum bhi yeh hee kehtey hain ALLAH kay Rasool sallahu alihewasallam ki mout hum jesi nahi un ka jisam bilkul wesa hee hai jesa keh pehley tha. un tuk darood pohonchaya jata hai farishtoon kay zariye. lekin wo aisey zinda nahi jesey hum hain. wo junnat mai hain.

 

aur agar aap ki baat sihaba o muhaddiseen kay faham kay muqablay maan li jaye to kya khyaal hai ALLAH kay nabi ko nemat mili hee nahi? kya un ki khwahishaat wohi hain jo hiyat mai thien? yaar ajeeb baat hai sab kay sab nabi to moj mai hun aur jin ka rutba sab say ziadah ho un ka kya un ko naudhubillah taqleef mai kion rakhien? is jisam ko zakham bhi lagtey hain khanay ki hajat hoti hai aur bhi bohet zarooriaat hain. lekin mai ahaan kehta hun ALLAH kay nabi ki zindagee hai ukharwi duniyawee nahi jesa keh muhadiseen ki baat quote ki mai nay.

 

ia kay ilawah sahih muslim ki hadees hai.

حدثنا يحيى بن أيوب وقتيبة يعني ابن سعيد وابن حجر قالوا حدثنا إسمعيل هو ابن جعفر عن العلاء عن أبيه عن أبي هريرة

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال إذا مات الإنسان انقطع عنه عمله إلا من ثلاثة إلا من صدقة جارية أو علم ينتفع به أو ولد صالح يدعو له

 

 

ما يلحق الإنسان من الثواب بعد وفاته الوصية صحيح مسلم

 

is ka mafhoom yeh hai keh marnay kay baad insaan ka amal ka silsila khatam ho jata hai.

 

lekin aik doosree sahih hadis hai.

حدثنا أحمد بن حنبل وسريج بن يونس قالا حدثنا هشيم أخبرنا داود بن أبي هند عن أبي العالية عن ابن عباس

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم مر بوادي الأزرق فقال أي واد هذا فقالوا هذا وادي الأزرق قال كأني أنظر إلى موسى عليه السلام هابطا من الثنية وله جؤار إلى الله بالتلبية ثم أتى على ثنية هرشى فقال أي ثنية هذه قالوا ثنية هرشى قال كأني أنظر إلى يونس بن متى عليه السلام على ناقة حمراء جعدة عليه جبة من صوف خطام ناقته خلبة وهو يلبي

قال ابن حنبل في حديثه قال هشيم يعني ليفا

 

Abdullah bin abbas raziallahanho say riwayat hai keh Rasool Allah sallahu alihewasallam say guzrey to farmaya yeh kon c wadi hai? logoon nay kaha wadi e arzaq aap nay farmaya.( كأني أنظر )goya mai moosa(alehsalam) ko dekh raha hun woh utar rahey hain choti say aur awaz labbaik pukar rahey hain phir aap harsha ki choti par aaye. aap nay poocha yeh konsi tekri hai? logoon nay kaha yeh harsha ki tekri hai aap nay farmaya كأني أنظر goya mai dekh raha hun yunus bin mati ko woh aik surkh untni ghatee hui par sawar hain aur aik jubba pehney hain baloon ka in ki untani ki nakeel khalba ki hai aur woh labbaik keh rahey hain. ahmad bin hamble nay apni hadees mai byan kiya hai keh hisam nay kaha khalba say murad leef hai (yani khajoor kay darakht ki chal)

 

الإسراء برسول الله صلى الله عليه وسلم إلى السماوات الإيمان صحيح مسلم

 

imam nawawi nay is ki zabardast sharah ki hai. sahih muslim mai aisey kartey hain.

قال القاضي عياض رحمه الله : أكثر الروايات في وصفهم تدل على أنه صلى الله عليه وسلم رأى ذلك ليلة أسري به وقد وقع ذلك مبينا في رواية أبي العالية عن ابن عباس , وفي رواية ابن المسيب عن أبي هريرة , وليس فيها ذكر التلبية . قال : فإن قيل كيف يحجون ويلبون وهم أموات وهم في الدار الآخرة وليست دار عمل فاعلم أن للمشايخ وفيما ظهر لنا عن هذا أجوبة : أحدها أنهم كالشهداء بل هم أفضل منهم والشهداء أحياء عند ربهم فلا يبعد أن يحجوا ويصلوا كما ورد في الحديث الآخر وأن يتقربوا إلى الله تعالى بما استطاعوا لأنهم وإن كانوا قد توفوا فهم في هذه الدنيا التي هي دار العمل حتى إذا فنيت مدتها وتعقبتها الآخرة التي هي دار الجزاء انقطع العمل .

الوجه الثاني أن عمل الآخرة ذكر ودعاء قال الله تعالى { دعواهم فيها سبحانك اللهم وتحيتهم فيها سلام } .

الوجه الثالث أن تكون هذه رؤية منام في غير ليلة الإسراء أو في بعض ليلة الإسراء كما قال في رواية ابن عمر رضي الله عنهما " بينا أنا نائم رأيتني أطوف الكعبة " وذكر الحديث في قصة عيسى صلى الله عليه وسلم .

الوجه الرابع أنه صلى الله عليه وسلم أري أحوالهم التي كانت في حياتهم ومثلوا له في حال حياتهم كيف كانوا وكيف حجهم وتلبيتهم كما قال صلى الله عليه وسلم : ( كأني أنظر إلى موسى , وكأني أنظر إلى عيسى , وكأني أنظر إلى يونس عليهم السلام .

الوجه الخامس أن يكون أخبر عما أوحي إليه صلى الله عليه وسلم من أمرهم وما كان منهم وإن لم يرهم رؤية عين . هذا آخر كلام القاضي عياض رحمه الله . والله أعلم .

 

translation

 

qazi aiyaz nay kaha aqsar riwayaat say pata lagta hai keh Rasool ALLAH Sallahu alihewasallam nay in paighambaroon ko meraj ki raat dekha aur yeh amar tasreeh kay sath abu al aliya ki riwayat mai ibn e abbas say mojood hai aur ibn e musiyyab ki riwayat mai abu hurairah say magar us mai labbaik kehnay ka zikar nahi. ab agar koi kahey keh paighambar to marr gaye aur aakhirat mai gaye(ويلبون وهم أموات وهم في الدار الآخرة )? ab labbaik kesey kehtey hain aur hajj kesey kartey hain woh to amal karney ka muqam nahi? to hamarey mashaikh aur hum nay is kay kai jawab nikalay hain. aik to yeh keh paighambar shaheedoon ki misal hain balkeh in say bhi afzal hain. aur shaheed zinda hain apnay (والشهداء أحياء عند ربهم )parwardigaar kay pass. to kya baeed hai keh wo hujj karien ya namaz parhien jesey doosree hadees mai warid hai aur jhaan tuk in say ho sakay Allah say is ki nazdeeqi hasil karien aur go wo marr gaye par abhi tuk duniya mai hain jo amal ka muqam hai jub qiyamat ho jaye gee albattah jub qayamat ho jaye gee aur duniya ki miyaad khamat ho jaye gee us waqat amal khatam ho jaye ga.

 

doosrey yeh keh aakhirat ka amal zikar o dua hai ALLAH tala farmata hai دعواهم فيها سبحانك اللهم وتحيتهم فيها سلام

 

teesrey yeh keh shayed yeh khwaab ho kisi aur raat mai siwaye meraj ki raat kay jesey ibn e omar ki riwayat mai hai keh mai so raha tha keh mai nai apnay taien dekha kabay ka tawaf kartey huye aur byan kiya qissa Eesa alehsalam ka.

 

chothey yeh keh Rasool ALLAH ko in paighambaroon ka haal dekhaya gya bator tamseel kay keh in ka hujj kesa tha aur labbaik kion kar thi is liye keh khud aap nay farmaya keh كأني أنظر goya mai dekh raha hun moosa alehsalam ko aur goya mai dekh raha hun eesa alehsalam ko aur كأني أنظر Goya mai dekh raha hun yunus alehsalam ko.

 

panchwaan yeh keh aap nay byan kiya is baat ko jo wahi ki gai aap ki taraf in paighambaroon ki kaifiyat aur halat say agarcha aap nay in ko apni ankh say na dekha ho tamam hua kalaam qazi ayaz ka.(end)

 

 

yahaan 2 muhaddiseen nawawi aur qazi ayaz rahimullah bhi aa gaye. qazi ayaz to bohet pehley kay hain. un ki soch kya hai un kay nazdeeq bhi paighambar shohda ki tarhaan balkeh un say afzal hain. aur jesey shohda zinda hain ALLAH kay pass wese hee nabi bhi zinda hain. ALLAH kay pass zinda hain is ka shaoor humien nahi hai.

 

phir unhun nay jawabaat diye un logoon ko jin kay diloon mai shubha paida ho jaye. is mai chotha jawab sab say alla aur acha hai.

 

pehla is liye sahih nahi kion keh jub doosree hadees mai aa gya keh mout kay baad amal ka silsila khatam ho jata hai to yeh doosree sahih hadees kay khilaf nahi ho sakti.

 

teesra bhi sahih nahi kion keh yeh khwaab nahi tha ALLAH kay nabi jagtey mai yeh sab dekh rahey the.

 

panchwaan kuch theek hai kuch nahi ALLAH kay nabi ko wahi to ki gai lekin us waqat wo khud dekh rahey the na keh sirf andazey say bata rahey the.

 

chotha is liye theek hai jesey qazi ayaz nay isharah diya hai keh goya mai dekh raha hun moosa alehsalam ko aur goya mai dekh raha hun eesa alehsalam ko aur كأني أنظر Goya mai dekh raha hun yunus alehsalam ko. aur yeh un ki duniyawee zindagee thi jo ALLAH nay un ko dekhai.

 

yeh aisey hee hai jesey hazrat bilal raziallahanho ko jutoon smait junnat mai chaltey dekha tha. woh hazrat bilal raziallahanho ka akhirat ka manzar aap ko dekhaya ALLAH nay aisey hee yahaan ALLAH kay nabi ka mojaza hai keh anbiya ka duniyawee amal dekhaya gya. aur agar maan bhi lo baqi batien to yeh mojaza hai dekhaya ja sakta hai ALLAH kay nabi ko.

 

is say yeh akhaz nahi kiya ja sakta keh anbiya aisey hee zinda hain jesey hum bilkul ghalat hai un ki zindagee barzakhi zindagee hai.

 

kya duniyawee zindagee qabar mai ho sakti hai? jub keh duniyawee zindagee momin kay liye qaid khana hai mout us say rihai delanay wali hai.

 

ab nabi fout bhi ho jaien aur qabar mai ja kar wesey hee zinda ho jaien kya naudhubillah ALLAH kay nabi ko saza day rahey ho?

 

 

 

jub aik aam momin marnay kay baad kehta hai (qaddamuni qaddamuni) mujhai jaldi lay chalo mujhai jaldi lay chalo(bukhari kitab ul janaiz baab qol al miyat dhu al janaiz qaddamuni raqam 1316)

 

to anbiya ki zindagee phir wesey ho jaye? aik nabi ki qabar ko duniyawee zindagee kesey pasand aa sakti hai? is kay baad wafaat honay kay baad takreeban 32 ghantay aik aur adha din ALLAH kay nabi bahir rahey. is doran Abu bakar raziallahanho nay un ko chuma bhi aur confirm bhi kiya keh nabi ab nahi rahey. us waqat nabi kion nahi uth bethey? kya yeh gustakhi nahi? o jub hum mai say kisi ka walid agar mar jaye aur jub hum us ko qabar mai dal rahey hun to woh bol uthey to kya hum us ko qabar mai dalien gay? jub keh merey sarkar ka adab sab say ziadah hai? to aap nay hadees paish ki na koi us ki sanad hai abdul haq say nabi tuk. kya khyaal hai sihaba nay nabi ko kesey dafan kar diya ho ga?

 

yeh kya baat hai dairh din ALLAH kay nabi kion kuch na bolay? ikhtilaaf jo hua us ko nabi nay kion nahi khatam kiya? jubkeh us ko abu bakar raziallahanho nay khatam kiya.

 

 

 

aur aik hadees hai nabi zindah hotey hain aur rizq khatey hain.

 

to janab is ka bhi wohi jawab hai ISLAM ko aik hadees say nahi samjha jaye ga doosre ahadees o Quran ki ayat say mila kar samjha jaye ga. aur sihaba ka faham bhi liya jaye ga aur muhaddiseen ka bhi phir kaheen ja kar result nikalta hai.

 

 

 

yahaan bhi ALLAH kay nabi ka kya murad hai kya yeh keh anbiya aisey hee zinda hain jesey hum? arre nahi jesa Shohda ko kaha ALLAH kay pass zinda hain wesey hee anbiya bhi ALLAH kay pass zinda hain aisey nahi jesey hum aur muhaddiseen bhi aisey hee mantey the jesa keh mai nay classical muhaddiseen say dekhaya.

 

aur yeh aisey samjho jesa khalifa waleeds bin abdul malik kay zamanay mai jesa keh bukhari ai hai aik hujrey ki deewar gir gai to aik paoon nanga ho gya. aqsar ka khyaal tha keh yeh RASOOL SALLAHU ALIHEWASALLAM ka paoon hai lekin hazrat arwah raziallahanho nay kaha yeh Omar raziallahanho ka paoon hai us waqat wo aisey hee the jesey dafan kiye gaye the. duniyawee zindagee ka koi asar nahi tha. wo to khair ul quroon ki pehli saddee thi sihaba ka dorr tha. us zamanay mai yeh aqeeda tha hee nahi keh ALLAH kay nabi apni qabar mai aisey hee zinda hain jesey hum.

 

wo bhi barzakhi zindagee kay hee qail the.

 

lihaza QURAN AUR AHADEES ko wesey samjha jaye ga jesey sihaba tabieen o muhaddiseen nay samjha hamari ya aaj kay molvi jo marzi kehtey phirieen us say kuch sabit nahi honay wala un ka faham kuch nahi.

 

aur jo salat o salam hum nabi par parhtey hain wo farishtoon kay zariye pohonchaya jata hai lekin is say yeh kesey sabit ho gya keh aisey hee zinda hain jesey hum? mai phir kehta hun hadees ko wesey samjho jesey sihaba o muhaddiseen nay samjha.

 

 

 

aik aur hadees paish ki jati hai jis mai hai keh jo musalman mujh par salam parhta hai ALLAH mujh mai rooh phoonkta hai aur mai jawab daita hun.

 

 

 

lekin is say nabi ka qabar mai zinda hona khaan sabit ho gya? is say to sabit ho raha hai keh nabi qabar mai aisey zinda nahi hain rooh lotanay ka kya matlab hai? kya bar bar rooh lotai jati aur nikali jati hai?

 

nahi aisa bilkul nahi hai.

 

is ka jawab yeh dia jata hai keh salam har waqat aap par koi bhejta rehta hai lihaza nabi jawab detey rehtey hain. to janab kya araz hai keh kya nabi sirf jawabaat hee detey rehtey hain? nahi na.

 

 

 

aur jub rooh har waqat jisam mai rehti hai to jawab kay waqat rooh lotanay ka kya mani huye? hadees to rooh lotanay ki tasreeh kar rahi hai.

 

 

 

sawal yeh hai keh jub ALLAH kay nabi ki wafaat hui to taqreeban dairh din ALLAH kay nabi qabar mai nahi dalay gaye us doran durood kisi nay parha ya nahi? aur parha aur yaqeenan parha ho ga. to kya khyaal hai ALLAH kay nabi nay jawab kion na diya?

 

AUr agar jawab diya to rooh kion na lotai gai? aur agar rooh lotai to sihaba ki yeh jurrat kesey hui keh RAHMAT ULILLALAMIEN ko zinda dafnanay ki?

 

aur agar aap zinda nahi huye to kion nahi huye kya koi salam kehnay wala nahi tha?

 

aur yeh hee hum kehtey hain marnay kay baad rooh lotana ALLAH ka kam hai barzakh mai rooh lotanay say zindagee aisey hee nahi ho jati. barzakh ka mamla hai is liye ALLAH nay farmaya tha keh tum shaoor nahi rakhtey.

 

aur us waqat agar nabi nay jawab nahi diya to kya khyaal hai un salamoon ka kya bana jo wafaat kay waqat parhey gaye? kya un ka jawab diya hee nahi gya. aur yeh ho hee nahi sakta keh na diya gya ho. aur agar diya gya to yeh kisi waqat baad mai to yeh hee hum kehtey hain keh jo salam nabi par parhey gaye aur salam dua hee hota hai ALLAH kay farishtey tamam salamoon ko jama kar kay kisi khas waqat mai pohoncha detey hain aur phir aap sallahu alihewasallam jawabi dua detey hain. aur yeh hee is hadees ka matlab hai. zaroori nahi us hee waqat jawab dien.

 

kya nabi har waqat nabi salam ka intezaar aur jawab dene ka intezaar hee kartey rehtey hain?

 

 

 

hadees kay alfaaz to yeh nahi keh salam ka jawab deney kay siwa aur koi kam nahi. naudhubillah.

 

kionkeh bohet c ahadees mai aa sarahut hai keh farishtey pohonchatey hain salam ko.

 

aap ko sunnanay aur forun jawab deney ki takleef nahi dee jati.

 

 

 

mujahi umeed hai aap loge sahih samajh gaye hun gay aur zid ko chor kar sihaba muhaddiseen o tabieen kay manhaj par chalain gay. aur firqoon say durr reh kar thanday dil say sochien gay.

 

 

 

your brother in ISLAM Asim

 

 

 

Edited by asimsweetone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited) · Report post

bismillah.gif

 

 

Assalamu alykum bhai yaar mai aap say bar bar poochta hun aap jawab kion nahi detey? us hadees ko tum ziadah jantey ho ya mera siddeque janta hai tum jantey ho ya meri maa ummul momineen ayesha raziallahanha janti hain? tum jantey ho ya abu huraira raziallahanho jatey hain? tum jatey ho ya ibn e hajar asqalani,imam behqi,imam zahbi,imam nawawi,imam qazi iyaz jantey hain?

 

agar hum par fatwa lagta hai to in par kion nahi lagta??

 

abu huraira raziallahanho farmatey hain.

‏خرج رسول الله ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏من الدنيا

(Rasool Sallahu alihe wasallam duniya say chalay gaye)

صحيح البخاري

الأطعمة

ما كان النبي صلى الله عليه وسلم وأصحابه يأكلون

hadees 5414

 

aik doosre jagha yeh hee abu huraira raziallahanho farmatey hain.

 

رسول الله ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏إن كانت هذه لصلاته حتى فارق الدنيا

aap Sallahu alihe wasallam ki yeh hee namaz thi hatta kay aap dunia say chalay gaye. (hatta faraq ad duniya)

(bukhari:803)

يهوي بالتكبير حين يسجد الأذان صحيح البخاري

 

kiya abu huraira raziallahanho ko nahi pata tha keh nabi to qabar mai namaz parh rahey hain? duniya say to nahi gaye??

 

aik hadees ki sharah kartey huye hafiz ibn e hajar asqalani fathul bari mai farmatey hain

 

لأنه بعد موته وإن كان حيا فهي حياة أخروية لا تشبه الحياة الدنيا

be shak aap (sallahu alihe wasallam) agarcha zinda hain lekin aap ki zindage ukharwi (barzakhi) hai duniyawee zindagee say mushabiha nahi hai (fath ul bari jild 7 tehat hadees(tashreeh of hadees) 4046)

غزوة أحد المغازي صحيح البخاري

 

in par fatwa lagao na? qabar ki zindagee ka barzakh say talluk hai yeh nahi keh wo litteraly us mai hain.

 

is hee tarhaan hafiz zahbi farmatey hain.

Aap sallahu alihe wasallam api qabar mai barzakhi torr par zinda hain.(Seyar ilaam al nabla9/161)

 

imam behqi farmatey hain

fahum ahyau inda rabbihim kasshuhada e

(pus wo (anbiya) apney rabb kay pass shohda ki tarfaah zinda hain (hiyat ul anbiya al behqee page 20)

 

is kay ilawah abu bakar raziallahanho bhi kehtey hain ALLAH kay nabi wafaat pa gaye. Omar raziallahanho bhi un ki baat ko tasleem kar letey hain.

 

Samrah bin Jundub razi allah anho aik taveel hadees mai farmatey hain farishtoon nay nabi kareem sallahu alihe wasallam say farmaya

‏ ‏فارفع رأسك فرفعت رأسي فإذا فوقي مثل السحاب قالا ذاك منزلك قلت دعاني أدخل منزلي قالا إنه بقي لك عمر لم تستكمله فلو استكملت أتيت منزلك ‏ [/size]

Be shak aap ki omer abhi baki hai jis ko aap nay abhi poora nahi kiya agar aap wo poori kar letey to apnay makaan mai aa jatey

(bukhari:1386)

ما قيل في أولاد المشركين الجنائز صحيح البخاري

agar Allah kay nabi qabar mai aisey hee zinda hain to Junnat mai kon hai nauzubillah.... aur farishta nay kaha hai age poori kar kay aap junnat ki mahal mai aaien gay so age poori hui ab wo JUNNAT mai hain. unhoo nay yeh nahi kaha aap junnat mai bhi raheen gay aap zameen par bhi raheen gay nauzubillah.

 

ab aaj ka molvi kuch aur kahey tu hum kuch nahi kar saktey.

 

Tum kehtey ho Qabar mai hain. yaar nabi ki age poori hui ab wo junnat mai hain kion un ka rutba ghatatey ho?

 

hazrat ayesha raziallah anho farmati hain‏حدثنا ‏ ‏عبد الله بن يوسف ‏ ‏حدثنا ‏ ‏الليث ‏ ‏قال حدثني ‏ ‏ابن الهاد ‏ ‏عن ‏ ‏عبد الرحمن بن القاسم ‏ ‏عن ‏ ‏أبيه ‏ ‏عن ‏ ‏عائشة ‏ ‏قالت ‏

‏مات النبي ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏وإنه لبين ‏ ‏حاقنتي ‏ ‏وذاقنتي ‏ ‏فلا أكره شدة الموت لأحد أبدا بعد النبي ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏

مرض النبي صلى الله عليه وسلم ووفاته المغازي صحيح البخاري

‏مات النبي ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ka kya matlab hai?

zahir hai nabi sallahu alihewasallam ki wafaat hui.

hamari maa agar kahey nabi ko mout aai to theek agar hum kaheen to gustaakh?? yeh khaan ka insaaf hai?

 

ayesha raziallah anha said

mai aap sallahu alihewasallam say sunti thi kay koi nabi bhi wafaat nahi pata yahaan tuk kay duniya aur aakhrat kay darmiyaan ikhtiyaar day diya jata hai (bukhari:4435)

 

ab zahir hai ALLAH kay nabi ALLAH kay nabi nay akhirat ko chuna duniya ko nahi agar chuna hota to aaj musalmanoo kay sarey jhagrey khatam ho jatey.

 

nabi ko yeh nahi kaha jata keh aap duniya mai bhi raheen aur akhirat mai bhi. yaar jawab zroor dijiye ga

 

is kay ilawah abdullah bin masood raziallahanho ki hadees hai.

‏ ‏حدثنا ‏ ‏أبو نعيم ‏ ‏حدثنا ‏ ‏سيف ‏ ‏قال سمعت ‏ ‏مجاهدا ‏ ‏يقول حدثني ‏ ‏عبد الله بن سخبرة أبو معمر ‏ ‏قال سمعت ‏ ‏ابن مسعود ‏ ‏يقول ‏

‏علمني رسول الله ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏وكفي بين كفيه التشهد كما يعلمني السورة من القرآن ‏ ‏التحيات لله والصلوات والطيبات السلام عليك أيها النبي ورحمة الله وبركاته السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن ‏ ‏محمدا ‏ ‏عبده ورسوله وهو بين ظهرانينا فلما قبض قلنا السلام ‏ ‏يعني على النبي ‏ ‏صلى الله عليه وسلم

 

الأخذ باليدين الاستئذان صحيح البخاري

khulasa is ka yeh hai keh abdullah bin masood farmatey hain jub aap hiyat the to hum assalamu alika (khitab kay seeghay kay sath) parhtey the jub aap ki wafaat ho gai to (khitab kay seeghay kay bagair) assalamu assalam u alan nabiyu parhnay lagay is kay ilawah

 

abdullah bin omar raziallahanho ki hadees hai.

 

‏ ‏و حدثني ‏ ‏عن ‏ ‏مالك ‏ ‏عن ‏ ‏نافع ‏ ‏أن ‏ ‏عبد الله بن عمر ‏

‏كان يتشهد ‏ ‏فيقول ‏ ‏بسم الله التحيات لله الصلوات لله الزاكيات لله السلام على النبي ورحمة الله وبركاته السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين شهدت أن لا إله إلا الله شهدت أن ‏ ‏محمدا ‏ ‏رسول الله يقول هذا في الركعتين الأوليين ويدعو إذا قضى تشهده بما بدا له فإذا جلس في آخر صلاته تشهد كذلك أيضا إلا أنه يقدم التشهد ثم يدعو بما بدا له فإذا قضى تشهده وأراد أن يسلم قال السلام على النبي ورحمة الله وبركاته السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين السلام عليكم عن يمينه ثم يرد على الإمام فإن سلم عليه أحد عن يساره رد عليه

 

التشهد في الصلاة النداء للصلاة موطأ مالك

abdullah bin omar raziallahanho bhi assalamu alan nabiyu(khitab kay seeghay kay bagair) parhtey the. yani yahaan fahm e sihabi liya jaye ga wo nabi ko aisey zinda nahi samajhtey the jesey hum hain.

 

sihaba ziadah jantey hain hum nahi jantey utna.

 

is hee tarhaan BUKHARI mai hai

 

حدثنا عبد الله بن يوسف حدثنا الليث حدثنا سعيد عن أبيه أنه سمع أبا سعيد الخدري رضي الله عنه قال

كان النبي صلى الله عليه وسلم يقول إذا وضعت الجنازة فاحتملها الرجال على أعناقهم فإن كانت صالحة قالت قدموني وإن كانت غير صالحة قالت لأهلها يا ويلها أين يذهبون بها يسمع صوتها كل شيء إلا الإنسان ولو سمع الإنسان لصعق

 

قول الميت وهو على الجنازة قدموني الجنائز صحيح البخاري

 

 

mafhoom is ka yeh hai keh murda marnay kay baad bolta hai lekin hum us ko sun nahi saktey. doosra yeh keh hadees mai khas khas moqoon ka zikar hai keh kub murda sunta hai kub murda bolta hai.

yeh mamla barzakhi hai duniyawee nahi.

 

Allah kehta hai keh shohada zinda hai lekin sath hee kaha keh tum shaoor nahi rakhtey.

 

jub shohda ki zindagee ka shaoor hum ko nahi to anbiya ka kesey hai? ALLAH nay jitna nahi bataya us say aagey kion barhtey ho. Rasool say aagey kio barhtey ho?

 

wafaat kay waqat bhi nabi nay farmaya tha fatima raziallahanha say keh tumharey aabaa par aaj kay baad koi takleef nahi.

 

sahih bukhari wagerah

 

 

 

to kya khyaal hai aaj ummat kitna firqoon mai batee hai. kya haal hai ummat ka kitna zulm ho raha hai aapas mai lar rahi hai. kya khyaal hai nabi ko naudhubillah taqleef deney wali baat hai. ALLAH kay nabi junnat mai hain agar woh apni qabar mai aisewy hee zindah hain to janab kya khyaal hai junnat mai kon hai? jis ka wada ALLAH nay kiya tha farishtoon nay bhi kaha tha jub aap apni omer poori kar lien gay to junnat mai apnay mahal mai aa jaien gay

 

ia kay ilawah sahih muslim ki hadees hai.

 

حدثنا يحيى بن أيوب وقتيبة يعني ابن سعيد وابن حجر قالوا حدثنا إسمعيل هو ابن جعفر عن العلاء عن أبيه عن أبي هريرة

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال إذا مات الإنسان انقطع عنه عمله إلا من ثلاثة إلا من صدقة جارية أو علم ينتفع به أو ولد صالح يدعو له

 

 

ما يلحق الإنسان من الثواب بعد وفاته الوصية صحيح مسلم

 

is ka mafhoom yeh hai keh marnay kay baad insaan ka amal ka silsila khatam ho jata hai.

 

lekin aik doosree sahih hadis hai.

 

حدثنا أحمد بن حنبل وسريج بن يونس قالا حدثنا هشيم أخبرنا داود بن أبي هند عن أبي العالية عن ابن عباس

أن رسول الله صلى الله عليه وسلم مر بوادي الأزرق فقال أي واد هذا فقالوا هذا وادي الأزرق قال كأني أنظر إلى موسى عليه السلام هابطا من الثنية وله جؤار إلى الله بالتلبية ثم أتى على ثنية هرشى فقال أي ثنية هذه قالوا ثنية هرشى قال كأني أنظر إلى يونس بن متى عليه السلام على ناقة حمراء جعدة عليه جبة من صوف خطام ناقته خلبة وهو يلبي

قال ابن حنبل في حديثه قال هشيم يعني ليفا

 

Abdullah bin abbas raziallahanho say riwayat hai keh Rasool Allah sallahu alihewasallam wadi e arzaq say guzrey to farmaya yeh kon c wadi hai? logoon nay kaha wadi e arzaq aap nay farmaya.( كأني أنظر )goya mai moosa(alehsalam) ko dekh raha hun woh utar rahey hain choti say aur awaz labbaik pukar rahey hain phir aap harsha ki choti par aaye. aap nay poocha yeh konsi tekri hai? logoon nay kaha yeh harsha ki tekri hai aap nay farmaya كأني أنظر goya mai dekh raha hun yunus bin mati ko woh aik surkh untni ghatee hui par sawar hain aur aik jubba pehney hain baloon ka in ki untani ki nakeel khalba ki hai aur woh labbaik keh rahey hain. ahmad bin hamble nay apni hadees mai byan kiya hai keh hisam nay kaha khalba say murad leef hai (yani khajoor kay darakht ki chal)

 

الإسراء برسول الله صلى الله عليه وسلم إلى السماوات الإيمان صحيح مسلم

 

imam nawawi nay is ki zabardast sharah ki hai. sahih muslim mai aisey kartey hain.

 

قال القاضي عياض رحمه الله : أكثر الروايات في وصفهم تدل على أنه صلى الله عليه وسلم رأى ذلك ليلة أسري به وقد وقع ذلك مبينا في رواية أبي العالية عن ابن عباس , وفي رواية ابن المسيب عن أبي هريرة , وليس فيها ذكر التلبية . قال : فإن قيل كيف يحجون ويلبون وهم أموات وهم في الدار الآخرة وليست دار عمل فاعلم أن للمشايخ وفيما ظهر لنا عن هذا أجوبة : أحدها أنهم كالشهداء بل هم أفضل منهم والشهداء أحياء عند ربهم فلا يبعد أن يحجوا ويصلوا كما ورد في الحديث الآخر وأن يتقربوا إلى الله تعالى بما استطاعوا لأنهم وإن كانوا قد توفوا فهم في هذه الدنيا التي هي دار العمل حتى إذا فنيت مدتها وتعقبتها الآخرة التي هي دار الجزاء انقطع العمل .

الوجه الثاني أن عمل الآخرة ذكر ودعاء قال الله تعالى { دعواهم فيها سبحانك اللهم وتحيتهم فيها سلام } .

الوجه الثالث أن تكون هذه رؤية منام في غير ليلة الإسراء أو في بعض ليلة الإسراء كما قال في رواية ابن عمر رضي الله عنهما " بينا أنا نائم رأيتني أطوف الكعبة " وذكر الحديث في قصة عيسى صلى الله عليه وسلم .

الوجه الرابع أنه صلى الله عليه وسلم أري أحوالهم التي كانت في حياتهم ومثلوا له في حال حياتهم كيف كانوا وكيف حجهم وتلبيتهم كما قال صلى الله عليه وسلم : ( كأني أنظر إلى موسى , وكأني أنظر إلى عيسى , وكأني أنظر إلى يونس عليهم السلام .

الوجه الخامس أن يكون أخبر عما أوحي إليه صلى الله عليه وسلم من أمرهم وما كان منهم وإن لم يرهم رؤية عين . هذا آخر كلام القاضي عياض رحمه الله . والله أعلم .

 

 

translation

 

qazi aiyaz nay kaha aqsar riwayaat say pata lagta hai keh Rasool ALLAH Sallahu alihewasallam nay in paighambaroon ko meraj ki raat dekha aur yeh amar tasreeh kay sath abu al aliya ki riwayat mai ibn e abbas say mojood hai aur ibn e musiyyab ki riwayat mai abu hurairah say magar us mai labbaik kehnay ka zikar nahi. ab agar koi kahey keh paighambar to marr gaye aur aakhirat mai gaye(ويلبون وهم أموات وهم في الدار الآخرة )? ab labbaik kesey kehtey hain aur hajj kesey kartey hain woh to amal karney ka muqam nahi? to hamarey mashaikh aur hum nay is kay kai jawab nikalay hain. aik to yeh keh paighambar shaheedoon ki misal hain balkeh in say bhi afzal hain. aur shaheed zinda hain apnay (والشهداء أحياء عند ربهم )parwardigaar kay pass. to kya baeed hai keh wo hujj karien ya namaz parhien jesey doosree hadees mai warid hai aur jhaan tuk in say ho sakay Allah say is ki nazdeeqi hasil karien aur go wo marr gaye par abhi tuk duniya mai hain jo amal ka muqam hai jub qiyamat ho jaye gee albattah jub qayamat ho jaye gee aur duniya ki miyaad khamat ho jaye gee us waqat amal khatam ho jaye ga.

 

doosrey yeh keh aakhirat ka amal zikar o dua hai ALLAH tala farmata hai دعواهم فيها سبحانك اللهم وتحيتهم فيها سلام

 

teesrey yeh keh shayed yeh khwaab ho kisi aur raat mai siwaye meraj ki raat kay jesey ibn e omar ki riwayat mai hai keh mai so raha tha keh mai nai apnay taien dekha kabay ka tawaf kartey huye aur byan kiya qissa Eesa alehsalam ka.

 

chothey yeh keh Rasool ALLAH ko in paighambaroon ka haal dekhaya gya bator tamseel kay keh in ka hujj kesa tha aur labbaik kion kar thi is liye keh khud aap nay farmaya keh كأني أنظر goya mai dekh raha hun moosa alehsalam ko aur goya mai dekh raha hun eesa alehsalam ko aur كأني أنظر Goya mai dekh raha hun yunus alehsalam ko.

 

panchwaan yeh keh aap nay byan kiya is baat ko jo wahi ki gai aap ki taraf in paighambaroon ki kaifiyat aur halat say agarcha aap nay in ko apni ankh say na dekha ho tamam hua kalaam qazi ayaz ka.(end)

 

 

 

yahaan 2 muhaddiseen nawawi aur qazi ayaz rahimullah bhi aa gaye. qazi ayaz to bohet pehley kay hain. un ki soch kya hai un kay nazdeeq bhi paighambar shohda ki tarhaan balkeh un say afzal hain. aur jesey shohda zinda hain ALLAH kay pass wese hee nabi bhi zinda hain. ALLAH kay pass zinda hain is ka shaoor humien nahi hai.

 

phir unhun nay jawabaat diye un logoon ko jin kay diloon mai shubha paida ho jaye. is mai chotha jawab sab say alla aur acha hai.

 

pehla is liye sahih nahi kion keh jub doosree hadees mai aa gya keh mout kay baad amal ka silsila khatam ho jata hai to yeh doosree sahih hadees kay khilaf nahi ho sakti.

 

teesra bhi sahih nahi kion keh yeh khwaab nahi tha ALLAH kay nabi jagtey mai yeh sab dekh rahey the.

 

panchwaan kuch theek hai kuch nahi ALLAH kay nabi ko wahi to ki gai lekin us waqat wo khud dekh rahey the na keh sirf andazey say bata rahey the.

 

chotha is liye theek hai jesey qazi ayaz nay isharah diya hai keh goya mai dekh raha hun moosa alehsalam ko aur goya mai dekh raha hun eesa alehsalam ko aur كأني أنظر Goya mai dekh raha hun yunus alehsalam ko. aur yeh un ki duniyawee zindagee thi jo ALLAH nay un ko dekhai.

 

yeh aisey hee hai jesey hazrat bilal raziallahanho ko jutoon smait junnat mai chaltey dekha tha. woh hazrat bilal raziallahanho ka akhirat ka manzar aap ko dekhaya ALLAH nay aisey hee yahaan ALLAH kay nabi ka mojaza hai keh anbiya ka duniyawee amal dekhaya gya. aur agar maan bhi lo baqi batien to yeh mojaza hai dekhaya ja sakta hai ALLAH kay nabi ko.

 

is say yeh akhaz nahi kiya ja sakta keh anbiya aisey hee zinda hain jesey hum bilkul ghalat hai un ki zindagee barzakhi zindagee hai.

 

kya duniyawee zindagee qabar mai ho sakti hai? jub keh duniyawee zindagee momin kay liye qaid khana hai mout us say rihai delanay wali hai.

 

ab nabi fout bhi ho jaien aur qabar mai ja kar wesey hee zinda ho jaien kya naudhubillah ALLAH kay nabi ko saza day rahey ho?

 

jub aik aam momin marnay kay baad kehta hai (qaddamuni qaddamuni) mujhai jaldi lay chalo mujhai jaldi lay chalo(bukhari kitab ul janaiz baab qol al miyat dhu al janaiz qaddamuni raqam 1316)

 

to anbiya ki zindagee phir wesey ho jaye? aik nabi ki qabar ko duniyawee zindagee kesey pasand aa sakti hai? is kay baad wafaat honay kay baad takreeban 32 ghantay aik aur adha din ALLAH kay nabi bahir rahey. is doran Abu bakar raziallahanho nay un ko chuma bhi aur confirm bhi kiya keh nabi ab nahi rahey. us waqat nabi kion nahi uth bethey? kya yeh gustakhi nahi? o jub hum mai say kisi ka walid agar mar jaye aur jub hum us ko qabar mai dal rahey hun to woh bol uthey to kya hum us ko qabar mai dalien gay? jub keh merey sarkar ka adab sab say ziadah hai? to aap nay hadees paish ki na koi us ki sanad hai abdul haq say nabi tuk. kya khyaal hai sihaba nay nabi ko kesey dafan kar diya ho ga?

 

yeh kya baat hai dairh din ALLAH kay nabi kion kuch na bolay? ikhtilaaf jo hua us ko nabi nay kion nahi khatam kiya? jubkeh us ko abu bakar raziallahanho nay khatam kiya.

 

 

yahaan bhi ALLAH kay nabi ka kya murad hai kya yeh keh anbiya aisey hee zinda hain jesey hum? arre nahi jesa Shohda ko kaha ALLAH kay pass zinda hain wesey hee anbiya bhi ALLAH kay pass zinda hain aisey nahi jesey hum aur muhaddiseen bhi aisey hee mantey the jesa keh mai nay classical muhaddiseen say dekhaya.

 

aur yeh aisey samjho jesa khalifa waleed bin abdul malik kay zamanay mai jesa keh bukhari ai hai aik hujrey ki deewar gir gai to aik paoon nanga ho gya. aqsar ka khyaal tha keh yeh RASOOL SALLAHU ALIHEWASALLAM ka paoon hai lekin hazrat arwah raziallahanho nay kaha yeh Omar raziallahanho ka paoon hai us waqat wo aisey hee the jesey dafan kiye gaye the. duniyawee zindagee ka koi asar nahi tha. wo to khair ul quroon ki pehli saddee thi sihaba ka dorr tha. us zamanay mai yeh aqeeda tha hee nahi keh ALLAH kay nabi apni qabar mai aisey hee zinda hain jesey hum.

 

wo bhi barzakhi zindagee kay hee qail the.

 

agar wo duniyawee zindagee kay qail hotey to sab nay yeh kioin na kaha keh un ka paoon kesey nazar aa raha hai wo to namaz parh rahey hain qabar mai.

 

aur jo salat o salam hum nabi par parhtey hain wo farishtoon kay zariye pohonchaya jata hai lekin is say yeh kesey sabit ho gya keh aisey hee zinda hain jesey hum? mai phir kehta hun hadees ko wesey samjho jesey sihaba o muhaddiseen nay samjha.

 

 

 

aik aur hadees paish ki jati hai jis mai hai keh jo musalman mujh par salam parhta hai ALLAH mujh mai rooh phoonkta hai aur mai jawab daita hun.

 

 

 

lekin is say nabi ka qabar mai zinda hona khaan sabit ho gya? is say to sabit ho raha hai keh nabi qabar mai aisey zinda nahi hain rooh lotanay ka kya matlab hai? kya bar bar rooh lotai jati aur nikali jati hai?

 

nahi aisa bilkul nahi hai.

 

is ka jawab yeh dia jata hai keh salam har waqat aap par koi bhejta rehta hai lihaza nabi jawab detey rehtey hain. to janab kya araz hai keh kya nabi sirf jawabaat hee detey rehtey hain? nahi na.

 

 

 

aur jub rooh har waqat jisam mai rehti hai to jawab kay waqat rooh lotanay ka kya mani huye? hadees to rooh lotanay ki tasreeh kar rahi hai.

 

 

 

sawal yeh hai keh jub ALLAH kay nabi ki wafaat hui to taqreeban dairh din ALLAH kay nabi qabar mai nahi dalay gaye us doran durood kisi nay parha ya nahi? aur parha aur yaqeenan parha ho ga. to kya khyaal hai ALLAH kay nabi nay jawab kion na diya?

 

AUr agar jawab diya to rooh kion na lotai gai? aur agar rooh lotai to sihaba ki yeh jurrat kesey hui keh RAHMAT ULILLALAMIEN ko zinda dafnanay ki?

 

aur agar aap zinda nahi huye to kion nahi huye kya koi salam kehnay wala nahi tha?

 

aur yeh hee hum kehtey hain marnay kay baad rooh lotana ALLAH ka kam hai barzakh mai rooh lotanay say zindagee aisey hee nahi ho jati. barzakh ka mamla hai is liye ALLAH nay farmaya tha keh tum shaoor nahi rakhtey.

 

aur us waqat agar nabi nay jawab nahi diya to kya khyaal hai un salamoon ka kya bana jo wafaat kay waqat parhey gaye? kya un ka jawab diya hee nahi gya. aur yeh ho hee nahi sakta keh na diya gya ho. aur agar diya gya to yeh kisi waqat baad mai to yeh hee hum kehtey hain keh jo salam nabi par parhey gaye aur salam dua hee hota hai ALLAH kay farishtey tamam salamoon ko jama kar kay kisi khas waqat mai pohoncha detey hain aur phir aap sallahu alihewasallam jawabi dua detey hain. aur yeh hee is hadees ka matlab hai. zaroori nahi us hee waqat jawab dien.

 

kya nabi har waqat nabi salam ka intezaar aur jawab dene ka intezaar hee kartey rehtey hain?

 

 

 

hadees kay alfaaz to yeh nahi keh salam ka jawab deney kay siwa aur koi kam nahi. naudhubillah.

 

kionkeh bohet c ahadees mai aa sarahut hai keh farishtey pohonchatey hain salam ko.

 

aap ko sunnanay aur forun jawab deney ki takleef nahi dee jati.

 

 

ab mujhai umeed hai keh aap in sab ka jawab 1 by 1 dien gay. warna HAQ to wazeh hee hai ahmad saeed kazmi is nothing in front of sihaba and muhaddiseen plzz understand that.

Edited by Usman Razawi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited) · Report post

(bis)

 

(bis)

(salam)

To goaya toheedi sahib is Hadith ke shara' aap ke liye kafi hogi jesa ke Asim sahib ne pesh kiya hai, ibn-e-hajar, Imam zehbi, imam Novi weghaira se ke un ke nazdeek is hadeeth ka mafhoom kiya tha....

 

Asim Sahib

Insha Allah ye pesh ki gai tehreer hi toheedi sahib ke liye kafi lagti hai, jesa ka aap ki koshish bhi hai or meri bhi ke in ko sahi rasta ka pata dena or us per chalanye ki koshish karan kion ke Hidayat dena to Allah hi ke Haath main hai.

 

 

wesye dunyavi Hayat-e-Nabvi (saw) ka aqeedah hi soofiyat o shirkiya aqayed ki buniyad hain, agar is ko inke aqeedah se nikal liya jaye to phir kuch bhi nahin bachta or Nabi (saw) ke baad to phir ye kisi per bhi is ko sabit nahin kar saktye..... kion ke Jab Hazoo-e-Akram (saw) ki zindagi barzakhi sabith hojaye (jo ke sabit bhi hain lakin samajhnye ke dair hai) to phir tohan-o-karhan in ko apnye tamam qabil-e-izzat buzargon ke liye bhi is ko manna paryega

 

or yahee wajah hai ke is ki taweel ki dil-ejaan se koshish ki ja rahee hai or ki jati rahye gi chahye sabit kar payen ya nahin..

 

Allah hum sab ko hidayat de or Humye Dunya se Momin-o-musalman uthaye or Qabar ke Azab se bachaye (Aamee)

 

fi-aman:

(salam)

Abdul Salam

Edited by Abdulsalam

Share this post


Link to post
Share on other sites

<DIV align="center"> Sihaba Ikraam RadiAllah Anhuma ka aqeeda tha k Allah (azw) ka Nabi zinda hai or hamara b yahi aqeeda k Allah k Nabi Aalaihi Salato wassalam zinda hein!!!!

 

<B>Deobandis, wahabis ko Monh Torr Jawab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeh mairay sawal ka jawab nahi.

 

Agar main Ilyas Qadri sahib ko ya Hanif Quraishi ko zinda dafan ker k ooper say mati daal doon to kia yeh zinda dafan ho jain gay ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
(bis)

 

 

Assalamu alykum

bhai jaan ko ab jawab koi nahi mila to doosrey brelvioon ki tarhaan aiteraaz shuroo kar diya. janab aap say arabic to parhi jati hai na?

 

mai to chain (sanad) kay sath sab kuch daita hun arabic text kay sath. mai pehley kehta hun keh us hadees ka matlab tum jantey ho ya merey abu bakar siddique raziallahanho jin ko siddique ka laqab mila. naudhubillah lagao na jhoot ka fatwa un par? phir meri aur tumharee maa amma ayesha raziallahanho ki baat paish ki phir abu huraira raziallahanho ki wo kehtey hain Rasool Allah sallahu alihewasallam duniya say chalay gaye. phir mai nay ABdullah bin masood aur abdullah bin omar raziallahanho ka faham diya.

 

phir mai nay muhaddiseen ka faham diya. ab laga do un sab par fatwa phir hum say baat karna.

 

phir yeh keh hadees ko apni taraf say kharji samajhtey the sihaba ka faham nahi liya jata tha un mai. jesey unhu nay kaha hukam to ALLAH ka chalay ga. Ali raziallahanho nay bohet samjhaya keh is ka matlab aisey nahi hai.

 

unhu nay sihaba ka faham nahi liya ISLAM say kharij huye aaj aap dekh lo kis category mai ho? bus itna hee kahoon ga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.